Географиялық кештің тақырыбы:
«Жас географтар»
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: бұл кешті өткізе отырып оқушылардың
осы пәннен алған білімдерін сынау, сонымен қатар ойлау, топпен
жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырып одан әрі білімдерін
жетілдіру. : «жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» озып шығып
«Жас географтар» атағын алатын сыныпты
анықтау
Дамытушылығы: Білім, білік дағдысын арттыру.
Оқушылардың ойлау қабілетін, ғылыми көзқарастарын қалыптастырып,
ізденушілікке баулып дүниетанымын
дамыту.
Тәрбиелілігі: Қоршаған орта табиғатын аялауға,
ұжымшылдыққа және бір – бірін сыйлауға,
адамгершіліккетәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері:
Атлас, интерактивті
тақта, А4 парағы, түрлі түсті
қарандаш
Түрі: Сайыс
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, топпен жұмыс,
картамен жұмыс, ой қозғау әдісі, шығармашылық
жұмыс.
Барысы:
I. Сәлемдесу, сайыс тақырыбы,
мақсаты.
II. Ұйымдастыру.
1. 1 Қатысатын
оқушыларды таныстыру
1. 2. Әділ - қазылар
алқасын сайлау.
1. 3 Сайыстың кезеңдерімен және шарттарымен
таныстыру
III. Қорытынды.
IV.Марапаттау.
Мұғалім:
- Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар және
бүгінгі сайыстың қатысушылары.
- Бүгін біздің «Жас
географтар» атты ойын сайысын
бастаймыз.
- Бүгінгі ойын
сайысқа 5-7, 6-8,
9 сынып оқушылары қатысады, яғни
әрбір сыныптан өз сынып беделін ,
сыныптың намысын қорғауға 3оқушыдан 3 топ болып шығады. Сонымен
бізде 3
топ
қатысады.
Халық
айтса қалт айтпайды,
Әрқашанда нанымды,- дей келе бүгінгі
сайысымызды бағалайтын және сын беретін әділ - қазылар құрамымен
таныстырайық:
Білім деген биік шың Бақытқа сені жеткізер.
Білімді деген ақылшың Қиындықтан өткізер,–деп сайысымыздың ойын
шарттарымен таныстырып өтелік. Сайысымыз 8 кезеңнен
тұрады:
Кезеңдері:
1. Таныстыру
2. Тамаша үштік (сұрақтар).
3. Географиялық жұмбақ
шешу.
4. Картамен
жұмыс.
5. Қара
жәшік.
6.«Ойлы болсаң, тауып көр»
Қызықты сұрақтар
Ітур. Сайысымыздың бірінші
кезеңі «Таныстыруға» кезек
берейік.
ІІ тур: «Тамаша
үштік».
Топтар 1 әріптен
таңдайды,таңдаған әріптер бойынша сұрақтарға жауап береді. Жауабы
сол әріптерден ғана басталады. Дұрыс жауап 1
ұпай.
Кезең шарты түсінікті болса,
онда біз бастаймыз. Топтарға сәттілік
тілейміз!
«С,Д,К»
«С» әрпі
1.Көлемі жөнінен 3- ші материк –Солтүстік
Америка
2. Ең үлкен тропикті шөл-
Сахара
3.Македонияның астанасы-
Скопье
4.Шөл зонасында ағаш тектес өсімдік атауы-
Сексеуіл
5. Макарон фабрикасының атауы-
Сұлтан
6. Жер бетінде ең үлкен, әрі ең ұзақ жасайтын
өсімдік- Секвоя
7.Қазақстандағы ең лайлы өзен-
Сырдария
8. Адамзаттың табиғатсыз күні
жоқ,
Оны айтуға табиғаттың үні жоқ-
Су
.
«Д» әрпі
1. .Индонезияның астанасы-
Джакарта
2.29% алып жатқан зона –
Дала
3 ең биік шың атауы-
Джомолунгма
4.АҚШ- ғы автомобиль астанасы –
Дейтройт
5.Африка жеріндегі ең ыстық жер – Дакар +
57 0С
6.Еуропаның басты өзені-
Дунай
7.Еуропаның сүт фермасы қай мемлекетте –
Дания
8.Халық санын,табиғи өсуі,жасы мен жынысын
зерттейтін ғылым- Демография
« К»әрпі
1. 4 жылда бір рет қайталанып отыратын жыл-
Кібісе
2. Жер бетінің кішірейтілген
жазықтықтағы шартты белгілермен кескінделген сызба-
Карта
3. Аустралия Одағының мемлекеттік
елтаңбасында бейнеленген жануар-
Кенгуру
4. Бурабай курорттық зонасы орналасқан аймақ-
Көкшетау
5. «Оттава» қандай мемлекеттің
астанасы- Канада
6. Қытай халқының ұстанатын діні-
Конфуций
7. Эскаватор зауыты Қазақстанда қай қалада
орналасқан- Кентау
8. Бағалы метал-
Күміс
ІІІ Тур бойынша 3 топқа
бірдей географиялық жұмбақтар жасырылады.
Әрбір
шешілген жұмбаққа 5 ұпай беріледі. Жұмбақтың шешімін тапсаңыз қол
көтересіздер. Орнынан айтылған жауап қабылданбайды. Кезең шарты
түсінікті болса, онда біз бастаймыз. Топтарға сәттілік
тілейміз.
«Географиялық
жұмбақтар»
Сурет –жұмбақ
(2-мин)
-
сурет. Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде
қандай материк бейнеленген?
АФРИКА
-
сурет. Орамалды әйел бейнесінде қандай материк
бейнеленген?
С.АМЕРИКА
IV тур -- «Карталар әлеміне саяхат». Ұпай саны: 5 ұпай Әр топ
берілген объектілерді картадан көрсетеді.
VII тур.«Ойлы болсаң, тауып
көр» Әр бір дұрыс тапқан сұрақ жауабына 5
ұпай.
(қызықты
сұрақтар)
-
Шаян тектес жануардың атын жазбақ еді, орнына
Солтүстік Африка халқының аты шықты
(краб-Араб)
-
Әрі суық, әрі тәтті дәм еді, болып қалды
солтүстіктің тұрғыны
(эскимо-эскимос)
-
Ең ашулы қандай қала?
(Грозный)
-
Бір әрпін жоғалтса қандай арал геометриялық
фигура болады (Куба)
-
Қандай мемлекетті басқа киюге болады?
(Панама).
-
Қандай жер ешқашан қартаймайды? (Жаңа
жер)
ІІІ. Қорытынды
бөлім
Сайыстың қорытындысын
шығару;
Әділ қазыларға сөз
беру;
ІV Сайысқа қатысушы топтарды
марапаттау
Мұғалім: Ғылымның сырын
ұғына,
Шығыңдар білімнің
шыңына.
Дарындылық пен
тапқырлық,
Жеткізеді
сіздерді,
География сырына,- дей отырып сайысымызды
аяқтаймыз.
Жеңген топты мақтау
қағаздарымен марапаттап, шағын сыйлықтар
таратылды.
.