Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Сабақтың
басы
10
минут
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
10
минут
Бекіту
10
минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы
10 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Сабақ тақырыбын және оқу
мақсатын таныстыру
Топқа
біріктіру
Жаңа
сабақ
Есептер шығару-Жеке
жұмыс
1-топ. Шашыранды(д иффузиялық)
шағылу
2-
топ. (айналық)
шағылу
Жаңа тақырыпты
бекіту
«Тест
жұмысы»
-
Екі түрлі ортаның
шекарасына түскен кезде жарық сәулесінің таралу бағытының өзгеру
құбылысы
А. Сыну В. Шағылу С.
Түсу
2. Түсу бұрышы мен
шағылу бұрышы ........жатады
А. Бір жазықтықта С.
Әр түрлі жазықтықта
В.
Перпендикуляр
3. Түсу бұрышы
шағылу бұрышы(-на,-нан)
А. Кіші В. Үлкен
С.Тең
4. Шағылу
түрлері
А. 3 В. 2 С.
4
5. Кедірбұдыр беттен шағылу
........шағылу деп аталады
А. Диффузиялық В. Айналық С.
Дұрыс
6. Тегістелген, жылтыр беттен
шағылу ........шағылу деп
аталады
А. Диффузиялық В. Айналық
С.Шашыранды
Кері
байланыс
“Тағы не
білгіңіз келеді?”-әдісі арқылы оқушылардың пікірлері
тыңдалып, кері байланыс
жүргізіл
Үйге тапсырма
§ §37
Жарықтың шағылу
заңдары. Жазық айна
(184-187 беттер) оқу,
тақырып соңындағы және «Табыс» баспалдағының сұрақтарын талдау,
таныстырылым бойынша (12, 13)
есептерді шығару
|
Дескриптор
Сұрақтарға жауап
береді
Есептің шешімін слайдттан
қарап тексереді
2-балл
Дескриптор:
•
Жарықтың шағылу
құбылысы жайлы
түсінеді
•
Жарықтың шағылу
заңдарын біледі.
•
Шағылудың түрлерін
ажыратады.
Дескриптор:
•
Жарықтың шағылуын
байқайды.
•
Түсу бұрышы мен
шағылу бұрышы тең екенін
түсінеді.
•
Түсу бұрышы мен
шағылу бұрышы бір жазықтықта жататынын
көреді.
Дескриптор
•
Айналық және
шашыранды шағылу жайлы
түсіндіреді.
•
Айналық және
шашыранды шағылуларға мысалдар келтіреді және ерекшеліктерін
түсіндіреді
Формативті бағалау 10
балл
|
ФИЗИКА 8 сынып
оқулық
«Дидактикалық
материалдар
Смайликтер
|
|