|
Білім беру ұйымының атауы |
14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
8.4 А Жарық құбылыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каржаубаева Ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Линзалар, линзаның оптикалық күшi, жұқа линзаның формуласы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.5.1.11 – жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: Линзалар. Линзаның оптикалық күші. Жұқа линзаның формуласы. туралы жалпы мағлұмат алады. Оқушылардың басым бөлігі үшін:Жұқа линзаның формуласын формуласын қолданып есептер шығарады.Кейбір оқушылар үшін: Линза көмегімен әртүрлі кескіндерді алуға болатындығын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту Кері байланыс Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сабақ тақырыбын және оқу
мақсатын таныстыруҮй тапсырмасын тексеру:
«Аяқталмаған ой »әдісі арқылы өткен сабақ
бойынша топтық жұмыс жасайды. Әр топқа екі тапсырмадан
беріледі.1.Екі ортаны бөлетін шекараға перпендикуляр түсетін жарық
шоғы..... .(сынбайды,шекарадан әрі қарай өтіп кетеді) 2.Жарық шоғы
тығызырақ ортадан (шыны), тығыздығы азырақ ортаға (ауаға) өткенде
......(таралу жылдамды ғы артады)3.Сәуленің түсу бұрышымен
салыстырғанда сыну бұрышы да артады.Бұл жағдайда сыну заңы......
(
ІІ топ: Микраскоп
ІІІ топ: Бейнекамера
Линза дегеніміз не? Түрлерін ата?Линзада кескінді қалай саламыз?Жұқа линза формуласын жаз? Линзаның оптикалық күші дегеніміз не? Линзаның ұлғайтуы дегеніміз не? Кері байланыс:«Бағдаршам» әдісі бойынша сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсетеді.Жасыл түс - Мен білемін Сары түс - Мен түсінемін. Қызғылт түс – Мен жасай аламын
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді
Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды. Дескриптор Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді 2-балл Дескриптор 1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді. 5
Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 бал
Формативті бағалай 10 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жарық құбылыстары
Жарық құбылыстары
|
Білім беру ұйымының атауы |
14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
8.4 А Жарық құбылыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каржаубаева Ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Линзалар, линзаның оптикалық күшi, жұқа линзаның формуласы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.5.1.11 – жұқа линза формуласын есептер шығару үшін қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: Линзалар. Линзаның оптикалық күші. Жұқа линзаның формуласы. туралы жалпы мағлұмат алады. Оқушылардың басым бөлігі үшін:Жұқа линзаның формуласын формуласын қолданып есептер шығарады.Кейбір оқушылар үшін: Линза көмегімен әртүрлі кескіндерді алуға болатындығын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту Кері байланыс Сабақтың соңы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сабақ тақырыбын және оқу
мақсатын таныстыруҮй тапсырмасын тексеру:
«Аяқталмаған ой »әдісі арқылы өткен сабақ
бойынша топтық жұмыс жасайды. Әр топқа екі тапсырмадан
беріледі.1.Екі ортаны бөлетін шекараға перпендикуляр түсетін жарық
шоғы..... .(сынбайды,шекарадан әрі қарай өтіп кетеді) 2.Жарық шоғы
тығызырақ ортадан (шыны), тығыздығы азырақ ортаға (ауаға) өткенде
......(таралу жылдамды ғы артады)3.Сәуленің түсу бұрышымен
салыстырғанда сыну бұрышы да артады.Бұл жағдайда сыну заңы......
(
ІІ топ: Микраскоп
ІІІ топ: Бейнекамера
Линза дегеніміз не? Түрлерін ата?Линзада кескінді қалай саламыз?Жұқа линза формуласын жаз? Линзаның оптикалық күші дегеніміз не? Линзаның ұлғайтуы дегеніміз не? Кері байланыс:«Бағдаршам» әдісі бойынша сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсетеді.Жасыл түс - Мен білемін Сары түс - Мен түсінемін. Қызғылт түс – Мен жасай аламын
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді
Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды. Дескриптор Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді 2-балл Дескриптор 1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді. 5
Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 бал
Формативті бағалай 10 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















