Авторы: Даулетбаева Нагима Кожабаевна
Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы
М.Әбдіхалықов атындағы мектеп-гимназиясы көркем еңбек пәні мұғалімі
“Жарық пен көлеңке”атты сабақ 3 сынып
Бөлімі: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (Жарық пен көлеңке)
Онлайн сабақтың тақырыбы: Жарық пен көлеңке
Оқу мақсаты:
3.1.4.1. Шығармашылық идеялар мен сезімдерді жұмыстың техникаларын негізді түрде таңдап, жеткізу
3.3.3.1. Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартудың жолын ұсыну
|
Тапсырма |
Дескрипторлар |
Ресурстар |
|
Тапсырма №1 Сұраққа жауап бер -Бөлменің қай жерінде қараңғы жерлер бар? -Көлеңкелер қайда бар? -Бөлменің бұл жерлері неліктен қараңғы болып табылады? -Біз лоарды қалай жарық қыла аламыз Жарық пен көлеңкенің реңдік сипаты
Тапсырма №2 Шығармашылық жұмыс 1.Сұр/қара қағазда ақ бормен және қоңыр қарындашпен жарық және қою көлеңкелі реңдердң қағазға түсіру үшін тәжірибе жасау. 2.Қою түстен жарыққа біртіндеп өшетінін реңдік жіктеу кестесін жасаңыз |
Графикалық суреттен жарық пен көлеңкені тауып көрсетеді: Ақ қара реңдерді қоюлығына қарай жүктейді |
Тондар мен тондық контрастар көрсетілген монохромды суреттермен суреттелген әңгімелер жинағы Ақ – қара фотосуреттер Қараңғылатуға арналған материалдар мен фонариктер, камера А3, А4 пішінді күңгірт, сұр түсті қағаз Көмір мен бор Шашқа арналған лак немесе бекіткіш |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жарық пен көлеңке 3 сыны п
Жарық пен көлеңке 3 сыны п
Авторы: Даулетбаева Нагима Кожабаевна
Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы
М.Әбдіхалықов атындағы мектеп-гимназиясы көркем еңбек пәні мұғалімі
“Жарық пен көлеңке”атты сабақ 3 сынып
Бөлімі: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (Жарық пен көлеңке)
Онлайн сабақтың тақырыбы: Жарық пен көлеңке
Оқу мақсаты:
3.1.4.1. Шығармашылық идеялар мен сезімдерді жұмыстың техникаларын негізді түрде таңдап, жеткізу
3.3.3.1. Шығармашылық жұмысты бағалау және жақсартудың жолын ұсыну
|
Тапсырма |
Дескрипторлар |
Ресурстар |
|
Тапсырма №1 Сұраққа жауап бер -Бөлменің қай жерінде қараңғы жерлер бар? -Көлеңкелер қайда бар? -Бөлменің бұл жерлері неліктен қараңғы болып табылады? -Біз лоарды қалай жарық қыла аламыз Жарық пен көлеңкенің реңдік сипаты
Тапсырма №2 Шығармашылық жұмыс 1.Сұр/қара қағазда ақ бормен және қоңыр қарындашпен жарық және қою көлеңкелі реңдердң қағазға түсіру үшін тәжірибе жасау. 2.Қою түстен жарыққа біртіндеп өшетінін реңдік жіктеу кестесін жасаңыз |
Графикалық суреттен жарық пен көлеңкені тауып көрсетеді: Ақ қара реңдерді қоюлығына қарай жүктейді |
Тондар мен тондық контрастар көрсетілген монохромды суреттермен суреттелген әңгімелер жинағы Ақ – қара фотосуреттер Қараңғылатуға арналған материалдар мен фонариктер, камера А3, А4 пішінді күңгірт, сұр түсті қағаз Көмір мен бор Шашқа арналған лак немесе бекіткіш |
шағым қалдыра аласыз














