Түсінік хат
Қазіргі уақытта мектеп оқушыларының экологиялық тәрбиесіне деген қызығушылық күрт артты. Табиғатпен толық үйлесімде өмір сүргенде ғана адам оны жақсырақ түсіне алады, ал түсіну арқылы жердегі тіршілікті сақтай алады. Адам табиғаттың бір бөлігі, сондықтан ол ондағы бар заңдарды бұза алмайды. Қазіргі уақытта экологиялық проблемалар жаһандық сипатқа ие болды. Олар әсіресе ірі өнеркәсіптік аймақтарда, мегаполистерде, қалаларда өткір. Енді әрбір жеке адамның ойлауын қайта құрылымдамайынша, бұл мәселелерді шешу мүмкін емес. Табиғат ресурстарының сарқылмайтындығы, табиғатты жаулап алу мүмкіндігі туралы идеялар ескіріп барады. Бірақ көптеген адамдар әлі де болса қоршаған ортаға жауапсыз, табиғатқа тұтынушылық көзқарас, экологиялық білім мен мәдениеттің төмен деңгейі, экологиялық проблемаларды жеке маңызды деп қабылдау деңгейінің төмендігі және қоршаған ортаны қорғаудың нақты іс-шараларына практикалық қатысу қажеттілігі бар. дамымаған. Табиғатты зерттеу адам қызметінің маңызды аспектісі болып табылады Экология адам мен қоршаған ортаның байланысын зерттейді. Адам ағзасы адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасынсыз жұмыс істей алмайды. Біздің денемізге қоршаған ортадан түсетін заттар ағзаның өмірлік процестеріне әсер етеді. Біз үшін қандай заттардың пайдалы екенін және қандай мөлшерде және қандай зиянды және қаншалықты дәрежеде екенін білу маңызды. Біздің үйірме оқушыларының алған мәліметтері оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіреді, экологиялық мәселелерге қызығушылықтарын дамытады және алған білімдерін өмірде пайдалануға мүмкіндік береді
Үйірменің мақсаты:
Оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру.
Қоршаған ортаны қорғауды жақсарту.
Оқушылардың қоршаған ортаны қорғау іс-әрекетін дамыту.
Табиғатты сүюге, құрметтеуге, табиғат аясында болудың «Зиян келтірме!» деген негізгі ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Үйірменің міндеттері:.
Экологияның адам өміріндегі рөлін анықтау, оқушыларды экология ұғымдарымен, экологиялық мәселелермен таныстыру.
Қоршаған ортаның ластануының негізгі көздерін және экологиялық зардаптар мен құқық бұзушылықтарды жоюдың мүмкін жолдарын анықтау.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.
Табиғатты сүю, құрметтеу сияқты қасиеттерді дамыту.
Экологиялық әдептілікке, табиғатқа жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Экология мен биологияны тереңдетіп оқыту барысында оқушылардың танымдық белсенділігін, шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқушылардың бақылау, логикалық ойлау, салыстыру, талдау, алынған нәтижелер бойынша қорытынды жасау, пікірталас жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Жұмыстың формалары мен негізгі әдістері.
1. Зерттеу әдістері (микроскоппен жұмыс).
2. Сөздік және иллюстративті әдістер (әңгіме, әңгімелесу, лекция, әдебиетпен жұмыс, дебат, эссе жазу).
3. Ішінара іздеу әдістері (гербарийлерді құрастыру кезінде материалды жүйелеу).
Сабақтар теориялық бөлімнен (дәрістер, хабарламалар, баяндамалар, рефераттар) және практикалық бөлімнен тұрады. Практикалық бөлімде бақылау, эксперимент, зерттеу, салыстыру, сипаттауды қолданамыз.
Бағдарламаның өзектілігі
Бағдарлама жаратылыстану зерттеулерінің кең ауқымын қамтиды және жалпы білім беретін мектептің негізгі оқу бағдарламасына қосымша болып табылады. Сонымен, бағдарламаның өзектілігі әртүрлі жұмыс формаларымен үйлестіре отырып, биологиялық және экологиялық білімді тереңдетуде. Үйірмеде жұмыс жасай отырып, мектеп оқушылары жануарлар дүниесі, өз өлкесінің табиғаты туралы, экологияның адам денсаулығына, тамақтануына әсері туралы білімдерін кеңейтеді. Сондай-ақ мектеп оқушылары арасында үйірме мүшелерінің экологиялық білімдерін насихаттау мақсатында сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру жоспарлануда.
Күтілетін нәтиже
1. Ой-өрісіңізді кеңейту.
2. Мектеп оқушыларының биологиялық және экологиялық білімдерін кеңінен насихаттау, биология және экология пәндеріне қызығушылықтарын арттыру.
3. Жаңа биологиялық және экологиялық білімдерге тұрақты қажеттіліктерді дамыту.
4. Салауатты өмір салтын ұстану.
5. Экологиялық мәселелерді шешудегі олардың маңызын түсіну.
6. Табиғатқа жауапкершілікпен қарау.
7. Мектеп оқушыларының шығармашылық белсенділігін арттыру.
8. Оқушылардың коммуникативті дағдыларын дамыту.
9. Ғылыми ойлау дағдыларын меңгеру.
10. Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысының іскерліктері мен дағдыларын дамыту.
11. Жобаларды құру және олардың презентациясын өткізу қабілеті.
12. Ақпаратты өз бетімен алу мүмкіндігі.
13. Ғылыми-зерттеу, эксперименттік және инновациялық қызметті өз бетінше жүзеге асыру қабілеті.
14. Экологиялық мәдениетті және қоршаған ортаның жағдайына жауапкершілік сезімін тәрбиелеу.
Күнтізбелік тақырыптық жоспарлау
|
Р/с |
Тақырыптар аты |
Сағат саны |
Сабақтың түрі |
Өтетін күні |
|
І бөлім Жалпы экология 2 сағат |
||||
|
1 |
Кіріспе. Экология тарихы туралы түсінік |
1 |
|
|
|
2 |
Экологиялық зерттеу әдістері |
1 |
|
|
|
ІІ бөлім Үй ауласындағы тіршілік 5 сағат |
||||
|
3 |
Бізді қоршаған табиғи орта. Өсімдіктер мен жануарлардың маңызы. Қорғау шаралары |
1 |
|
|
|
4 |
Үйдегі және ауладағы өсімдіктер мен жануарларды атап, олардың әрқайсысының табиғат пен адам үшін маңызын талдау |
1 |
|
|
|
5 |
Мектеп ауласындағы өсетін өсімдіктердің түр алуандығын зерттеу |
1 |
|
|
|
6 |
Гербарийлерді құрастыру әдістемесі |
1 |
|
|
|
7 |
Ғажайып табиғат суретін салу, жыл мезгіледеріне сурет көрмесі |
1 |
|
|
|
ІІІ бөлім Адам және табиғат 20 сағат |
||||
|
8 |
Адам мен табиғат арасындағы байланыс. Табиғат кешендері |
1 |
|
|
|
9 |
Экомәдениет |
1 |
|
|
|
10 |
Атмосфераның құрамы, қажеттілігі, тазалығы |
1 |
|
|
|
11 |
Ауа райы және климат |
1 |
|
|
|
12 |
Ауа райын халықтық белгілері бойынша болжау |
1 |
|
|
|
13 |
Ауадағы бөгде заттар, олардың зияны |
1 |
|
|
|
14 |
Табиғи қорлар және олардың адам үшін қажеттілігі |
1 |
|
|
|
15 |
Су қорлары, судың ластануы мен себептері.Қорғау шаралары |
1 |
|
|
|
16 |
Табиғат қорларын жіктей отырып, оларды қорғаудың қарапайым түрлерін таныстыру |
1 |
|
|
|
17 |
Парниктік эффект мәселесі |
1 |
|
|
|
18 |
Адам іс әрекетінің табиғатқа әсері |
1 |
|
|
|
19 |
Транспорттың қоршаған ортаға әсері |
1 |
|
|
|
20 |
Ядролық, радиоактивті зиянды заттар |
1 |
|
|
|
21 |
«Табиғатты аялайық!» Экологиялық кеш |
1 |
|
|
|
22 |
Табиғатты қорғаудың экологиялық негіздері |
1 |
|
|
|
23 |
Қоршаған ортаны қорғаудың негізгі бағыттары |
1 |
|
|
|
24 |
«Қызыл Кітап» және оның рөлі |
1 |
|
|
|
25 |
Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары |
1 |
|
|
|
26 |
Табиғи саябақтар |
1 |
|
|
|
27 |
Дәрілік өсімдіктер,оларды қорғау және тиімді емге қолдану |
1 |
|
|
|
ІVАдам денсаулығы 3 сағат |
||||
|
28 |
Адам денсаулығы.Дәрумендер |
1 |
|
|
|
29 |
Экологиялық таза өнім. Көкөністер сапасы,құрамы |
1 |
|
|
|
30 |
Ауыз су сапасы мен оның тапшылығы |
1 |
|
|
|
V Қоршаған ортаның сапасы және жеке адамның жауапкершілігі 4 сағат |
||||
|
31 |
Ауланы, көшені көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру. |
1 |
|
|
|
32 |
Мектеп ауласында сенбіліктер ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
33 |
Жыл бойғы білімдерін саралау Сынақ алу |
1 |
|
|
|
34 |
Жоба қорғау |
1 |
|
|
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. «Юный эколог» Ю.Н.Александрова.,Л.Д.Ласкина.,Н.В.Николаева. Издательство «Учитель» 2008ж
2.Бастауыш мектеп журналы. 2001,2002,№1,2,
3. К.Жүнісова.,Қ.Аймағамбетова,З.Олейник. «Атамұра»баспасы – 2009ж
4. Жәрдем Кейкін. «Мөлдір бұлақ» журналы. – 20007 ж 5.А.Қ.Сәтова.,Б.У.Байтоқова. «Дарын»орталығы.Астана – 2002ж Театр здоровья. 6.В.Левкина. «Начальнач школа» 2003ж.№20.
7. Т.Рыжова. «Начальная школа». – 2003ж.№20.
8. Ж.Қайдарова. «Мөлдір бұлақ» 2009ж. №15.
9.Экология Г.С.Оспанова,Г.Т.Бозташаева Алматы, 2002
10. Экология оқу құралы Ә.Бейсенова,Ж.Шілдебаев Алматы, 2005
11. Экологиялық білім мен тәрбие беру ерекшелігі (әдістемелік құрал) Алматы, 2003
12. Қала және қоршаған орта. Әділов Ж. Алматы: Ана тілі, 1991.
13. Экология негіздері.Баешов Л, Дәрібаев ЖЕ, Шакиров Б.С.
14. Жалпы экологияның кысқаша курсы. Бродский А.К Алматы: Ғылым, 199
15. Табиғитты пайдалану экономикасы. Сүиішев E.М. Оқу құралы — Алматы 1999.
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Т.Рысқұлов ауданы білім бөлімінің
«Максим Горький атындағы орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Келісемін Бекітемін Директордың ғылыми әдістемелік Максим Горький атындағы
ісі жөніндегі орта мектептің
орынбасары: директоры: _____Н.С.Тулендиева _____О.Л.Шымирбекова
« » 2024ж « »____2024ж
Жас эколог
Үйірме
Пән мұғалімі: Нұрсейітқызы Ү
Луговой ауылы
2024-2025 оқу жылы
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Т.Рысқұлов ауданы білім бөлімінің
«Максим Горький атындағы орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Келісемін Бекітемін Директордың ғылыми әдістемелік Максим Горький атындағы
ісі жөніндегі орта мектептің
орынбасары: директоры: _____Н.С.Тулендиева _____О.Л.Шымирбекова
« » 2023ж « »____2023ж
Туризм және рекреациялық география
Мектеп компоненті
Пән мұғалімі: Нұрсейітқызы Ү
Луговой ауылы
2023-2024 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жас эколог үйірмесі
Жас эколог үйірмесі
Түсінік хат
Қазіргі уақытта мектеп оқушыларының экологиялық тәрбиесіне деген қызығушылық күрт артты. Табиғатпен толық үйлесімде өмір сүргенде ғана адам оны жақсырақ түсіне алады, ал түсіну арқылы жердегі тіршілікті сақтай алады. Адам табиғаттың бір бөлігі, сондықтан ол ондағы бар заңдарды бұза алмайды. Қазіргі уақытта экологиялық проблемалар жаһандық сипатқа ие болды. Олар әсіресе ірі өнеркәсіптік аймақтарда, мегаполистерде, қалаларда өткір. Енді әрбір жеке адамның ойлауын қайта құрылымдамайынша, бұл мәселелерді шешу мүмкін емес. Табиғат ресурстарының сарқылмайтындығы, табиғатты жаулап алу мүмкіндігі туралы идеялар ескіріп барады. Бірақ көптеген адамдар әлі де болса қоршаған ортаға жауапсыз, табиғатқа тұтынушылық көзқарас, экологиялық білім мен мәдениеттің төмен деңгейі, экологиялық проблемаларды жеке маңызды деп қабылдау деңгейінің төмендігі және қоршаған ортаны қорғаудың нақты іс-шараларына практикалық қатысу қажеттілігі бар. дамымаған. Табиғатты зерттеу адам қызметінің маңызды аспектісі болып табылады Экология адам мен қоршаған ортаның байланысын зерттейді. Адам ағзасы адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасынсыз жұмыс істей алмайды. Біздің денемізге қоршаған ортадан түсетін заттар ағзаның өмірлік процестеріне әсер етеді. Біз үшін қандай заттардың пайдалы екенін және қандай мөлшерде және қандай зиянды және қаншалықты дәрежеде екенін білу маңызды. Біздің үйірме оқушыларының алған мәліметтері оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіреді, экологиялық мәселелерге қызығушылықтарын дамытады және алған білімдерін өмірде пайдалануға мүмкіндік береді
Үйірменің мақсаты:
Оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру.
Қоршаған ортаны қорғауды жақсарту.
Оқушылардың қоршаған ортаны қорғау іс-әрекетін дамыту.
Табиғатты сүюге, құрметтеуге, табиғат аясында болудың «Зиян келтірме!» деген негізгі ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Үйірменің міндеттері:.
Экологияның адам өміріндегі рөлін анықтау, оқушыларды экология ұғымдарымен, экологиялық мәселелермен таныстыру.
Қоршаған ортаның ластануының негізгі көздерін және экологиялық зардаптар мен құқық бұзушылықтарды жоюдың мүмкін жолдарын анықтау.
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Зертханалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.
Табиғатты сүю, құрметтеу сияқты қасиеттерді дамыту.
Экологиялық әдептілікке, табиғатқа жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Экология мен биологияны тереңдетіп оқыту барысында оқушылардың танымдық белсенділігін, шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқушылардың бақылау, логикалық ойлау, салыстыру, талдау, алынған нәтижелер бойынша қорытынды жасау, пікірталас жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Жұмыстың формалары мен негізгі әдістері.
1. Зерттеу әдістері (микроскоппен жұмыс).
2. Сөздік және иллюстративті әдістер (әңгіме, әңгімелесу, лекция, әдебиетпен жұмыс, дебат, эссе жазу).
3. Ішінара іздеу әдістері (гербарийлерді құрастыру кезінде материалды жүйелеу).
Сабақтар теориялық бөлімнен (дәрістер, хабарламалар, баяндамалар, рефераттар) және практикалық бөлімнен тұрады. Практикалық бөлімде бақылау, эксперимент, зерттеу, салыстыру, сипаттауды қолданамыз.
Бағдарламаның өзектілігі
Бағдарлама жаратылыстану зерттеулерінің кең ауқымын қамтиды және жалпы білім беретін мектептің негізгі оқу бағдарламасына қосымша болып табылады. Сонымен, бағдарламаның өзектілігі әртүрлі жұмыс формаларымен үйлестіре отырып, биологиялық және экологиялық білімді тереңдетуде. Үйірмеде жұмыс жасай отырып, мектеп оқушылары жануарлар дүниесі, өз өлкесінің табиғаты туралы, экологияның адам денсаулығына, тамақтануына әсері туралы білімдерін кеңейтеді. Сондай-ақ мектеп оқушылары арасында үйірме мүшелерінің экологиялық білімдерін насихаттау мақсатында сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру жоспарлануда.
Күтілетін нәтиже
1. Ой-өрісіңізді кеңейту.
2. Мектеп оқушыларының биологиялық және экологиялық білімдерін кеңінен насихаттау, биология және экология пәндеріне қызығушылықтарын арттыру.
3. Жаңа биологиялық және экологиялық білімдерге тұрақты қажеттіліктерді дамыту.
4. Салауатты өмір салтын ұстану.
5. Экологиялық мәселелерді шешудегі олардың маңызын түсіну.
6. Табиғатқа жауапкершілікпен қарау.
7. Мектеп оқушыларының шығармашылық белсенділігін арттыру.
8. Оқушылардың коммуникативті дағдыларын дамыту.
9. Ғылыми ойлау дағдыларын меңгеру.
10. Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысының іскерліктері мен дағдыларын дамыту.
11. Жобаларды құру және олардың презентациясын өткізу қабілеті.
12. Ақпаратты өз бетімен алу мүмкіндігі.
13. Ғылыми-зерттеу, эксперименттік және инновациялық қызметті өз бетінше жүзеге асыру қабілеті.
14. Экологиялық мәдениетті және қоршаған ортаның жағдайына жауапкершілік сезімін тәрбиелеу.
Күнтізбелік тақырыптық жоспарлау
|
Р/с |
Тақырыптар аты |
Сағат саны |
Сабақтың түрі |
Өтетін күні |
|
І бөлім Жалпы экология 2 сағат |
||||
|
1 |
Кіріспе. Экология тарихы туралы түсінік |
1 |
|
|
|
2 |
Экологиялық зерттеу әдістері |
1 |
|
|
|
ІІ бөлім Үй ауласындағы тіршілік 5 сағат |
||||
|
3 |
Бізді қоршаған табиғи орта. Өсімдіктер мен жануарлардың маңызы. Қорғау шаралары |
1 |
|
|
|
4 |
Үйдегі және ауладағы өсімдіктер мен жануарларды атап, олардың әрқайсысының табиғат пен адам үшін маңызын талдау |
1 |
|
|
|
5 |
Мектеп ауласындағы өсетін өсімдіктердің түр алуандығын зерттеу |
1 |
|
|
|
6 |
Гербарийлерді құрастыру әдістемесі |
1 |
|
|
|
7 |
Ғажайып табиғат суретін салу, жыл мезгіледеріне сурет көрмесі |
1 |
|
|
|
ІІІ бөлім Адам және табиғат 20 сағат |
||||
|
8 |
Адам мен табиғат арасындағы байланыс. Табиғат кешендері |
1 |
|
|
|
9 |
Экомәдениет |
1 |
|
|
|
10 |
Атмосфераның құрамы, қажеттілігі, тазалығы |
1 |
|
|
|
11 |
Ауа райы және климат |
1 |
|
|
|
12 |
Ауа райын халықтық белгілері бойынша болжау |
1 |
|
|
|
13 |
Ауадағы бөгде заттар, олардың зияны |
1 |
|
|
|
14 |
Табиғи қорлар және олардың адам үшін қажеттілігі |
1 |
|
|
|
15 |
Су қорлары, судың ластануы мен себептері.Қорғау шаралары |
1 |
|
|
|
16 |
Табиғат қорларын жіктей отырып, оларды қорғаудың қарапайым түрлерін таныстыру |
1 |
|
|
|
17 |
Парниктік эффект мәселесі |
1 |
|
|
|
18 |
Адам іс әрекетінің табиғатқа әсері |
1 |
|
|
|
19 |
Транспорттың қоршаған ортаға әсері |
1 |
|
|
|
20 |
Ядролық, радиоактивті зиянды заттар |
1 |
|
|
|
21 |
«Табиғатты аялайық!» Экологиялық кеш |
1 |
|
|
|
22 |
Табиғатты қорғаудың экологиялық негіздері |
1 |
|
|
|
23 |
Қоршаған ортаны қорғаудың негізгі бағыттары |
1 |
|
|
|
24 |
«Қызыл Кітап» және оның рөлі |
1 |
|
|
|
25 |
Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары |
1 |
|
|
|
26 |
Табиғи саябақтар |
1 |
|
|
|
27 |
Дәрілік өсімдіктер,оларды қорғау және тиімді емге қолдану |
1 |
|
|
|
ІVАдам денсаулығы 3 сағат |
||||
|
28 |
Адам денсаулығы.Дәрумендер |
1 |
|
|
|
29 |
Экологиялық таза өнім. Көкөністер сапасы,құрамы |
1 |
|
|
|
30 |
Ауыз су сапасы мен оның тапшылығы |
1 |
|
|
|
V Қоршаған ортаның сапасы және жеке адамның жауапкершілігі 4 сағат |
||||
|
31 |
Ауланы, көшені көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру. |
1 |
|
|
|
32 |
Мектеп ауласында сенбіліктер ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
33 |
Жыл бойғы білімдерін саралау Сынақ алу |
1 |
|
|
|
34 |
Жоба қорғау |
1 |
|
|
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. «Юный эколог» Ю.Н.Александрова.,Л.Д.Ласкина.,Н.В.Николаева. Издательство «Учитель» 2008ж
2.Бастауыш мектеп журналы. 2001,2002,№1,2,
3. К.Жүнісова.,Қ.Аймағамбетова,З.Олейник. «Атамұра»баспасы – 2009ж
4. Жәрдем Кейкін. «Мөлдір бұлақ» журналы. – 20007 ж 5.А.Қ.Сәтова.,Б.У.Байтоқова. «Дарын»орталығы.Астана – 2002ж Театр здоровья. 6.В.Левкина. «Начальнач школа» 2003ж.№20.
7. Т.Рыжова. «Начальная школа». – 2003ж.№20.
8. Ж.Қайдарова. «Мөлдір бұлақ» 2009ж. №15.
9.Экология Г.С.Оспанова,Г.Т.Бозташаева Алматы, 2002
10. Экология оқу құралы Ә.Бейсенова,Ж.Шілдебаев Алматы, 2005
11. Экологиялық білім мен тәрбие беру ерекшелігі (әдістемелік құрал) Алматы, 2003
12. Қала және қоршаған орта. Әділов Ж. Алматы: Ана тілі, 1991.
13. Экология негіздері.Баешов Л, Дәрібаев ЖЕ, Шакиров Б.С.
14. Жалпы экологияның кысқаша курсы. Бродский А.К Алматы: Ғылым, 199
15. Табиғитты пайдалану экономикасы. Сүиішев E.М. Оқу құралы — Алматы 1999.
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Т.Рысқұлов ауданы білім бөлімінің
«Максим Горький атындағы орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Келісемін Бекітемін Директордың ғылыми әдістемелік Максим Горький атындағы
ісі жөніндегі орта мектептің
орынбасары: директоры: _____Н.С.Тулендиева _____О.Л.Шымирбекова
« » 2024ж « »____2024ж
Жас эколог
Үйірме
Пән мұғалімі: Нұрсейітқызы Ү
Луговой ауылы
2024-2025 оқу жылы
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Т.Рысқұлов ауданы білім бөлімінің
«Максим Горький атындағы орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Келісемін Бекітемін Директордың ғылыми әдістемелік Максим Горький атындағы
ісі жөніндегі орта мектептің
орынбасары: директоры: _____Н.С.Тулендиева _____О.Л.Шымирбекова
« » 2023ж « »____2023ж
Туризм және рекреациялық география
Мектеп компоненті
Пән мұғалімі: Нұрсейітқызы Ү
Луговой ауылы
2023-2024 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













