Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жас мамандарға тәлімгердің жасақтаған папка үлгісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәлімгерлік жоспары
2023-2024 оқу
жылы
Жас маман туралы
мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
Білімі |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
Педагогикалық практика қорытындысы |
|
Лауазымы |
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
|
Сынып жетекшілігі |
|
Тәлімгерлікті іске асыратын педагог туралы мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты |
|
Білімі |
жоғары |
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
Қарағанды мемлекеттік Е.А.Бөкетов атындағы университеті. 2005 жыл. «Bolashag» академия» , магистр 2022 |
Дипломы бойынша мамандығы |
Филолог. Оқытушы |
Педагогикалық өтілі |
17 жыл, 10 ай |
Лауазымы |
Қазақ тілі мен әжебиеті пәнінің мұғалімі |
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптар |
10, 11-сынып |
Біліктілік санаты |
Педагог-зерттеуші |
Жұмыс мақсаты |
Кәсіби дағдылар мен дағдыларды
тәжірибеде табысты қолдану үшін
қалыптастыру. |
Міндеттері |
- оқу үрдісін ұйымдастырудың жалпы дидактикалық және әдістемелік деңгейін көтеруде жас маманға әдістемелік көмек көрсету; - жас мұғалімнің шығармашылық іс-әрекетінің жеке стилін қалыптастыруға жағдай жасау; - үздіксіз өзін-өзі
тәрбиелеуге деген қажеттілік пен мотивацияны
дамыту. |
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын
нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс; |
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
Тәлімгерлікті іске асыратын педагогтің қызметін жоспарлау,
ұйымдастыру және оның мазмұны бойынша іс-шаралар
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
«Ішкі тәртіп және жұмыс уақыты» жас мамандармен сұхбат
|
Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманның сабақтарына қатысу. |
қараша |
2 |
Мектеп құжаттарын жүргізу бойынша нұсқаулық. Оқушылардың білімін бағалау стандарттары. Жас маманның тәлімгермен ата-аналар жиналысына баруы, оларды талдау |
Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманның сабақтарына қатысу. |
қараша |
3 |
«Оқу материалын жоспарлау: тақырыптық және сабақты жоспарлау» Сабақтағы жұмыс формалары мен әдістері. Оқушылардан кері байланыс алу жүйесі. |
жас мамандарға арналған тәжірибелік сабақ өткізу |
желтоқсан |
4 |
«Педагогикалық ұжымның кәсіби деңгейінің диагностикасы» микрозерттеу. Өздігінен білім алу үшін тақырып таңдау. |
Жас мұғалімдерге арналған сауалнама жүргізу |
Желтоқсан |
5 |
«Қазіргі сабақ және оны талдау» тәжірибелік сабағы Мектеп құжаттарымен жұмыс. Практикалық оқыту: «Дәптермен, күнделіктермен, оқушылардың жеке істерімен жұмыс». |
Жас маманға әдістемелік көмек көрсету мақсатында педагог-тәлімгердің сабақтарын ұйымдастыру |
қаңтар |
6 |
Жас маманға арналған тәжірибелік сабақ «Оқу материалын жоспарлау: тақырыптық және сабақты жоспарлау» |
Жас маманның әдістемелік көмек көрсету мақсатында сабаққа қатысуы. |
ақпан |
7 |
Диагностикалық жұмыстар жасауға және талдауға көмек; |
Өзара сабаққа қатысу. |
наурыз |
8 |
Практикалық оқыту «Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру әдістері» |
Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманның сабақтарына қатысу, оларға талдау жасау. |
|
9 |
Жас маманның атқарған жұмыстары туралы есебі |
Келесі оқу жылына жас мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеудің жеке картасын жасауға көмектесу |
сәуір мамыр |
10 |
Тақырып немесе жеке сабақ бойынша сабақтар жүйесін бірлесіп әзірлеу, психолог, тәлімгер, әкімшілікпен толғандыратын мәселелер бойынша кеңестер беру, педагогикалық кеңестерге, әдістемелік кеңестерге қатысу, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттермен жүйелі түрде танысу, уақытша шығармашылық топтардың жұмысына қатысу |
|
Жыл бойы |
Тәлімгер күнделігі
№ п/п |
күні |
Тақырыбы |
қолы |
1 |
04.09.2023 |
Берілген сабақтарда пән бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды дайындауға және жоспар құруға көмектесу; - Сынып журналын, жеке топтық, факультативтік және үйірме сабақтарының журналдарын құрастыру бойынша түсіндіру жұмысын өткізу. |
|
2 |
04.10.2023 8.11.2023 |
Практикалық сабақ: «Оқушылардың күнделіктерімен, дәптерімен жұмыс істеу. Күнделіктер мен дәптерлерді жүргізу бойынша бірыңғай талаптарды орындау» |
|
3 |
04.12.2023 |
Интернеттің, білім беру ресурстарын пайдалана отырып, өзін-өзі білімін көтеру тақырыбы бойынша әдебиеттерді таңдау |
|
4 |
04.01.2024 |
«Оқу үрдісіндегі заманауи білім беру технологиялары» дәріс |
|
5 |
06.02.2024 |
«Қазіргі сабақ және оны талдау» тәжірибелік дәріс |
|
6 |
04.03.2024 |
Тәжірибелік дәріс «Оқу материалын жоспарлау: тақырыптық және сабақты жоспарлау» Ашық сабаққа қатысу |
|
7 |
06.04.2023 |
Келесі оқу жылына жас мұғалімнің жеке өзін-өзі тәрбиелеу картасын жасауға көмектесу |
|
8 |
Жыл бойы |
Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттермен танысу ( 472 ) |
|
Қысқамерзімді жоспар
№12 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» өлеңі. Ұлы дала перзенттері. Туған дала. Туған жерге тағзым
Бөлім: |
1-бөлім. Кеңістік пен уақыт |
Педагогтің аты-жөні: |
Садуова Д.О. |
Күні: |
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жарасқан Әбдірашев
«Дала, сенің ұлыңмын»
өлеңі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Көркем шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Өлеңнің жанрлық ерекшелігін ажыратады Кейбір оқушылар үшін: шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдайды |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. Өткен тақырыпты бекіту |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |