Мектепалды даярлық тобының І –ші жарты жылдыққа берген мәтіндік қорытындысы.
Жыл басында топта барлығы 15 оқушымен бастадым. Оның ішінде 5- ұл, 10- қыз бала.
Топ 5 сала бойынша жұмыс жасайды.
-
Денсаулық
-
Коммуникация
-
Шығармашылық
-
Әлеуметтік орта
-
Таным
Жыл басында балалар, денсаулық білім беру саласы бойынша.
Жүру (жай , тез, тізбектеп, жұбымен жүру), жүгіру, еңбектеу, өрмелеу, секіру, лақтыру, тепе – теңдік сақтау бойынша құзіреттілік көрсеткіштері өте төмен болатын. Екі тоқсанның қорытындысы бойынша қазіргі таңда балалар өте жақсы деңгейге көтеріліді. Атап айтсақ , нысанаға асырып лақтыра алады, допты қағып алады, кедергілер арасынан жүре алады, орындық үстімен жүре алады, ұсақ заттарды лақтыра алады.
Қатынас білім беру саласы бойынша .Балалалардың құзіреттілік көрсеткіші жыл басында әріптерді танымайтын, буынды қосып оқи алмайтын, буынға бөле алмайтын, ертегіні түсініп айта алмайтын. Қазіргі таңда балалар өткен әріптерді таниды, буындарды қосып оқиды, буынға бөліп қандай әріптен басталатынын айтады, әңгімені мұқият тыңдап, түсінеді, білген ертегісін, әңгімелерін еркін айта алады. Серікбай Н,Әмірқұл Б,Анарқұл І, Сапарғали Н, бұл оқушылардың құзіреттілік көрсеткіштері өте жақсы деп бағалаймын.Қалған балалар орта деген бағамен бағалаймын.
Шығармашылық білім беру саласы бойынша.Балалардың құзіреттілік көсеткіштеріне тоқтала кетсек, балалар әуенді жақсы қабылдайды, естиді, қосылып айтады, билейді, қазақтың ұлттық аспаптарын ажырата алады. Атап айтсақ Дүйсенбек Сезім,Шаймерген Кәусар, өлеңге деген дауысы өте жақсы, ал Әбдімәлік Динар,Тоялы Әдемі,Құрмансейт Аяулым, би билеуге қимылдары өте жақсы.
Әлеуметтік білім беру саласы бойынша. Балалар өз бетінше әрекеттене алады, құрдастары мен араласады, мінез құлықтары мәдениетті, эмоциялық жағдайлары жақсы, балалрдың барлығыда қарапайым, адамгершілік дағдылары жақсы.
Таным білімберу саласы бойынша құзіреттілік көрсеткіштері.
1 – ден – 20 – ға дейінгі сандарды таниды, 20- ға дейінгі сандарды қосып алады, геометриалық пішіндерді таниды. Соның ішінде, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша, төртбұрыш, жарты бұрыш, пішіндерін таниды, ажырата алады. Құрастыру әрекеті бойынша, көлік түрлерін ажырата алады, құрастырады, көпір , саты, үйшік, қораны құсастыра алады. Айналаны бағдарлай алады, соның ішінде жоғары төмен, оң, сол, алды, арты, үсті , асты ажырата алады. Көлемін бағдарлауда балалар кең, тар, үлкендігі, кеңдігін, аумағын тең екендігін ажырата алады.
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуы бойынша мониторинг жүргізілді.
-
бастапқы – 1-10 қыркүйекте алынды.
Балалардың даму деңгейлерін қадағалау мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға сәйкес баланың жетістіктерінің мониторингі негізінде 3 деңгейде жүзеге асырылады:
1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады;
2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие;
3-деңгей – бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады.
Мониторинг бойынша балалардың көрсеткіші 2-денгей, яғни екінші деңгейде бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілібір білім қорына ие.
Бастапқы мониторинг нәтижелерібойынша бес саланы қоса алғанда.
Балалардың үлгерімі 100%, оқу сапасы 67% құрады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жарты жылдық есеп
Жарты жылдық есеп
Мектепалды даярлық тобының І –ші жарты жылдыққа берген мәтіндік қорытындысы.
Жыл басында топта барлығы 15 оқушымен бастадым. Оның ішінде 5- ұл, 10- қыз бала.
Топ 5 сала бойынша жұмыс жасайды.
-
Денсаулық
-
Коммуникация
-
Шығармашылық
-
Әлеуметтік орта
-
Таным
Жыл басында балалар, денсаулық білім беру саласы бойынша.
Жүру (жай , тез, тізбектеп, жұбымен жүру), жүгіру, еңбектеу, өрмелеу, секіру, лақтыру, тепе – теңдік сақтау бойынша құзіреттілік көрсеткіштері өте төмен болатын. Екі тоқсанның қорытындысы бойынша қазіргі таңда балалар өте жақсы деңгейге көтеріліді. Атап айтсақ , нысанаға асырып лақтыра алады, допты қағып алады, кедергілер арасынан жүре алады, орындық үстімен жүре алады, ұсақ заттарды лақтыра алады.
Қатынас білім беру саласы бойынша .Балалалардың құзіреттілік көрсеткіші жыл басында әріптерді танымайтын, буынды қосып оқи алмайтын, буынға бөле алмайтын, ертегіні түсініп айта алмайтын. Қазіргі таңда балалар өткен әріптерді таниды, буындарды қосып оқиды, буынға бөліп қандай әріптен басталатынын айтады, әңгімені мұқият тыңдап, түсінеді, білген ертегісін, әңгімелерін еркін айта алады. Серікбай Н,Әмірқұл Б,Анарқұл І, Сапарғали Н, бұл оқушылардың құзіреттілік көрсеткіштері өте жақсы деп бағалаймын.Қалған балалар орта деген бағамен бағалаймын.
Шығармашылық білім беру саласы бойынша.Балалардың құзіреттілік көсеткіштеріне тоқтала кетсек, балалар әуенді жақсы қабылдайды, естиді, қосылып айтады, билейді, қазақтың ұлттық аспаптарын ажырата алады. Атап айтсақ Дүйсенбек Сезім,Шаймерген Кәусар, өлеңге деген дауысы өте жақсы, ал Әбдімәлік Динар,Тоялы Әдемі,Құрмансейт Аяулым, би билеуге қимылдары өте жақсы.
Әлеуметтік білім беру саласы бойынша. Балалар өз бетінше әрекеттене алады, құрдастары мен араласады, мінез құлықтары мәдениетті, эмоциялық жағдайлары жақсы, балалрдың барлығыда қарапайым, адамгершілік дағдылары жақсы.
Таным білімберу саласы бойынша құзіреттілік көрсеткіштері.
1 – ден – 20 – ға дейінгі сандарды таниды, 20- ға дейінгі сандарды қосып алады, геометриалық пішіндерді таниды. Соның ішінде, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша, төртбұрыш, жарты бұрыш, пішіндерін таниды, ажырата алады. Құрастыру әрекеті бойынша, көлік түрлерін ажырата алады, құрастырады, көпір , саты, үйшік, қораны құсастыра алады. Айналаны бағдарлай алады, соның ішінде жоғары төмен, оң, сол, алды, арты, үсті , асты ажырата алады. Көлемін бағдарлауда балалар кең, тар, үлкендігі, кеңдігін, аумағын тең екендігін ажырата алады.
Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуы бойынша мониторинг жүргізілді.
-
бастапқы – 1-10 қыркүйекте алынды.
Балалардың даму деңгейлерін қадағалау мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға сәйкес баланың жетістіктерінің мониторингі негізінде 3 деңгейде жүзеге асырылады:
1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады;
2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие;
3-деңгей – бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады.
Мониторинг бойынша балалардың көрсеткіші 2-денгей, яғни екінші деңгейде бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілібір білім қорына ие.
Бастапқы мониторинг нәтижелерібойынша бес саланы қоса алғанда.
Балалардың үлгерімі 100%, оқу сапасы 67% құрады.
шағым қалдыра аласыз













