Жаратылыстану пәнінен : Тыныс алу құпиялары 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану пәнінен : Тыныс алу құпиялары 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне қысқа мерзімді жоспар құруда көмектеседі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тыныс алу құпиялары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

  • Тыныс жолдарының ерекшелігі неде?

  • Тыныс алу жүйесі неден тұрады?

  • Тыныс алу жүйесі неден тұрады және олар қалай орналасады?


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

  • Тыныс алу жүйесін қандай мүшелер құрайды?

  • Ағзада ауа қандай жолдардан өтеді?

  • Терең тыныс шығарудың көлемі қандай болады?

  • Тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектеседі?

  • Темекі түтіні,газ, шаң тыныс алу жолдарына қалай әсер етеді?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

Дескриптор:

  • тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды.

  • адамның қалай тыныс алатынын біледі.

  • тыныс алу туралы қосымша ресурстармен жұмыс істейді.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау







Форматив

ті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Терең дем шығару. Жұппен жарыс ұйымдастыруды ұсыныңыз, бір рет қалыпты дем алып, шарды үрлеу қажет. Шарларды салыстырыңыздар. Бойы аласа оқушылардың кішкентай шарлары мен бойшаң оқушылардың үлкен көлемді шарлары туралы не ай-

туға болады? Үлкен адамның өкпесі үлкен, сол себепті өкпеден шығатын ауа да көп болады. Енді қайтадан терең дем алып әрі терең дем шығарып болған соң қайтадан шарды үрлеуді тапсыраңыз. Не өзгергенін сұраңыз (Жай үрлегенге қарағанда шар үлкенірек болды). Жұптасып диаграмманы түсіндіруді сұраңыз.

Өкпені толтыратын ауа көлемі неден құралады? Үлкен адамдарда барынша күш салып дем шығарғаннан кейін де шамамен 1 литрге жуық ауаның қалдық көлемі қалатынын айтыңыз. Ересек адамның өкпесінің сыйымдылығы 3 литрді құрайды. Ол адамның дене

тұрқы мен жасына байланысты болады.






Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Рефлексия» кері байланыс.



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Рефлексия»

Кері байланыс тақтайшасы.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2020
871
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі