Белсенді оқу
тәсілі бойынша «Миға шабуыл» әдісі жүргізіледі. Ұжымдық
жұмыс.
Мақсаты: оқушыларға
бейне ролик көрсетіліп, түсінгені бойынша тапсырманы
орындату.
Нәтижесі: Блум
токсономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
дағдысы жүреді.
Тапсырма: адам
өмірінің кезеңдерін айтып, сатылап орналастырады, отбасыларының жас
ерекшеліктеріне қарай аттарын
жазады.
Отбасы: Отбасында
қанша адам бар? Олардың жастары нешеде кестеге олардың аттарын
жаз.
Сәбилік
кезең
|
Балалық
шақ
|
Жастық
шақ
|
Кемелдену
кезеңі
|
Қарттық
шақ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Саралау оқыту
әдісі: «Конверт» әдісі бойынша
жүргізіледі.
Мақсаты: конверттен
шыққан тапсырмалар үш деңгейдегі білім алушыларға
беріледі.
Нәтижесі: сын
тұрғысынан ойлау, жазылым, айтылым дағдылары
қалыптасады.
А-деңгейіне
топтық жұмыс:
Берілген суреттерді
адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызады. Адам өмірінің
жас кезеңдерінің ерекшелігін
әңгімелейді.
Дескриптор: Білім
алушы
- адам өмірінің жас
кезеңдерін (сәби, азамат, қарт)
атайды;
- суреттерді сәйкес
сөздермен сәйкестендіреді;
- адам өмірінің
негізгі кезеңдерінің ерекшелігін
әңгімелейді.
В-деңгейіне жеке
жұмыс:
Адам өмірінің
кезеңдерін өсу ретімен белгілеп (цифрмен)
көрсетіңіз.
Кішкентай кезіңізден
есіңізде қалған оқиғаны баяндап
беріңіз.
- Мен кішкентай
кезімде .....
Дескриптор: Білім
алушы
- адам өмірі
кезеңдерінің ретін
белгілейді;
- өзінің сәбилік
кезіндегі әрекеттері туралы
әңгімелейді.
С-деңгейіне
жұптық жұмыс.
-
Сәбиге, бүлдіршінге
және оқушыға сәйкес келетін заттарды біріктір. Суретті боя.
Суреттердің көмегімен өсіп, дамыған кезеңдеріңде саған не қажет
болғанын есіңе түсір. Тағы қандай заттарды қосуға
болады?
Дескриптор: Білім
алушы
-сәбиге, бүлдіршінге
және оқушыға керек заттарды атап, біріктіреді және
бояйды;
-суреттерді басқа
заттармен сәйкестендіреді;
-
Суретке мұқият қара.
Кімді көріп тұрсың? Жаз және боя. Пішіндерді әртүрлі қарандашпен
айландырып сыз.
Дескриптор: Білім
алушы
Есте
сақта!
Бала сәбилік,
балалық шақта және жасөспірім кезеңде тез өседі. Жастық шақта
өсіп-жетіледі. Кемелденген және қартайған шағында адамның өсуі
тежеледі.
Белсенді оқыту
әдісі:
Саймон
Браунхиллдің «Галереяны шарлау»
әдісі арқылы зерттеу
жасау. Топтық
жұмыс.
Мақсаты: Талқыланған мәселе,
дайындалған постер бойынша қорытынды жұмыс немесе өнімді ұсыну
арқылы өз жұмысын ұсыну, идеяларын қорғау, ерекше идеялар
ұсыну.
Нәтижесі: Сараптау, жинақтау,
бағалау; Ақпаратпен тиянақты жұмыс жасалады.Сыныптастарын ұсынылған
мәселе, ақпарат туралы елестетуімен таныстырады; ұсынылған мәселе
туралы өзгелердің пікірін біледі; өз жұмысын сыныптастарымен
талқылайды, жұмысқа терең сараптама жасау арқылы өз білімін,
түсінігін кеңейтеді.
Зерттейік: Оқушылар жұмысты тобымен
ақылдасып орындайды. Зерттеу екі кезеңде
өтеді.
1-кезең. Ата,әже, ұл
бала,қыз баласының суреттері салынған парақшалар таратылады.
Осылардың астына олардың қандай әрекеттер орындай алатынын жазып,
жабыстырады.
2-кезең оқушыларға
қазақтың «Қариясы бар үйдің қазынасы бар» деген мақаланы қалай
түсінігін сұрау. Жас үлкен адамдарға құрмет көрсету әдісі қандай
сұралады.
(ҚБ)
«Бағдаршам» арқылы
бағалау
|