«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен
“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
ЖОСПАРЫ
Сынып: 5а – 5ә
Мерзімі: 25 қараша 2025 ж
Пәні: Жаратылыстану
Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д WhatsApp/Telegram: (87783982575)
“Жас табиғаттанушылар”
атты сайыс сабағы
Қорытынды кештің тақырыбы:
«Жер –Ана бізде қонақта»
2,3,4 БЕТТЕР ҮЛГІ
5-17 БЕТТЕР САЙЫС САБАҚ ЖАСПАРЫ
2024-2025 оқу жылы
«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен
“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
ЖОСПАРЫ
Сынып: 5а – 5ә Мерзімі: 25 қараша 2024 ж
Пәні: Жаратылыстану Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д
WhatsApp/Telegram: (87783982575)
Қорытынды кештің тақырыбы: «Жер –Ана бізде қонақта»
Мақсаты: Жер планетасы, материктер туралы, ондағы тіршілік әлемімен танысу, сабақта алған білімін жинақтап, одан әрі таным деңгейлерін арттыру, актерлік шеберлікке, табиғатты аялап, сүйе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Жер-Ана, оқушылар, жүргізуші, карталар, суреттер
Қойылымның барысы:
Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме? Ұстаздар және оқушылар! Сіздер бүгін 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағын тамашалағалы отырсыздар. Қортынды кештін тақырыбы: «Жер-Ана бізде қонақта» деп аталады. Кешімізді бастауға рұқсат етіңіздер.
ҮЛГІ
-
Фашизм құлап, Екінші дүниежүзілік соғыс бііткен уақытта құрылған әмбебап халықаралық ұйым?
Біріккен Ұлттар Ұйымы
-
Бір зат бөлігінің өздігінен екінші зат бөлігіне ену құбылысы? Диффузия
-
Заттың түсі, дәмі, иісі оның қандай қасиеті болып табылады? Физикалық
-
Біздің айналамыздағы әртүрлі заттар қандай аталады?
Денелер
-
Ежелгі грек ғалымдарынан кімді географияның атасы деп атайды? Эратосфен
2 КЕЗЕҢ
Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.
Атамның орманшы досы
Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.
________________________________________________
________________________________________________
3 КЕЗЕҢ
Сәйкестендіру
Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы, электр шамының жануы
|
Диффузия |
Құбылыс |
|
микробтардың таралуы |
аққаланың еруі |
|
әтір иісінің таралуы |
кемпірқосақтың пайда болуы |
|
сорпа қайнату |
жапырақтың сарғайуы |
|
жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы |
сүттің ашуы |
|
бояудың суда еруі |
найзағайдың жарқылы |
|
бояудың суда еруі |
электр шамының жануы |
4 КЕЗЕҢ
Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осымен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы аяқталды. Енді әділ қазы мүшелері ойын қорытындысын айтып, жеңімпаздарды марапаттауын сұраймыз. “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
аяқталды. Ойынға қатысқандарыңызға рахмет.
Бүгінгі сайыста 5а сыныптың __________________________________ және 5ә сыныптың __________________________________ топтары қатысады.
Сайыстың бөлімдері:
І. Кіріспе
ІІ. «Жаратылыстану пәнінен сұрақтар»
ІІІ. Мәтінді шифрла сайысы. Бұл сайыста екі топқа бірдей мәтін беріледі. Оқушылар сол мәтіндегі қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыруы сұралады.
ІV. Сәйкестендіру. Берілген терминдерден диффузия және құбылыстарды екі топқа бөлуі керек.
V. «Туды тап» сайысы. Оқушылар төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін табуы керек.
VІ. Қорытынды
Олай болса, сайысымызды бастайық, сайысқа қатысушылар сіздерге сәттілік!
Сайыс сабағымызды бастар алдында оқушылардың жылдамдығын арттыру үшін Тапқыр болсаң, тауып көр атты сайыстан тыс жұмбақ шешу сайысын ұсынамыз.
1.Зу - зу етеді,
Түртіп кетеді. (Жел)
2.Тас тәрізді түрі бар,
Жақсаң – үйің жылынар. (Көмір)
3.Аппақ қудай басы бар,
Сан ғасырлық жасы бар. (Тау)
4.Мен ылғи таң қаламын көремін де,
Төрт емес, бір маусым бар ол өңірде? (Экватор)
5.Суды шашып бұрқақша,
Мұхиттарда жүреді. (Кит)
6.Сылдыраған суы бар,
Бұрқыраған буы бар. (Бұлт)
1 КЕЗЕҢ
Жаратылыстану пәнінен сұрақтар
-
Масштаб не?
Жергілікті аумақ қашықтығының картаға түсірілгенде бірнеше есе кішірейтілген өлшемі
-
Алғаш Жерді айналып шығу саяхатын жасаған испан теңізшісі кім еді?
Фернан Магеллан
-
2016 жылғы 1 қаңтардағы дерек бойынша Қазақстандағы халық саны?
17 670 579 адам
-
Фашизм құлап, Екінші дүниежүзілік соғыс бііткен уақытта құрылған әмбебап халықаралық ұйым?
Біріккен Ұлттар Ұйымы
-
Бір зат бөлігінің өздігінен екінші зат бөлігіне ену құбылысы? Диффузия
-
Заттың түсі, дәмі, иісі оның қандай қасиеті болып табылады? Физикалық
-
Біздің айналамыздағы әртүрлі заттар қандай аталады?
Денелер
-
Ежелгі грек ғалымдарынан кімді географияның атасы деп атайды? Эратосфен
-
План мен картада түрлі нысандарды белгілейтін таңбалай қалай аталады?
Шартты белгілер
-
Жердің қай қабығының қалыңдығы 5-10 км?
Жер қыртысы
2 КЕЗЕҢ
Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.
Атамның орманшы досы
Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
_______________________________________________
_______________________________________________
_______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
2 КЕЗЕҢ
Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.
Атамның орманшы досы
Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.
соқпақ
өзендегі
көпір
тасжол
жеміс
бағы
жеке тұрған
ағаш
орман
жолы
бөгет
орманшының
үйі
3 КЕЗЕҢ
Сәйкестендіру
Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы, электр шамының жануы
|
Диффузия |
Құбылыс |
|
микробтардың таралуы |
аққаланың еруі |
|
әтір иісінің таралуы |
кемпірқосақтың пайда болуы |
|
сорпа қайнату |
жапырақтың сарғайуы |
|
жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы |
сүттің ашуы |
|
бояудың суда еруі |
найзағайдың жарқылы |
|
бояудың суда еруі |
электр шамының жануы |
3 КЕЗЕҢ
Сәйкестендіру
Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, Сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы
|
Диффузия |
Құбылыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 КЕЗЕҢ
Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 КЕЗЕҢ
Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осымен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы аяқталды. Енді әділ қазы мүшелері ойын қорытындысын айтып, жеңімпаздарды марапаттауын сұраймыз. “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
аяқталды. Ойынға қатысқандарыңызға рахмет.
«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 8 сынып оқушылары арасындағы География пәнінен
“XXI ғасыр көшбасшысы” атты сайыс сабағы
ЖОСПАРЫ
Сынып: 8а
Мерзімі: 28 қараша 2024 ж
Пәні: География
Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д WhatsApp/Telegram: (87783982575)
“ XXI ғасыр көшбасшысы ”
атты сайыс сабағы
Қорытынды кештің тақырыбы:
«Жер –Ана бізде қонақта»
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы, 5 сынып
“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы, 5 сынып
«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен
“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
ЖОСПАРЫ
Сынып: 5а – 5ә
Мерзімі: 25 қараша 2025 ж
Пәні: Жаратылыстану
Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д WhatsApp/Telegram: (87783982575)
“Жас табиғаттанушылар”
атты сайыс сабағы
Қорытынды кештің тақырыбы:
«Жер –Ана бізде қонақта»
2,3,4 БЕТТЕР ҮЛГІ
5-17 БЕТТЕР САЙЫС САБАҚ ЖАСПАРЫ
2024-2025 оқу жылы
«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен
“Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
ЖОСПАРЫ
Сынып: 5а – 5ә Мерзімі: 25 қараша 2024 ж
Пәні: Жаратылыстану Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д
WhatsApp/Telegram: (87783982575)
Қорытынды кештің тақырыбы: «Жер –Ана бізде қонақта»
Мақсаты: Жер планетасы, материктер туралы, ондағы тіршілік әлемімен танысу, сабақта алған білімін жинақтап, одан әрі таным деңгейлерін арттыру, актерлік шеберлікке, табиғатты аялап, сүйе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Жер-Ана, оқушылар, жүргізуші, карталар, суреттер
Қойылымның барысы:
Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме? Ұстаздар және оқушылар! Сіздер бүгін 5 сынып оқушылары арасындағы Жаратылыстану пәнінен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағын тамашалағалы отырсыздар. Қортынды кештін тақырыбы: «Жер-Ана бізде қонақта» деп аталады. Кешімізді бастауға рұқсат етіңіздер.
ҮЛГІ
-
Фашизм құлап, Екінші дүниежүзілік соғыс бііткен уақытта құрылған әмбебап халықаралық ұйым?
Біріккен Ұлттар Ұйымы
-
Бір зат бөлігінің өздігінен екінші зат бөлігіне ену құбылысы? Диффузия
-
Заттың түсі, дәмі, иісі оның қандай қасиеті болып табылады? Физикалық
-
Біздің айналамыздағы әртүрлі заттар қандай аталады?
Денелер
-
Ежелгі грек ғалымдарынан кімді географияның атасы деп атайды? Эратосфен
2 КЕЗЕҢ
Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.
Атамның орманшы досы
Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.
________________________________________________
________________________________________________
3 КЕЗЕҢ
Сәйкестендіру
Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы, электр шамының жануы
|
Диффузия |
Құбылыс |
|
микробтардың таралуы |
аққаланың еруі |
|
әтір иісінің таралуы |
кемпірқосақтың пайда болуы |
|
сорпа қайнату |
жапырақтың сарғайуы |
|
жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы |
сүттің ашуы |
|
бояудың суда еруі |
найзағайдың жарқылы |
|
бояудың суда еруі |
электр шамының жануы |
4 КЕЗЕҢ
Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осымен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы аяқталды. Енді әділ қазы мүшелері ойын қорытындысын айтып, жеңімпаздарды марапаттауын сұраймыз. “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
аяқталды. Ойынға қатысқандарыңызға рахмет.
Бүгінгі сайыста 5а сыныптың __________________________________ және 5ә сыныптың __________________________________ топтары қатысады.
Сайыстың бөлімдері:
І. Кіріспе
ІІ. «Жаратылыстану пәнінен сұрақтар»
ІІІ. Мәтінді шифрла сайысы. Бұл сайыста екі топқа бірдей мәтін беріледі. Оқушылар сол мәтіндегі қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыруы сұралады.
ІV. Сәйкестендіру. Берілген терминдерден диффузия және құбылыстарды екі топқа бөлуі керек.
V. «Туды тап» сайысы. Оқушылар төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін табуы керек.
VІ. Қорытынды
Олай болса, сайысымызды бастайық, сайысқа қатысушылар сіздерге сәттілік!
Сайыс сабағымызды бастар алдында оқушылардың жылдамдығын арттыру үшін Тапқыр болсаң, тауып көр атты сайыстан тыс жұмбақ шешу сайысын ұсынамыз.
1.Зу - зу етеді,
Түртіп кетеді. (Жел)
2.Тас тәрізді түрі бар,
Жақсаң – үйің жылынар. (Көмір)
3.Аппақ қудай басы бар,
Сан ғасырлық жасы бар. (Тау)
4.Мен ылғи таң қаламын көремін де,
Төрт емес, бір маусым бар ол өңірде? (Экватор)
5.Суды шашып бұрқақша,
Мұхиттарда жүреді. (Кит)
6.Сылдыраған суы бар,
Бұрқыраған буы бар. (Бұлт)
1 КЕЗЕҢ
Жаратылыстану пәнінен сұрақтар
-
Масштаб не?
Жергілікті аумақ қашықтығының картаға түсірілгенде бірнеше есе кішірейтілген өлшемі
-
Алғаш Жерді айналып шығу саяхатын жасаған испан теңізшісі кім еді?
Фернан Магеллан
-
2016 жылғы 1 қаңтардағы дерек бойынша Қазақстандағы халық саны?
17 670 579 адам
-
Фашизм құлап, Екінші дүниежүзілік соғыс бііткен уақытта құрылған әмбебап халықаралық ұйым?
Біріккен Ұлттар Ұйымы
-
Бір зат бөлігінің өздігінен екінші зат бөлігіне ену құбылысы? Диффузия
-
Заттың түсі, дәмі, иісі оның қандай қасиеті болып табылады? Физикалық
-
Біздің айналамыздағы әртүрлі заттар қандай аталады?
Денелер
-
Ежелгі грек ғалымдарынан кімді географияның атасы деп атайды? Эратосфен
-
План мен картада түрлі нысандарды белгілейтін таңбалай қалай аталады?
Шартты белгілер
-
Жердің қай қабығының қалыңдығы 5-10 км?
Жер қыртысы
2 КЕЗЕҢ
Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.
Атамның орманшы досы
Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
_______________________________________________
_______________________________________________
_______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
2 КЕЗЕҢ
Мәтінді шифрла. Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.
Атамның орманшы досы
Ауылдағы маңындағы соқпақтан жүріп, өзендегі көпірден өттік. Сосын өзен бойындағы тасжолмен жүрдік. Көп ұзамай жеміс бағы басталды. Жеке тұрған ағашқа жеткенде, біз орман жолына бұрылдық. Ұзақ жүріп, орманды кесіп өттік және бөгетке жеттік. Ол өте биік және суға толы болды. Бөгеттен өтіп орманшының үйіне жеттік.
соқпақ
өзендегі
көпір
тасжол
жеміс
бағы
жеке тұрған
ағаш
орман
жолы
бөгет
орманшының
үйі
3 КЕЗЕҢ
Сәйкестендіру
Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы, электр шамының жануы
|
Диффузия |
Құбылыс |
|
микробтардың таралуы |
аққаланың еруі |
|
әтір иісінің таралуы |
кемпірқосақтың пайда болуы |
|
сорпа қайнату |
жапырақтың сарғайуы |
|
жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы |
сүттің ашуы |
|
бояудың суда еруі |
найзағайдың жарқылы |
|
бояудың суда еруі |
электр шамының жануы |
3 КЕЗЕҢ
Сәйкестендіру
Микробтардың таралуы, аққаланың еруі, әтір иісінің таралуы, Сорпа қайнату, кемпірқосақтың пайда болуы, жапырақтың сарғайуы, сүттің ашуы, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс алуы, бояудың суда еруі, шай дайындау, найзағайдың жарқылы
|
Диффузия |
Құбылыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 КЕЗЕҢ
Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 КЕЗЕҢ
Төмендегі тулардың қай елге тиесілі екенін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осымен “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы аяқталды. Енді әділ қазы мүшелері ойын қорытындысын айтып, жеңімпаздарды марапаттауын сұраймыз. “Жас табиғаттанушылар” атты сайыс сабағы
аяқталды. Ойынға қатысқандарыңызға рахмет.
«Aiteke bi» ЖШС негізгі орта білім беретін мектебінің 8 сынып оқушылары арасындағы География пәнінен
“XXI ғасыр көшбасшысы” атты сайыс сабағы
ЖОСПАРЫ
Сынып: 8а
Мерзімі: 28 қараша 2024 ж
Пәні: География
Пән мұғалімі: Суйкинбаев Х.Д WhatsApp/Telegram: (87783982575)
“ XXI ғасыр көшбасшысы ”
атты сайыс сабағы
Қорытынды кештің тақырыбы:
«Жер –Ана бізде қонақта»
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз























