«Мұғалімніңкәсібиқұзыреттілігі» коучингсабағыныңжоспары
Есиркеева Ж.М
|
15 қараша, 2024 жыл |
Уақыты:12.30 |
|
Тақырыбы: |
«Мұғалімніңкәсібиқұзыреттілігі» |
|
Мақсаты: |
Оқуүрдісіндемұғалімдердіңкәсіби біліктілігінжетілдірубарысында дара тұлғаретіндеқалыптасуынаерекшепедагогикалық, психологиялықжағдайтуғызу. Жаңаәдіс -тәсілдерарқылы мұғалім мен оқушыныңқалыптасуына, бейімделуінебағыттау.Мұғалімніңқұзыреттілікдеңгейінжетілдіреотырып, білімсапасындамыту. |
|
Міндеті: |
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып, тәжірибе алмасу барысында құзыретті мұғалім болуға қалыптастырылады. |
|
Оқунәтижесі |
Мұғалімдерөздерінедеген сенімділігінарттырады. Сапалыбілім,саналытәрбиеберугежетелейді. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Үлестірмелі материалдар, А3,А4қағаздары, стикер, плакат, проектор, ИКТ. Слайд-презентация. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Үлестірмелі материалдар, А4қағаздары, стикер, плакат, проектор, ИКТ. Слайд-презентация. |
Коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Барысы |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І. Ұйымдастырубөлімі |
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. Сәлемдесу. Әртүрлі көңілді жесттердің суретін дайындап қояды. 5мин Топқа бөлу.Рандомус программасы арқылы екі топқа бөлу. 2мин |
Әртүрлі көңілді жесттер арқылы мұғалімдер бір бірімен сәлемдеседі. |
|
ІІ. Қызығушылықтыояту. 1-тапсырма
|
Видеороликті ұсыну. «Бәрі мұғалімнің қолында!» -Осы видеодан нені түсіндіңіздер? -Оқушының білім алуында мұғалімнің орны бөлек деп айтуға болады ма? -Қандай түйін жасауға болады? 7мин |
Видеороликті тамашалайды,өз ойларын ортаға салады.
|
|
ІІІ. Мағынаныашу.
|
1-тапсырма: «Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» /Топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, постер дайындату,қорғату
|
Жеке және топпен жұмыс жүргізеді. Топпен бірлесе жұмыс жасап мұғалімнің үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады, постер қорғалады. Ойын ойнау арқылы көңіл-күйлері көтеоіліп,сергіп алады. |
|
|
|
Ұсынылған қар кесегінен белгілі бір заттың моделін жасауға тырысады.Ақ парақтан адам бейнесін жыртып жасайды. |
|
IV.Қорытынды |
Кері байланыс . Қораптың ішінен мұғалім есімі жазылған қағазды алып,сол мұғалімнің жақсы қасиеттерін айтады. 5мин
«Мұғалім портреті» бүгінгі сабақтан алған әсері туралы жазады. 1мин |
Бір біріне жылы, жақсы сөздер айту арқылы бір-бірін бағалайды.
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жас мамандармен коучинг планы
Жас мамандармен коучинг планы
«Мұғалімніңкәсібиқұзыреттілігі» коучингсабағыныңжоспары
Есиркеева Ж.М
|
15 қараша, 2024 жыл |
Уақыты:12.30 |
|
Тақырыбы: |
«Мұғалімніңкәсібиқұзыреттілігі» |
|
Мақсаты: |
Оқуүрдісіндемұғалімдердіңкәсіби біліктілігінжетілдірубарысында дара тұлғаретіндеқалыптасуынаерекшепедагогикалық, психологиялықжағдайтуғызу. Жаңаәдіс -тәсілдерарқылы мұғалім мен оқушыныңқалыптасуына, бейімделуінебағыттау.Мұғалімніңқұзыреттілікдеңгейінжетілдіреотырып, білімсапасындамыту. |
|
Міндеті: |
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып, тәжірибе алмасу барысында құзыретті мұғалім болуға қалыптастырылады. |
|
Оқунәтижесі |
Мұғалімдерөздерінедеген сенімділігінарттырады. Сапалыбілім,саналытәрбиеберугежетелейді. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Үлестірмелі материалдар, А3,А4қағаздары, стикер, плакат, проектор, ИКТ. Слайд-презентация. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Үлестірмелі материалдар, А4қағаздары, стикер, плакат, проектор, ИКТ. Слайд-презентация. |
Коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Барысы |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І. Ұйымдастырубөлімі |
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу. Сәлемдесу. Әртүрлі көңілді жесттердің суретін дайындап қояды. 5мин Топқа бөлу.Рандомус программасы арқылы екі топқа бөлу. 2мин |
Әртүрлі көңілді жесттер арқылы мұғалімдер бір бірімен сәлемдеседі. |
|
ІІ. Қызығушылықтыояту. 1-тапсырма
|
Видеороликті ұсыну. «Бәрі мұғалімнің қолында!» -Осы видеодан нені түсіндіңіздер? -Оқушының білім алуында мұғалімнің орны бөлек деп айтуға болады ма? -Қандай түйін жасауға болады? 7мин |
Видеороликті тамашалайды,өз ойларын ортаға салады.
|
|
ІІІ. Мағынаныашу.
|
1-тапсырма: «Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» /Топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, постер дайындату,қорғату
|
Жеке және топпен жұмыс жүргізеді. Топпен бірлесе жұмыс жасап мұғалімнің үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады, постер қорғалады. Ойын ойнау арқылы көңіл-күйлері көтеоіліп,сергіп алады. |
|
|
|
Ұсынылған қар кесегінен белгілі бір заттың моделін жасауға тырысады.Ақ парақтан адам бейнесін жыртып жасайды. |
|
IV.Қорытынды |
Кері байланыс . Қораптың ішінен мұғалім есімі жазылған қағазды алып,сол мұғалімнің жақсы қасиеттерін айтады. 5мин
«Мұғалім портреті» бүгінгі сабақтан алған әсері туралы жазады. 1мин |
Бір біріне жылы, жақсы сөздер айту арқылы бір-бірін бағалайды.
|
шағым қалдыра аласыз













