Материалдар / Жаратылыстану пәні 3 сынып Егіншілік қалай өзгерді?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану пәні 3 сынып Егіншілік қалай өзгерді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану 3 сынып Егіншілік қалай өзгерді?" ҚМЖ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

2 орта мектеп КММ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 3

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

5. Егіншілік қалай өзгерді?

Оқу мақсаты

3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сабақтың мақсаты


Оқушылар ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Мейірімді жүрекпен

Ақ пейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады


Жарайсыңдар!


5 минут












II. Үй тапсырмасын сұрау

Мәтінді түсініп оқу.

Өткен сабақты пысықтау.

1. Неліктен жаңбырдың суы кейбір топыраққа тез сіңіп кетеді, ал басқаларында ұзақ жатады?

2. Ағаш көшетін отырғызу үшін қандай топырақ қолайлы?

3. Топырақтың құнарлылығын қалай арттыруға болады?

4. Қыста топырақ құнарлылығын арттыру үшін не істеуге болады?











Мәтіннен түсінгендерін айтады .

Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.



Ауызша мадақтау

Дескриптор:

1.Мәтіннен түсінгендерін айтады .1б

2.Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.




сурет












Сабақтың ортасы

2минут


Білу.




3 минут











5 минут
















6 минут




2минут













2 минут




4 минут











3 минут















4 минут





Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну

Сен

- қазіргі егіншілік ежелгі егіншіліктен қалай ерекшеленетінін білесің.

Ойыңмен бөліс

Қайсысы ертерек пайда болды деп ойлайсың: егін егу ме, мал бағу ма?



Бұрын және қазір

Неге адамдар егіншілікпен айналыса бастады? Ол үшін қандай жағдайлар қажет? Суреттерді екі топқа бөл.

Топырақты өңдеуге арналған құралдар қандай өзгерістерге ұшырады? Өз ойыңды айтып көр.


Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді түсініп оқиды.



Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Мойнымызды бұрамыз.

Қолымызды көтеріп,

Саусақты ашып- жұмамыз.

Онан соң төмен түсіріп,

Алақанды соғамыз.

Иықты артқа ысырып,

Басты төмен саламыз.

Жаттығу жасап осылай,

Үлкен болып ертең шығамыз.


ЕБҚ

1.Егіншілік туралы не білесің?

2. Егіншілікке қолданатын қандай қазіргі заманауи техникаларды білесің?


Сұрыптау

Суреттердегі өсімдіктерді салыстыр. Олардың қайсысының тұқымын алуға болады?

Зертте

Егіншіліктің қай түрі жеміс өсірумен айналысады?



Ойлан

Қазіргі заманда жарамды жерлердің негізгі бөлігі егістікке айналған. Оның көп бөлігі-тыңайтуға бөлінген жерлер.

Тыңайған жерлер-тұқым себілмей, бір жылға бос қалдырылатын жыртылған жер. Жерді не үшін тыңайтады деп ойлайсың?










Сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөліседі.









Адамдардың егіншілікпен айналыса бастағаны жайлы сипаттайды. Суреттерді екі топқа бөліп, топырақты өңдеуге арналған құралдар қандай өзгерістерге ұшырағандығын анықтап, өз ойларын айтып көреді.


Мәтінді түсініп оқиды.



Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.















Суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.

Суреттердегі өсімдіктерді салыстырып, сұрақтарға жауап береді.




Зерттеп, сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.












Жерді не үшін тыңайтатыны туралы анықтайды.









.




Дескриптор:

1. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөліседі.







Дескриптор:

1. Адамдардың егіншілікпен айналыса бастағаны жайлы сипаттайды. 1б 2.Суреттерді екі топқа бөліп, топырақты өңдеуге арналған құралдар қандай өзгерістерге ұшырағандығын анықтап, өз ойларын айтып көреді.1б

Дескриптор:

1. Мәтінді түсініп оқиды.

















Дескриптор:

1.Суреттердегі өсімдіктерді салыстырып, сұрақтарға жауап береді.1б







Дескриптор:

1. Зерттеп, сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.1б

Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!