Жаратылыстану пәні бойынша 4 сыныпқа арналған ҚМЖ тақырыбы: "Өсімдіктер"

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Жаратылыстану пәні бойынша 4 сыныпқа арналған ҚМЖ тақырыбы: "Өсімдіктер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні бойынша 4 сыныпқа арналған ҚМЖ тақырыбы: "Өсімдіктер"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Абай атындағы орта мектебі» КММ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Өсімдіктер

Педагогтің аты-жөні:

Кобикбаева .Ж.Б

Күні:

15.09.2025ж

Сынып:

4 «Б» сынып


Сабақтың тақырыбы:

2 сабақ. Өсімдік қалай дамиды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін және таралу жолдарын сипаттау;

4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау;

4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну.

Сабақтың мақсаты

Өсімдіктің даму кезеңдерімен танысады

Құндылықтар:

Қыркүйек айы: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Сабақ құндылығы: Түрлі мамандықтарға қызығушылық таныту

Апта дәйексөзі: «Жанұям - қорғаным, ата-анам - тірегім!»



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

22 минут




































































Сабақты қорыту

6минут





















Кері байланыс

5 минут




Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту




Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Балдырлардың суретін салып, олар туралы айтуға дайындалып келу.


Балдырдың қандай түрлері болады?

Табиғатта ең жиі таралған балдырдың түрі?

Теңіз бен мұхиттарда қандай балдырлар кездеседі?

Жауаптары:

Балдырлардың-жасыл, қызыл, қоңыр түрлері бар.

Табиғатта ең жиі таралған жасыл балдыр.

Теңіз бен мұхиттарда қызыл, қоңыр балдырлар кездеседі.


Тақырыпты ашу

Өсімдіктің тіршілігі тұқымның өнуінен басталады. Топыраққа түскен тұқым бірнеше күннен соң ылғалдың әсерінен ісініп, қабығын ашады. Оның ішінен алдымен тамыр шығып, тереңге бойлайды. Бұған дейін өз қорек затымен қоректенген тұқым енді тамыр арқылы

топырақтан қорек ала бастайды. Сонан кейін сабақ пайда болады. Сабақтың бойында қылтиып бір-екі жапырақ шығады. Осы кішкентай өсімдік «өскін» деп аталады. Одан кейін гүл мен жеміс жетіледі. Жемісте қайтадан тұқым қалыптасады.



Жаңа тақырып

«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы: Түрлі мамандықтарға қызығушылық таныту

1-тапсырма

«Гүлдің құрылысы» бейнебаянын көрсету

Гүлдің құрылысымен таныстыру

Жауабы:

Жапырақша, тостағаншаа, жатын, тозаңқап, күлте жапырақша


Зерттеуді қалай жалғастырады?

Зерттеу нәтижесін болжа. Тұқымның өнуі үшін қандай

жағдайлар қажет? «Өну» деген не? Түсіндіріп көр.



Жауабы: Зерттеу жұмысын өсімдіктің өсу кезеңін бақылаумен жалғастырады. Нәтижесін анықтап, қорытындысын шығарады.

Тұқым өну үшін жарық,су,жылы температура керек



2-тапсырма

Зерттеу нәтижесін тіркеу туралы білу

Зерттеу жұмысының үлгісі арқылы өсімдікті қаллай зерттейтінін айтады

ЕБҚ

Қызанақтың даму жолы туралы айтып көр.

ЕҚБ

Сынып бөлмесіндегі өсімдіктердің даму кезеңінің қай сатысында екенін зерттеп, түсіндіру

ФС тапсырмасы

Ойлан

Көктемде күн райы күрт суып кетсе, гүлдеп тұрған өсімдікке не

болады?

Тіршілік циклы деген не?


Жауабы: Көктемде күн суытып кетсе, гүлдеп тұрған өсімдіктердің бәрі үсіп кетеді.

Өсімдіктің тұқымнан өсіп, қайтадан тұқым түзуі тіршілік циклы деп аталады




Үй тапсырмасы

Өсімдіктің даму кезеңдерінің суретін салып келу. Ол туралы түсіндіру












«Ыстық алақан» әдісі






Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенің қадағалау (білу)


Өз ойларын айтады








Жаңа тақырыпты түсініп алады





Өсімдіктің даму кезеңімен танысады









Зерттеу туралы айтады








Бақылау жасайды











Зерттеу нәтижесін қалай тіркейтінін біліп алады





Зерттеу туралы айтады






Тапсырманы орындайды





Сұрақтарға жауап береді












Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру



ҚБ:

«Баскетбол» әдісі


Рисунок 1



Жарайсыңдар!





Дескриптор:

Балдырлар туралы деректер айта алады-1Б

Тапсырманы дұрыс орындады-1Б






ҚБ:



Рисунок 2


Тамаша!





Дескриптор:

Зерттеуді соңына дейін жалғастыра алады-1б

Зерттеу қорытындысын шығарады-1б

Өсімдіктің өсу кезеңін біледі-1б






Рисунок 3



Дескриптор:

Зерттеуді толық аяқтау жолын біледі-1б

Зерттеу жүргізе алады-



ҚБ:


Дескрипторы:

Өсімдіктің даму кезеңдерін біледі-1б

Зерттеу тәсілдерін қолдана алады-1б



Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату



Дескриптор:

Өсімдіктерге өсу үшін жағдай керек екенін біледі-1б

Өз ойын еркін жеткізеді-1б


Рисунок 4


Дескриптор:

Өсімдіктің даму кезеңі туралы айта алады-1б

Өз бетінше жұмыс жасайды-1б






Оқушылар «СМС» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты айтады.













суреттер


Суреттер












оқулық





оқулық




https://www.youtube.com/watch?v=RhIarphCpnk


Суреттер








оқулық


https://www.youtube.com/watch?v=HN9kRIjvXWQ&list=PLvCmmqgsP7Qiom6slCS0L4uiw6CnE8Skr&index=1





Суреттер







Оқулық












Өсімдіктер туралы суреттер




Зерттеу сызбасы













Өсімдіктер туралы суреттер









Қосымша материалдар









Кері байланыс парақтары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.00.2025
105
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі