|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Г
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма 1-топ Сөзжүмбақ 2-топ Ребус 3-топ Тест құрастыру |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Сарамандық жұмыс Жаратылыстану сабағының сендерге қажеті неде деп ойлайсыңдар? I топ-жаратылыстану ғылымы II топ-денелер заттан тұрады IIIтоп-табиғаттағы денелер (топтар тапсырмаларын қорғайды) Жекелей жұмыс.Оқушылар арсында кім қанша дене туралы айтады және оның құрамдас бөліктерін атап беру. Видеороликтегі би қимылдарын бірге жасайды. Топтарға тәжірибеге қажетті заттар беріледі. Iтопқа.Ақ бет пен жаңғақ Iiтопқа.1 стақан су мен иод беріледі. IIIтопқа.тұз,қант беріледі. Топ оқушылары біріге отырып,тәжірибе жасап оған қорытынды жазып,оқып береді. |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
|
Сабақтың атауы |
Табиғатты ғылыми тұрғыдан тану әдістер |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
|
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Мәтінмен жұмыс Картамен жұмыс Табиғат туралы білім арнайы
зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. Табиғатты зерттеу
әдістерінің ішінен кең тараған үш ғылыми әдісті атап өтуге болады.
Олар: бақылау, эксперимент және теориялық зерттеу әдістері. |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде
Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Г
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма 1-топ Сөзжүмбақ 2-топ Ребус 3-топ Тест құрастыру |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Сарамандық жұмыс Жаратылыстану сабағының сендерге қажеті неде деп ойлайсыңдар? I топ-жаратылыстану ғылымы II топ-денелер заттан тұрады IIIтоп-табиғаттағы денелер (топтар тапсырмаларын қорғайды) Жекелей жұмыс.Оқушылар арсында кім қанша дене туралы айтады және оның құрамдас бөліктерін атап беру. Видеороликтегі би қимылдарын бірге жасайды. Топтарға тәжірибеге қажетті заттар беріледі. Iтопқа.Ақ бет пен жаңғақ Iiтопқа.1 стақан су мен иод беріледі. IIIтопқа.тұз,қант беріледі. Топ оқушылары біріге отырып,тәжірибе жасап оған қорытынды жазып,оқып береді. |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
|
Сабақтың атауы |
Табиғатты ғылыми тұрғыдан тану әдістер |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
|
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Мәтінмен жұмыс Картамен жұмыс Табиғат туралы білім арнайы
зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. Табиғатты зерттеу
әдістерінің ішінен кең тараған үш ғылыми әдісті атап өтуге болады.
Олар: бақылау, эксперимент және теориялық зерттеу әдістері. |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
шағым қалдыра аласыз















