«Қазақстан
негізгі орта білім беретін мектеп» ММ
Жаратылыстану
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау тапсырмаларын орындауға арналған
дәптер
3 сынып оқушысы
..................................................................................
2018-2019 оқу
жылы
2
(БЖБ № 8
жалғасы)
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
-бет 15-бет
НАЗАР
АУДАРЫҢЫЗ!
1.Тапсырмаларды орындамас
бұрын мұғалімнің бастапқы түсіндірмесін мұқият
тыңдаңыз.
2. Әр тапсырмаға арналған
бағалау критерийлерін түсініп оқып
шығыңыз.
3. Тапсырманы мұқият
орындаңыз.
4. Бағалау нәтижесі бойынша
сіздің көрсеткішіңіз журналға қойылып, есепке алынатынын
ұмытпаңыз.
5. Бөлім бойынша жұмыстарды
орындауға 15-20 минут қана бөлінетінін естен
шығармаңыз.
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА 3-бет
АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалау (БЖБ №1) 20
минут
Бағалау
критерийі:
-
Фотосинтез үдерісін
сипаттайды
-
Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына
бейімделу жолдарын сипаттайды
-
Адам әрекеттерінің өсімдіктер әлеміне
тигізетін әсерін анықтайды
1-тапсырма Фотосинтез
үдерісінде өсімдік ауадан нені сіңіреді және нені бөліп
шығарады? Суреттегі бағдарлардың тұсына жаз.
«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау (БЖБ № 8) 20
минут
Бағалау
критерийі:
-
Оқиғаның дамуы барысындағы өзгерістерді
анықтайды
-
Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға
береді
-
Оқығаны бойынша кейіпкерге хат
жазады
-
Тапсырма. Мәтінді түсініп
оқы. Тапсырмаларды орында
14-бет 3- бет
Сейтен сымда тізіліп отырған
қарлығаштарға жақындап келді. Аша таяғына жұп-жұмыр тас салды.
Қарлығаштарға бағыттап тартып жіберді. Бейқам отырған құстар дүр
көтерілді. Біреуі Сейтеннің аяғының астына топ ете қалды. Сүйріктей
тұмсығынан қызыл қан ағып жатты.
Сейтен құсты аяп кетті. Жылап
жібере жаздады. Ұстазының құстар туралы айтқан әңгімесін есіне
түсірді. Өзінің істеген ісіне қатты өкінді. Кенет тістенді де, аша
таяғын ортасынан қақ бөлді.
Суреттегі өсімдік қай топқа жатады? Белгіле
4
(БЖБ №1
жалғасы)
(БЖБ № 7
жалғасы)
2-тапсырма
Оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
Кейіпкерлерді сипаттайтын көркем сөздерді қолданып, оқиғаның соңын
жалғастырып айт.
-бет 13-бет
«Тірі табиғат. Жануарлар» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау («Тірі табиғат», «Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен» ортақ тақырыптары аясында)
(БЖБ №2) 20 минут Бағалау
критерийі: Омыртқалы және омыртқасыз
жануарларды ажыратады • Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды •
Адамның жануарлар санының өзгеруіне әсер ететін әрекеттерін
сипаттайды
(БЖБ № 8
жалғасы)
Неліктен? Түсіндіріп
жаз
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
12-бет 5-бет
6 – бет
11-бет
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР
«Тірі табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау («Уақыт» ортақ тақырыбы
аясында)
(БЖБ № 3) 15
минут
Бағалау критерийі:
1 - тапсырма Суретке мұқият
қара. Адамның ішкі ағзаларының атауларын
жаз.
2-тапсырма
Тыныс алу жүйесі мүшелерінің
атауын жаз
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау («Демалыс мәдениеті, мерекелер» ортақ тақырыбы
аясында)
(БЖБ № 8 ) 20 минут
Бағалау критерийі:
-
Көлеңкенің пайда болу себебін түсіндіреді • Денелердің
жарықты шағылыстыру қасиетін сипаттайды • Дыбыс күшінің қашықтыққа
тәуелділігін анықтайды
-
1
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
(«Сәулет өнері», «Су-тіршілік көзі»
ортақ тақырыптары аясында)
(БЖБ № 4) 15
минут Бағалау критерийі: Табиғи және жасанды денелерді
ажыратады
1-тапсырма
«Табиғат физикасы» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау («Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы
аясында)
(БЖБ № 7
) 15 минут
Бағалау
критерийі:
-
Серпімділік күші бақыланатын денелерді
анықтайды
-
Ауырлық күшін анықтайды және мысал
келтіреді
-
Үйкеліс күшін анықтайды және мысал
келтіреді
0 бет 7 -бет
8
3-ТОҚСАН БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
(«Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы
аясында) (БЖБ №5) 15
минут
Бағалау
критерийі:
-бет
9-
бет
«Өнер» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау
(БЖБ № 6) 15
минут
Бағалау
критерийі:
-
Жер сфераларын ажыратады және
сипаттайды
-
Ғарышты игерудің маңызды оқиғалары туралы
әңгімелейді
-
Ғарышты зерттеудің маңызын
сипаттайды
1 – тапсырма Суреттегі бос
орындарға Жер қабықтарының атауын жаз.
* Биосфера деген не?
_________________________________________________