ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖ
«БЕКІТЕМІН»
Колледж директоры
_____М.И.Тажибеков
«___»____2023ж.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспары
2023-2024 оқу жылы
Семестр: 3-4
Модуль/пән: Жас ерекшеліктеріне сай балалар психологиясы
Мамандық: 01120100-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Біліктілік: 4S01120102- Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарының тәрбиешісі
Курс:2
Тобы: МДО-221\232
Сағат:48
Кредиттер саны: 2
Әзірлеуші:_____Кожакулова Алмагуль Сансызбаевна
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді
Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында қаралды және мақұлданды
«_29_» _08_ 2023ж.№1 хаттама
Қарабұлақ 2023 ж
|
№ |
Күні |
Тараулар мен тақырыптар аталуы |
Сағат саны |
Сабақтың типі |
Уй тапсырма |
||
|
теория |
Тәжірибелік |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
5 |
6 |
|
|
|
|
||||||
|
|
Жас ерекшелік психологиясы |
2 |
|
Теориялык |
Пікір алысуды |
|
|
|
Баланың жас ерекшелігі туралы ұғым |
|
2 |
Практикалык |
Түсіндіру, әңгімелесу, пікір алысуды түйінді мәселе қою арқылы жүргізу |
|
|
3 |
|
Баланың жас ерекшелігіне сай даму деңгейі |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
4 |
|
Отбасындағы бала тәрбиесі эссе |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
5 |
|
Отбасындағы зорлық зомбылық |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
6 |
|
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас |
|
2 |
Практикалык |
Студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
7 |
|
Қарым-қатынас этикасы мен психологиясы білімдерінің мәні, мақсаттары мен міндеттері |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
8 |
|
Бала тәрбиесіндегі көркем сөз |
|
2 |
Практикалык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
9 |
|
Қарым-қатынас психологиясының әдістері мен тәсілдері |
2 |
|
Теориялык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
10 |
|
Қоғамдағы этикет нормалары мен тәртіп мәдениеті |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қою арқылы жүргізу |
|
|
11 |
|
Баланы тәрбиелеудегі ата-ананың рөлі |
2 |
|
Теориялык |
Студенттердің өз бетінше жұмысы, іздендіру, проблемалық ситуация туғызу |
|
|
12 |
|
Отбасындағы сыйластық |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
13 |
|
Ата-аналардың тәрбиелеу стильдері |
2 |
|
Теориялык |
Пікір алысуды , тәжірибелік тәсілдермен, түйінді мәселе қою арқылы жүргізу |
|
|
14 |
|
Жас ерекшелігіне сай бала психологиясы |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
15 |
|
Өзін-өзі сүю, жақсы көру. |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
16 |
|
Ар-намыс, сыйластық құндылығы туралы түсінік |
|
2 |
Практикалык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
17 |
|
Қоғамдағы этикет нормалары |
2 |
|
Теориялык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
18 |
|
Баланы тәрбиелеудегі жанұяның ролі |
|
2 |
Практикалык |
Реферат жазу |
|
|
19 |
|
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас |
2 |
|
Теориялык |
Ақпараттық дамытушылық тәсіл |
|
|
20 |
|
Күйзеліспен күресу әдістері эссе |
|
2 |
Практикалык |
Ақпараттық дамытушылық тәсіл |
|
|
21 |
|
Отбасындағы ананың ролі |
2 |
|
Теориялык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
22 |
|
Іс-әрекет психологиясы |
|
2 |
Практикалык |
студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
23 |
|
Бала дамуындағы психологиялық ерекшеліктер |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
24 |
|
Отбасындағы ананың ролі |
|
2 |
Практикалык |
Реферат жазу |
|
Барлығы 48
Әдебиеттер және оқу құралдары
Негізгі әдебиеттер.
-
Бап-Баба С. Жалпы психология.- Алматы 2003
-
Егенисова А.Қ. Психология. Оқу құралы -Ақтау 2010
-
Жарикбаев К. Озганбаев О.,Чистов В. «Психология и этика» - Алматы мектеп 2001.
-
Жұмасова К.С. Психология- Астана: Фолиант, 2006
-
Жұмасова К.С., Есенова Л.С. Психология. Оқулық – Астана Фолиант, 2016
-
Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Жоғарғы оқу орындарына арналған оқулық. Екінші.,толық.,түзет және қайта өнд. бас./ Орыс тілінен аударған М.А. Құсаинова-Москва. Логос. Алматы 2005
-
Иманғалиев Е.Н. Жеке тұлғаны әлеуметтік-психологиялық болжау әдістері. Оқу құралы – Астана. Фолиант, 2008
-
Кроль В.М. «Психология и педагогика» -Москва, 2001
-
Локолова Н.П. 120 уроковпсихологическогоразвитиямладщихшкольниов. Москва, Педобщ. России, 2000
-
Нұржанова С.А. Жалпы және балалар психологиясы (жаттығулар мен тапсырмалар). Оқу құралы – Астана. Фолиант, 2010
-
Обухова Л.Ф. Возрастаня психология. Москва. 2000
-
Шадрин Н. Психология личности. Учебноепособие-Астана, Фолиант, 2012
Қосымша әдебиеттер
-
Бап-Баба С. Мың да бір тест (жалпы психология бойынша.- Алматы 2006
-
Бартлетт Ф. Человекзапоминает. Хрестоматия попсихологиипамятиподред Ю.Б. Гиппенртейтер и В.Я. Романова- Москва, 2002
-
Высотский Л.С., Лурия А.Р. Памятьпримитивногочеловекакультурноеразвитиеспециальныхфункций, память. Хрестоманияпопсихологиипамяти/ подред Ю. Б. Гиппенртейтери В.Я. Романова- Москва, 2002
-
Жане П. Эволюция памяти и понятиявремени. Хрестоматия попсихологиипамяти / подред Ю. Б. Гиппенртейтер и В.Я. Романова- Москва, 2002
-
Жаұыпов С. Оқыту процесіндегі танымдық іс-әрекет психологиясы. Оқу құралы. Алматы. 2008
-
Ильин Е.П. Мотивации и мотивы. – СПб, 2000
-
Иманғалиев Е. Жеке тұлғаны әлеуметтік- психологиялық болжау әдістері. Астана.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жас ерекшелігіне сай бала психологиясы
Жас ерекшелігіне сай бала психологиясы
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖ
«БЕКІТЕМІН»
Колледж директоры
_____М.И.Тажибеков
«___»____2023ж.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспары
2023-2024 оқу жылы
Семестр: 3-4
Модуль/пән: Жас ерекшеліктеріне сай балалар психологиясы
Мамандық: 01120100-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Біліктілік: 4S01120102- Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарының тәрбиешісі
Курс:2
Тобы: МДО-221\232
Сағат:48
Кредиттер саны: 2
Әзірлеуші:_____Кожакулова Алмагуль Сансызбаевна
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді
Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында қаралды және мақұлданды
«_29_» _08_ 2023ж.№1 хаттама
Қарабұлақ 2023 ж
|
№ |
Күні |
Тараулар мен тақырыптар аталуы |
Сағат саны |
Сабақтың типі |
Уй тапсырма |
||
|
теория |
Тәжірибелік |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
5 |
6 |
|
|
|
|
||||||
|
|
Жас ерекшелік психологиясы |
2 |
|
Теориялык |
Пікір алысуды |
|
|
|
Баланың жас ерекшелігі туралы ұғым |
|
2 |
Практикалык |
Түсіндіру, әңгімелесу, пікір алысуды түйінді мәселе қою арқылы жүргізу |
|
|
3 |
|
Баланың жас ерекшелігіне сай даму деңгейі |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
4 |
|
Отбасындағы бала тәрбиесі эссе |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
5 |
|
Отбасындағы зорлық зомбылық |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
6 |
|
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас |
|
2 |
Практикалык |
Студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
7 |
|
Қарым-қатынас этикасы мен психологиясы білімдерінің мәні, мақсаттары мен міндеттері |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
8 |
|
Бала тәрбиесіндегі көркем сөз |
|
2 |
Практикалык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
9 |
|
Қарым-қатынас психологиясының әдістері мен тәсілдері |
2 |
|
Теориялык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
10 |
|
Қоғамдағы этикет нормалары мен тәртіп мәдениеті |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қою арқылы жүргізу |
|
|
11 |
|
Баланы тәрбиелеудегі ата-ананың рөлі |
2 |
|
Теориялык |
Студенттердің өз бетінше жұмысы, іздендіру, проблемалық ситуация туғызу |
|
|
12 |
|
Отбасындағы сыйластық |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
13 |
|
Ата-аналардың тәрбиелеу стильдері |
2 |
|
Теориялык |
Пікір алысуды , тәжірибелік тәсілдермен, түйінді мәселе қою арқылы жүргізу |
|
|
14 |
|
Жас ерекшелігіне сай бала психологиясы |
|
2 |
Практикалык |
Түйінді мәселе қоя отырып, зерттеу тәсілі |
|
|
15 |
|
Өзін-өзі сүю, жақсы көру. |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
16 |
|
Ар-намыс, сыйластық құндылығы туралы түсінік |
|
2 |
Практикалык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
17 |
|
Қоғамдағы этикет нормалары |
2 |
|
Теориялык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
18 |
|
Баланы тәрбиелеудегі жанұяның ролі |
|
2 |
Практикалык |
Реферат жазу |
|
|
19 |
|
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас |
2 |
|
Теориялык |
Ақпараттық дамытушылық тәсіл |
|
|
20 |
|
Күйзеліспен күресу әдістері эссе |
|
2 |
Практикалык |
Ақпараттық дамытушылық тәсіл |
|
|
21 |
|
Отбасындағы ананың ролі |
2 |
|
Теориялык |
Түсіндірушілік, көрнекілік |
|
|
22 |
|
Іс-әрекет психологиясы |
|
2 |
Практикалык |
студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
23 |
|
Бала дамуындағы психологиялық ерекшеліктер |
2 |
|
Теориялык |
Түйінді мәселе қою, студенттердің өз бетінше жұмысы арқылы түсіндірушілік тәсіл |
|
|
24 |
|
Отбасындағы ананың ролі |
|
2 |
Практикалык |
Реферат жазу |
|
Барлығы 48
Әдебиеттер және оқу құралдары
Негізгі әдебиеттер.
-
Бап-Баба С. Жалпы психология.- Алматы 2003
-
Егенисова А.Қ. Психология. Оқу құралы -Ақтау 2010
-
Жарикбаев К. Озганбаев О.,Чистов В. «Психология и этика» - Алматы мектеп 2001.
-
Жұмасова К.С. Психология- Астана: Фолиант, 2006
-
Жұмасова К.С., Есенова Л.С. Психология. Оқулық – Астана Фолиант, 2016
-
Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Жоғарғы оқу орындарына арналған оқулық. Екінші.,толық.,түзет және қайта өнд. бас./ Орыс тілінен аударған М.А. Құсаинова-Москва. Логос. Алматы 2005
-
Иманғалиев Е.Н. Жеке тұлғаны әлеуметтік-психологиялық болжау әдістері. Оқу құралы – Астана. Фолиант, 2008
-
Кроль В.М. «Психология и педагогика» -Москва, 2001
-
Локолова Н.П. 120 уроковпсихологическогоразвитиямладщихшкольниов. Москва, Педобщ. России, 2000
-
Нұржанова С.А. Жалпы және балалар психологиясы (жаттығулар мен тапсырмалар). Оқу құралы – Астана. Фолиант, 2010
-
Обухова Л.Ф. Возрастаня психология. Москва. 2000
-
Шадрин Н. Психология личности. Учебноепособие-Астана, Фолиант, 2012
Қосымша әдебиеттер
-
Бап-Баба С. Мың да бір тест (жалпы психология бойынша.- Алматы 2006
-
Бартлетт Ф. Человекзапоминает. Хрестоматия попсихологиипамятиподред Ю.Б. Гиппенртейтер и В.Я. Романова- Москва, 2002
-
Высотский Л.С., Лурия А.Р. Памятьпримитивногочеловекакультурноеразвитиеспециальныхфункций, память. Хрестоманияпопсихологиипамяти/ подред Ю. Б. Гиппенртейтери В.Я. Романова- Москва, 2002
-
Жане П. Эволюция памяти и понятиявремени. Хрестоматия попсихологиипамяти / подред Ю. Б. Гиппенртейтер и В.Я. Романова- Москва, 2002
-
Жаұыпов С. Оқыту процесіндегі танымдық іс-әрекет психологиясы. Оқу құралы. Алматы. 2008
-
Ильин Е.П. Мотивации и мотивы. – СПб, 2000
-
Иманғалиев Е. Жеке тұлғаны әлеуметтік- психологиялық болжау әдістері. Астана.
шағым қалдыра аласыз













