№ | Атқарылатын іс-шаралар | Мерзімі | Жауапты |
І
| 1. Жас мамандар бойынша банк деректерін және олармен атқарылатын жұмыс жоспарын құру . 2. Жас мамандарға қоғамдық жұмыс және сыныптар бөлу.3. Жас мамандарға тәлімгер ұстаз бекіту.4. Оқубағдарламасы бойынша пікірлесу5. Тақырыптық - күнтізбелік және күнделікті сабақ жоспарын құруға көмек көрсету. 6. Сабаққа енуін қамтамасыз ету. 7.Жас мамандардың сабақ жоспарына талдау жасау.8.Білім беру технологиялары мен әдіс тәсілдерін қолдану жолдары.9.Сабақ жоспарына қойылатын талаптарды талқылау:(Сабақ жоспарын жазуды үйрету, кеңес беру, күнтізбелік тақырыптық жоспарын жазуды көрсету, тексеру),тәрбие жоспарын құрастыруға үйрету, сынып сағаттарын, тәрбие жұмыстарын жүргізуді, ата аналармен жұмыс істеуге үйрету, кеңес беру, қадағалау. | Қыркүйек | Бірлестік жетекшісі
Оқу ісінің меңгерушісі
Тәлімгер
|
ІІ
| 1.Сабақтың мақсатың қою, мазмұнын, нысанын және әдістерін таңдау бойынша әдістемелік семинар өткізу. 2.Барлық мектеп мұғалімдерінің әдістемелік кеңесте қатысуы. 3. Жас мамандардың жұмысын коррекциялау мақсатында сабақтарына қатысу. (кемшіліктері мен жақсы жақтарына талдау жасау.) 4.Талдау мен өзін-өзіталдауға үйрету.5. Жас маманды сабаққа шақыру, сабақтың әдіс-тәсілдерін үйрету, көрсету, кеңес беру. Талдау жасау.6.Оқушылардың дәптерлерін тексеруге, бағалауға үйрету.7.Өзіндік білім көтеру жоспарын жасау жолдарын көрсету, талап ету. 8.Жас мамандардың әдістемелік күндерге қатысуы | Қазан | Әдіскер:
Тәлімгер
Тәлімгер
Тәлімгер
|
ІІІ
| 1.Тоқсан, жарты жылдық қорытындылары бойынша жас мамандарды өзінің жұмысына талдау жасауға үйрету.2.Зияткерлік марафондарға арналған тапсырмалар әзірлеуде жас мамандардың қатысуы. 3. Дарынды балалармен жұмыс істеуге үйрету4.Әдістемелік және дидактикалық көмек.5.Әңгімелесу. Портфолио туралы айту, портфолионы жүргізу жолдарын көрсетіп, талап ету. 6.Сабақта көрнекіліктерді қалай тиімді қолдану керектігін түсіндіру. | Қараша | Тәлімгер
Бірлестік жетекшісі
Тәлімгер
Тәлімгер
Тәлімгер |
|
ІV
| 1.Мұғалімге қажетті негізгі құжаттарды жинақтау. 2.Жинақ папкаларын талап ету, қандай папкалар жасауға болатынын айту, портфолио және өзіндік білім көтеру папкаларын толықтыру. | Желтоқсан | Жас маманӘдіскерТәлімгер,жас маман |
|
V | 1.Танымдық жұмысты ұйымдастырубойыншажұмыс. 2. Оқушылардың білімін инновациялық жүйемен бақылау және бағалау. 3. Мектепішілік жас мамандар сайысына қатысу4. Өзара сабаққа ену. |
Қаңтар
| Тәлімгер
Жас маманӘдіскерТәлімгер,жас маман |
|
VІ
| 1. Жас мамандардың психологиялық біліктілігі, оқушылармен байланысын зерттеу.2. «Озат тәжірибе» мектеп мүшелерінің сабақтарына ену.3. Өзара сабаққа ену.4. Тәлімгерді жас маманның сабағына қатыстыру. | Ақпан
| Тәлімгер
Бірлестік жетекшісіТәлімгер,жас маман |
|
| 1. Жас маманның психологиялық біліктілігін арттыру, оқушылармен байланысының нәтижесі2. Үлгерімі төмен және қиын балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі3. Өзара сабаққа ену.
| Наурыз | Тәлімгер
ТәлімгерТәлімгер,жас маман |
|
VІІ | 1.Өз бетімен білімін көтеру бойынша жас мамандардың есебі.2. Зерттеу жұмысын жаңадан бастағандардың семинарларға баруы3. Мұғалімдердің ашық сабақтары.4. Дәстүрлі және инновациялық әдіс – тәсілдері бойынша жас мұғалімдер семинарларына қатысу 5. Ғылыми - практикалық конференция шеңберінде дөңгелек үстелде сөйлеу үшін дайындық | Сәуір | Жас маманБірлестік жетекшісі
Жас маман
Жас маман |
|
VІІІ | 1.Өз жұмысының талдауымен ӘБ – отырысында сөз сөйлеу.2.Атқарылған жұмыс туралы тәлімгерлердің есебі
| Мамыр | Жас маман
Тәлімгер |
|