Жаратылыстану пәні 3 сынып 6 сабақ 10.10.25ж

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жаратылыстану пәні 3 сынып 6 сабақ 10.10.25ж

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 3 сыныпқа арналған ашық сабақ ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

  Жаратылыстану 6 -сабақ

Бөлім

Мен зерттеушімін. Өсімдіктер

Педагогтің аты-жөні

Жубанканова А.Е.

Күні:

10.10.2025ж

Сынып:3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.2.1 жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу;


Сабақтың мақсаты

Жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктейді


Құндылықты дарыту

Ай құндылығы: тәуелсіздік және отаншылдық айы

Апталық дәйек сөз: «Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас!»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы.



5-минут

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Бір, екі, үш,

Сынып іші тып-тыныш.

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз.

Оқу материалын жариялау

«Миллион кімге бұйырады?» ойыны арқылы тест тапсырмаларын орындайды.


https://learningapps.org/42132830

«Жаңғырық» әдісі арқылы өлең шумақтарын қайталайды.


Сұрақтарға жауап береді.


Бағалау парақшасы:

«Дән жинаймыз»




Сабақтың ортасы

10 мин



Жаңа сабақ. ҰЖ

1-тапсырма

ОДД: білу, түсіну

Нұсқаулық

«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру

«Сұрақ- жауап» әдісі

Суреттегі жануарларды қандай ортақ белгісіне қарап топтастыруға болады?

Сендер қанша топ құрастыра алдыңдар?

1. Жәндіктер (омыртқасыздар)

2. Жануарлар(омыртқалылар)

Суретпен жұмыс. ЖЖ

Әр жануарлардың қаңқасын тап. Қай жануардың қаңқасын таба алмадың? Неліктен?

Омыртқа- адам мен жануарлар қаңқасының негізгі бөлігі. Дегенмен жануарлардың бәрінде бірдей омыртқа бола бермейді. Омыртқасы жоқ жануарлардың омыртқаларды омыртқасыз, омыртқасы бар жануарларды омыртқалы дейді.

1-тапсырмаға оралып, жануарларды екі топқа бөледі.


ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма

Қаңқасы бар жануарларды табады.

Суреттегі жануарларды ортақ белгісіне қарап топтастырады. Сұрақтарға жауап береді.






















Оқушылар жеке үлестірмелі парақшаларындағы тапсырманы орындайды.

Бағалау критерийі

Жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктейді

- Дескриптор:

- Суреттегі жануарларды ортақ белгісіне қарап топтастырады- 1 балл

Сұрақтарға жауап береді -1 балл












Бағалау критерийі

Жануарлардың қаңқасын тауып, омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу.

- Дескриптор:

- Әр жануарлардың қаңқасын табады- 1 балл

Сұрақтарға жауап береді -1 балл


Оқулық























5 мин

Сергіту сәті

Қимылын қайталайды.


Жарайсыңдар!


10 мин

2-тапсырма

ОДД: білу, түсіну,қолдану

«Зертте» әдісі

Зерттеу сұрағы

Ауладан қандай омыртқалы және омыртқасыз жануарларды кездестіруге болады?

-Қазіргі ауа-райына байланысты жануарларды кездестіру қиынға соғады, сол себептен нағыз зерттеуші ретінде қазба жұмыстарын жүргізіп, не табатынымызды көрейік.

Керек ресурстар: дәптер, қалам немесе фотоаппарат.

Зерттеу әдісі: бақылау.

Зерттеу жоспары:

1. Қазба жұмыстарын жүргіз.

2. Қандай жануар тапқанын анықта.

3. Табылған әр жануардың атын жазып ал немесе фотосуретке түсір.

4. Жануарларды омыртқасыздар және омыртқалылар тобына бөл.

5. Жұмыстың нәтижесін тіркеп, жұпта талқыла.

6. Қорытынды жаса.


Ойлан

Омыртқасыз жануарлар тіршілік ортасына қалай бейімделеді

Мектеп алаңынан немесе саябақтан қандай омыртқалы және омыртқасыз жануарларды кездестіруге болатынын айтады.

Қазба жұмыстарын жүргізіп, не анықтағанын айтады.

Қай топқа жататынын анықтайды.

Дескриптор:

- Мектеп алаңынан немесе саябақтан қандай омыртқалы және омыртқасыз жануарларды кездестіруге болатынын айтады-1 балл

- Қазба жұмыстарын жүргізіп, не анықтағанын айтады-1 балл

Қай топқа жататынын анықтайды-1 балл

Оқулық, дәптер


10 мин

ҚБ 3-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД: білу, түсіну

Нұсқау Мәтінді оқы

Анықта

Жануарлардың қайсының омыртқасы жоқ?

Оларды ата. Жануарларды тіршілік ортасына қарай топтастыр.





омыртқасыз

омыртқалы

Әуе,жер беті



Топырақ



су




ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма

Мәтінді оқиды


Мәтінді оқиды Суреттегі жануарардың қайсысында омыртқа жоқ екенін айтады Жануарларға сәйкес келетін әріптерден сөз құрайды

Дескриптор:

- Суреттегі жануарардың қайсысында омыртқа жоқ екенін айтады-1 балл

- Жануарларға сәйкес келетін әріптерден сөз құрайды- 1 балл

-Қорытынды жасайды-1 балл


Бағалау парақшасы:

«Дән жинаймыз»






Сабақ

соңы

(5 мин)



Кері байланыс: «Padlet» тақтасымен өтеді.





Үй тапсырмасы: Мәтінді оқу.

Рефлексия жасайды.

.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2025
41
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі