Материалдар / «Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары 6 сынып

«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары 6 сынып Жауаптары бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2024
1023
13 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы_____________Оқушының аты-жөні________________________Күні__________


«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары


Тапсырма 1.

а/ Төмендегі суретте бағдаршамен қоректік тізбектегі ағзалар арасындағы байланыстарды көрсет. [1]



б/ Бір дұрыс жауапты таңда. [1]

Экожүйеде өсімдіктердің рөлі қандай?

A – минералды заттарды түзеді B – органикалық заттарды ыдыратады

C – органикалық заттарды түзеді D – дайын органикалық заттарды тұтынады


Тапсырма 2. Экожүйелердің өзгеру себебін болжа


Экожүйедегі абиотикалық факторларды анықта: _____________________________________________

_____________________________________________________________________________________[1]

Экожүйедегі биотикалық факторларды сипатта:______________________________________________

_____________________________________________________________________________________[1]


Тапсырма 3. Cызбада экожүйедегі энергия мен заттардың ауысуын көрсететін экологиялық пирамидада берілген.

Пирамиданың әр деңгейінде берілген сандар нені білдіретінін түсіндіріңіз.[4]

____________________________________________________________________________



_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

________________________________________

_______________________________________

_____________________________________






(а) Бір трофикалық деңгейден екінші трофикалық деңгейге энергияның қанша пайызы өтеді?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]

Бұл заңдылық қалай аталады? ______________________________________________________

______________________________________________________________________________[1]


Тапсырма 4. Қандай экожүйеде тірі ағзалардың көптүрлілігі басым екенін жазыңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________[2]

Тапсырма 5. Ауаның ластануын азайту жолдарын ұсыныңыз. _________________________

________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________[2]


Тапсырма 6. Экологиялық мәселелер мен оның себептерін сәйкестендір. [2]

Экологиялық мәселе


Себебі

1.Каспий теңізінің

экологиялық мәселесі








а/Ауаға шығатын улы заттардың концентрациясы (ауыр металдар, шаң-тозаң, күкірт тотығы, көмірқышқыл газы және т.б.) белгіленген мөлшерден он есе артық

2.Аралдың экологиялық

мәселесі

б/Іле өзенінде Қапшағай бөгені мен

су электр станциясының (СЭС) салынуы

3.Балқаш мәселесі

в/ірі өзендер Әмудария мен Сырдарияның

суын теңізге жеткізбей, түгелдей дерлік

егістіктерді суаруға пайдалану

4.Үлкен қалалар мен өндіріс орталықтарында қоршаған

ортаның ластануы

г /мұнай мен газдың өндірілуі


Тапсырма 7. Сөйлемдерді толықтыр.

Менің ойымша, экологиялық мәселенің себебі _____________________________________[1]

________________________________________________________________________________

Экологиялық мәселені шешуге қосатын менің үлесім __________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]

Тапсырма 8.Өз ойынды жалғастыр.Жасыл экономика_________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]


Тапсырма 9. Төменде берілген ғалымның аты-жөні мен оның ашқан жаңалығын сәйкестендір. [1]


Ғалымның аты-жөні


Әріп

Ашқан жаңалығы


1

Айтхожин М.Ә.


А

минералдық тыңайтқыштар өндіру мен минерал тұздарды өңдеуді зерттеді

2

Жандеркин А.И.

Б

рентген сәулеленуі бүкіл әлемде медицина саласында қолданылады

3

Бектұров Ә.Б.

В

қазақтың арқар-меринос қойын шығарған

4

Омаров Т.Б.

С

организмдердің ақуызды синтездеу аппаратын салыстырмалы зерттеді

5

Вильгельм Конрад Рентген

Д

ірі ғалым -астроном, ғарыштық құрылымдардың динамикалық эволюциясын зерттеді













































Балл қою кестесі

Жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

а/ сызбадағы кез келген продуцент пен консумент арасындағы графикалық бағдарша cызады өндірушілер,тұтынушылар,ыдыратушылардың байланысын түсіндіреді.шөп-тышқан-қоян-түлкі.

б/ с

1





1


2

Экожүйедегі абиотикалық факторларды анықтайды;1,2,3,5

Экожүйедегі биотикалық факторларды сипаттайды:4

1

1

1

1

1


3

Бір трофикалық деңгейден екінші трофикалық деңгейге өтетін энергия.

(а) 10%

(b) 10%

1


1

1


4

8000кг

Планктон-торта балық-шортан.

1


5

Су экожүйесі

1


6

Ауаның ластану жолдарын ұсынады

ластау көздері көрсетіледі.


1

Зауыт фабрикалардан шығатынжәне көліктердегі бензин жанғанда түтін құрамындағы зиянды заттар.

7

1г, 2в, 3б, 4а

2

Сұрақтың

мағынасын ашатын

жауап қабылданады.

8

Экологиялық мәселе жайында өз ойы.

2

Оқушының еркін ойы ескеріледі.

9

Жасыл экономика-таза немесе жасыл технологиялар жұмыс істеуі т .б

1

Оқушының еркін ойы ескеріледі.


10

1.С, 2.В , 3.А, 4.Д, 5.Б

2



Барлығы

20




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ