Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Жас келсе іске сәт!" тренинг сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға тренинг жүргізіп , сауалнама алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
749
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Жас келсе іске сәт!Құрметті әріптестер, әуелі орындарыңыздан тұруларыңызды сұраймын. Енді денелеріңізді еркін бос ұстап, тұла бойларыңызды бос тастап, миларыңызды тынықтырып терең демалып, ішкі дүниедегі жағымсыз нәрселерді сыртқа шығарып тастаңыздар!Мен сіздерге бірнеше сөз айтамын, соны қайталаңыздар! Әлемдегі барлық адамдарға жақсылық тілеймін! Әлемде мені бәрі жақсы көреді! Мен бақытты адаммын! Менің денсаулығым мықты! Мен білімді ұстазбын! Мен жаңашыл адаммын! Мен өз қызметімде жақсы нәтижеге жете аламын!Рахмет, орындарыңызға жайғасып отырыңыздар!Медиатация. Ал, енді көздеріңізді жұмыңыздар, көз алдарыңызға елестетіңіздер! Әсем бір шебер бағбанның баптап өсірген алма бағында қыдырып жүрсіздер. Осы сәтте әркім өзінің ең бақытты шақтарын елестетіңіздер. Жүрек түбіндегі арман мақсаттарыңызды қиялдаңыздар. Мен алдағы мақсатыма жетемін, менде бәрі жақсы болады, менің өзіме деген сенімділігім мол, мен үшін оқушыларымның жетістігі мол болады. Мен өз қызметімде жақсы көрсеткіштерге жете аламын! Оң жақтарыңызға қарасаңыздар қып-қызыл алманы көресіздер. Ал, сол жақтарыңызға қарасаңыздар сары, жасыл алмалар тұр. Па, шіркін қайран алмалардың иісін-ай, танауларыңызды керіп, демдеріңізді ашып, рахат бір дүние ішінде жүрсіздер, терең демалыңыздар!Алманы бір-бірден үзіп жей бастадыңыз сондай дәмді, бір уақытта есіңізге шәкірттеріңіз түсті, оларда сізден тәтті де дәмді нәрселер күтіп отыр.Бір уақытта сіз дорбаңызды алып алмаларды жинай бастадыңыз, дорбаңыз толды, ауыр жүк, тастап кетсем бе деп бір ойландыңыз, сол кезде көздері жаутаңдап сізді күтіп отырған шәкірттеріңіз есіңізге түсті.Сіз арқаланып ауылға да жеттіңіз, алдыңыздан жүгіріп шәкіттеріңіз шықты барлығына қуанып алмаларды үлестіріп жатырсыз, балаларда, ата-аналары да сізге тән риза.Мен не айтқым келді? Бүгінгі уақыт, қоғам мектептегі басты тұлға мұғалімге жаңаша талап қойып отыр. Қазіргі уақыттағы мұғалімнің біліктілік деңгейі де, ішкі жан дүниесі де жетілген, жан-жақты болуы керек, өйткені қазіргі күні ХХІ ғасыр ұрпағынан үлкен үміт күтілуде. Біз алдарымыздағы отырған оқушыларды рухани жан-дүниесі бай, білімді, тәрбиелі, жан-жақты дамыған жеке тұлға ретінде қалыптастыруымыз керек. Бізден кейінгі ұрпақты біліммен сусындату, өз алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда қолдана білетіндей дәрежеге жеткізуіміз керек.Осы жерде мектептерде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері жетерлікБұл оқытудағы күтілетін нәтижелер оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған, қазақ, орыс, ағылшын тілдерін өз деңгейінде меңгеруімен қатар, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптастыруын қамтиды. Әрине, осындай тұлғаны қалыптастыру мұғалімге үлкен жауапкершілік жүктейдіТренингтер:
Сіз қандай ұстазсыз?сауалнамаМақсаты: Әлеуметтік психологиялық орта деңгейін анықтау.Нәтижесі:сұрақ Мұғалімдік қызметке қалай келдіңіз?А. жүрек қалауымен -Ә. кездейсоқ -Б. лажым жоқтығынан -В. жауап жақ -сұрақ Сіз үшін мұғалімнің жұмысы?А. керемет жұмыс -Ә. күнкөріс үшін –Б. бас қатыру – 3- сұрақ Оқушылардың сіздің білімізге көзқарасы? А. өте сауатты деп есептейді – Ә. қанағаттанарлық – Б. жұмысы жоқ – 4- сұрақ Сіздің сабақ өткізу тәсіліңіз қандай? А. қызықты материалдарды жиі қолданамын – Ә. сирек қолданамын – Б. оқулықпен шектелемін – 5-сұрақ Оқушылар арасында жарыс болатын болса? А. міндетті түрде менен көмек сұрайды – Ә. кейде – Б. маңыма мүлде жоламайды – 6- сұрақ Сіздің қатеңізді озат оқушы тапты; А. қатемді мойындап кешірім сұраймын – Ә. үндемей құтыламын – Б. өзімдікі дұрыс деп жеңістік бермеймін – В. жауап жоқ – 7- сұрақ Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруда; А. жиі жарыстар ұйымдастырамын – Ә. басшылар ескерткенде ғана – Б. бас ауыртқым келмейді – 8- сұрақ Оқушыға қол жұмсайсыз ба? А. мүлде қол жұмсамаймын – Ә. анда-санда – Б. «Аюға намаз үйреткен таяқ» деп есептеймін 9- сұрақ Мұғалім болғаныңызға; А. ризамын – Ә. бәрібір – Б. өкінемін – 10- сұрақ Ұжым арасында беделіңіз; А. өте жоғары – Ә. жақсы – Б. орташа –11- сұрақ Әкімшілікпен қарым -қатынасыңыз; А. өте жоғары – Ә. жақсы – Б. орташа - Агрессияны бағалау тестіМақсаты: бұл тест көмегімен агрессияны және агресивті мінез көрсету деңгейін анықтау және тұлға аралық қатынастағы адамның сыпайылық көрсетуге қабілеті, «қоян мен қасқыр» қатынасының орын алатындығын бағалау.Тапсырмалар:Кикілжің жағдайдан кейін келіспеушілікке келген адаммен татуласу жолдарын іздейсіз бе?А) Барлық уақытта.Б) Кей кезде.В) Еш уақытта.Шытырман жағдайда өзіңізді қалай ұстайсыз?А) Іштен тынасызБ) Сабырлық сақтайсызВ) Өзіңізді ұстай алмай қаласыз
- Салфетка/ қуыршақ/ жасау
- Маска терапия
- Арыстан,ит,түлкі, мысық
Сіз қандай ұстазсыз?сауалнамаМақсаты: Әлеуметтік психологиялық орта деңгейін анықтау.Нәтижесі:сұрақ Мұғалімдік қызметке қалай келдіңіз?А. жүрек қалауымен -Ә. кездейсоқ -Б. лажым жоқтығынан -В. жауап жақ -сұрақ Сіз үшін мұғалімнің жұмысы?А. керемет жұмыс -Ә. күнкөріс үшін –Б. бас қатыру – 3- сұрақ Оқушылардың сіздің білімізге көзқарасы? А. өте сауатты деп есептейді – Ә. қанағаттанарлық – Б. жұмысы жоқ – 4- сұрақ Сіздің сабақ өткізу тәсіліңіз қандай? А. қызықты материалдарды жиі қолданамын – Ә. сирек қолданамын – Б. оқулықпен шектелемін – 5-сұрақ Оқушылар арасында жарыс болатын болса? А. міндетті түрде менен көмек сұрайды – Ә. кейде – Б. маңыма мүлде жоламайды – 6- сұрақ Сіздің қатеңізді озат оқушы тапты; А. қатемді мойындап кешірім сұраймын – Ә. үндемей құтыламын – Б. өзімдікі дұрыс деп жеңістік бермеймін – В. жауап жоқ – 7- сұрақ Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруда; А. жиі жарыстар ұйымдастырамын – Ә. басшылар ескерткенде ғана – Б. бас ауыртқым келмейді – 8- сұрақ Оқушыға қол жұмсайсыз ба? А. мүлде қол жұмсамаймын – Ә. анда-санда – Б. «Аюға намаз үйреткен таяқ» деп есептеймін 9- сұрақ Мұғалім болғаныңызға; А. ризамын – Ә. бәрібір – Б. өкінемін – 10- сұрақ Ұжым арасында беделіңіз; А. өте жоғары – Ә. жақсы – Б. орташа –11- сұрақ Әкімшілікпен қарым -қатынасыңыз; А. өте жоғары – Ә. жақсы – Б. орташа - Агрессияны бағалау тестіМақсаты: бұл тест көмегімен агрессияны және агресивті мінез көрсету деңгейін анықтау және тұлға аралық қатынастағы адамның сыпайылық көрсетуге қабілеті, «қоян мен қасқыр» қатынасының орын алатындығын бағалау.Тапсырмалар:Кикілжің жағдайдан кейін келіспеушілікке келген адаммен татуласу жолдарын іздейсіз бе?А) Барлық уақытта.Б) Кей кезде.В) Еш уақытта.Шытырман жағдайда өзіңізді қалай ұстайсыз?А) Іштен тынасызБ) Сабырлық сақтайсызВ) Өзіңізді ұстай алмай қаласыз
- Сізді жолдастарыңыз қандай адам деп есептейді?
- Жауапкершілігі мол жұмысты тапсырғанда:
- Сіздің қағаздарыңызды рұқсатсыз біреу алып қойса:
- Егер сіздің кішкентай ініңіз немесе сіңліңіз ( қарындасыңыз) мектептен кеш оралса, оны қалай қарсы аласыз?
- Автокөлікке мінгенде өзіңізді қалай ұстайсыз?
- Өмірге көзқарасыңызды қандай деп есептейсіз?
- Ойлағаныңыз болмай қалғанда не істейсіз?
- Қорқынышты фильмдерге көзқарасыңыз:
- Ресторанда Сізге қызмет көрсеткеніне көңіліңіз толмаса:
- Сіз өзіңізді қандай адам деп есептейсіз?
- Егер сізді бір бала қағып кетіп, кешірім сұрай бастаса:
- Егер сіз дүниеге жануар болып тууыңызға мүмкіндік болса, олардың ішінен қайсысы болғаныңызды ұнатар едіңіз?
- Өз пікіріңізді ашық айтудан және бойыңызды билеген көңіл - күйді білдіруден ұялмаңыз.
- Өз мүмкіндіктеріңіздің шегін түсіне біліңіз.
- Барлық адамдар үшін жақсы көрінуге тырыспаңыз.
- Жақсы ойлар ойлаңыз
- Жиі күліңіз. Адам ағзасында бәрі өзара байланысты болады - аздап жымисаңыз болды, миға «өмір тамаша» деген рефлекстік дабыл түседі. Жүйке жүйесі бұны ішкі органдарға, атап айтқанда қалқан безіне жеткізеді.
- Қалауыңызша жылаңыз.
- Таңертең ертерек тұрыңыз.
- Оңаша қалуға ұмтылыңыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)