Материалдар / Жас мамандарға тәлімгердің жасақтаған папка үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жас мамандарға тәлімгердің жасақтаған папка үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға тәлімгердің жасақтаған папка үлгісі: жоспары,жас маман туралы мәлімет,жас маманмен жасалатын жұмыс түрлері қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2024
141
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәлімгерлік жоспары

2023-2024 оқу жылы
 
Жас маман туралы мәлімет



Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)


Білімі


Қандай оқу орнын қашан бітірді


Педагогикалық практика қорытындысы


Лауазымы


Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары


Сынып жетекшілігі


 

Тәлімгерлікті іске асыратын педагог туралы мәлімет

Тегі, аты, әкесінің аты


Білімі

жоғары

Қандай оқу орнын қашан бітірді

Қарағанды мемлекеттік Е.А.Бөкетов атындағы университеті. 2005 жыл.

«Bolashag» академия» , магистр 2022

Дипломы бойынша мамандығы

Филолог. Оқытушы

Педагогикалық өтілі

17 жыл, 10 ай

Лауазымы

Қазақ тілі мен әжебиеті пәнінің мұғалімі

Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптар

10, 11-сынып

Біліктілік санаты

Педагог-зерттеуші

Жұмыс мақсаты

Кәсіби дағдылар мен дағдыларды тәжірибеде табысты қолдану үшін қалыптастыру.

Міндеттері

- оқу үрдісін ұйымдастырудың жалпы дидактикалық және әдістемелік деңгейін көтеруде жас маманға әдістемелік көмек көрсету;

- жас мұғалімнің шығармашылық іс-әрекетінің жеке стилін қалыптастыруға жағдай жасау;

- үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге деген қажеттілік пен мотивацияны дамыту.

Жұмыстың негізгі бағыттары

-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс;
 -мектеп құжаттамасымен жұмыс істеуге көмек;
 -жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру;
 -оқу сабақтарын ұйымдастыруға көмек;
 -диагностикалық жұмыстар жасауға және талдауға көмек;
 -өзара сабаққа қатысу.

Қорытынды

Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп

 


Тәлімгерлікті іске асыратын педагогтің қызметін жоспарлау,

ұйымдастыру және оның мазмұны бойынша іс-шаралар


Қызмет мазмұны

Жұмыс нысаны

Мерзімі


 1

«Ішкі тәртіп және жұмыс уақыты» жас мамандармен сұхбат


 


Сұхбат

Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманның сабақтарына қатысу.

 қараша

2

Мектеп құжаттарын жүргізу бойынша нұсқаулық.

Оқушылардың білімін бағалау стандарттары.

Жас маманның тәлімгермен ата-аналар жиналысына баруы, оларды талдау

Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманның сабақтарына қатысу.


қараша

3

«Оқу материалын жоспарлау: тақырыптық және сабақты жоспарлау»

Сабақтағы жұмыс формалары мен әдістері. Оқушылардан кері байланыс алу жүйесі.

жас мамандарға арналған тәжірибелік сабақ өткізу

желтоқсан

4

«Педагогикалық ұжымның кәсіби деңгейінің диагностикасы» микрозерттеу.

Өздігінен білім алу үшін тақырып таңдау.

Жас мұғалімдерге арналған сауалнама жүргізу


Желтоқсан

5

«Қазіргі сабақ және оны талдау» тәжірибелік сабағы

Мектеп құжаттарымен жұмыс.

Практикалық оқыту:

«Дәптермен, күнделіктермен, оқушылардың жеке істерімен жұмыс».

Жас маманға әдістемелік көмек көрсету мақсатында педагог-тәлімгердің сабақтарын ұйымдастыру

қаңтар

6

Жас маманға арналған тәжірибелік сабақ «Оқу материалын жоспарлау: тақырыптық және сабақты жоспарлау»

Жас маманның әдістемелік көмек көрсету мақсатында сабаққа қатысуы.

ақпан

7

Диагностикалық жұмыстар жасауға және талдауға көмек;

Өзара сабаққа қатысу.

наурыз

8

Практикалық оқыту

«Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру әдістері»

Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманның сабақтарына қатысу, оларға талдау жасау.


9

Жас маманның атқарған жұмыстары туралы есебі


Келесі оқу жылына жас мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеудің жеке картасын жасауға көмектесу

сәуір мамыр

10

Тақырып немесе жеке сабақ бойынша сабақтар жүйесін бірлесіп әзірлеу, психолог, тәлімгер, әкімшілікпен толғандыратын мәселелер бойынша кеңестер беру, педагогикалық кеңестерге, әдістемелік кеңестерге қатысу, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттермен жүйелі түрде танысу, уақытша шығармашылық топтардың жұмысына қатысу


Жыл бойы


Тәлімгер күнделігі


п/п

күні


Тақырыбы

қолы

1

04.09.2023

Берілген сабақтарда пән бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды дайындауға және жоспар құруға көмектесу;

- Сынып журналын, жеке топтық, факультативтік және үйірме сабақтарының журналдарын құрастыру бойынша түсіндіру жұмысын өткізу.



2

04.10.2023

8.11.2023

Практикалық сабақ: «Оқушылардың күнделіктерімен, дәптерімен жұмыс істеу. Күнделіктер мен дәптерлерді жүргізу бойынша бірыңғай талаптарды орындау»


3

04.12.2023

Интернеттің, білім беру ресурстарын пайдалана отырып, өзін-өзі білімін көтеру тақырыбы бойынша әдебиеттерді таңдау


4

04.01.2024

«Оқу үрдісіндегі заманауи білім беру технологиялары» дәріс


5

06.02.2024

«Қазіргі сабақ және оны талдау» тәжірибелік дәріс


6

04.03.2024

Тәжірибелік дәріс «Оқу материалын жоспарлау: тақырыптық және сабақты жоспарлау»

Ашық сабаққа қатысу


7

06.04.2023

Келесі оқу жылына жас мұғалімнің жеке өзін-өзі тәрбиелеу картасын жасауға көмектесу


8

Жыл бойы

Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттермен танысу ( 472 )


Қысқамерзімді жоспар

12 сабақ

Сабақтың тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» өлеңі. Ұлы дала перзенттері. Туған дала. Туған жерге тағзым

Бөлім:

1-бөлім. Кеңістік пен уақыт

Педагогтің аты-жөні:

Садуова Д.О.

Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жарасқан Әбдірашев «Дала, сенің ұлыңмын» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Көркем шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Өлеңнің жанрлық ерекшелігін ажыратады

Кейбір оқушылар үшін:

шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.












Өткен тақырыпты бекіту

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!