Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
алыңдар.
Оқу материалын жариялау
«Сұрақ-жауап» әдісі:
-Өткенде
қандай тақырыпты өтіп едік?
-Архимед
күші деген не?
- Ал бүгінгі сабақ барысында
денелердің суда қалай жүзетінін білетін
боласыңдар.
|
-
Ширату
жаттығуларын орындайды.
-
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушының жауабын толықтыру
немесе тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
«Ашық микрофон» әдісімен
орындалады.
А) Суретпен
жұмыс.
-Суреттерден не байқадыңдар? Неліктен осылай болды?
Ойларыңды түсіндіріңдер. Мысал
келтіріңдер.
-Балықтар судың терең түбіне де бара алады, судың бетіне де
шыға алады. Олар мұны қалай
реттейді?
Ә) Мәтінмен
жұмыс.
Түсініп
оқыңдар.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Тақырып бойынша сұрақтар
құрастырып, достарыңнан жауап ал.
Сергіту сәтінде қазақ
биін билету.
(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге
асырылады.
А)Зерттеу.
Жұмыртқа суда жүзу үшін не
істеу керек?
Ә) Сен білесің
бе?
Мәтінді түсініп оқып, айтып
беріңдер, еске сақтап алыңдар.
Б)
Ойлан.
-Өлі
теңіз туралы не білесіңдер?
-Өлі
теңізде адам суға батпайды.
Неліктен?
В) Есте
сақта!
Мәтінді түсініп оқып, айтып
беріңдер, еске сақтап алыңдар.
|
Сөздікті жазып,
жаттайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырмалар
орындайды.
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап іздеп, жауап
береді.
Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
- Суреттерден не байқағандарын
әңгімелейді -1балл.
-Мысал келтіреді
-2балл.
Балықтардың судың терең түбіне
де барып, судың бетіне де шығу әрекетін
сипаттайды-2балл.
Дескриптор:
- Жұмыртқа суда жүзу үшін тұз
салу керектігін анықтайды-2балл.
-
Қызықты жағдайларды оқып,
әңгімелейді-2балл.
- Есте сақтауға берілген
мәтінді оқып әңгімелейді-1балл.
|
«Жараты-лыстану» оқулығы
2-бөлім
4-сынып
2019ж
|