|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Жасанды интеллект |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасанды интеллект |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.2 - жасанды интеллектіні өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда қолдану салаларын сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Жасанды интеллект ұғымын түсіндіреді; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
ЖИ-дің қолдану аясын сипаттайды; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
ЖИ-дің даму болашағы туралы пайымдай алады. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. 5.Бағалайды. |
Жұлдыз 2 балл |
Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Сабақтың мақсаттарын хабарлау. Топтық жұмыс Топта сұраққа жауап беріп, талқылаңдар: Жасанды интеллект адамзат мүмкіндіктерінен асып түсіп, адамға қауіп төндіре ме? Өз пікірлеріңді дәлелдеңдер. Жеке жұмыс Сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, ЖИ жайлы ақпаратты оқу: 1) … – адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелермен модельдеу … . 2)… – білім базасы ретінде компьютерлік жадқа енгізу үшін … әдістерін әзірлеу. 3) … – әртүрлі есептерді шешу кезінде адамның ойлау логикасына ұқсастырылатын … программалар жасау. 4) Жасанды интеллекті жүйелерін қолдану салалары: … жеке көмекшілер; бейнеойындар; … . Өзара бағалау Жауаптар қосымшада. Жұптық жұмыс. №1 тапсырма: Бос орынға керекті сөздерді жазып, мәтінді толықтыр. Жасанды интеллект (ЖИ) – адамзат интеллектісінің процесін ___________жүйелер арқылы модельдеу. Бұл процестер – __________(ақпарат алу және оны қолдану ережесі), ________(болжамды немесе белгілі нәтижелерге жету үшін, ережелерді қолдану) және ___________ түзету. №2 тапсырма: Мәтінде жіберілген бос орындарды толтыр: Адам ойлауы екі нәрсеге негізделген: ___________ және ______________ қабілеттілігі. Интеллектуалды жүйелерді жасауға екі негізгі міндет қойылған. Олар ___________ және _________________. Түйін сөздер: Білім қоры, білімді модельдеу, пайымдауды модельдеу, логикалық пайымдау. №3 тапсырма: Терминдер мен анықтамаларды сәйкестендір.
Практикалық жұмыс 1. Интеллектуалды енгізуді, жылдам жауап пен автожауап қызметін gmail.com-ге енгізу. 2. Google Картамен жұмыс адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелер арқылы модельдеу. 3. Google Фотомен жұмыс. Практикалық жұмысты орындағаннан кейін оқушылармен gmail-дың mail.ru-дан артықшылығын талқылау. Google корпорациясының жасанды интеллект қолданылатын салаларын талқылау. Топтық жұмыс Топта сұраққа жауап беріп, талқылаңдар: - Жасанды интеллект адамзат мүмкіндіктерінен асып түсіп, адамға қауіп төндіре ала ма? Өз пікіріңді дәлелде. |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Жұлдыз 2 балл Жұлдыз 2 балл Жұлдыз 2 балл Жұлыдз 2 балл Жұлдыз 2 балл |
Онлайн ресурс https://bilimland.kz Таратпа материалдар - 2 Таратпа материалдар - 4 |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
Үй тапсырмасы 1. Интернет желісінен ЖИ берілген әртүрлі анықтамаларды іздеп та- уып, салыстырмалы талдау жаса. 2. Интернет желісінен «Жасанды интеллектінің дамуына ықпал еткен адамдар» деген ақпарат іздеп тап. Кестені толтыр. 3. ЖИ тақырыбы бойынша ұғымдарға сәйкес тапсырмалар құрастыр. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллект 11 сынып 1 сабақ
Жасанды интеллект 11 сынып 1 сабақ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Жасанды интеллект |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасанды интеллект |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.2 - жасанды интеллектіні өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда қолдану салаларын сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Жасанды интеллект ұғымын түсіндіреді; |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
ЖИ-дің қолдану аясын сипаттайды; |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
ЖИ-дің даму болашағы туралы пайымдай алады. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. 5.Бағалайды. |
Жұлдыз 2 балл |
Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Сабақтың мақсаттарын хабарлау. Топтық жұмыс Топта сұраққа жауап беріп, талқылаңдар: Жасанды интеллект адамзат мүмкіндіктерінен асып түсіп, адамға қауіп төндіре ме? Өз пікірлеріңді дәлелдеңдер. Жеке жұмыс Сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, ЖИ жайлы ақпаратты оқу: 1) … – адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелермен модельдеу … . 2)… – білім базасы ретінде компьютерлік жадқа енгізу үшін … әдістерін әзірлеу. 3) … – әртүрлі есептерді шешу кезінде адамның ойлау логикасына ұқсастырылатын … программалар жасау. 4) Жасанды интеллекті жүйелерін қолдану салалары: … жеке көмекшілер; бейнеойындар; … . Өзара бағалау Жауаптар қосымшада. Жұптық жұмыс. №1 тапсырма: Бос орынға керекті сөздерді жазып, мәтінді толықтыр. Жасанды интеллект (ЖИ) – адамзат интеллектісінің процесін ___________жүйелер арқылы модельдеу. Бұл процестер – __________(ақпарат алу және оны қолдану ережесі), ________(болжамды немесе белгілі нәтижелерге жету үшін, ережелерді қолдану) және ___________ түзету. №2 тапсырма: Мәтінде жіберілген бос орындарды толтыр: Адам ойлауы екі нәрсеге негізделген: ___________ және ______________ қабілеттілігі. Интеллектуалды жүйелерді жасауға екі негізгі міндет қойылған. Олар ___________ және _________________. Түйін сөздер: Білім қоры, білімді модельдеу, пайымдауды модельдеу, логикалық пайымдау. №3 тапсырма: Терминдер мен анықтамаларды сәйкестендір.
Практикалық жұмыс 1. Интеллектуалды енгізуді, жылдам жауап пен автожауап қызметін gmail.com-ге енгізу. 2. Google Картамен жұмыс адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелер арқылы модельдеу. 3. Google Фотомен жұмыс. Практикалық жұмысты орындағаннан кейін оқушылармен gmail-дың mail.ru-дан артықшылығын талқылау. Google корпорациясының жасанды интеллект қолданылатын салаларын талқылау. Топтық жұмыс Топта сұраққа жауап беріп, талқылаңдар: - Жасанды интеллект адамзат мүмкіндіктерінен асып түсіп, адамға қауіп төндіре ала ма? Өз пікіріңді дәлелде. |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2- тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Жұлдыз 2 балл Жұлдыз 2 балл Жұлдыз 2 балл Жұлыдз 2 балл Жұлдыз 2 балл |
Онлайн ресурс https://bilimland.kz Таратпа материалдар - 2 Таратпа материалдар - 4 |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
Үй тапсырмасы 1. Интернет желісінен ЖИ берілген әртүрлі анықтамаларды іздеп та- уып, салыстырмалы талдау жаса. 2. Интернет желісінен «Жасанды интеллектінің дамуына ықпал еткен адамдар» деген ақпарат іздеп тап. Кестені толтыр. 3. ЖИ тақырыбы бойынша ұғымдарға сәйкес тапсырмалар құрастыр. |
|
|
шағым қалдыра аласыз














