Жасанды интеллект

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жасанды интеллект

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды интеллектті қолдану салаларын түсіндіру; Жасанды интеллекттің өндірісте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда қолдану аясын сипаттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімдіжоспар

Сабақ жоспары


Пән

Информатика

Тобы:

66 топ, 1 курс

Бөлім

11.1 А Жасанды интеллект

Сабақ тақырыбы

Жасанды интеллект

Сабақ типі

Жаңа білімді игеру

Оқу мақсаты

11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

Табыс критерийлері

өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллекттің қолданылу аясын сипаттау

Тілдік мақсаттар


  • жасанды интеллектті қолдану салаларын түсіндіру;

  • жасанды интеллекттің өндірісте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда қолдану аясын сипаттау.

Диалогтар мен әріптер үшін пайдалы тіркестер:

қасиеті …мүмкіндікбереді

Жасанды интеллект...жасауғамүмкіндікбереді

Жасанды интеллект …пайдаланылуымүмкін

Жасанды интеллект көмегімен …

Құндылықтар

Интернет желісінде ақпарат іздеу кезіндегі зерттеу қызметінің құндылықтары мен принциптері

Алдын ала білім

Оқушылардың ақпарат іздеу дағдылары дамыған



Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақ барысына жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Сабақ барысы


Сәлемдесу. Оқушыларменсабақтыңтақырыбын,

Оқумақсатынжәнесабақтыңсоңынақарайкүтілетін

нәтижелерінталқылау.

Презентация

Сабақ ортасы


Бейнеролик (5 мин.)Жасанды интеллект -

Жасанды интеллект дегеніміз не (ЖИ)?

  1. зияткерлікмашиналарды, әсіресезияткерліккомпьютерлікпрограммалардыжасау

  2. технологиясы мен ғылымы;

  3. зияткерлікжүйелердіңдәстүрлітүрдеадамныңқұзыретіболыпсаналатыншығармашылық

  4. функциялардыорындауқасиеті

Ұжымдық жасанды интеллект.

  • топтың осы топтағыеңжақсыжекешешімгеқарағандамәселелердіңтиімдірек

  • шешімін табу мүмкіндігі.

Топтық жұмыс.Постер жасау(15 мин)

Тапсырма:

  1. ЖИ бұлсаладақандайміндеттердішешеді?

  2. Адамның және жасандыинтеллекттіңәртүрлітапсырмалардыорындауын

  3. салыстырыңыз. Жасанды интеллект пен адамныңартықшылықтарынатапшығыңыз.

  4. Таңдалғансаладажасандыинтеллекттіқолдануқырларынтоппенталқылаңыз.



1 топ. Өнеркәсіп

2 топ. Білім

3 топ. Ойын индустриясы

4 топ. Қоғам



Топтағы рөлдер:

  1. Жетекші–барлық топ мүшелерініңжұмысынұйымдастырады, үйлестіреді,

  2. нұсқауларбереді, әрқатысушыныңжұмысынбағалайды;

  3. Дизайнер – постер жасайды, идеялардыграфикалықредактордатікелейжүзеге

  4. асырады;

  5. Спикер- көрсетілімгепостер дайындайды, оны жасаудыңдәйектілігінжәне

  6. жоспарланғаннан не орындалмағанынкөрсетеді.



Бағалаукритерийлері (өзкритерийлеріңіздіұсыныңыз)

  • Мазмұны

    • Сұрақтарғажауап беру

    • Мысалдаркелтіру

    • ЖИ пен адамды салыстыру

  • Дизайн

  • ЖИ мүмкіндіктері



Өз қызметіңіздің нәтижелерін көрсетіңіз және жасалған постерлерді бағалаңыз (5 мин)

  • Әзірленген критерийлер бойынша өзара бағалау

Жасандыинтеллекттіңпрограммалықжүйелері

Бізкүнделіктіөмірдеқолданатынжасандыинтеллекттіңмысалдары

  • Виртуалдыжекекөмекшілер(Siri, Kortana)

  • Бейне ойындар

  • Жасанды интеллекті бар автомобильдер (өздігіненбасқарылатынмашиналар)

  • Тауарларұсынысы(TargetпенAmazon)

  • Алаяқтықтыанықтау

  • Тұтынушыларды онлайн қолдау

  • Жаңалықпорталдары

  • Бейнебақылау

  • Фильмдер мен музыка бойыншаұсыныстар

Үй жұмысы:

Жасандыинтеллекттіәзірлеудіңзаманауитенденцияларын тауып,жазыңыз.

Сабақтың түйіндемесі:

  1. Бізбүгінқандайтақырыппентаныстық?

  2. ЖИдегеніміз не?

  3. ЖИ қандайсалалардақолдануғаболады?

  4. АдамныңЖИқолданудыңартықшылықтары мен кемшіліктерінатаңыз.

Пайдаланылғандереккөздергесілтемелер:


youtube.com

/watch?v=bA_jEDMIkcY
















https://app.popplet.

com

Сабақ соңы


Рефлексия - Padlet.com

- меніңбілімімартты

- мағансабақтағытапсырмаларұнады

- сабақмақсатынақолжеткізілді

- мен сабақта өте жақсы жұмыс істедім

- тақырып менің мүмкіндіктерімді ашуға көмектеседі

Презентация

Дифференциация

Бағалау

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасы

Дифференциация тапсырмалардытаңдауда, белгілібірстуденттенкүтілетіннәтижеде, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқушылардыңжекеқабілеттерін(Гарднердіңбірнеше интеллект теориясы)ескереотырып, оқу материалы мен ресурстардытаңдаудакөріністабуымүмкін.

Дифференциация сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады, текуақыттыескеру қажет.

Бұлбөлімдіоқушылардың

Сабақбарысындаалғанбілімдерін

Бағалауүшінқолданылатынәдістерді

жазуүшінпайдаланыңыз.

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Қолданылатынфизикалықминуттарменбелсендіқызметтүрлері.

Осы сабақтақолданылатынқауіпсіздікереженіңтармақтары.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
194
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі