Қысқа мерзімді жоспарлар
Оқу сабағының жоспары №
Жасанды интеллект. Жасанды интеллектіні қолдану саласы
(сабақтың тақырыбы)
Модуль /пән атауы ЖББП 8 Информатика
Педагог ____________ дайындады
20_ жылғы "___" ____________
1. Жалпы мәліметтер
Курс, топ __________________
Сабақтың түрі практикалық
Өткізу формасы: жаңа білімді, дағдыларды бекіту сабағы
2. Мақсаты:
-
Жасанды интеллект (ЖИ) түсінігін ашу және оның негіздерін түсіндіру.
-
ЖИ-нің қолдану салаларын таныстыру.
-
Оқушылардың ЖИ туралы қызығушылығын арттыру және оны өмірдегі мысалдармен байланыстыру.
Міндеттері:
-
ЖИ ұғымы мен негізгі қасиеттерін түсіндіру.
-
ЖИ-нің медицина, білім, өнеркәсіп, көлік және басқа салалардағы қолданылуын көрсету.
-
Оқушыларды топтық жұмысқа жұмылдырып, ЖИ-нің қолдану салалары бойынша презентация дайындауға үйрету.
3. Күтілетін нәтижелер
-
Оқушылар ЖИ түсінігін және оның негізгі ерекшеліктерін айта алады.
-
ЖИ қолданылатын салаларды атап, әрқайсысына қысқаша сипаттама бере алады.
-
Топтық және жеке жұмыстарды орындау арқылы ЖИ туралы ақпаратты түсінікті әрі жүйелі түрде жеткізе алады.
4. Қажетті ресурстар
презентация, стикерлер, үлестірме қағаздар, оқулық, компьютер
5. Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру бөлімі (5 мин)
-амандасу
-аудитория дайындығын тексеру
-студенттерді түгендеу
2. Білімді бақылау (5 мин)
Сұрақтарға жауап беріңдер.
-
Жасанды интеллект дегеніміз не?
-
Жасанды интеллект қай салаларда қолданылады?
-
Машиналық оқыту деген не?
-
Жасанды интеллектің негізгі мақсаты неде?
Білімді бағалау критерийлері:
-
Тақырыпты түсіну: сұрақтарға нақты және толық жауап беру.
-
Мысал келтіру: ЖИ қолданылатын нақты салаларды немесе жағдайларды атау.
-
Логикалық жауап: жауаптардың түсінікті және жүйелі болуы.
3
. Жаңасын баяндау
әдісі. Ауызша (4
мин)
Жасанды интеллект — бұл компьютерлер мен машиналардың адам сияқты ойлап, үйреніп, шешім қабылдау қабілеті. Ол түрлі алгоритмдер мен модельдер арқылы ақпаратты өңдейді және күрделі тапсырмаларды орындай алады. Жасанды интеллект медицинада диагноз қоюда, көлікте автономды жүргізуде, өндірісте автоматтандыруда, білім беру саласында персоналды оқытуда кеңінен қолданылады.
Топтық жұмыс (10 мин)
Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Әр топқа жасанды интеллектіні қолдану салалары бойынша жеке тапсырма беріледі. Тапсырма — қысқаша ақпарат жинап, оны постер немесе ауызша таныстыру арқылы ұсыну.
Топтар және тапсырмалар:
1-топ: Медицинада ЖИ
қолдану
2-топ: Көлік және логистикадағы ЖИ
3-топ: Білім беру жүйесіндегі ЖИ
4-топ: Өнеркәсіп пен өндірістегі ЖИ
Оқушылар тақырып бойынша қысқаша таныстырылым дайындап, топ атынан 1-2 оқушы қорғайды.
Білімді бағалау критерийлері:
-
Жасанды интеллект саласын нақты және түсінікті сипаттай білу.
-
Постер немесе таныстыруда креативтілік, жүйелілік.
-
Топ ішінде белсенділік пен бірлесе әрекет ету.
5.Материалды бекіту Жеке жұмыс. Деңгейленген есептер шығару (15 мин)
1-деңгей (Қарапайым):
-
Жасанды интеллект дегеніміз не?
Жасанды интеллект — бұл компьютерлердің адам сияқты ойлап, шешім қабылдай алу қабілеті. -
Ол қандай салаларда қолданылады?
Медицина, көлік, қаржы, білім, өнеркәсіп. -
Адам мен ЖИ арасындағы негізгі айырмашылық қандай?
Адам эмоциямен, тәжірибемен ойлайды, ал ЖИ алгоритм мен деректер арқылы жұмыс істейді.
2-деңгей (Орташа):
-
ЖИ қолданылатын 2 саланы сипатта:
– Медицина: ЖИ науқастардың диагнозын дәл анықтайды.
– Көлік: Автопилот жүйелері арқылы көлікті өзі жүргізе алады. -
Әр салада қандай нақты мәселелер шешіледі?
– Медицинада – тез әрі дәл диагноз қою.
– Көлікте – жолдағы қауіпсіздік пен кептелісті азайту. -
ЖИ-дің осы салаларға қандай пайдасы бар?
Уақытты үнемдейді, адам қатесін азайтады, жұмыс тиімділігін арттырады.
3-деңгей (Күрделі):
-
Болашақта ЖИ қандай жаңа салада қолданылуы мүмкін?
Мысалы, ауыл шаруашылығында. -
Жаңа ЖИ өнімін ойлап тап:
Ақылды дрон – топырақ ылғалдылығын өлшейді, ауру өсімдіктерді анықтайды. -
Оның адамға пайдасы мен мүмкін болатын қауіптері:
– Пайдасы: өнімділік артады, шығын азаяды.
– Қауіптері: жұмыс орындарының қысқаруы, деректердің құпиялылығы бұзылуы мүмкін.
Білімді бағалау критерийлері:
-
Жауаптар нақты, дұрыс және тақырыпқа сәйкес болуы.
-
Ойды жүйелі, логикалық, түсінікті түрде жеткізуі.
-
Жаңа идея ойлап табу қабілеті, мәселені жан-жақты қарастыру.
6. Сабақтың қорытындысын шығару Бағалау парағы бойынша (5 мин)
Сабақ соңында оқушылар әр тапсырма бойынша жинаған ұпайларын бағалау парағы арқылы есептейді. Әр оқушы өз жұмысын бағалап, мұғаліммен бірге қорытынды баға шығарады.
Бағалау парағы үлгісі:
|
Тапсырма түрі |
Критерийлер саны |
Әр критерийге ұпай (0–2) |
Жалпы ұпай |
|
Білімді бақылау |
3 |
0–2 |
/6 |
|
Топтық жұмыс |
3 |
0–2 |
/6 |
|
Жеке жұмыс (деңгейлік) |
3 |
0–2 |
/6 |
|
Жалпы ұпай |
|
|
/18 |
Баға шкаласы:
-
16–18 ұпай — «Өте жақсы»
-
13–15 ұпай — «Жақсы»
-
10–12 ұпай — «Қанағаттанарлық»
-
0–9 ұпай — «Қосымша дайындық қажет»
7. Үй тапсырмасы. (1 мин)
Жасанды интеллект қолданылатын
бір саланы таңдап, оның пайдасы мен мысалын 5 сөйлеммен
жаз.
(Тапсырма Word немесе дәптерге
орындалады.)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллект. Жасанды интеллектіні қолдану саласы
Жасанды интеллект. Жасанды интеллектіні қолдану саласы
Қысқа мерзімді жоспарлар
Оқу сабағының жоспары №
Жасанды интеллект. Жасанды интеллектіні қолдану саласы
(сабақтың тақырыбы)
Модуль /пән атауы ЖББП 8 Информатика
Педагог ____________ дайындады
20_ жылғы "___" ____________
1. Жалпы мәліметтер
Курс, топ __________________
Сабақтың түрі практикалық
Өткізу формасы: жаңа білімді, дағдыларды бекіту сабағы
2. Мақсаты:
-
Жасанды интеллект (ЖИ) түсінігін ашу және оның негіздерін түсіндіру.
-
ЖИ-нің қолдану салаларын таныстыру.
-
Оқушылардың ЖИ туралы қызығушылығын арттыру және оны өмірдегі мысалдармен байланыстыру.
Міндеттері:
-
ЖИ ұғымы мен негізгі қасиеттерін түсіндіру.
-
ЖИ-нің медицина, білім, өнеркәсіп, көлік және басқа салалардағы қолданылуын көрсету.
-
Оқушыларды топтық жұмысқа жұмылдырып, ЖИ-нің қолдану салалары бойынша презентация дайындауға үйрету.
3. Күтілетін нәтижелер
-
Оқушылар ЖИ түсінігін және оның негізгі ерекшеліктерін айта алады.
-
ЖИ қолданылатын салаларды атап, әрқайсысына қысқаша сипаттама бере алады.
-
Топтық және жеке жұмыстарды орындау арқылы ЖИ туралы ақпаратты түсінікті әрі жүйелі түрде жеткізе алады.
4. Қажетті ресурстар
презентация, стикерлер, үлестірме қағаздар, оқулық, компьютер
5. Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру бөлімі (5 мин)
-амандасу
-аудитория дайындығын тексеру
-студенттерді түгендеу
2. Білімді бақылау (5 мин)
Сұрақтарға жауап беріңдер.
-
Жасанды интеллект дегеніміз не?
-
Жасанды интеллект қай салаларда қолданылады?
-
Машиналық оқыту деген не?
-
Жасанды интеллектің негізгі мақсаты неде?
Білімді бағалау критерийлері:
-
Тақырыпты түсіну: сұрақтарға нақты және толық жауап беру.
-
Мысал келтіру: ЖИ қолданылатын нақты салаларды немесе жағдайларды атау.
-
Логикалық жауап: жауаптардың түсінікті және жүйелі болуы.
3
. Жаңасын баяндау
әдісі. Ауызша (4
мин)
Жасанды интеллект — бұл компьютерлер мен машиналардың адам сияқты ойлап, үйреніп, шешім қабылдау қабілеті. Ол түрлі алгоритмдер мен модельдер арқылы ақпаратты өңдейді және күрделі тапсырмаларды орындай алады. Жасанды интеллект медицинада диагноз қоюда, көлікте автономды жүргізуде, өндірісте автоматтандыруда, білім беру саласында персоналды оқытуда кеңінен қолданылады.
Топтық жұмыс (10 мин)
Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Әр топқа жасанды интеллектіні қолдану салалары бойынша жеке тапсырма беріледі. Тапсырма — қысқаша ақпарат жинап, оны постер немесе ауызша таныстыру арқылы ұсыну.
Топтар және тапсырмалар:
1-топ: Медицинада ЖИ
қолдану
2-топ: Көлік және логистикадағы ЖИ
3-топ: Білім беру жүйесіндегі ЖИ
4-топ: Өнеркәсіп пен өндірістегі ЖИ
Оқушылар тақырып бойынша қысқаша таныстырылым дайындап, топ атынан 1-2 оқушы қорғайды.
Білімді бағалау критерийлері:
-
Жасанды интеллект саласын нақты және түсінікті сипаттай білу.
-
Постер немесе таныстыруда креативтілік, жүйелілік.
-
Топ ішінде белсенділік пен бірлесе әрекет ету.
5.Материалды бекіту Жеке жұмыс. Деңгейленген есептер шығару (15 мин)
1-деңгей (Қарапайым):
-
Жасанды интеллект дегеніміз не?
Жасанды интеллект — бұл компьютерлердің адам сияқты ойлап, шешім қабылдай алу қабілеті. -
Ол қандай салаларда қолданылады?
Медицина, көлік, қаржы, білім, өнеркәсіп. -
Адам мен ЖИ арасындағы негізгі айырмашылық қандай?
Адам эмоциямен, тәжірибемен ойлайды, ал ЖИ алгоритм мен деректер арқылы жұмыс істейді.
2-деңгей (Орташа):
-
ЖИ қолданылатын 2 саланы сипатта:
– Медицина: ЖИ науқастардың диагнозын дәл анықтайды.
– Көлік: Автопилот жүйелері арқылы көлікті өзі жүргізе алады. -
Әр салада қандай нақты мәселелер шешіледі?
– Медицинада – тез әрі дәл диагноз қою.
– Көлікте – жолдағы қауіпсіздік пен кептелісті азайту. -
ЖИ-дің осы салаларға қандай пайдасы бар?
Уақытты үнемдейді, адам қатесін азайтады, жұмыс тиімділігін арттырады.
3-деңгей (Күрделі):
-
Болашақта ЖИ қандай жаңа салада қолданылуы мүмкін?
Мысалы, ауыл шаруашылығында. -
Жаңа ЖИ өнімін ойлап тап:
Ақылды дрон – топырақ ылғалдылығын өлшейді, ауру өсімдіктерді анықтайды. -
Оның адамға пайдасы мен мүмкін болатын қауіптері:
– Пайдасы: өнімділік артады, шығын азаяды.
– Қауіптері: жұмыс орындарының қысқаруы, деректердің құпиялылығы бұзылуы мүмкін.
Білімді бағалау критерийлері:
-
Жауаптар нақты, дұрыс және тақырыпқа сәйкес болуы.
-
Ойды жүйелі, логикалық, түсінікті түрде жеткізуі.
-
Жаңа идея ойлап табу қабілеті, мәселені жан-жақты қарастыру.
6. Сабақтың қорытындысын шығару Бағалау парағы бойынша (5 мин)
Сабақ соңында оқушылар әр тапсырма бойынша жинаған ұпайларын бағалау парағы арқылы есептейді. Әр оқушы өз жұмысын бағалап, мұғаліммен бірге қорытынды баға шығарады.
Бағалау парағы үлгісі:
|
Тапсырма түрі |
Критерийлер саны |
Әр критерийге ұпай (0–2) |
Жалпы ұпай |
|
Білімді бақылау |
3 |
0–2 |
/6 |
|
Топтық жұмыс |
3 |
0–2 |
/6 |
|
Жеке жұмыс (деңгейлік) |
3 |
0–2 |
/6 |
|
Жалпы ұпай |
|
|
/18 |
Баға шкаласы:
-
16–18 ұпай — «Өте жақсы»
-
13–15 ұпай — «Жақсы»
-
10–12 ұпай — «Қанағаттанарлық»
-
0–9 ұпай — «Қосымша дайындық қажет»
7. Үй тапсырмасы. (1 мин)
Жасанды интеллект қолданылатын
бір саланы таңдап, оның пайдасы мен мысалын 5 сөйлеммен
жаз.
(Тапсырма Word немесе дәптерге
орындалады.)
шағым қалдыра аласыз













