“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы, 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы, 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушылары арасында “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы





«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен

Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы

ЖОСПАРЫ





Сынып: 5а – 5ә

Мерзімі: 25 қараша 2025 ж

Пәні: Жаратылыстану

Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д WhatsApp/Telegram: (87783982575)




Жас табиғаттанушылар”

атты сайыс сабағы




Қорытынды кештің тақырыбы:

«Жер –Ана бізде қонақта»





2,3,4 БЕТТЕР ҮЛГІ

5-17 БЕТТЕР САЙЫС САБАҚ ЖАСПАРЫ





2024-2025 оқу жылы



«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен

Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы

ЖОСПАРЫ



Сынып: 5а – 5ә Мерзімі: 25 қараша 2024 ж

Пәні: Жаратылыстану Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д

WhatsApp/Telegram: (87783982575)


Қорытынды кештің тақырыбы: «Жер –Ана бізде қонақта»


Мақсаты: Жер планетасы, материктер туралы, ондағы тіршілік әлемімен танысу, сабақта алған білімін жинақтап, одан әрі таным деңгейлерін арттыру, актерлік шеберлікке, табиғатты аялап, сүйе білуге тәрбиелеу.


Көрнекілігі: Жер-Ана, оқушылар, жүргізуші, карталар, суреттер


Қойылымның барысы:

Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме? Ұстаздар және оқушылар! Сіздер бүгін 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағын тамашалағалы отырсыздар. Қортынды кештін тақырыбы: «Жер-Ана бізде қонақта» деп аталады. Кешімізді бастауға рұқсат етіңіздер.



ҮЛГІ



  1. Фашизм құлап, Екінші дүниежүзілік соғыс бііткен уақытта құрылған әмбебап халықаралық ұйым?

Біріккен Ұлттар Ұйымы



  1. Бір зат бөлігінің өздігінен екінші зат бөлігіне ену құбылысы? Диффузия



  1. Заттың түсі, дәмі, иісі оның қандай қасиеті болып табылады? Физикалық



  1. Біздің айналамыздағы әртүрлі заттар қандай аталады?

Денелер



  1. Ежелгі грек ғалымдарынан кімді географияның атасы деп атайды? Эратосфен



2 КЕЗЕҢ

Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.

Атамның орманшы досы

Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.



________________________________________________



________________________________________________



3 КЕЗЕҢ

Сәйкестендіру

Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы, электр шамының жануы

Диффузия

Құбылыс

микробтардың таралуы

аққаланың еруі

әтір иісінің таралуы

кемпірқосақтың пайда болуы

сорпа қайнату

жапырақтың сарғайуы

жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы

сүттің ашуы

бояудың суда еруі

найзағайдың жарқылы

бояудың суда еруі

электр шамының жануы



4 КЕЗЕҢ

Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.






















Осымен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы аяқталды. Енді әділ қазы мүшелері ойын қорытындысын айтып, жеңімпаздарды марапаттауын сұраймыз. “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы

аяқталды. Ойынға қатысқандарыңызға рахмет.

















































































































Бүгінгі сайыста 5а сыныптың __________________________________ және 5ә сыныптың __________________________________ топтары қатысады.

Сайыстың бөлімдері:

І. Кіріспе

ІІ. «Жаратылыстану пәнінен сұрақтар» 

ІІІ. Мәтінді шифрла сайысы. Бұл сайыста екі топқа бірдей мәтін беріледі. Оқушылар сол мәтіндегі қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыруы сұралады.

ІV. Сәйкестендіру. Берілген терминдерден диффузия және құбылыстарды екі топқа бөлуі керек.

V. «Туды тап» сайысы. Оқушылар төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін табуы керек.

VІ. Қорытынды

Олай болса, сайысымызды бастайық, сайысқа қатысушылар сіздерге сәттілік!



Сайыс сабағымызды бастар алдында оқушылардың жылдамдығын арттыру үшін Тапқыр болсаң, тауып көр атты сайыстан тыс жұмбақ шешу сайысын ұсынамыз.

1.Зу - зу етеді,

Түртіп кетеді. (Жел)



2.Тас тәрізді түрі бар,

Жақсаң – үйің жылынар. (Көмір)



3.Аппақ қудай басы бар,

Сан ғасырлық жасы бар. (Тау)



4.Мен ылғи таң қаламын көремін де,

Төрт емес, бір маусым бар ол өңірде? (Экватор)



5.Суды шашып бұрқақша,

Мұхиттарда жүреді. (Кит)



6.Сылдыраған суы бар,

Бұрқыраған буы бар. (Бұлт)



1 КЕЗЕҢ

Жаратылыстану пәнінен сұрақтар

  1. Масштаб не?

Жергілікті аумақ қашықтығының картаға түсірілгенде бірнеше есе кішірейтілген өлшемі



  1. Алғаш Жерді айналып шығу саяхатын жасаған испан теңізшісі кім еді?

Фернан Магеллан



  1. 2016 жылғы 1 қаңтардағы дерек бойынша Қазақстандағы халық саны?

17 670 579 адам



  1. Фашизм құлап, Екінші дүниежүзілік соғыс бііткен уақытта құрылған әмбебап халықаралық ұйым?

Біріккен Ұлттар Ұйымы



  1. Бір зат бөлігінің өздігінен екінші зат бөлігіне ену құбылысы? Диффузия



  1. Заттың түсі, дәмі, иісі оның қандай қасиеті болып табылады? Физикалық



  1. Біздің айналамыздағы әртүрлі заттар қандай аталады?

Денелер



  1. Ежелгі грек ғалымдарынан кімді географияның атасы деп атайды? Эратосфен



  1. План мен картада түрлі нысандарды белгілейтін таңбалай қалай аталады?

Шартты белгілер



  1. Жердің қай қабығының қалыңдығы 5-10 км?

Жер қыртысы





2 КЕЗЕҢ

Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.

Атамның орманшы досы

Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.



Shape1 ________________________________________________



Shape2 ________________________________________________



________________________________________________

Shape3 _______________________________________________

_______________________________________________

Shape4 _______________________________________________

______________________________________________

Shape5 ______________________________________________



2 КЕЗЕҢ

Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.

Атамның орманшы досы

Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.

соқпақ

өзендегі көпір



тасжол

жеміс бағы

жеке тұрған ағаш орман жолы

бөгет

орманшының үйі



3 КЕЗЕҢ

Сәйкестендіру

Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы, электр шамының жануы

Диффузия

Құбылыс

микробтардың таралуы

аққаланың еруі

әтір иісінің таралуы

кемпірқосақтың пайда болуы

сорпа қайнату

жапырақтың сарғайуы

жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы

сүттің ашуы

бояудың суда еруі

найзағайдың жарқылы

бояудың суда еруі

электр шамының жануы



3 КЕЗЕҢ

Сәйкестендіру

Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, Сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы

Диффузия

Құбылыс



























4 КЕЗЕҢ

Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.








































4 КЕЗЕҢ

Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.

































Осымен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы аяқталды. Енді әділ қазы мүшелері ойын қорытындысын айтып, жеңімпаздарды марапаттауын сұраймыз. “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы

аяқталды. Ойынға қатысқандарыңызға рахмет.






«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 8 сынып оқушылары арасындағы География пәнінен

XXI ғасыр көшбасшысы” атты сайыс сабағы

ЖОСПАРЫ





Сынып: 8а

Мерзімі: 28 қараша 2024 ж

Пәні: География

Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д WhatsApp/Telegram: (87783982575)




XXI ғасыр көшбасшысы ”

атты сайыс сабағы




Қорытынды кештің тақырыбы: 

«Жер –Ана бізде қонақта»













2024-2025 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
692
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі