Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымыныңатауы


    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:


    Педагогтіңаты-жөні:


    Күні:

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтыңтақырыбы:

    Электр тогы қалай пайда болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.5.5.1 электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.5.5.2 қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау

    Сабақтың мақсаты

    Электр энергиясы көздерін анықтайды;

    Құндылықтар

    Талап: қоршаған орта тазалығын сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 мин

    Ұйымдастырукезеңі

    Психолгиялық ахуал қалыптастыру

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару



    Үй тапсырмасын сұрау

    «Спиннер» әдісі

    -Дыбыстарды қалай қаттырақ шығаруға болады?

    -Заттар қай кезде дыбыс шығарады?

    -Дыбыстар қандай болады?

    -Дыбыс қайда жылдамырақ таралады :ауада ма,суда ма,әлде қатты заттама?

    -Қандай жерде қатты дыбыстарды естиміз?

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару






    Үй тапсырмасын

    Оқиды








    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Өткенді қайталайды

    Дыбыстарды қалай қаттырақ шығаруға болады







    Рисунок 1

    Оқулық

    Сабақтың

    ортасы

    25мин

    Жаңасабақ

    ФС тапсырма

    1-тапсырма

    Электр тогы қалай пайда болды?

    Адамдар бұрынғы заманның өзінде –ақ кәріптасты құрғақ шүберекпен үйкегенде оның басқа ұсақ заттарды өзіне тартатын қасиеттін байқаған.Мұндай құбылысты денелердің электрленуі деп атайды.Бұл құбылысэлектор тогын ашуға себеп болады.



    2-тапсырма

    Бұл қандай құбылыс?

    Суреттерге қара.Олардың арасында қандай байланыс бар?

    Осыған ұқсас құбылыстарды бұрын байқадың ба?




    ЕБҚ

    3-тапсырма

    «Электр» сөзі гректің «электрон»

    Сөзінен шыққан.Ол грек тілінен аударғанда «кәріптас»деген мағынаны білдіреді.







    ЕҚБ

    4-тапсырма

    «Мен зерттеушімін» әдісі

    Заттарды қандай әдістермен электрлендіруге болады?



    5-тапсырма

    Суреттерге қара.Адам электр тогын қашан ойлап тапқан?

    Суреттегі құралдар қалай аталады?

    Сен оларды қайдан кездестірдің?




    Сұраққа жауап береді














    Сұрақтарға жауап береді







    Тапсырманы орындайды.












    Зерттеу жүргізеді






    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауап береді

    Өз ойларын еркін жеткізеді









    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауап береді

    Осыған ұқсас құбылыстарды бұрын біледі



    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұраққа ойланып жауап береді

    Ол грек тілінен аударғанда «кәріптас»деген мағынаны білдіреді


    \


    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Зерттеу жүргізеді

    Нәтижесін түсіндіреді


    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Адам электр тогын қашан ойлап тапқан біледі

    Құралдар қалай аталады


    Оқулық



    Оқулық







    Оқулық





    Суреттер

    Ыдыстар


    Рисунок 2



    Слайд




    Оқулық



    Суреттер




    Слайд





    оқулық

    Сабақтың соңы

    10 мин









    Кері байланыс

    Электр тогымен жұмыс істейтін қандай құралдарды білесің?




    Үйге тапсырма

    Дыбысты қалай естиміз?


    Суретпен жұмыс жүргізеді



    Үй тапсырмасын алады





    Кері байланыс жасайды

    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұраққа ойланып жауап береді

    Қортындылайды







    Смайлктер


    Рисунок 3






    Кері байланыс парақтары



    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Электр энергиясы қайдан алынады

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.5.5.1 электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.5.5.2 қарапа

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ақөтенова А
    24 Сәуір 2024
    531
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану Сабақтыңтақырыбы: Электр тогы қалай пайда болды? 3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану Сабақтыңтақырыбы: Электр тогы қалай пайда болды? 3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану Сабақтыңтақырыбы: Электр тогы қалай пайда болды? 3-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымыныңатауы


    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:


    Педагогтіңаты-жөні:


    Күні:

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтыңтақырыбы:

    Электр тогы қалай пайда болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.5.5.1 электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.5.5.2 қарапайым электр тізбегінің сызбасын жинау

    Сабақтың мақсаты

    Электр энергиясы көздерін анықтайды;

    Құндылықтар

    Талап: қоршаған орта тазалығын сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңдері

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 мин

    Ұйымдастырукезеңі

    Психолгиялық ахуал қалыптастыру

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару



    Үй тапсырмасын сұрау

    «Спиннер» әдісі

    -Дыбыстарды қалай қаттырақ шығаруға болады?

    -Заттар қай кезде дыбыс шығарады?

    -Дыбыстар қандай болады?

    -Дыбыс қайда жылдамырақ таралады :ауада ма,суда ма,әлде қатты заттама?

    -Қандай жерде қатты дыбыстарды естиміз?

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару






    Үй тапсырмасын

    Оқиды








    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Өткенді қайталайды

    Дыбыстарды қалай қаттырақ шығаруға болады







    Рисунок 1

    Оқулық

    Сабақтың

    ортасы

    25мин

    Жаңасабақ

    ФС тапсырма

    1-тапсырма

    Электр тогы қалай пайда болды?

    Адамдар бұрынғы заманның өзінде –ақ кәріптасты құрғақ шүберекпен үйкегенде оның басқа ұсақ заттарды өзіне тартатын қасиеттін байқаған.Мұндай құбылысты денелердің электрленуі деп атайды.Бұл құбылысэлектор тогын ашуға себеп болады.



    2-тапсырма

    Бұл қандай құбылыс?

    Суреттерге қара.Олардың арасында қандай байланыс бар?

    Осыған ұқсас құбылыстарды бұрын байқадың ба?




    ЕБҚ

    3-тапсырма

    «Электр» сөзі гректің «электрон»

    Сөзінен шыққан.Ол грек тілінен аударғанда «кәріптас»деген мағынаны білдіреді.







    ЕҚБ

    4-тапсырма

    «Мен зерттеушімін» әдісі

    Заттарды қандай әдістермен электрлендіруге болады?



    5-тапсырма

    Суреттерге қара.Адам электр тогын қашан ойлап тапқан?

    Суреттегі құралдар қалай аталады?

    Сен оларды қайдан кездестірдің?




    Сұраққа жауап береді














    Сұрақтарға жауап береді







    Тапсырманы орындайды.












    Зерттеу жүргізеді






    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауап береді

    Өз ойларын еркін жеткізеді









    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауап береді

    Осыған ұқсас құбылыстарды бұрын біледі



    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұраққа ойланып жауап береді

    Ол грек тілінен аударғанда «кәріптас»деген мағынаны білдіреді


    \


    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Зерттеу жүргізеді

    Нәтижесін түсіндіреді


    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Адам электр тогын қашан ойлап тапқан біледі

    Құралдар қалай аталады


    Оқулық



    Оқулық







    Оқулық





    Суреттер

    Ыдыстар


    Рисунок 2



    Слайд




    Оқулық



    Суреттер




    Слайд





    оқулық

    Сабақтың соңы

    10 мин









    Кері байланыс

    Электр тогымен жұмыс істейтін қандай құралдарды білесің?




    Үйге тапсырма

    Дыбысты қалай естиміз?


    Суретпен жұмыс жүргізеді



    Үй тапсырмасын алады





    Кері байланыс жасайды

    ҚБ: «Ақша» әдісі

    Дескриптор:

    Сұраққа ойланып жауап береді

    Қортындылайды







    Смайлктер


    Рисунок 3






    Кері байланыс парақтары



    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Электр энергиясы қайдан алынады

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.5.5.1 электр энергиясы көздерін анықтау;

    3.5.5.2 қарапа

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 3 сынып
    24.04.2024
    531
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ақөтенова А
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации