Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсінік хат

    «Жаратылыстану» пәні ҚР БҒМ 2018 жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрығымен бекітілген (7-қосымша) «Жаратылыстану» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқытылады. Бастауыш мектептегі «Жаратылыстану» пәнінің мақсаты – білім алушының жаратылыстану ғылымы негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру және зерттеу біліктері мен дағдыларын дамыту. ҚР БҒМ 26.01.2022 жылғы №25 бұйрығымен бекітілген қазақ тілінде оқытатын сыныптар үшін Бастауыш білім берудің 1-қосымшасы және қазақ тілінде оқытатын сыныптар үшін Бастауыш білім берудің 11-қосымшасы (қысқартылған оқу жүктемесі бар) бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес бастауыш сыныптарда «Жаратылыстану» пәнін оқытуға бөлінетін оқу жүктемесінің көлемі

    «Жаратылыстану» пәнін оқытудың ерекшеліктері:

    - пән мазмұнындағы деректер мен білімдер жүйесі оқушылардың қоршаған әлем туралы, атап айтқанда, әртүрлі денелер мен құбылыстар туралы алғашқы білімін қалыптастырады.

    - пән оқушының ғылыми-зерттеу дағдысын: сұрақ қою және сол сұраққа жауап табу, зерттеу жоспарын дайындау және болжам жасау, сұрақтарға жауап табу үшін зерттеулер жүргізу; зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді жинақтау, өңдеу және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    - бастауыш сыныпта оқушылар пәнді меңгеру барысында дәстүрлі емес ойлау формаларына үйренеді, ақиқатпен байланысты іс-әрекеттердің жауабын табуға, сұрақтар қоюға дағдыланады, ғылыми-зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады.

    - білім алушыны зерттеу жұмыстары мен тәжірибелер жасау арқылы тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады.

    Жаратылыстану пәнін оқытуда қолданылатын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру жас ұрпақтың дүниетанымын, ойлаудың ғылыми тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу пәнінің төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасының басты ерекшелігі

    - зерттеушілік білік пен дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған «Мен зерттеушімін» бөлімінің оқу мақсаттары «Жанды табиғат», «Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және ғарыш», «Табиғат физикасы» бөлімдерінің оқу мақсаттарымен кіріктіріле жүзеге асырылады.

    Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Жаратылыстану» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны

    Сынып

    Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны

    ТЖБ

    4 сынып

    1 тоқсан

    2 тоқсан

    3 тоқсан

    4 тоқсан

    Әр тоқсанда

    2

    2

    2

    2

    1




    Жаратылыстану пәні 4-сынып

    Барлығы: 68 сағат, аптасына 2 сағат .


    № р/с

    Бөлім/

    Тақырыптар

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағаттар

    саны

    Мерзімдер

    Ескертпе

    І тоқсан 16 сағат

    Мен зерттеушімін. Жанды табиғат. Өсімдіктер

    Мен зерттеушімін. Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

    4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау

    4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу;

    1




    Төменгі сатыдағы өсімдіктер

    4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

    4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату;

    1




    Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады?

    4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау;


    1




    Өсімдікке гүл не үшін қажет?

    4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау;


    1




    Тұқым қалай түзіледі?

    4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау


    1




    Өсімдік қалай дамиды?

    4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау;


    1




    Өсімдік тұқымы қалай таралады?

    4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау

    4.2.1.1 Қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау

    1




    Өсімдіктерді қалай қорғаймыз?

    Бөлім бойынша ЖБ №1

    4.2.1.6 Өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну


    1



    Жанды табиғат.

    Жануарлар

    Симбиоз деген не?

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

    1




    Бунақденелілер қалай дамиды?

    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау


    1




    Неліктен әр жануардың қорегі әртүрлі болады?

    4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату


    1




    Жануарлар энергияны қайдан алады?

    4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру

    4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру;

    1




    Қоректік тізбек түрлері

    Бөлім бойынша ЖБ №2

    4.2.2.5 Қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру

    4.2.2.6 Белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру;

    1




    Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

    4.2.2.1 өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу


    1




    Тоқсан бойынша ЖБ

    4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау

    4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

    4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

    4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату

    1




    Қандай жануарлар жойылып бара жатыр? Жануарларды қалай қорғауға болады?

    4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

    4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

    4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

    1



    ІІ тоқсан 16 сағат

    Жанды табиғат. Адам

    Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді?

    4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;


    1




    Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?

    4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    1




    Жүйке жүйесінің маңызы Бөлім бойынша жиынтық бағалау №3

    4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру;

    4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

    1



    Заттар және олардың қасиеттері

    Заттың қасиеттері

    4.3.1.1 заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
    4.3.1.2 құрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу

    1




    Заттар қандай болады?

    4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
    4.3.1.2 құрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу

    1




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жанаргүл
    15 Қырқүйек 2023
    2386
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсінік хат

    «Жаратылыстану» пәні ҚР БҒМ 2018 жылғы 10 мамырдағы №199 бұйрығымен бекітілген (7-қосымша) «Жаратылыстану» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқытылады. Бастауыш мектептегі «Жаратылыстану» пәнінің мақсаты – білім алушының жаратылыстану ғылымы негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру және зерттеу біліктері мен дағдыларын дамыту. ҚР БҒМ 26.01.2022 жылғы №25 бұйрығымен бекітілген қазақ тілінде оқытатын сыныптар үшін Бастауыш білім берудің 1-қосымшасы және қазақ тілінде оқытатын сыныптар үшін Бастауыш білім берудің 11-қосымшасы (қысқартылған оқу жүктемесі бар) бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес бастауыш сыныптарда «Жаратылыстану» пәнін оқытуға бөлінетін оқу жүктемесінің көлемі

    «Жаратылыстану» пәнін оқытудың ерекшеліктері:

    - пән мазмұнындағы деректер мен білімдер жүйесі оқушылардың қоршаған әлем туралы, атап айтқанда, әртүрлі денелер мен құбылыстар туралы алғашқы білімін қалыптастырады.

    - пән оқушының ғылыми-зерттеу дағдысын: сұрақ қою және сол сұраққа жауап табу, зерттеу жоспарын дайындау және болжам жасау, сұрақтарға жауап табу үшін зерттеулер жүргізу; зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді жинақтау, өңдеу және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    - бастауыш сыныпта оқушылар пәнді меңгеру барысында дәстүрлі емес ойлау формаларына үйренеді, ақиқатпен байланысты іс-әрекеттердің жауабын табуға, сұрақтар қоюға дағдыланады, ғылыми-зерттеу тәсілдерін түсініп, ойлауға және бақылауға дағдыланады.

    - білім алушыны зерттеу жұмыстары мен тәжірибелер жасау арқылы тапсырманы өздігінен ізденіп орындауына және дұрыс тұжырым жасауына бағыттайды, баланың ойлау қабілетін дамытып, ғылыммен айналысуына ықыласын туғызады.

    Жаратылыстану пәнін оқытуда қолданылатын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру жас ұрпақтың дүниетанымын, ойлаудың ғылыми тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу пәнінің төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасының басты ерекшелігі

    - зерттеушілік білік пен дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған «Мен зерттеушімін» бөлімінің оқу мақсаттары «Жанды табиғат», «Заттар және олардың қасиеттері», «Жер және ғарыш», «Табиғат физикасы» бөлімдерінің оқу мақсаттарымен кіріктіріле жүзеге асырылады.

    Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес бастауыш білім беру деңгейі бойынша оқытылатын «Жаратылыстану» оқу пәнінен өткізілетін бөлім бойынша жиынтық бағалау саны

    Сынып

    Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны

    ТЖБ

    4 сынып

    1 тоқсан

    2 тоқсан

    3 тоқсан

    4 тоқсан

    Әр тоқсанда

    2

    2

    2

    2

    1




    Жаратылыстану пәні 4-сынып

    Барлығы: 68 сағат, аптасына 2 сағат .


    № р/с

    Бөлім/

    Тақырыптар

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағаттар

    саны

    Мерзімдер

    Ескертпе

    І тоқсан 16 сағат

    Мен зерттеушімін. Жанды табиғат. Өсімдіктер

    Мен зерттеушімін. Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

    4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау

    4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу;

    1




    Төменгі сатыдағы өсімдіктер

    4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

    4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату;

    1




    Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады?

    4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау;


    1




    Өсімдікке гүл не үшін қажет?

    4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау;


    1




    Тұқым қалай түзіледі?

    4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау


    1




    Өсімдік қалай дамиды?

    4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау;


    1




    Өсімдік тұқымы қалай таралады?

    4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау

    4.2.1.1 Қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау

    1




    Өсімдіктерді қалай қорғаймыз?

    Бөлім бойынша ЖБ №1

    4.2.1.6 Өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну


    1



    Жанды табиғат.

    Жануарлар

    Симбиоз деген не?

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

    1




    Бунақденелілер қалай дамиды?

    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау


    1




    Неліктен әр жануардың қорегі әртүрлі болады?

    4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату


    1




    Жануарлар энергияны қайдан алады?

    4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру

    4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру;

    1




    Қоректік тізбек түрлері

    Бөлім бойынша ЖБ №2

    4.2.2.5 Қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру

    4.2.2.6 Белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру;

    1




    Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

    4.2.2.1 өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу


    1




    Тоқсан бойынша ЖБ

    4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау

    4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

    4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

    4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату

    1




    Қандай жануарлар жойылып бара жатыр? Жануарларды қалай қорғауға болады?

    4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

    4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

    4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

    1



    ІІ тоқсан 16 сағат

    Жанды табиғат. Адам

    Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді?

    4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;


    1




    Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?

    4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    1




    Жүйке жүйесінің маңызы Бөлім бойынша жиынтық бағалау №3

    4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне негізінде таңдау себебін түсіндіру;

    4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

    1



    Заттар және олардың қасиеттері

    Заттың қасиеттері

    4.3.1.1 заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
    4.3.1.2 құрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу

    1




    Заттар қандай болады?

    4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
    4.3.1.2 құрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу

    1




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Оқу жылы 4 сынып
    15.00.2023
    2386
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жанаргүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации