Сабақтың
ортасы
|
Ой қозғау
Оқушыларға су туралы сұрақтар қойып, ойларын
тыңдау
-
Су қандай болады? (сипаттама
бер)
-
Қоршаған орта үшін судың қандай пайдасы
бар?
-
Су болмаса қандай жағдайлар орын алар
еді?
Суретпен
жұмыс
Оқушыларға мұз, су, будың суреттері көрсетіледі. Олардың
әрқайсысына сипаттама беріп, ұқсастығы мен айырмашылығын
айту
Ақпарат алу
Оқулықта берілген судың күйлері туралы жаңа ақпарат
беру
«Кубизм»
әдісі
Кубикті лақтыру арқылы оқушыларға сұрақтар
қою
Сұрақтар:
-
Неліктен мұз судың бетінде қалқып
тұрады?
-
Мұзтаулар не себепті
қауіпті?
-
Су неше күйде бола алады? (оларды
ата)
-
Күн жылынған кезде болатын өзгерісті
ата.
-
Қай жерлерде қар мен мұз мүлдем ерімейді? Не
себепті?
-
Мұз тұманы қалай пайда
болады?
Тәжірибелік
жұмыс
Оқушыларға мұздың, судың, будың пайда болу реттілігін
таныстыру, сызбасын көрсету.
|
Оқушылар су туралы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
жеткізеді
Дескриптор:
Оқушылар мұздың, судың, будың суреттеріне қарап, олардың
әрқайсысына сипаттама береді, қандай ұқсастығы бар екенін
анықтайды
Дескриптор:
-
Судың әртүрлі күйде болатынын
біледі;
-
Мұз, су, бу күйлерінің ерекшеліктерін атап
көрсетеді
Оқушылар оқулықта берілген судың күйлері туралы жаңа
ақпарат алады.
Дескриптор:
Оқушылар бір-бірден тақтаға шығып, кубикті лақтыру арқылы
түскен санындағы сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
Оқушылар мұздың, судың, будың пайда болу реттілігінің
сызбасын жасайды, тәжірибе жүзінде көреді. Тәжірибе барысында
қауіпсіздік ережелерін
сақтау
Дескриптор:
|
«Жұлдызша»
әдісі
Оқушылардың сабаққа қатысуы,
тапсырманы дұрыс орындауы осы әдіс арқылы бағаланады. Әр тапсырмаға
2 баллдан қойылады.
5 жұлдызша – 8/10
балл
4 жұлдызша – 6/7
балл
3жұлдызша – 4/5
балл
2 жұлдызша – 2/3
балл
|
Оқулық
https://www. okulyk. kz/estestvoznanie
/34/
Оқулық
https://www. okulyk. kz/estestvoznanie
/34/,
Суреттер
Оқулық
https://www. okulyk. kz/estestvoznanie
/34/
Оқулық
https://www. okulyk. kz/estestvoznanie
/34/, кубик, сұрақтар жазылған
карточкалар
Оқулық
https://www. okulyk. kz/estestvoznanie
/34/, қар(мұз), су, қайнаған
су
|
Сабақтың
аяқталуы
|
Рефлексия
«Жетістік
баспалдағы»
Оқушыларға жапсырма қағаздар
таратылады. Төменгі баспалдақ – сабақ ұнамады, еш нәрсе
түсінбедім;
Ортаңғы баспалдақ – сабақ
ұнады, әлі де ізденемін;
Жоғарғы баспалдақ – сабақ өте
қатты ұнады, бәрі түсінікті
Үйге
тапсырма:
|
Таратылған жапсырма қағаздарға оқушылар сабақтан алған
әсерлерін жазып, тақтада көрсетілген баспалдықтың біріне
жапсырады
|
|
Баспалдақ суреті, жапсырма
қағаздар
|