САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Информатика
Сыныбы: 4-сынып
Тақырыбы: Жасанды интеллект деген не?
Сабақ ұзақтығы: 45 минут
Сабақтың мақсаттары:
Білімдік:
- Оқушыларға жасанды интеллект (ЖИ) жайлы түсінік беру;
- ЖИ-дің күнделікті өмірде қолданылуын таныстыру.
Дамытушылық:
- Оқушылардың ойлау, талдау, салыстыру қабілеттерін дамыту;
- Қызығушылығын ояту және шығармашылық идея ұсынуға дағдыландыру.
Тәрбиелік:
- Құндылықтарды сақтау, технологияны дұрыс қолдануға тәрбиелеу.
Қажетті құралдар:
- Интерактивті тақта
- Суреттер немесе қысқа видео
- Қағаз, маркер
I. Ұйымдастыру кезеңі (2 минут)
- Амандасу, түгендеу, назар аударту.
II. Қызығушылықты ояту (5 минут)
- «Сендер роботтарды көрдіңдер ме?»
- «Телефондағы дауыстық көмекші не істей алады?»
III. Жаңа сабақ (15 минут)
1. Жасанды интеллект — адамның ақыл-ойын еліктей алатын технология.
2. Қайда қолданылады: дауыстық көмекші, робот шаңсорғыш, камера, ойындар.
3. Қалай көмектеседі: үй жинау, сабақ түсіндіру, қауіпсіздік, медицина.
IV. Топтық жұмыс (10 минут)
1-топ: ЖИ қолданылатын 5 затты атау.
2-топ: Болашақ роботтың суретін салу.
3-топ: «ЖИ адамның орнын баса ала ма?» пікір айту.
V. Сергіту сәті (2 минут)
- Роботтар қимылын жасау.
VI. Бекіту (8 минут)
- Сұрақ-жауап.
- «ЖИ көмектесе алатын 3 жағдайды жаз.»
VII. Қорытынды (2 минут)
- Сабақты қорытындылау.
VIII. Үй тапсырмасы:
- «Менің болашақ роботым» — 5–6 сөйлем, суретімен.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллект
Жасанды интеллект
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Информатика
Сыныбы: 4-сынып
Тақырыбы: Жасанды интеллект деген не?
Сабақ ұзақтығы: 45 минут
Сабақтың мақсаттары:
Білімдік:
- Оқушыларға жасанды интеллект (ЖИ) жайлы түсінік беру;
- ЖИ-дің күнделікті өмірде қолданылуын таныстыру.
Дамытушылық:
- Оқушылардың ойлау, талдау, салыстыру қабілеттерін дамыту;
- Қызығушылығын ояту және шығармашылық идея ұсынуға дағдыландыру.
Тәрбиелік:
- Құндылықтарды сақтау, технологияны дұрыс қолдануға тәрбиелеу.
Қажетті құралдар:
- Интерактивті тақта
- Суреттер немесе қысқа видео
- Қағаз, маркер
I. Ұйымдастыру кезеңі (2 минут)
- Амандасу, түгендеу, назар аударту.
II. Қызығушылықты ояту (5 минут)
- «Сендер роботтарды көрдіңдер ме?»
- «Телефондағы дауыстық көмекші не істей алады?»
III. Жаңа сабақ (15 минут)
1. Жасанды интеллект — адамның ақыл-ойын еліктей алатын технология.
2. Қайда қолданылады: дауыстық көмекші, робот шаңсорғыш, камера, ойындар.
3. Қалай көмектеседі: үй жинау, сабақ түсіндіру, қауіпсіздік, медицина.
IV. Топтық жұмыс (10 минут)
1-топ: ЖИ қолданылатын 5 затты атау.
2-топ: Болашақ роботтың суретін салу.
3-топ: «ЖИ адамның орнын баса ала ма?» пікір айту.
V. Сергіту сәті (2 минут)
- Роботтар қимылын жасау.
VI. Бекіту (8 минут)
- Сұрақ-жауап.
- «ЖИ көмектесе алатын 3 жағдайды жаз.»
VII. Қорытынды (2 минут)
- Сабақты қорытындылау.
VIII. Үй тапсырмасы:
- «Менің болашақ роботым» — 5–6 сөйлем, суретімен.
шағым қалдыра аласыз













