Материалдар / Жаратылыстану пәні бойынша 2-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану пәні бойынша 2-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныптың жаратылыстану пәні бойынша Судың түрлі күйі тақырыбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2022
533
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназия» КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Судың түрлі күйі

Бөлім:

Пән: жаратылыстану

Заттардың және олардың қасиеттері

Машықкердің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Бейсенгалиева Алина Сериккалиевна

Күні:

14.01.2022 жыл

Сынып: 2 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Судың түрлі күйі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.3.2 - судың агрегаттық күйінің өзгеру үдерісін зерттеу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Судың үш түрлі күйде болатынын біледі және түсіндіреді

Көпшілік оқушылар:

Судың әртүрлі күйге қалай және ненің көмегімен түсетінін біледі, көрсете алады

Кейбір оқушылар:

Судың үш түрлі күйге түсуінің жоспарын құрып, реттілігімен орындап көрсете алады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру

Амандасу

«Әртүрлі сәлем»

Оқушыларға әртүрлі суреттер көрсетіледі. Сол бойынша оқушылар бір-бірімен амандасады. Мысалы:

«Жүрек» суреті – құшағыңды ашып, жаныңдағы көршіңді құшақтағандай болып;

«Алақан» суреті – жаныңдағы көршіңе алыстан қол бұлғап;

«Музыкалық кілт» суреті – бір-бірімен билеп амандасу

Shape1 Shape2 Shape3

Сабақтың ортасы

Ой қозғау

Оқушыларға су туралы сұрақтар қойып, ойларын тыңдау

  • Су қандай болады? (сипаттама бер)

  • Қоршаған орта үшін судың қандай пайдасы бар?

  • Су болмаса қандай жағдайлар орын алар еді?


Суретпен жұмыс

Оқушыларға мұз, су, будың суреттері көрсетіледі. Олардың әрқайсысына сипаттама беріп, ұқсастығы мен айырмашылығын айту

Shape4

Shape5

Shape6


Ақпарат алу

Оқулықта берілген судың күйлері туралы жаңа ақпарат беру




«Кубизм» әдісі

Кубикті лақтыру арқылы оқушыларға сұрақтар қою

Сұрақтар:

  1. Неліктен мұз судың бетінде қалқып тұрады?

  2. Мұзтаулар не себепті қауіпті?

  3. Су неше күйде бола алады? (оларды ата)

  4. Күн жылынған кезде болатын өзгерісті ата.

  5. Қай жерлерде қар мен мұз мүлдем ерімейді? Не себепті?

  6. Мұз тұманы қалай пайда болады?


Тәжірибелік жұмыс

Оқушыларға мұздың, судың, будың пайда болу реттілігін таныстыру, сызбасын көрсету.


Оқушылар су туралы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын жеткізеді

Дескриптор:

  • Судың пайдасы мен маңызы туралы біледі;

  • Сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді



Оқушылар мұздың, судың, будың суреттеріне қарап, олардың әрқайсысына сипаттама береді, қандай ұқсастығы бар екенін анықтайды

Дескриптор:

  • Судың әртүрлі күйде болатынын біледі;

  • Мұз, су, бу күйлерінің ерекшеліктерін атап көрсетеді









Оқушылар оқулықта берілген судың күйлері туралы жаңа ақпарат алады.

Дескриптор:

  • Судың қандай күйде болатынын, ерекшелігін біледі;

  • Мұздың ерекшеліктерін біледі


Оқушылар бір-бірден тақтаға шығып, кубикті лақтыру арқылы түскен санындағы сұраққа жауап береді

Дескриптор:

  • Сұраққа жүйелі, нақты жауап беру;

  • Судың күйлері бойынша ерекшеліктерін еске түсіру






Оқушылар мұздың, судың, будың пайда болу реттілігінің сызбасын жасайды, тәжірибе жүзінде көреді. Тәжірибе барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау

Дескриптор:

  • Судың күйлеріне байланысты сызба жасайды;

  • Судың күйлерін тәжірибе жүзінде орындайды


«Жұлдызша» әдісі

Оқушылардың сабаққа қатысуы, тапсырманы дұрыс орындауы осы әдіс арқылы бағаланады. Әр тапсырмаға 2 баллдан қойылады.

5 жұлдызша – 8/10 балл

4 жұлдызша – 6/7 балл

3жұлдызша – 4/5 балл

2 жұлдызша – 2/3 балл


Оқулық https://www. okulyk. kz/estestvoznanie /34/









Оқулық https://www. okulyk. kz/estestvoznanie /34/,

Суреттер



















Оқулық https://www. okulyk. kz/estestvoznanie /34/










Оқулық https://www. okulyk. kz/estestvoznanie /34/, кубик, сұрақтар жазылған карточкалар












Оқулық https://www. okulyk. kz/estestvoznanie /34/, қар(мұз), су, қайнаған су

Сабақтың аяқталуы

Рефлексия

«Жетістік баспалдағы»

Оқушыларға жапсырма қағаздар таратылады. Төменгі баспалдақ – сабақ ұнамады, еш нәрсе түсінбедім;

Ортаңғы баспалдақ – сабақ ұнады, әлі де ізденемін;

Жоғарғы баспалдақ – сабақ өте қатты ұнады, бәрі түсінікті

Shape7

Үйге тапсырма:

Таратылған жапсырма қағаздарға оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтада көрсетілген баспалдықтың біріне жапсырады


Баспалдақ суреті, жапсырма қағаздар








































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!