Жарықтың шағылуы, шағылу заңдары, жазық айналар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жарықтың шағылуы, шағылу заңдары, жазық айналар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарықтың шағылуы, шағылу заңдары, жазық айналар ТУРАЛЫ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.4.А.Жарық құбылыстары

Мектеп:

Күні:17.04.2024

Мұғалімніңаты-жөні: Казымбекова Мадина Касымхановна

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы:

Жарықтың шағылуы, шағылу заңдары, жазық айналар



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.5.1.2 -эксперимент арқылы түсу және шағылу бұрыштарының тәуелділігін анықтау

8.5.1.3 – айналық шағылудың мысалдарын келтіру және түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Жарықтың шағылу құбылысы, шағылу заңын білу;

Эксперимент арқылы түсу және шағылу бұрыштарының тәуелділігін жарықтың шағылу заңы негізінде анықтау;

Айналық шағылудың мысалдарын келтіру және ерекшеліктерін түсіндіру;

Бағалау критерийі

Жарықтың шағылу құбылысы, шағыл узаңын біледі;

Эксперимент арқылы түсу және шағылу бұрыштарының тәуелділігін жарықтың шағылу заңы негізінде анықтай алады;

Айналық шағылудың мысалдарын келтіріп, ерекшеліктерін түсіндіреді;

Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамын басшылыққа ала отырып топтасып бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы



5 минут







Ұйымдастыру

  1. Сәлемдесу

  2. Оқушыларды түгендеу

  3. Өткен тақырыпқа шолу

Үй тапсырмасы «Миға Шабуыл»

а) Табиғи және жасанды жарық көздері?

г) Қандай денелер жарық көздері бола алады?

д) Жарықтың таралуы?

е) Көлеңке неліктен пайда болады?







Кеспе қағаздар







Сабақтың ортасы



7 минут


Білу, түсіну













15 минут


Қолдану, талдау




































«Пазл»әдісі

Берілген сурет қиындылары арқылы суреттерді құрастыру


7 минут







Жеке жұмыс

5 минут





Сабақтың соңы


6 минут


Жаңа сабақ:

«Кинометафора» әдісі – бұл әдіс арқылы тақырыпқа байланысты бейнефильм көрсетемін. Жарықтың шағылуы және шағылу заңдары ұғымы жайлы түсінік бере отырып, оқушы бойында тыңдалым, айтылым, сыни ойлау дағдысын қалыптастырамын.

Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты ашып аламын:

  1. Жарықтың шағылу жайлы не түсіндік?

  2. Жарықтың шағылу заңдары жайлы не айта аламыз?

  3. Шағылудың қандай түрлері бар?

Дескриптор:

  • Жарықтың шағылу құбылысы жайлы түсінеді

  • Жарықтың шағылу заңдарын біледі.

  • Шағылудың түрлерін ажыратады.



«Джигсо» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін эксперимент жасатамын.Алынған нәтижені топта талқылап,тұжырымдайды.

Тапсырма: Эксперимент арқылы түсу және шағылу бұрыштарының тәуелділігін жарықтың шағылу заңы негізінде анықтаңдар

1-топ:

Арнайы шайбаға (дөңгелекке) бекітілген кішкене айнаға оған тұрғызылған перпендикулярмен 50° бұрыш жасайтын 1­сәулені түсіріңдер.

2-топ:

Арнайы шайбаға (дөңгелекке) бекітілген кішкене айнаға оған тұрғызылған перпендикулярмен 35° бұрыш жасайтын 1­сәулені түсіріңдер.


Сонда қандай құбылысты көресіңдер?

Түсу бұрышын өзгерте отырып қандай жағдайды байқауға болады?

Түскен сәуле мен шағылған сәуле қандай жазықтықта жатады?


Дескриптор:

  • Жарықтың шағылуын байқайды.

  • Түсу бұрышы мен шағылу бұрышы тең екенін түсінеді.

  • Түсу бұрышы мен шағылу бұрышы бір жазықтықта жататынын көреді.





Бір оқушы шығып бір қолымен шарды жоғары лақтырып, қағып алады. Екінші қолымен суреттерді, формулаларды құрастырады





.



Wordwall платформасы арқылы берілген тест сұрақтарына жауап беру





Рефлексия.

Берілген стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазу

«Маған ұнады»

«Сұрағым бар»

«Маған қиын болды».


Оқушылар сабаққа қатысуына орай өздерін 10 баллдық жүйе бойынша бағалайды.Кері байланыс жасайды.



Видеоролик,




















8-сынып оқулық,









Шайба (дөңгелек), жарық, айна


































Сурет қиындылары, шар.

Тапсырма бар парақша






Сілтеме:


https://learningapps.org/29878137








Бағалау парақшасы







































ЖИ-арқылы оқушыларға үй тапсырмасын беру.


Үй тапсырмасы.

237-беттегі эксперименнтік тапсырма

29-жаттығу №3





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.08.2024
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі