Білім саласы:Қатынас
Бөлімі: Айналаны қоршаған орта
Тақырыбы: Құстар – біздің досымыз.
Мақсаты: Құстар және олардың көктемдегі тіршілігі, табиғатқа келтіретін пайдасы туралы түсініктерін қалыптастыру. Құстарға деген қамқорлық сезіміне және оларға жағдай жасауға үйрету. Табиғатқа қамқорлыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекілік: құтардың суреттері, әліппе дәптері, экологиялық карточкалар.
Сөздік жұмыс:
|
Әрекеттің Кезеңдері. |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
Әрекетті туындату, түрткі болу |
Балалардың назарын оқу әрекетіне аудару. Жұмбақ жасыру. Тұмсығымен ояды, Ұя салып қояды. Табыңдаршы , балалар, Ол қандай құс болады? (тоқылдақ) |
Назарларын оқу әрекетіне аударып, жұмбақтың шешуін табады. |
|
Ұйымдастыру, ізденіс жүргізу |
1.Сұрақ – жауап . -Балалар, бүгін қай күн? -Қай мезгіл келді? -Қай ай, нешесі? -Дала қандай? -Көктемде қандай өзгерістер болады? Балалардың жауаптарын толықтыру. 2.Құстардың келуі, ұя салуы, балапан шығаруы туралы әңгімелеу. 3.Суреттен құстарды көтсетіп, олардың аттарын атау, сыртқы құрылысына қарап ажыратуға үйрету. Олардың немен қоректенетінін әңгімелеу 4.М.Зайтовтың «Қандай құсты білесің?» С.Көбеевтың «Құстың ұясы» деген шығармаларын оқып беру. 5.Сергіту сәті. 6.Құстардың табиғатты қорғаудағы ролі туралы айту.Осыған байланысты адамдар да құстарға өз тараптарынан қамқорлық жұмыстарын жасайтынын айту. 7.Әліппе дәптермен жұмыс |
Сұрақтарға жауап береді
Құстардың түрле- рімен танысады.
Бой сергіту жаттығуын орындайды. Экологиялық карточкалармен жұмыс. Әліппе дәптері- мен жұмыс. |
|
Рефлексия- түзеу жұмыстары (коррекция) |
Дид.ойын. «Бұл қандай құс?». Оқу әрекетін қорытындылап , құстарға қамқорлық жасап, оларды қорғау керектігін айту |
Ойынға қатысады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Құстардың түрлерін ,сыртқы құрылысын.
Болу керек: Оқу іс-әрекеті барысында бала бойында жақсы қасиеттер болу керек.
Үйрену керек: Табиғатты қорғауды, аялауды, құстарға қамқорлықпен қарауды үйренуі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаратылыстану "Құстар біздің досымыз"
Жаратылыстану "Құстар біздің досымыз"
Білім саласы:Қатынас
Бөлімі: Айналаны қоршаған орта
Тақырыбы: Құстар – біздің досымыз.
Мақсаты: Құстар және олардың көктемдегі тіршілігі, табиғатқа келтіретін пайдасы туралы түсініктерін қалыптастыру. Құстарға деген қамқорлық сезіміне және оларға жағдай жасауға үйрету. Табиғатқа қамқорлыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекілік: құтардың суреттері, әліппе дәптері, экологиялық карточкалар.
Сөздік жұмыс:
|
Әрекеттің Кезеңдері. |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
Әрекетті туындату, түрткі болу |
Балалардың назарын оқу әрекетіне аудару. Жұмбақ жасыру. Тұмсығымен ояды, Ұя салып қояды. Табыңдаршы , балалар, Ол қандай құс болады? (тоқылдақ) |
Назарларын оқу әрекетіне аударып, жұмбақтың шешуін табады. |
|
Ұйымдастыру, ізденіс жүргізу |
1.Сұрақ – жауап . -Балалар, бүгін қай күн? -Қай мезгіл келді? -Қай ай, нешесі? -Дала қандай? -Көктемде қандай өзгерістер болады? Балалардың жауаптарын толықтыру. 2.Құстардың келуі, ұя салуы, балапан шығаруы туралы әңгімелеу. 3.Суреттен құстарды көтсетіп, олардың аттарын атау, сыртқы құрылысына қарап ажыратуға үйрету. Олардың немен қоректенетінін әңгімелеу 4.М.Зайтовтың «Қандай құсты білесің?» С.Көбеевтың «Құстың ұясы» деген шығармаларын оқып беру. 5.Сергіту сәті. 6.Құстардың табиғатты қорғаудағы ролі туралы айту.Осыған байланысты адамдар да құстарға өз тараптарынан қамқорлық жұмыстарын жасайтынын айту. 7.Әліппе дәптермен жұмыс |
Сұрақтарға жауап береді
Құстардың түрле- рімен танысады.
Бой сергіту жаттығуын орындайды. Экологиялық карточкалармен жұмыс. Әліппе дәптері- мен жұмыс. |
|
Рефлексия- түзеу жұмыстары (коррекция) |
Дид.ойын. «Бұл қандай құс?». Оқу әрекетін қорытындылап , құстарға қамқорлық жасап, оларды қорғау керектігін айту |
Ойынға қатысады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Құстардың түрлерін ,сыртқы құрылысын.
Болу керек: Оқу іс-әрекеті барысында бала бойында жақсы қасиеттер болу керек.
Үйрену керек: Табиғатты қорғауды, аялауды, құстарға қамқорлықпен қарауды үйренуі
шағым қалдыра аласыз













