«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Г.Кожагулова
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айжарыкова Мереке Габаровна, Жаксыбаева Балжан Әбишқызы |
|
|
Күні: 05.03.25ж. |
Мектеп: №275 |
|
|
Сынып: 8 А,Ә,Б |
Қатысқаны:12 |
Қатыспағаны: 0 |
|
Тақырыбы: |
«Жасанды интеллект: Болашақ технологиялары» интеллектуалдық білім сайысы |
|
|
Мақсаты: |
1. Оқушыларға жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен болашағы туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың шығармашылық және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Жасанды интеллекттің қоғамға тигізетін ықпалы мен болашағы туралы ой-пікірлерін қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтар: |
Тәуелсіздік және отаншылдық -Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; -Қазақстанның мемлекеттік рәміздеріне, ұлттық мерекелерге құрмет көрсету; азаматтық және ұлттық бірегейлікті түсіну; |
|
|
Аптадәйексөзі |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің.. |
|
|
Cабақтың түрі |
Сайыс сабақ |
|
|
Қажетті құралдар мен ресурстар |
- Компьютерлер және интернет байланысы; - Презентация жасауға арналған құралдар (PowerPoint, Google Slides); - Видеоматериалдар немесе анимациялар жасанды интеллект туралы; - Әртүрлі қосымшалар (мысалы, чат-боттар немесе жасанды интеллект платформалары). |
|
Барысы:
|
Кезеңі/Уақыты |
Жүргізушінің іс-әрекеті |
Қатысушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
Психологиялық ахуал. Сәлемдесу. 1-ші мұғалім: -Армысыздар, қадірлі ұстаздар мен білім мен өнерге құштар оқушылар! «Жұмысшы мамандар – экономикасының негізі» аудандық семинарында 8- сыныптар арасында «Жасанды интеллект: болашақ технологиялары» тақырыбындағы сыныптан тыс жұмысына қош келдіңіздер! Жасанды интеллект: Патриотизм – отбасына, туып-өскен ортасына, топырағы мен табиғатына, еліне деген құрметтен бастау алады. Өз ұлтын, жерін сүйіп, оның мұңын мұңдап, жоғын жоқтайтын адам ғана шынайы патриот бола алады. Жақсы перзент – ата-ана қолындағы аманат. (Әбу-Хамид Әл-Ғазали) 2-ші мұғалім: Біз информатика мен физиканы терең меңгерген білімпаздарымыздың арасында қызықты интеллектуалдық сайыс өткіземіз. 1-ші мұғалім: Физиканың қызық та, қиын сұрақтарына жауап беріп, күнделікті көріп жүрген үйреншікті құбылыстың өзінде қаншама физика заңдылықтары жатқандығының куәсі боласыздар.Табиғатта физикалық құбылыс сансыз көп, сол жайлы оқып білгендеріңді ортаға салып білмейтін біраз құбылыстарды бүгінгі біздің кешімізден табасыздар. 2-ші мұғалім: Информатика болашаққа бастайды. Келешекке білім қуған жастарды Қадам басып 21-ші ғасырға Барлық әлем жаңалығын тастайды-дей келе бүгінгі сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер. 1-ші мұғалім: Біздің сайыс алты кезеңнен тұрады: І. «Таныстыру» әр топ өздерінің топтарының атаулары бойынша презентация қорғайды. ІІ. «Галаграмма және 3D» ІІІ. «Baamboozle» ІV. «Қызықты тәжірибе» V. «Жұмбақтар» VI. «Тәжірибе алмасу». Марапаттау |
Интербелсенді тақта, Слайд |
|||||
|
Ортасы 1-кезең: Таныстыру |
Карточка арқылы 2 топқа бөлу.
I таныстыру 1 топ «IT» IT маманы деген кім, оның атқаратын қызметтері қандай?
2 топ «Электрик» Электрик деген кім, оның міндеттері мен жауапкершілігі қандай? |
Әр топ өздерінің топтарының атаулары бойынша презентация қорғайды. |
Дескриптор: -Тақырыптың ашылуы; -қоршаған ортадағы маңыздылығы; -баяндау шеберлігі Жалпы балл-5 |
Презентация |
|||
|
|
Бірінші кезең аяқталды. Келесі кезеңге сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
2-кезең: «Галаграмма және 3D» |
1.IT- Топ «Галаграмма Сағат» жасауға Нұсқаулық. -Интернетті ашу -Talkingco.de сайтын ашып, тіркелеміз. -Камераға рұқсат ету. -Дайын видео дайындап қоямыз. -Дайын видеоны жүктеп, күтеміз. -QR кодты Мұғалімге жібереміз. 2.Электрик- Топ «3D» жасауға Нұсқаулық. -Talkingco.de сайтына кіру -Сол жердегі көптеген шаблондар бар -Іздеу деген жерге Электрикаға байланысты 3D шаблонын таңдау (егер дайын шаблон жоқ болса, онда қолдан жасауға болады) -Шыққан шаблонды өзгертіп жасауға болады. -Дайын болған шаблонды мұғалімге ватсап желісі арқылы жібереміз. |
1 топ «Галаграмма Сағатты» түсіндіру жолдарын айтып, жасайды.
2 топ Электрик- Топ «3D» түсіндіру жолдарын айтып, жасайды. |
Дескриптор: -Сайтты тиімді пайдалануы; -жобасының ерекшелігі Жалпы балл-10 |
Talkingco.de платформа- сы Sketchfab 3D платформа- сы |
|||
|
|
Екінші кезең аяқталды! Командаларға сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
3-кезең: «Baamboozle» |
1.Өткізгіштің көлденең қимасынан бірлік уақыт ішінде қандай заряд өткенін көрсететін физикалық шама? (Ток күші) 2. Бірлік заряд өткізгіш бойымен орын ауыстырғанда электр өрісінің қандай жұмыс жасайтынын көрсететін физикалық шама? (Кернеу) 3. Электр энергиясын энергияның басқа түріне түрлену шапшаңдығын сипаттайтын физикалық шама? (Электр тогының қуаты) 4. Электр құралдарын қысқа тұйықталу мен артық жүктелуден сақтайтын құрылғы? (Балқымалы сақтандырғыштар) 5. Ток күшін өлшейтін құрал? (Амперметр) 6. Өткізгіштерді қалай жалғағанда тізбектегі ток күші тұрақты болады? (Тізбектей жалғағанда) 1. Белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын нақты қадамдар жиынтығы. (Алгоритм) 2. Веб-беттердің құрылымын сипаттайтын белгілеу тілі. HTML (Hypertext Markup Language) 3. Интернетте немесе жергілікті желілерде әрбір құрылғының бірегей сәйкестігін анықтайтын сандық код. IP мекенжайы (Internet Protocol Address) 4. Ақпаратты сақтап, пайдаланушыға немесе басқа құрылғыларға қызмет көрсететін жүйе. (Сервер) 5. Интернет арқылы қауіпсіз және жеке байланыс орнатуға мүмкіндік беретін технология. VPN (Virtual Private Network) 6. Компьютердің жұмысын басқарушы және басқа бағдарламалар мен қолданушылардың ресурстарды тиімді пайдалануы үшін қажетті интерфейс ұсынатын бағдарламалық жасақтама. (Операциялық жүйе) |
Әр топ алма-кезек физика мен информатика пәндерінің теорияларынан сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Әрбір дұрыс жауапқа 10 балл. Жалпы балл-120 «Қоржын» әдісі арқылы әр топты бағалау |
«Baamboozle» Платформа- сы |
|||
|
|
Үшінші кезең аяқталды! Келесі кезеңге өткен жеңіске бір табан жақын тұрған командаларға сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
4-кезең: «Қызықты тәжірибе» |
1.IT- Топ «Диаграмма» жасауға мәліметтер берілді.
2.Электрик- Топ Электр тізбегін құрастыру. Құрал-жабдықтар: ток көзі, амперметр, кілт, шам
|
IT тобы «Диаграмма» жасау Электрик тобы электр тізбегін құрастыру. |
Дескриптор: -кестемен жұмыс жасап үйрену -Диаграмма құру. Дескриптор: -электр тізбегін құру; -амперметрдің көрсетуін жазу. |
Excel
|
|||
|
|
Төртінші кезең аяқталды. Келесі кезеңге сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
5-кезең: «Жұмбақтар»
|
1.Сипаттайды жұмысты. Тындырады көп істі, Ол көп болса ширақсың, Кімдер әлсіз, кім күшті? (Қуат) 2. Барлық сурет, мәтінді Компьютерге енгізген Керек емес жерін де Компьютерден өшірген (СКАНЕР) 3. Бұтақ орнында мың бір инесі, Компьютер жаны мекені. (КАКТУС) 4. Қалпақ киген бiр бас бар, Төбесiнен iлген. Өз сырын ол түнде ашқан, Аумайды бiр күннен. (ЛАМПА) 5. Қанша тетік тізілген, Саусағыңды сезінген, Барлық сенің ойыңды, Компьютерге енгізген. (ПЕРНЕТАҚТА) 6. Сымға жалғанып, Сыммен бойлайды: Ол келсе шам жанып,Үй іші жайнайды. (Электр тогы) 7. Кемірушіге ұқсайды сырт бейнесі, Түсі оны сұр, құйрығы ұзын. Ойланып білгіш болсаң жауап берші, Қалай деп аталады оның аты. (ТІНТУІР) 8. Көтерілсе жоғары, Ерітеді мұхитты, Төмен түмен түссе шамалы, Сездірер суық ызғарды. (ТЕМПЕРАТУРА) |
9. Компьютердің айнасы, Бағдарыңды таңдашы , Сурет, сөзін көрсетіп , Тиер саған пайдасы (МОНИТОР) 10. Әдетте үнсіз тұрамын, Белгі берсең ұғамын, Жазуы бар қағаздың, Құралы боп шығамын. (ПРИНТЕР) Қатысушылар жұмбақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Әрбір дұрыс жауапқа 10 балл. Жалпы балл-100 «Қоржын» әдісі арқылы әр топты бағалау |
Wordwall платформа- сы |
|||
|
|
Бесінші кезең аяқталды. Келесі кезеңге сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
6-кезең: «Тәжірибе алмасу». |
Техник-электроншы - электрондық техникаға техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыратын, оның жұмысқа қабілеттілік жағдайын, ұтымды пайдаланылуын, оған профилактикалық және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз ететін маман. Қазіргі таңда ақпараттық технологиялар қарқынды даму үстінде, сондықтан осы маманға деген сұраныс үнемі өсіп отырады. Жетістікке жетіп, жақсы табыс табу үшін ең өзекті бағыттарды игеріп, осы саланың соңғы үрдістерін бақылап отыру керек. Осы біліктілік бойынша ойдағыдай білім алу үшін оқушылардың физика, информатика саласында білімі болуы тиіс. Кыргызбаева Ажар Темиркызы Техник-электроншы біліктілігі бойынша мастер класс көрсету Студент Жумабаев Бейбарыс |
||||||
|
Соңы Марапаттау (Қорытынды бөлім) |
Барлық кезеңдер аяқталды! Барлық қатысушылар керемет білім көрсетіп, өздерінің білімдерімен бөлісті. Қазір ең жоғары ұпай жинаған команданы марапаттау сәті келді. Барлық командаларды ортаға шақырамыз. Марапаттау үшін жүлдемізді табыстауға рұқсат беріңіз. Cөз кезегін мектеп басшысы Байдилдаева Гүлзира Нурдилдаевнаға береміз. |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллект: Болашақ технологиялары
Жасанды интеллект: Болашақ технологиялары
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Г.Кожагулова
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айжарыкова Мереке Габаровна, Жаксыбаева Балжан Әбишқызы |
|
|
Күні: 05.03.25ж. |
Мектеп: №275 |
|
|
Сынып: 8 А,Ә,Б |
Қатысқаны:12 |
Қатыспағаны: 0 |
|
Тақырыбы: |
«Жасанды интеллект: Болашақ технологиялары» интеллектуалдық білім сайысы |
|
|
Мақсаты: |
1. Оқушыларға жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен болашағы туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың шығармашылық және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Жасанды интеллекттің қоғамға тигізетін ықпалы мен болашағы туралы ой-пікірлерін қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтар: |
Тәуелсіздік және отаншылдық -Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; -Қазақстанның мемлекеттік рәміздеріне, ұлттық мерекелерге құрмет көрсету; азаматтық және ұлттық бірегейлікті түсіну; |
|
|
Аптадәйексөзі |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің.. |
|
|
Cабақтың түрі |
Сайыс сабақ |
|
|
Қажетті құралдар мен ресурстар |
- Компьютерлер және интернет байланысы; - Презентация жасауға арналған құралдар (PowerPoint, Google Slides); - Видеоматериалдар немесе анимациялар жасанды интеллект туралы; - Әртүрлі қосымшалар (мысалы, чат-боттар немесе жасанды интеллект платформалары). |
|
Барысы:
|
Кезеңі/Уақыты |
Жүргізушінің іс-әрекеті |
Қатысушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
Психологиялық ахуал. Сәлемдесу. 1-ші мұғалім: -Армысыздар, қадірлі ұстаздар мен білім мен өнерге құштар оқушылар! «Жұмысшы мамандар – экономикасының негізі» аудандық семинарында 8- сыныптар арасында «Жасанды интеллект: болашақ технологиялары» тақырыбындағы сыныптан тыс жұмысына қош келдіңіздер! Жасанды интеллект: Патриотизм – отбасына, туып-өскен ортасына, топырағы мен табиғатына, еліне деген құрметтен бастау алады. Өз ұлтын, жерін сүйіп, оның мұңын мұңдап, жоғын жоқтайтын адам ғана шынайы патриот бола алады. Жақсы перзент – ата-ана қолындағы аманат. (Әбу-Хамид Әл-Ғазали) 2-ші мұғалім: Біз информатика мен физиканы терең меңгерген білімпаздарымыздың арасында қызықты интеллектуалдық сайыс өткіземіз. 1-ші мұғалім: Физиканың қызық та, қиын сұрақтарына жауап беріп, күнделікті көріп жүрген үйреншікті құбылыстың өзінде қаншама физика заңдылықтары жатқандығының куәсі боласыздар.Табиғатта физикалық құбылыс сансыз көп, сол жайлы оқып білгендеріңді ортаға салып білмейтін біраз құбылыстарды бүгінгі біздің кешімізден табасыздар. 2-ші мұғалім: Информатика болашаққа бастайды. Келешекке білім қуған жастарды Қадам басып 21-ші ғасырға Барлық әлем жаңалығын тастайды-дей келе бүгінгі сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер. 1-ші мұғалім: Біздің сайыс алты кезеңнен тұрады: І. «Таныстыру» әр топ өздерінің топтарының атаулары бойынша презентация қорғайды. ІІ. «Галаграмма және 3D» ІІІ. «Baamboozle» ІV. «Қызықты тәжірибе» V. «Жұмбақтар» VI. «Тәжірибе алмасу». Марапаттау |
Интербелсенді тақта, Слайд |
|||||
|
Ортасы 1-кезең: Таныстыру |
Карточка арқылы 2 топқа бөлу.
I таныстыру 1 топ «IT» IT маманы деген кім, оның атқаратын қызметтері қандай?
2 топ «Электрик» Электрик деген кім, оның міндеттері мен жауапкершілігі қандай? |
Әр топ өздерінің топтарының атаулары бойынша презентация қорғайды. |
Дескриптор: -Тақырыптың ашылуы; -қоршаған ортадағы маңыздылығы; -баяндау шеберлігі Жалпы балл-5 |
Презентация |
|||
|
|
Бірінші кезең аяқталды. Келесі кезеңге сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
2-кезең: «Галаграмма және 3D» |
1.IT- Топ «Галаграмма Сағат» жасауға Нұсқаулық. -Интернетті ашу -Talkingco.de сайтын ашып, тіркелеміз. -Камераға рұқсат ету. -Дайын видео дайындап қоямыз. -Дайын видеоны жүктеп, күтеміз. -QR кодты Мұғалімге жібереміз. 2.Электрик- Топ «3D» жасауға Нұсқаулық. -Talkingco.de сайтына кіру -Сол жердегі көптеген шаблондар бар -Іздеу деген жерге Электрикаға байланысты 3D шаблонын таңдау (егер дайын шаблон жоқ болса, онда қолдан жасауға болады) -Шыққан шаблонды өзгертіп жасауға болады. -Дайын болған шаблонды мұғалімге ватсап желісі арқылы жібереміз. |
1 топ «Галаграмма Сағатты» түсіндіру жолдарын айтып, жасайды.
2 топ Электрик- Топ «3D» түсіндіру жолдарын айтып, жасайды. |
Дескриптор: -Сайтты тиімді пайдалануы; -жобасының ерекшелігі Жалпы балл-10 |
Talkingco.de платформа- сы Sketchfab 3D платформа- сы |
|||
|
|
Екінші кезең аяқталды! Командаларға сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
3-кезең: «Baamboozle» |
1.Өткізгіштің көлденең қимасынан бірлік уақыт ішінде қандай заряд өткенін көрсететін физикалық шама? (Ток күші) 2. Бірлік заряд өткізгіш бойымен орын ауыстырғанда электр өрісінің қандай жұмыс жасайтынын көрсететін физикалық шама? (Кернеу) 3. Электр энергиясын энергияның басқа түріне түрлену шапшаңдығын сипаттайтын физикалық шама? (Электр тогының қуаты) 4. Электр құралдарын қысқа тұйықталу мен артық жүктелуден сақтайтын құрылғы? (Балқымалы сақтандырғыштар) 5. Ток күшін өлшейтін құрал? (Амперметр) 6. Өткізгіштерді қалай жалғағанда тізбектегі ток күші тұрақты болады? (Тізбектей жалғағанда) 1. Белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын нақты қадамдар жиынтығы. (Алгоритм) 2. Веб-беттердің құрылымын сипаттайтын белгілеу тілі. HTML (Hypertext Markup Language) 3. Интернетте немесе жергілікті желілерде әрбір құрылғының бірегей сәйкестігін анықтайтын сандық код. IP мекенжайы (Internet Protocol Address) 4. Ақпаратты сақтап, пайдаланушыға немесе басқа құрылғыларға қызмет көрсететін жүйе. (Сервер) 5. Интернет арқылы қауіпсіз және жеке байланыс орнатуға мүмкіндік беретін технология. VPN (Virtual Private Network) 6. Компьютердің жұмысын басқарушы және басқа бағдарламалар мен қолданушылардың ресурстарды тиімді пайдалануы үшін қажетті интерфейс ұсынатын бағдарламалық жасақтама. (Операциялық жүйе) |
Әр топ алма-кезек физика мен информатика пәндерінің теорияларынан сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Әрбір дұрыс жауапқа 10 балл. Жалпы балл-120 «Қоржын» әдісі арқылы әр топты бағалау |
«Baamboozle» Платформа- сы |
|||
|
|
Үшінші кезең аяқталды! Келесі кезеңге өткен жеңіске бір табан жақын тұрған командаларға сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
4-кезең: «Қызықты тәжірибе» |
1.IT- Топ «Диаграмма» жасауға мәліметтер берілді.
2.Электрик- Топ Электр тізбегін құрастыру. Құрал-жабдықтар: ток көзі, амперметр, кілт, шам
|
IT тобы «Диаграмма» жасау Электрик тобы электр тізбегін құрастыру. |
Дескриптор: -кестемен жұмыс жасап үйрену -Диаграмма құру. Дескриптор: -электр тізбегін құру; -амперметрдің көрсетуін жазу. |
Excel
|
|||
|
|
Төртінші кезең аяқталды. Келесі кезеңге сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
5-кезең: «Жұмбақтар»
|
1.Сипаттайды жұмысты. Тындырады көп істі, Ол көп болса ширақсың, Кімдер әлсіз, кім күшті? (Қуат) 2. Барлық сурет, мәтінді Компьютерге енгізген Керек емес жерін де Компьютерден өшірген (СКАНЕР) 3. Бұтақ орнында мың бір инесі, Компьютер жаны мекені. (КАКТУС) 4. Қалпақ киген бiр бас бар, Төбесiнен iлген. Өз сырын ол түнде ашқан, Аумайды бiр күннен. (ЛАМПА) 5. Қанша тетік тізілген, Саусағыңды сезінген, Барлық сенің ойыңды, Компьютерге енгізген. (ПЕРНЕТАҚТА) 6. Сымға жалғанып, Сыммен бойлайды: Ол келсе шам жанып,Үй іші жайнайды. (Электр тогы) 7. Кемірушіге ұқсайды сырт бейнесі, Түсі оны сұр, құйрығы ұзын. Ойланып білгіш болсаң жауап берші, Қалай деп аталады оның аты. (ТІНТУІР) 8. Көтерілсе жоғары, Ерітеді мұхитты, Төмен түмен түссе шамалы, Сездірер суық ызғарды. (ТЕМПЕРАТУРА) |
9. Компьютердің айнасы, Бағдарыңды таңдашы , Сурет, сөзін көрсетіп , Тиер саған пайдасы (МОНИТОР) 10. Әдетте үнсіз тұрамын, Белгі берсең ұғамын, Жазуы бар қағаздың, Құралы боп шығамын. (ПРИНТЕР) Қатысушылар жұмбақтарға жауап береді. |
Дескриптор: Әрбір дұрыс жауапқа 10 балл. Жалпы балл-100 «Қоржын» әдісі арқылы әр топты бағалау |
Wordwall платформа- сы |
|||
|
|
Бесінші кезең аяқталды. Келесі кезеңге сәттілік тілей отырып, келесі кезеңді бастаймыз. |
|
|||||
|
6-кезең: «Тәжірибе алмасу». |
Техник-электроншы - электрондық техникаға техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыратын, оның жұмысқа қабілеттілік жағдайын, ұтымды пайдаланылуын, оған профилактикалық және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз ететін маман. Қазіргі таңда ақпараттық технологиялар қарқынды даму үстінде, сондықтан осы маманға деген сұраныс үнемі өсіп отырады. Жетістікке жетіп, жақсы табыс табу үшін ең өзекті бағыттарды игеріп, осы саланың соңғы үрдістерін бақылап отыру керек. Осы біліктілік бойынша ойдағыдай білім алу үшін оқушылардың физика, информатика саласында білімі болуы тиіс. Кыргызбаева Ажар Темиркызы Техник-электроншы біліктілігі бойынша мастер класс көрсету Студент Жумабаев Бейбарыс |
||||||
|
Соңы Марапаттау (Қорытынды бөлім) |
Барлық кезеңдер аяқталды! Барлық қатысушылар керемет білім көрсетіп, өздерінің білімдерімен бөлісті. Қазір ең жоғары ұпай жинаған команданы марапаттау сәті келді. Барлық командаларды ортаға шақырамыз. Марапаттау үшін жүлдемізді табыстауға рұқсат беріңіз. Cөз кезегін мектеп басшысы Байдилдаева Гүлзира Нурдилдаевнаға береміз. |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз















