Мақала
Тақырыбы: "ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ»
Қазіргі білім беру жүйесі түбегейлі өзгерістерді бастан өткеруде. Цифрлық трансформация мен жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының дамуы білім беру саласына тың серпін беріп отыр. Қазақстанда жүзеге асып жатқан «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасы – осындай жаңашылдықтардың жарқын көрінісі. Бұл жоба аясында мұғалімнің рөлі трансформацияланып, жаңа технологиялар арқылы оқыту үдерісі сапалы деңгейге көтеріледі.
Жасанды интеллект және оның білім берудегі маңызы
Жасанды интеллект – адамның когнитивтік функцияларын (ойлау, шешім қабылдау, үйрену) модельдейтін технологиялар жиынтығы. Білім саласында ЖИ келесі бағыттарда қолданылады:
Жеке білім траекторияларын құру;
Оқушылардың үлгерімін автоматты түрде бақылау;
Қашықтан оқыту жүйелерін тиімді басқару;
Мұғалімдердің жұмысын оңтайландыру (бағалау, жоспарлау, сараптау).
Цифрландыру – білім беру болашағының негізі
Цифрландыру үрдісі білім беру сапасын арттырумен қатар, тең қолжетімділік пен инклюзивтілікті қамтамасыз етеді. «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасында цифрландыру:
Электрондық күнделік пен бағалау жүйесін енгізу;
Виртуалды зертханалар мен симуляторларды қолдану;
Мұғалімдердің IT құзыреттерін арттыру;
Әдістемелік материалдарды онлайн форматта жетілдіру арқылы жүзеге асады.
«Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасы және жасанды интеллект
Аталған жоба аясында жаңа формация мұғалімі:
ЖИ технологияларын меңгеріп, сабақ мазмұнын бейімдей алады;
Оқу процесінде адаптивті платформаларды (мысалы, Khan Academy, Coursera, Google Classroom) тиімді қолданады;
Оқушының оқу стилі мен деңгейіне қарай дербес оқыту траекториясын құра алады.
Мұғалімдердің кәсіби дамуына арналған курстарда келесі бағыттар қамтылады:
Жасанды интеллекттің теориялық негіздері;
Цифрлық құралдармен жұмыс істеу;
Оқу талдауын (learning analytics) пайдалану арқылы шешім қабылдау;
Интерактивті, креативті контент құру.
Мәселелер мен ұсыныстар
ЖИ мен цифрландыру үдерісінде келесідей кедергілер болуы мүмкін:
Материалдық-техникалық базаның жеткіліксіздігі;
Мұғалімдердің сандық сауаттылығының әркелкілігі;
Дайын оқу контентінің шектеулі болуы.
Осы мәселелерді шешу үшін:
Мұғалімдерге үздіксіз кәсіби даму курстарын ұйымдастыру;
Мектептерді заманауи техникамен жабдықтау;
Білім беру платформаларын қазақ тіліне бейімдеу ұсынылады.
Қорытынды
Жасанды интеллект пен цифрлық технологияларды білім беру процесіне
енгізу – заман талабы. «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасы бұл
өзгерістерге бейімделген, болашаққа бағытталған мұғалім бейнесін
қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Мұғалім мен технологияның
үйлесімі арқылы оқушының жан-жақты дамуына жол
ашылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интелект технологияларын цифрландыру және енгізу
Жасанды интелект технологияларын цифрландыру және енгізу
Мақала
Тақырыбы: "ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ»
Қазіргі білім беру жүйесі түбегейлі өзгерістерді бастан өткеруде. Цифрлық трансформация мен жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының дамуы білім беру саласына тың серпін беріп отыр. Қазақстанда жүзеге асып жатқан «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасы – осындай жаңашылдықтардың жарқын көрінісі. Бұл жоба аясында мұғалімнің рөлі трансформацияланып, жаңа технологиялар арқылы оқыту үдерісі сапалы деңгейге көтеріледі.
Жасанды интеллект және оның білім берудегі маңызы
Жасанды интеллект – адамның когнитивтік функцияларын (ойлау, шешім қабылдау, үйрену) модельдейтін технологиялар жиынтығы. Білім саласында ЖИ келесі бағыттарда қолданылады:
Жеке білім траекторияларын құру;
Оқушылардың үлгерімін автоматты түрде бақылау;
Қашықтан оқыту жүйелерін тиімді басқару;
Мұғалімдердің жұмысын оңтайландыру (бағалау, жоспарлау, сараптау).
Цифрландыру – білім беру болашағының негізі
Цифрландыру үрдісі білім беру сапасын арттырумен қатар, тең қолжетімділік пен инклюзивтілікті қамтамасыз етеді. «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасында цифрландыру:
Электрондық күнделік пен бағалау жүйесін енгізу;
Виртуалды зертханалар мен симуляторларды қолдану;
Мұғалімдердің IT құзыреттерін арттыру;
Әдістемелік материалдарды онлайн форматта жетілдіру арқылы жүзеге асады.
«Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасы және жасанды интеллект
Аталған жоба аясында жаңа формация мұғалімі:
ЖИ технологияларын меңгеріп, сабақ мазмұнын бейімдей алады;
Оқу процесінде адаптивті платформаларды (мысалы, Khan Academy, Coursera, Google Classroom) тиімді қолданады;
Оқушының оқу стилі мен деңгейіне қарай дербес оқыту траекториясын құра алады.
Мұғалімдердің кәсіби дамуына арналған курстарда келесі бағыттар қамтылады:
Жасанды интеллекттің теориялық негіздері;
Цифрлық құралдармен жұмыс істеу;
Оқу талдауын (learning analytics) пайдалану арқылы шешім қабылдау;
Интерактивті, креативті контент құру.
Мәселелер мен ұсыныстар
ЖИ мен цифрландыру үдерісінде келесідей кедергілер болуы мүмкін:
Материалдық-техникалық базаның жеткіліксіздігі;
Мұғалімдердің сандық сауаттылығының әркелкілігі;
Дайын оқу контентінің шектеулі болуы.
Осы мәселелерді шешу үшін:
Мұғалімдерге үздіксіз кәсіби даму курстарын ұйымдастыру;
Мектептерді заманауи техникамен жабдықтау;
Білім беру платформаларын қазақ тіліне бейімдеу ұсынылады.
Қорытынды
Жасанды интеллект пен цифрлық технологияларды білім беру процесіне
енгізу – заман талабы. «Жақсы мектеп үшін жаңа мұғалім» жобасы бұл
өзгерістерге бейімделген, болашаққа бағытталған мұғалім бейнесін
қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Мұғалім мен технологияның
үйлесімі арқылы оқушының жан-жақты дамуына жол
ашылады.
шағым қалдыра аласыз













