Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
«Жаратылыстану» пәні ҚР БҒМ 2018 жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрығымен бекітілген (7-қосымша) «Жаратылыстану» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқытылады. Бастауыш мектептегі «Жаратылыстану» пәнінің мақсаты – білім алушының жаратылыстану ғылымы негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру және зерттеу біліктері мен дағдыларын дамыту. ҚР БҒМ 26.01.2022 жылғы №25 бұйрығымен бекітілген қазақ тілінде оқытатын сыныптар үшін Бастауыш білім берудің 1-қосымшасы және қазақ тілінде оқытатын сыныптар үшін Бастауыш білім берудің 11-қосымшасы (қысқартылған оқу жүктемесі бар) бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес бастауыш сыныптарда «Жаратылыстану» пәнін оқытуға бөлінетін оқу жүктемесінің көлемі
«Жаратылыстану» пәнін оқытудың ерекшеліктері:
- пән мазмұнындағы деректер мен білімдер жүйесі оқушылардың қоршаған әлем туралы, атап айтқанда, әртүрлі денелер мен құбылыстар туралы алғашқы білімін қалыптастырады.
- пән оқушының ғылыми-зерттеу дағдысын: сұрақ қою және сол сұраққа жауап табу, зерттеу жоспарын дайындау және болжам жасау, сұрақтарға жауап табу үшін зерттеулер жүргізу; зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді жинақтау, өңдеу және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
- бастауыш сыныпта оқушылар пәнді меңгеру барысында дәстүрлі емес ойлау формаларына үйренеді, ақиқатпен байланысты іс-әрекеттердің жауабын табуға, сұрақтар қоюға дағдыланады, ғылыми-зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады.
- білім алушыны зерттеу жұмыстары мен тәжірибелер жасау арқылы тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады.
Жаратылыстану пәнін оқытуда қолданылатын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру жас ұрпақтың дүниетанымын, ойлаудың ғылыми тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу пәнінің төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасының басты ерекшелігі
- зерттеушілік білік пен дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған «Мен зерттеушімін» бөлімінің оқу мақсаттары «Жанды табиғат», «Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және ғарыш», «Табиғат физикасы» бөлімдерінің оқу мақсаттарымен кіріктіріле жүзеге асырылады.
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Жаратылыстану» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны
Сынып |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны |
ТЖБ |
|||
4 сынып |
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
4 тоқсан |
Әр тоқсанда |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
Жаратылыстану пәні 4-сынып
Барлығы: 68 сағат, аптасына 2 сағат .
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
|||||||
І тоқсан 16 сағат |
||||||||||||
|
Мен зерттеушімін. Жанды табиғат. Өсімдіктер |
Мен зерттеушімін. Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер |
4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау 4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Төменгі сатыдағы өсімдіктер |
4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? |
4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Өсімдікке гүл не үшін қажет? |
4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Тұқым қалай түзіледі? |
4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау |
1 |
|
|
||||||
|
|
Өсімдік қалай дамиды? |
4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Өсімдік тұқымы қалай таралады? |
4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау 4.2.1.1 Қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау |
1 |
|
|
||||||
|
|
Өсімдіктерді қалай қорғаймыз? Бөлім бойынша ЖБ №1 |
4.2.1.6 Өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
||||||
|
Жанды табиғат. Жануарлар |
Симбиоз деген не? |
4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу |
1 |
|
|
||||||
|
|
Бунақденелілер қалай дамиды? |
4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау |
1 |
|
|
||||||
|
|
Неліктен әр жануардың қорегі әртүрлі болады? |
4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату |
1 |
|
|
||||||
|
|
Жануарлар энергияны қайдан алады? |
4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру 4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Қоректік тізбек түрлері Бөлім бойынша ЖБ №2 |
4.2.2.5 Қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру 4.2.2.6 Белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар? |
4.2.2.1 өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу |
1 |
|
|
||||||
|
|
Тоқсан бойынша ЖБ |
4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау 4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру; 4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру 4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату |
1 |
|
|
||||||
|
|
Қандай жануарлар жойылып бара жатыр? Жануарларды қалай қорғауға болады? |
4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру; 4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну |
1 |
|
|
||||||
ІІ тоқсан 16 сағат |
||||||||||||
|
Жанды табиғат. Адам |
Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді? |
4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; |
1 |
|
|
||||||
|
|
Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды? |
4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау |
1 |
|
|
||||||
|
|
Жүйке жүйесінің маңызы Бөлім бойынша жиынтық бағалау №3 |
4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру; 4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну |
1 |
|
|
||||||
|
Заттар және олардың қасиеттері |
Заттың қасиеттері |
4.3.1.1 заттың қасиетіне
байланысты қолдану аясын анықтау |
1 |
|
|
||||||
|
|
Заттар қандай болады? |
4.3.1.1заттың қасиетіне
байланысты қолдану аясын анықтау |
1 |
|
|
||||||
|
|
2500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |