Жасанды интеллект

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасанды интеллект

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ЖМ бағытына арналған соңғы бұйрықпен жазылған ҚМЖ. тапсырмалар мен дескрипторлар нақты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Толендиева А

11 сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбы

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

11.3.4.2 – жасанды интеллектіні өнекәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда қолдану салаларын сипаттау

Сабақ мақсаттары

Оқушыларға жасанды интеллект (ЖИ) түсінігін және оның өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында және қоғамда қолдану салаларымен танысады;

Оқушылардың жасанды интеллектінің маңыздылығын түсінеді және оның заманауи технологиялардағы рөлін бағалайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы


Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта көңілді ахуал орнату: «Сәлем сөздің патшасы».











Миға шабуыл әдісі

оқушылардың қызығушылығын оятуға және олардың білім деңгейін анықтауға бағытталған бірнеше сұрақтар беріледі.

Сабақтың мақсаты айтылады


Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.


Оқушылар үлестірме қағаздар алады. Қағазда жазылған әр елдің сәлемдесу сөзімен сыныптасымен сәлемдеседі. Қазақ тілінде сәлеметсіз бе!

Орыс тілінде – здравствуйте! Ағылшын тілінде –hello! (хеллоу) Француз тілінде – bonjour! (бонжуу) Хинди тілінде – namastee! (намасти) Жапон тілінде – konnichiwa! (конничава)

Қытай тілінде – nihoo! (нихао) Испан тілінде – Hola! (оль-ла) Түрік тілінде merhaba! (мерхаба)

Жасанды интеллект дегеніміз не деп ойлайсыздар?

Сіздер жасанды интеллектіні қай жерлерде кездестірдіңіздер?

Компьютерлер адамның ойлау қабілетін қай жағынан басып озуы мүмкін деп ойлайсыздар?
Жасанды интеллект адам жұмысын алмастыра ала ма?
Сіздер жасанды интеллекті болашақта қандай салаларда пайдалануға болады деп ойлайсыздар?
Жасанды интеллектің көмегімен қандай мәселелерді шешуге болады деп ойлайсыз?









Мадақтау






Оқушылардың жауаптарын қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау



Сабақтың ортасы

ТЖ. «Зерттеуші» әдісі.

1-топ: Жасанды интеллекттің өндіріс пен өнеркәсіптегі рөлі мен мүмкіндіктерін зерттеу. Автоматтандыру, робототехника және өндірісті оңтайландыру мысалдарын келтіру.

2-топ: Білім беру жүйесінде жасанды интеллектінің оқыту процесіне әсері туралы зерттеу жүргізу. Жеке оқыту және мұғалімдерге көмек көрсету мүмкіндіктерін талдау.

3-топ: Қоғамдық өмірдің түрлі салаларында, мысалы, денсаулық сақтау, көлік, коммуналдық қызметтерде ЖИ-дің қолданылуын зерттеу.

ЖЖ. Бос орынға керекті сөздерді жазып, мәтінді толықтыр.

Жасанды интеллект (ЖИ) – адамзат интеллектісінің процесін

___________жүйелер арқылы модельдеу. Бұл процестер – __________(ақпарат

алу және оны қолдану ережесі), ________(болжамды немесе белгілі нәтижелерге жету үшін, ережелерді қолдану) және ___________ түзету.

2 тапсырма: Мәтінде жіберілген бос орындарды толтыр:

Адам ойлауы екі нәрсеге негізделген: ___________ және ______________

қабілеттілігі. Интеллектуалды жүйелерді жасауға екі негізгі міндет қойылған.

Олар ___________ және _________________.

Түйін сөздер: Білім қоры, білімді модельдеу, пайымдауды модельдеу,

логикалық пайымдау.

ӨЖ. Сәйкестендіру

Әрбір топ өз жұмыстарымен таныстырады















Түйін сөздер: Білім қоры, білімді модельдеу, пайымдауды модельдеу,

логикалық пайымдау.
















Жеке парақшаларда орындау, дәптерге жазу

Дескрипторлар:

-Өндіріс процесінің автоматтандыруына мысалдар келтіре алады.

-Жасанды интеллекттің өнеркәсіптегі тиімділігін түсіндіре алады.

-Роботтардың рөлі мен артықшылықтарын сипаттайды.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»




Әр дұрыс жаупқа 1 балл, барлығы 5 балл

















Әр дұрыс жауапқа 1 балл, барлығы 5 балл




Сабақтың соңы

Шығармашылық тапсырма



Рефлексия «Білім поштасы»

. Google Картамен жұмыс адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелер

арқылы модельдеу.


Мадақтау











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.08.2024
409
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі