Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жарық құбылыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
8.4 А Жарық құбылыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Каржаубаева Ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Линзалар, линзаның оптикалық күшi, жұқа линзаның формуласы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.5.1.11 – жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: Линзалар. Линзаның оптикалық күші. Жұқа линзаның формуласы. туралы жалпы мағлұмат алады. Оқушылардың басым бөлігі үшін:Жұқа линзаның формуласын формуласын қолданып есептер шығарады.Кейбір оқушылар үшін: Линза көмегімен әртүрлі кескіндерді алуға болатындығын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту Кері байланыс Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыруҮй тапсырмасын тексеру: «Аяқталмаған ой »әдісі арқылы өткен сабақ бойынша топтық жұмыс жасайды. Әр топқа екі тапсырмадан беріледі.1.Екі ортаны бөлетін шекараға перпендикуляр түсетін жарық шоғы..... .(сынбайды,шекарадан әрі қарай өтіп кетеді) 2.Жарық шоғы тығызырақ ортадан (шыны), тығыздығы азырақ ортаға (ауаға) өткенде ......(таралу жылдамды ғы артады)3.Сәуленің түсу бұрышымен салыстырғанда сыну бұрышы да артады.Бұл жағдайда сыну заңы...... ( ) 4.Түсу бұрышы артқан сайын,екі ортаны бөлетін шекарада сыну болмайды,яғниSin бұл құбылыс. .....(толық ішкі шағылу деп аталады)5.Толық ішкі шағылу болатын бұрыш .....(сындық немесе шектік бұрыш деп атайды).6.Толық шағылудың шектік бұрышы ...... Sin = 7.Жарықтың толық шағылу құбылысы қандай жағдайда байқалады.. 8.Жарықтың толық шағылу құбылысының мәні .............. ҚБ:Бірін бірі бағалайды, дұрыс жауаппен түзету жасайды. Смайликтер арқылы бағалайды. Жаңа сабақ Ой қозғау әдісін қолданып Суреттер бойынша сабақтың тақырыб ын анықтайды. Олай болса, бүгінгі сабақтың тақырыбы: Линзалар.Линзаның оптикалық күші.Жұқа линзаның формуласы.«Топпен талқылау» әдісі бойынша оқулықтағы тақырып ты топпен талқылау.1топ:Линзалар. Линзаның оптикалық күші.2 топ: Линзаның оптикалық күші.3 топ: Линзада кескін алу. «Түртіп алу» әдісін пайдаланып оқулықпен жұмыс жасай отырып ,дәптерге негізгі түйіндерді жазады.Линзаның анықтамасы. Линзаның түрлері.Линзаны сипаттайтын негізгі шамалар. Линзаның оптикалық күшінің формуласы, өлшем бірліктері.Жұқа линзаның формуласы. F,f,d-шамалар туралы.Линзада кескін алу үшін пайдаланылатын сәулелердің қасиеттері. ҚБ: «Үш шапалақ «сұрақ-жауап»әдісінпайдаланып, осы тақырыпты ашатын анықтамаларды қайталайды. Линза дегеніміз не? Линза түрлері,бір-бірінен айырмашылығы қандай? Линзаның үлкейтуі неге тең?Жұқа линзаның формуласын жаз. Линзада кескін алу жолдары және кескіннің Бекіту: «Сәйкестендіру тест»әдісіІтоп: Фотоаппарат
ІІ топ: Микраскоп
ІІІ топ: Бейнекамера
Линза дегеніміз не? Түрлерін ата?Линзада кескінді қалай саламыз?Жұқа линза формуласын жаз? Линзаның оптикалық күші дегеніміз не? Линзаның ұлғайтуы дегеніміз не? Кері байланыс:«Бағдаршам» әдісі бойынша сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсетеді.Жасыл түс - Мен білемін Сары түс - Мен түсінемін. Қызғылт түс – Мен жасай аламын Үйге тапсырма § тақырыпты оқу |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді
Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды. Дескриптор Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді 2-балл Дескриптор 1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді. 5
Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 бал
Формативті бағалай 10 балл
|
|