«Жас информатик»
интеллектуалдық сайысы
Мақсаты:
Оқушылардың пән бойынша алған білімдерін тереңдету, қайталау, толықтыру, өмірмен байланыстыру. Оқушыларға XXI-ғасыр жаңа технология мен ақпараттандыру, нақты ғылымдар ғасыры деген ұғымдар туралы түсініктерін қалыптастыру. Информатика пәніне қызығушылығын арттыру. Оқушылардың білімін жетілдіре отырып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Көрнекілігі: Безендірілген тақта, слайдтар,
грамоталар.
Түрі:
сайыс.
-
Ұйымдастыру кезеңі.
Қош келіпсіздер, қымбатты ұстаздар мен оқушылар!
Құрметті қонақтар! Сіздерді информатика пәнінен 8,9 сынып оқушыларының арасында өтетін «Жас информатик»» атты сайыс сағатын көруге шақырамыз.
Әділқазылармен таныс болыңыздар:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ортаға алдын ала белгіленген нөмір бойынша сыныптарды шақырамыз.
№1 – 9
«А»
№2 – 9 «Ә»
№3 – 8
«А»
№4 – 8
«Ә»
Жүргізуші:
Бүгінгі сайыс V кезеңнен тұрады. Кезеңдерімен
таныстырып өтейін:
I - кезең. «Таныстыру» (креативті таныстырушы
топқа 10 ұпай).
ІІ – кезең. “Құпия алаң” (дұрыс жауап 10,20,30 ұпай).
ІІІ - кезең. «Маржан сөз» пікір сайыс кезеңі (50, 30)
IV-кезең. “Кім жылдам?”(дұрыс жауап 5 ұпай әр сөзге).
Сайыскерлерге сәттілік тілейік!
I - кезең. «Таныстыру».
Алдарынызда А4 парақтары мен түрлі түсті маркеллер жатыр, креативті таныстырушы топқа 10 ұпай беріледі.
II - кезең. «Құпия алаң»
Тақтада көрсетілген ұяшықтардағы сұрақтарға
жауап береді сұрақтың күрделілігіне қарай балл 10, 20, 30 ұпай
беріледі.
III - кезең.
Бұл кезеңде екі топтан үш-үш оқушыдан 6 оқушы қатысады. Пікір сайыс тақырыбы «Компьютер және интернет пайдалы ма, әлде зиян ба?»
«Компьютердің пайдасы» және «Компьютердің зияны» 8 сынып
«Интернеттің пайдасы» және «Интернеттің зияны» 9 сынып
Бүгінгі біздің резолюция: «Компьютер және интернет пайдалы ма, әлде зиян ба?» деген пікірталасты сынып оқушылары талқыламақшы
Ал, ендеше пікірталасқа қатысушы екі фракцияны қарсы алайық. Қошемет!
(Екі фракция шығады.)
Пікірталас ережелері:
Пікірталас кезінде екі фракция да
- өз ойларын баяндаған кезде бір - бірімен мәдени сөйлесуге,
- сұрақтарға нақты жауап қайтаруға,
- сұрақтарға сыйластықпен жауап беруге,
- бір-бірін ренжітпеуге,
- қарсы фракцияның ойын кекетпеуге,
- берілген уақыттан аспауға міндетті.
IV-кезең. “Кім жылдам?”
Берілген әріптерден информатикаға байланысты
терминдер құрастыру керек. Кім қанша сөз құрастырғаны бойынша
есептеледі. Әр сөзге 5
ұпай.
|
М |
Т |
П |
Л |
О |
Т |
Т |
Н |
О |
М |
|
И |
Ы |
П |
Р |
Р |
Т |
Е |
И |
Д |
Е |
|
К |
Ш |
Н |
И |
Е |
Е |
Р |
О |
М |
М |
|
Р |
Қ |
А |
Н |
Т |
Р |
Н |
Н |
И |
Т |
|
О |
Н |
Т |
С |
Ө |
З |
Е |
Т |
Р |
О |
|
П |
А |
И |
Б |
А |
Й |
Т |
Т |
Е |
З |
|
Р |
М |
В |
П |
И |
К |
М |
Е |
Р |
Е |
|
О |
Ә |
И |
А |
Р |
С |
О |
Ұ |
А |
Ф |
|
Ц |
Т |
Р |
И |
Х |
Е |
Д |
Д |
Й |
Л |
|
Е |
І |
У |
В |
Ж |
Л |
И |
Я |
И |
Ц |
|
С |
Н |
С |
Д |
А |
Ь |
Ф |
И |
К |
А |
|
С |
О |
Р |
А |
Б |
О |
Н |
Е |
Н |
Т |
Жауабы: Жасырылған сөздер: Микропроцессор, тышқан, мәтін, плоттер, принтер, сөз, байт, пиксель, архив, жад, абонент, модификация, ұя, файл, терезе, монитор, модем, интернет, байт, антивирус.
V - кезең. Қорытындылау. Марапаттау.
Көп ұпай жинаған сыныптар орындармен марапатталады.
Альшеров А.Б. ___________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жас информатик» интеллектуалдық сайысы
«Жас информатик» интеллектуалдық сайысы
«Жас информатик»
интеллектуалдық сайысы
Мақсаты:
Оқушылардың пән бойынша алған білімдерін тереңдету, қайталау, толықтыру, өмірмен байланыстыру. Оқушыларға XXI-ғасыр жаңа технология мен ақпараттандыру, нақты ғылымдар ғасыры деген ұғымдар туралы түсініктерін қалыптастыру. Информатика пәніне қызығушылығын арттыру. Оқушылардың білімін жетілдіре отырып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Көрнекілігі: Безендірілген тақта, слайдтар,
грамоталар.
Түрі:
сайыс.
-
Ұйымдастыру кезеңі.
Қош келіпсіздер, қымбатты ұстаздар мен оқушылар!
Құрметті қонақтар! Сіздерді информатика пәнінен 8,9 сынып оқушыларының арасында өтетін «Жас информатик»» атты сайыс сағатын көруге шақырамыз.
Әділқазылармен таныс болыңыздар:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ортаға алдын ала белгіленген нөмір бойынша сыныптарды шақырамыз.
№1 – 9
«А»
№2 – 9 «Ә»
№3 – 8
«А»
№4 – 8
«Ә»
Жүргізуші:
Бүгінгі сайыс V кезеңнен тұрады. Кезеңдерімен
таныстырып өтейін:
I - кезең. «Таныстыру» (креативті таныстырушы
топқа 10 ұпай).
ІІ – кезең. “Құпия алаң” (дұрыс жауап 10,20,30 ұпай).
ІІІ - кезең. «Маржан сөз» пікір сайыс кезеңі (50, 30)
IV-кезең. “Кім жылдам?”(дұрыс жауап 5 ұпай әр сөзге).
Сайыскерлерге сәттілік тілейік!
I - кезең. «Таныстыру».
Алдарынызда А4 парақтары мен түрлі түсті маркеллер жатыр, креативті таныстырушы топқа 10 ұпай беріледі.
II - кезең. «Құпия алаң»
Тақтада көрсетілген ұяшықтардағы сұрақтарға
жауап береді сұрақтың күрделілігіне қарай балл 10, 20, 30 ұпай
беріледі.
III - кезең.
Бұл кезеңде екі топтан үш-үш оқушыдан 6 оқушы қатысады. Пікір сайыс тақырыбы «Компьютер және интернет пайдалы ма, әлде зиян ба?»
«Компьютердің пайдасы» және «Компьютердің зияны» 8 сынып
«Интернеттің пайдасы» және «Интернеттің зияны» 9 сынып
Бүгінгі біздің резолюция: «Компьютер және интернет пайдалы ма, әлде зиян ба?» деген пікірталасты сынып оқушылары талқыламақшы
Ал, ендеше пікірталасқа қатысушы екі фракцияны қарсы алайық. Қошемет!
(Екі фракция шығады.)
Пікірталас ережелері:
Пікірталас кезінде екі фракция да
- өз ойларын баяндаған кезде бір - бірімен мәдени сөйлесуге,
- сұрақтарға нақты жауап қайтаруға,
- сұрақтарға сыйластықпен жауап беруге,
- бір-бірін ренжітпеуге,
- қарсы фракцияның ойын кекетпеуге,
- берілген уақыттан аспауға міндетті.
IV-кезең. “Кім жылдам?”
Берілген әріптерден информатикаға байланысты
терминдер құрастыру керек. Кім қанша сөз құрастырғаны бойынша
есептеледі. Әр сөзге 5
ұпай.
|
М |
Т |
П |
Л |
О |
Т |
Т |
Н |
О |
М |
|
И |
Ы |
П |
Р |
Р |
Т |
Е |
И |
Д |
Е |
|
К |
Ш |
Н |
И |
Е |
Е |
Р |
О |
М |
М |
|
Р |
Қ |
А |
Н |
Т |
Р |
Н |
Н |
И |
Т |
|
О |
Н |
Т |
С |
Ө |
З |
Е |
Т |
Р |
О |
|
П |
А |
И |
Б |
А |
Й |
Т |
Т |
Е |
З |
|
Р |
М |
В |
П |
И |
К |
М |
Е |
Р |
Е |
|
О |
Ә |
И |
А |
Р |
С |
О |
Ұ |
А |
Ф |
|
Ц |
Т |
Р |
И |
Х |
Е |
Д |
Д |
Й |
Л |
|
Е |
І |
У |
В |
Ж |
Л |
И |
Я |
И |
Ц |
|
С |
Н |
С |
Д |
А |
Ь |
Ф |
И |
К |
А |
|
С |
О |
Р |
А |
Б |
О |
Н |
Е |
Н |
Т |
Жауабы: Жасырылған сөздер: Микропроцессор, тышқан, мәтін, плоттер, принтер, сөз, байт, пиксель, архив, жад, абонент, модификация, ұя, файл, терезе, монитор, модем, интернет, байт, антивирус.
V - кезең. Қорытындылау. Марапаттау.
Көп ұпай жинаған сыныптар орындармен марапатталады.
Альшеров А.Б. ___________
шағым қалдыра аласыз













