Материалдар / Жаратылыстану пәні. 4 сынып.Сабақтың тақырыбы: Денелер суда қалай жүзеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану пәні. 4 сынып.Сабақтың тақырыбы: Денелер суда қалай жүзеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні. 4 сынып.Сабақтың тақырыбы: Денелер суда қалай жүзеді? 4.5.1.2 судағы әр түрлі денелерге әсер ететін Архимед күшін бақылау және болжау
Авторы:
30 Мамыр 2023
295
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар       Жаратылыстану 67-сабақ

Бөлім:

Күш және қозғалыс

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Денелер суда қалай жүзеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.2 судағы әр түрлі денелерге әсер ететін Архимед күшін бақылау және болжау

Сабақтың мақсаты

  • судағы әр түрлі денелерге әсер ететін Архимед күшін бақылайды және болжайды

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «Сұрақ-жауап» әдісі:

-Өткенде қандай тақырыпты өтіп едік?

-Архимед күші деген не?

- Ал бүгінгі сабақ барысында денелердің суда қалай жүзетінін білетін боласыңдар.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.





Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.








Жаңа білім

15 мин
















2 мин


Бекіту

15 мин



«Ашық микрофон» әдісімен орындалады.

А) Суретпен жұмыс.

-Суреттерден не байқадыңдар? Неліктен осылай болды? Ойларыңды түсіндіріңдер. Мысал келтіріңдер.

-Балықтар судың терең түбіне де бара алады, судың бетіне де шыға алады. Олар мұны қалай реттейді?

Ә) Мәтінмен жұмыс.

Түсініп оқыңдар.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.


Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

А)Зерттеу.

Жұмыртқа суда жүзу үшін не істеу керек?

Ә) Сен білесің бе?

Мәтінді түсініп оқып, айтып беріңдер, еске сақтап алыңдар.

Б) Ойлан.

-Өлі теңіз туралы не білесіңдер?

-Өлі теңізде адам суға батпайды. Неліктен?

В) Есте сақта!

Мәтінді түсініп оқып, айтып беріңдер, еске сақтап алыңдар.

Сөздікті жазып, жаттайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Тапсырмалар орындайды.












Билеп сергиді.


Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

Тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- Суреттерден не байқағандарын әңгімелейді -1балл.

­-Мысал келтіреді -2балл.

Балықтардың судың терең түбіне де барып, судың бетіне де шығу әрекетін сипаттайды-2балл.






Дескриптор:

- Жұмыртқа суда жүзу үшін тұз салу керектігін анықтайды-2балл.

- Қызықты жағдайларды оқып, әңгімелейді-2балл.

- Есте сақтауға берілген мәтінді оқып әңгімелейді-1балл.

«Жараты-лыстану» оқулығы 2-бөлім

4-сынып 2019ж

















Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!