«Мұғалімнің кәсіби
дамуы:жаңа
көзқарас»
тренингінің жоспары
Есиркеева
Ж.М
19
қыркүйек,2024 жыл
|
Уақыты:12.30
|
Тақырыбы:
|
«Мұғалімнің кәсіби
дамуы:жаңа
көзқарас»
|
Мақсаты:
|
Оқу
үрдісінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру
барысында дара тұлға ретінде қалыптасуына ерекше
педагогикалық, психологиялық жағдай туғызу. Жаңа әдіс -тәсілдер
арқылы мұғалім мен оқушының қалыптасуына, бейімделуіне
бағыттау.Мұғалімнің құзыреттілік деңгейін жетілдіре
отырып, білім сапасын дамыту.
|
Міндеті:
|
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы,
бір-бірімен ой бөлісе отырып, тәжірибе алмасу барысында
құзыретті мұғалім болуға
қалыптастырылады.
|
Оқу нәтижесі
|
Мұғалімдер өздеріне деген
сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие
беруге жетелейді.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар
|
Үлестірмелі материалдар, А4
қағаздары, стикер, проектор, ИКТ.
Слайд-презентация.
|
Коуч пен мұғалімдердің іс-
әрекеті
Барысы
|
Коучтің
іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі
|
Сәлемдесу.Мұғалімдерге
психологиялық ахуал туғызу.
Танысу.
Топқа
бөлу.Рандомус программасы арқылы
екі топқа бөлу.
|
Мұғалімдер есімдеріне сын есім
қосып,айтып бір-бірімен танысады.
Ойын
ойнайды.
|
ІІ. Қызығушылықты
ояту.
|
1-тапсырма:Тақырыпты ашу.
«Мобильді байланыс» әдісі
«Мұғалімнің кәсіби дамуы: жаңа
көзқарас»
|
.
|
ІІІ. Мағынаны
ашу.
|
Видеороликті
ұсыну. «Жарық
құмыра»
-Осы видеодан бүгінгі
тақырыпқа байланысты не айтуға
болады?
-Қандай түйін жасауға
болады?
-
Сергіту
сәті .«Менің мінезім»
тренингі
-
|
Видеороликті тамашалайды,өз
ойларын ортаға салады.
Ойын ойнау арқылы
көңіл-күйлері көтеріліп,сергіп
алады.
|
|
2-Тапсырма:
«Gamma app»
Жасанды интелект арқылы
презентация жасау
|
Жеке және топпен жұмыс
жүргізеді.
Топпен бірлесе жұмыс жасап
мұғалімнің үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі
ашылады.
|
IV.Қорытынды
|
Кері
байланыс.
Мұғалімдерге карта
таратылады.
|
Картаға арман мақсаттарын
жазып,сиқырлы қорапшаға салады.
|
Сергіту сәті: «Менің
мінезім»
Мақсаты: Өзіне деген
сенімділігін, өзін тануға деген қабілеттерін анықтау.
Әрбір қатысушы шеңбер сызып, оны төртке бөледі.
Әр бөлікке төмендегі жануар,аң, құс аттарын жазып шығады.
Түйе, Жылқы, Сиыр, Қой, Ешкі, Ит, Мысық, Тауық, Қаз, Аққу,
Қарлығаш,
Үйрек, Бұлбұл, Арыстан, Қасқыр, Түлкі, Маймыл, Қоян, Тауешкі,
Тасбақа,Жылан, Балық.
Соңында 1. Үйде, 2. Жұмыста, 3. Жолдастарының арасында, 4.
Өзіндік баға деп бөлінген бөліктерге жазылған жануарлар, құстар
адамның сол бөлікке қатысты мінездемелермен
танысады.
Жауабы:
1. Түйе- шыдамды
2. Жылқы- тектілік
3. Сиыр- өкпелегіш
4. Қой- жайдарлылық
5. Ешкі- ұйымдастырушылық
6. Ит- адалдық
7. Мысық- жалқау адамдар
8. Тауық- шығармашыл
9. Қаз- тазалық
10. Аққу- сезімтал
11. Қарлығаш- бауырмал
12. Үйрек- ұқыптылық
13. Бұлбұл- әнді жақсы көретін
14. Арыстан- қайратты
15. Қасқыр- жігерлі
16. Түлкі- бейімделгіш
17. Маймыл- әртістік қабілеті бар
18. Қоян- елгезек
19. Тауешкі- талғамы жоғары
20. Тасбақа- мейірімді
21. Жылан- салқынқанды
22. Балық- еркіндікті қалайды
Талдау: жаттығудан алған
әсеріңіз? Өзіңізді теңеу қиын болды
ма?