Материалдар / Жаратылыстану пәнінен "Блум таксаномиясы" бойынша сабақ жоспары

Жаратылыстану пәнінен "Блум таксаномиясы" бойынша сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласындағы болып жатқан жаңартулар- ұстаз тұлғасына түбегейлі сапалық қасиеттерін жаңа қырынан қарастыруды көздеп отыр. Жаңартылған білім мазмұнында оқушының өз бетімен ізденіп, алған білімдерін тікелей практикада қолдануға болатынын ойланауға мүмкіндік беріп отыр.осы тұрғыда жаңартылған білім мазмұнын жүйелі жүргізіп, нәтижеге жететін, сапала білім мен тәрбиені ұштастыра отырып білім беретін ұстаздың ролі зор.яғни, ұстаздан жаңашылдықты, тың көзқарастары мен кәсіби және сапалық қасиеттерінің қайта қарап, тұлғалық жаңғыруды талап етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2019
1738
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: жаратылыстану

Сынып: 1 «а»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді

Мектеп:

Студент-практикант: Хамит Әсем

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:


Оқу мақсаты

1.2.2.3 – жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделу дайындығын түсіндіру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Жабайы және үй жануарларын ажырата алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Жыл мезгілдерінің ауысуына қарай өзгерістер жайлы әңгімелей алады.

Кейбір оқушылар:

  • Жыл мезгілдерінің ауысуына қарай өзгерістер жайлы әңгімелей алады.


Бағалау критерилері

  • Жабайы және үй жануарын ажыратады;

  • Жыл мезгілдері және оның ауысуы жайлы әңгімелейді;

  • Жыл мезгілдерінің өзгерістері туралы айтады.


Тілдік мақсат


Жануарлар – животные – animals

Құстар – птицы – birds

Ұйқы – сон – sleep

Үй жануарларына қажетті жағдайлар жайлы не білеміз?

Ұйқыға кететін жануарларды білесің бе?

Жыл мезгілдері жануарлар тіршілігіне әсер ете ме?


Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, жинақтау,қолдану, бағалау.


Құндылықтарды дарыту

Шығармашылыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу


Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, дене шынықтыру, бейнелеу


АКТ қолдану дағдысы

Интербелсенді тақта, проектор, презентация, видео


Алдыңғы меңгерілген білім

Өткенді бекіту

Оқу мақсатының деңгейі

Тапсырмалар жүйесі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Күтілетін нәтижесі


Білім

Фотосуретте көрсетілген құстарды ата. Құстар қыста қайда үшып кетеді? Фотосуретте артық суреттерді тап.

Әрбір жыл мезгілдерінің өзіне тән ерекшеліктерімен таныстырады. Оқушыларды топқа бөледі.

Қыспен жаздың айырмашылығын айтады. Жануарлардың қысқа жинайтын азық-қоры туралы әңгімелейді.

Жыл құстары мен суыққа төзімді құстарды ажырата алады. Жануарлардың қысқа жинайтын азық қорларын, оны қалай сақтайтынын біледі.


Түсіну

Мәтінмен жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді.

Мәтінді түсіндіреді. Ерекше, қызықты мәліметтер айтады.

Сұрақтарға жауап береді. Суретпен мәтін бойынша жұмыс жасайды.

Орманда кездестіруге болатын жануарлар туралы айтады, олардың әрқайсысы неден қоректенетінін біледі.


Қолдану

Постер қорғайды.

Жыл құстарын айтады. Жануарлардың қысқа дайындығы туралы айтады. Фотосуреттер береді.

Мұғалімнің бағытымен постер қорғайды.

Жыл құстары мен жануарлар туралы түсініп, толық біледі.


Талдау

Үлестірме карталар, жұмыс дәптері

Қыстың жаздан айырмашылығы қандай? Тиін қысқа қалай дайындалады?

Әртүрлі сұрақтар жазылған үлестірме карталарда берілген сұрақтармен жұмыс жасайды. Жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды түсінндіріп, бағыт бағдар береді.

Қыс пен жаздың айырмашылығын кестеге түсіреді. Жануарлардың қысқа дайындығын, жинайтын азық қорын айтады. Жұмыс дәптерлерінде берілген тапсырмалармен жұмыс жасайды.

Тақырып туралы толық мәлімет айтады.


Синтез

Қосымша мәліметтер, видеоролик

«Кеме» әдісі

Видеоролик көрсетеді, қосымша мәліметтер айтады. Қызықты мәліметтермен таныстырады.

«Кеме» әдісі арқылы оқушылармен кері байланыс жүргізеді.

Видеороликтен түсінгендерін айтады. Өздері білетін қызықты мәліметтерді айтады. Берілген кеменің желкендеріне бүгінгі сабақтан не түсінгендерін жазады.

Жануарлар туралы тың және қызықты мәліметтерді біледі.


Бағалау

Тест тапсырмалары,


5 сұрақтан тұратын тест тапсырмаларын беріп, 7 минут уақыт береді. Тест қорытындысы мен сабаққа қатысу үлгерімдеріне қарай отырып оқушыларды бағалайды.

  1. Жануарлардың өсімдіктен негізгі айырмашылығын ата.

  • Бойы

  • Қорегі

  • Қозғалысы

Тест тапсырмасын шешеді. Өзара не білгендерін айтады. Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты қорытындылайды. Түсініктерін айтады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ