Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.
Дидарова Айман Темиртасовна
Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектеп
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Педагог-сарапшы
Жасанды интеллект (ЖИ) оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттырудың тиімді құралы бола алады. Ол оқыту процесін дербестендіріп, интерактивті және қызықты ете алады. Міне, ЖИ көмегімен мотивацияны арттырудың бірнеше жолы:
1. Дербестендірілген оқыту ЖИ оқушылардың деңгейін, мықты және әлсіз жақтарын анықтап, соған сәйкес жеке оқу жоспарларын ұсына алады. Мысалы, Duolingo, ELSA Speak, LingQ сияқты платформалар әр оқушыға бейімделген тапсырмалар береді.
2. Геймификация (Gamification) Ойын элементтері оқушыларды ынталандырады. ЖИ негізінде жасалған қосымшалар мен платформалар (Quizlet, Kahoot!, Wordwall) арқылы оқушылар викториналар, челлендждер, деңгейлер арқылы үйренеді.
3. Сөйлеу дағдысын дамыту (Chatbots & Virtual Tutors) ЖИ-мен сөйлесу арқылы оқушылар ағылшын тілінде еркін пікірлесуге дағдыланады. ChatGPT, SpeakAI, Replika, Elsa Speak секілді ЖИ құралдары оқушыларға ағылшын тілінде жауап беріп, олардың сөйлеу қабілетін жетілдіреді. Жеке оқыту және кері байланыс
ChatGPT немесе басқа ЖИ-ассистенттерді қолданып, оқушылардың жазбаша және ауызша жұмыстарын тексеру.
4. Виртуалды шындық және кеңейтілген шындық (VR & AR) VR және AR технологиялары ағылшын тілін үйренуге шынайы тәжірибе береді. Мысалы, Mondly VR оқушыларды шет елге саяхаттап жүргендей сезіндіреді, ал Google Expeditions виртуалды экскурсиялар ұйымдастырады.
5. Автоматты бағалау және кері байланыс ЖИ негізіндегі бағдарламалар грамматикалық қателерді түзетіп, жазбаша және ауызша жұмыстарды жылдам бағалайды. Grammarly, QuillBot, Google Docs AI сияқты құралдар оқушыларға қателерін түсіндіреді.
6. Интерактивті контент және бейне сабақтар ЖИ оқушылардың қызығушылығына сай бейне сабақтар мен мәтіндерді таңдай алады. EdPuzzle, YouTube AI Recommendations, TED-Ed секілді платформалар арқылы қызықты сабақтар ұйымдастыруға болады.
7. Оқушылардың жетістіктерін бақылау ЖИ оқушылардың прогресін талдап, олар үшін мотивациялық кестелер, диаграммалар жасайды. Google Classroom, Microsoft Teams AI Tools сияқты платформалар мұғалімдерге оқушылардың жетістігін бақылауға көмектеседі. Қорытынды Жасанды интеллектті дұрыс қолданса, ағылшын тілі сабағын әлдеқайда қызықты, интерактивті әрі тиімді етуге болады. Оқушылар өздеріне ыңғайлы қарқынмен оқып, өз жетістіктерін көріп, үздіксіз кері байланыс алып отырады. Бұл олардың пәнге деген ынтасын арттырады.
5-сынып оқушыларына жасанды интеллект (AI) түсіндіру үшін қарапайым, ойын түрінде әрі қызықты етіп ұйымдастыру маңызды.
Сабақ тақырыбы: "What is Artificial Intelligence?"
Мақсаты: Оқушыларға жасанды интеллект ұғымын қарапайым тілмен түсіндіру AI-дың күнделікті өмірде қалай қолданылатынын көрсету Ағылшын тілінде жаңа сөздер үйрену
Көрнекіліктер: Суреттер (AI қолданылатын заттар: смартфон, робот, смарт-сағат, Google Translate, TikTok) Бейнеролик (мысалы, "What is AI for Kids?" YouTube-тан) Интерактивті ойындар (Kahoot, Wordwall) Жасанды интеллект құралдары (ChatGPT, DALL·E)
1. Кіріспе (Warm-up) - 5 минут Мұғалім сұрақ қояды: "Do you use YouTube/TikTok?" (Иә!) "Did you notice that it shows you videos you like?" (Иә!) "This is because of Artificial Intelligence (AI)!" Қарапайым анықтама: "AI is when computers can think and learn like people." (Яғни, жасанды интеллект – компьютерлердің ойлауы және үйренуі.) 2. Түсіндіру (Explanation) - 10 минут Күнделікті өмірдегі AI мысалдары: Smartphones (телефон): Face ID, Google Assistant, Siri YouTube & TikTok: Ұнаған видеоларды тауып береді Google Translate: Сөздерді аударады Self-driving cars: Жүргізушісіз көліктер AI туралы суреттер көрсету Балаларға AI қолданатын заттардың суретін көрсетіп, оларды ағылшынша атау 3. Ойын (Interactive Activities) - 15 минут 1. AI Chatbot-пен сөйлесу: Оқушылар ChatGPT-ге ағылшын тілінде сұрақ қояды Мысалы: "Tell me a joke!" немесе "What is your favorite color?" Жауаптарын оқып, күліп, бірге талқылаймыз 2. AI арқылы сурет жасау (DALL·E) "Draw a funny robot" деп сұраныс беріп, шыққан суретті көреміз Балалар "What do you see?" сұрағына жауап береді 3. Kahoot/Wordwall ойыны AI туралы қызықты викторина 4. Қорытынды (Wrap-up) - 5 минут "What did you learn today?" – оқушылар сабақтан алған білімдерімен бөліседі "Where do you see AI in real life?" – өз ойларын айтады Mini-task: AI қолданатын заттың суретін салып, ағылшын тілінде атын жазу Бұл әдістер 5-сынып оқушыларына жеңіл әрі қызықты болады.
Жасанды интеллект (ЖИ) – ағылшын тілі сабағын қызықты әрі тиімді өткізудің тамаша құралы. Оқушылардың мотивациясын арттыру үшін ЖИ-ді бірнеше тәсілмен қолдануға болады:
Жеке қателерді түзетіп, грамматика, стиль бойынша нақты кеңестер беру.
Диалогтық режимде сөйлесу арқылы тілді тәжірибеде қолдану.
Контент жасау және бейімдеу
Оқушылардың деңгейіне сай мәтіндер, эссе жоспарлары, диалогтар жасау.
Жаңа сөздерді меңгеруге көмектесетін суреттер мен видеолар генерациялау.
Дыбыстық және визуалды материалдар
ЖИ көмегімен мәтінді дыбыстық форматқа айналдыру (мысалы, Google Text-to-Speech).
Күрделі мәтіндерді қарапайым тілмен қайта жазу.
Қорытынды
Жасанды интеллектті дұрыс қолданса, ағылшын тілі сабағын әлдеқайда қызықты, интерактивті әрі тиімді етуге болады. Оқушылар өздеріне ыңғайлы қарқынмен оқып, өз жетістіктерін көріп, үздіксіз кері байланыс алып отырады. Бұл олардың пәнге деген ынтасын арттырады.
Short term lesson plan
|
Unit of a long term plan Unit 6 Travel and holidays. Lesson plan 18 |
School named F. Ongarsynova |
|||||||
|
Date: 20.02.2025 |
Teacher’s name: Didarova A |
|||||||
|
CLASS: 6 «G» |
Number present: |
Number absent: |
||||||
|
Lesson title |
CLIL. Natural science: Weather and climate. |
|||||||
|
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to |
6. 3. 7. 1 use subject-specific vocabulary and syntax within a number of general and educational topics; 6. 4. 6. 1 identify the author's opinion or point of view in short texts on general and educational topics; |
|||||||
|
Lesson objectives |
|
|||||||
|
Stages Time |
Teacher’s actions |
Students actions |
Assessment |
Resources |
||||
|
Beginning of the lesson 5 min |
The lesson greeting. The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson. WEATHER CYCLE - How do you understand this phrase? Give your ideas.
|
Students respond to greeting Ss answer the questions |
Formative assessment is held through observation/monitoring. Emoticon |
Slide (useful phrases). Pictures PPT Student Book p.68 Writing Worksheet Cluster " Weather". Pictures PPT |
||||
|
Check home task 2 min |
|
Look at the photos and find the type of holiday Find the other half and where the noun and where is the adjective Students should fast get the glass from the floor |
Descriptor: choose the right answer Total: 2p |
Pictures |
||||
|
Main Activities 30 min
|
WATCHING TASK: Look at the video and write new Vocabulary the air – ауа evaporation – булану transpiration – транспирация condensation - конденсация sublimation – сублимация ocean – мұхит LISTENING TASK: Listen the text and choose the correct words and check your answers. Ex.1 p.77 . Pay attention to the new words: Ex.2 p.77. Match the words:
Look at the charts of Ex.3 p.77. and find 3 mistakes. Sts. can work in pairs. Answers: 1.There is more rain in April than in other months. 2. The coldest months are December to February. 3.The hottest months are July and August. Activate: We'll speak about Oxford. What do you know about this town? Look at the information and draw weather charts. Task II (Task for location)
(group work) Read and find 3 mistakes. Sts. can work in pairs. Answers: 1.There is more rain in April than in other months. 2. The coldest months are December to February. 3 Activate: We'll speak about Oxford. What do you know about this town? Look at the information and draw weather charts. |
1. St watching video 2. write new words 3. repeat after the teacher Students think critically, exploring, developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas Keys: 1.evaporation 2.transpiration 3.precipitation 4.condensation Keys: 1.water vapou 2.evaporation 3.condensation 4.precipitation 5. the air 6. wind 7. sublimation 8. transpiration Choose the correct text paragraph Students think critically, exploring, developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas |
Emoticon Descriptor: Listen the text and choose the correct words 2 p Formative assessment is held through observation/monitoring. Comments 1 point 1 point 2 point Formative assessment is held through observation/monitoring. Comments Descriptor: Read and find Total:2 p |
https://www.youtube.com/watch?v=ncORPosDrjI
https://www.youtube.com/watch?v=fIG-2ptRM_A Student Book p.77 CD2.20.
Writing Worksheet
CD2.12. Student Book p.68 Picture Teacher's Book p.99. |
||||
|
Ending the lesson 3 min |
Giving the home task. W.B. p.54. Make a weather chart. FEEDBACK Learners provide feedback on what they have learned at the lesson. Self-assessment.
“ |
Feedback on the work |
Students use their stickers to show their knowledge according to the lesson. |
Poster |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.
Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.
Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.
Дидарова Айман Темиртасовна
Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектеп
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Педагог-сарапшы
Жасанды интеллект (ЖИ) оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттырудың тиімді құралы бола алады. Ол оқыту процесін дербестендіріп, интерактивті және қызықты ете алады. Міне, ЖИ көмегімен мотивацияны арттырудың бірнеше жолы:
1. Дербестендірілген оқыту ЖИ оқушылардың деңгейін, мықты және әлсіз жақтарын анықтап, соған сәйкес жеке оқу жоспарларын ұсына алады. Мысалы, Duolingo, ELSA Speak, LingQ сияқты платформалар әр оқушыға бейімделген тапсырмалар береді.
2. Геймификация (Gamification) Ойын элементтері оқушыларды ынталандырады. ЖИ негізінде жасалған қосымшалар мен платформалар (Quizlet, Kahoot!, Wordwall) арқылы оқушылар викториналар, челлендждер, деңгейлер арқылы үйренеді.
3. Сөйлеу дағдысын дамыту (Chatbots & Virtual Tutors) ЖИ-мен сөйлесу арқылы оқушылар ағылшын тілінде еркін пікірлесуге дағдыланады. ChatGPT, SpeakAI, Replika, Elsa Speak секілді ЖИ құралдары оқушыларға ағылшын тілінде жауап беріп, олардың сөйлеу қабілетін жетілдіреді. Жеке оқыту және кері байланыс
ChatGPT немесе басқа ЖИ-ассистенттерді қолданып, оқушылардың жазбаша және ауызша жұмыстарын тексеру.
4. Виртуалды шындық және кеңейтілген шындық (VR & AR) VR және AR технологиялары ағылшын тілін үйренуге шынайы тәжірибе береді. Мысалы, Mondly VR оқушыларды шет елге саяхаттап жүргендей сезіндіреді, ал Google Expeditions виртуалды экскурсиялар ұйымдастырады.
5. Автоматты бағалау және кері байланыс ЖИ негізіндегі бағдарламалар грамматикалық қателерді түзетіп, жазбаша және ауызша жұмыстарды жылдам бағалайды. Grammarly, QuillBot, Google Docs AI сияқты құралдар оқушыларға қателерін түсіндіреді.
6. Интерактивті контент және бейне сабақтар ЖИ оқушылардың қызығушылығына сай бейне сабақтар мен мәтіндерді таңдай алады. EdPuzzle, YouTube AI Recommendations, TED-Ed секілді платформалар арқылы қызықты сабақтар ұйымдастыруға болады.
7. Оқушылардың жетістіктерін бақылау ЖИ оқушылардың прогресін талдап, олар үшін мотивациялық кестелер, диаграммалар жасайды. Google Classroom, Microsoft Teams AI Tools сияқты платформалар мұғалімдерге оқушылардың жетістігін бақылауға көмектеседі. Қорытынды Жасанды интеллектті дұрыс қолданса, ағылшын тілі сабағын әлдеқайда қызықты, интерактивті әрі тиімді етуге болады. Оқушылар өздеріне ыңғайлы қарқынмен оқып, өз жетістіктерін көріп, үздіксіз кері байланыс алып отырады. Бұл олардың пәнге деген ынтасын арттырады.
5-сынып оқушыларына жасанды интеллект (AI) түсіндіру үшін қарапайым, ойын түрінде әрі қызықты етіп ұйымдастыру маңызды.
Сабақ тақырыбы: "What is Artificial Intelligence?"
Мақсаты: Оқушыларға жасанды интеллект ұғымын қарапайым тілмен түсіндіру AI-дың күнделікті өмірде қалай қолданылатынын көрсету Ағылшын тілінде жаңа сөздер үйрену
Көрнекіліктер: Суреттер (AI қолданылатын заттар: смартфон, робот, смарт-сағат, Google Translate, TikTok) Бейнеролик (мысалы, "What is AI for Kids?" YouTube-тан) Интерактивті ойындар (Kahoot, Wordwall) Жасанды интеллект құралдары (ChatGPT, DALL·E)
1. Кіріспе (Warm-up) - 5 минут Мұғалім сұрақ қояды: "Do you use YouTube/TikTok?" (Иә!) "Did you notice that it shows you videos you like?" (Иә!) "This is because of Artificial Intelligence (AI)!" Қарапайым анықтама: "AI is when computers can think and learn like people." (Яғни, жасанды интеллект – компьютерлердің ойлауы және үйренуі.) 2. Түсіндіру (Explanation) - 10 минут Күнделікті өмірдегі AI мысалдары: Smartphones (телефон): Face ID, Google Assistant, Siri YouTube & TikTok: Ұнаған видеоларды тауып береді Google Translate: Сөздерді аударады Self-driving cars: Жүргізушісіз көліктер AI туралы суреттер көрсету Балаларға AI қолданатын заттардың суретін көрсетіп, оларды ағылшынша атау 3. Ойын (Interactive Activities) - 15 минут 1. AI Chatbot-пен сөйлесу: Оқушылар ChatGPT-ге ағылшын тілінде сұрақ қояды Мысалы: "Tell me a joke!" немесе "What is your favorite color?" Жауаптарын оқып, күліп, бірге талқылаймыз 2. AI арқылы сурет жасау (DALL·E) "Draw a funny robot" деп сұраныс беріп, шыққан суретті көреміз Балалар "What do you see?" сұрағына жауап береді 3. Kahoot/Wordwall ойыны AI туралы қызықты викторина 4. Қорытынды (Wrap-up) - 5 минут "What did you learn today?" – оқушылар сабақтан алған білімдерімен бөліседі "Where do you see AI in real life?" – өз ойларын айтады Mini-task: AI қолданатын заттың суретін салып, ағылшын тілінде атын жазу Бұл әдістер 5-сынып оқушыларына жеңіл әрі қызықты болады.
Жасанды интеллект (ЖИ) – ағылшын тілі сабағын қызықты әрі тиімді өткізудің тамаша құралы. Оқушылардың мотивациясын арттыру үшін ЖИ-ді бірнеше тәсілмен қолдануға болады:
Жеке қателерді түзетіп, грамматика, стиль бойынша нақты кеңестер беру.
Диалогтық режимде сөйлесу арқылы тілді тәжірибеде қолдану.
Контент жасау және бейімдеу
Оқушылардың деңгейіне сай мәтіндер, эссе жоспарлары, диалогтар жасау.
Жаңа сөздерді меңгеруге көмектесетін суреттер мен видеолар генерациялау.
Дыбыстық және визуалды материалдар
ЖИ көмегімен мәтінді дыбыстық форматқа айналдыру (мысалы, Google Text-to-Speech).
Күрделі мәтіндерді қарапайым тілмен қайта жазу.
Қорытынды
Жасанды интеллектті дұрыс қолданса, ағылшын тілі сабағын әлдеқайда қызықты, интерактивті әрі тиімді етуге болады. Оқушылар өздеріне ыңғайлы қарқынмен оқып, өз жетістіктерін көріп, үздіксіз кері байланыс алып отырады. Бұл олардың пәнге деген ынтасын арттырады.
Short term lesson plan
|
Unit of a long term plan Unit 6 Travel and holidays. Lesson plan 18 |
School named F. Ongarsynova |
|||||||
|
Date: 20.02.2025 |
Teacher’s name: Didarova A |
|||||||
|
CLASS: 6 «G» |
Number present: |
Number absent: |
||||||
|
Lesson title |
CLIL. Natural science: Weather and climate. |
|||||||
|
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to |
6. 3. 7. 1 use subject-specific vocabulary and syntax within a number of general and educational topics; 6. 4. 6. 1 identify the author's opinion or point of view in short texts on general and educational topics; |
|||||||
|
Lesson objectives |
|
|||||||
|
Stages Time |
Teacher’s actions |
Students actions |
Assessment |
Resources |
||||
|
Beginning of the lesson 5 min |
The lesson greeting. The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson. WEATHER CYCLE - How do you understand this phrase? Give your ideas.
|
Students respond to greeting Ss answer the questions |
Formative assessment is held through observation/monitoring. Emoticon |
Slide (useful phrases). Pictures PPT Student Book p.68 Writing Worksheet Cluster " Weather". Pictures PPT |
||||
|
Check home task 2 min |
|
Look at the photos and find the type of holiday Find the other half and where the noun and where is the adjective Students should fast get the glass from the floor |
Descriptor: choose the right answer Total: 2p |
Pictures |
||||
|
Main Activities 30 min
|
WATCHING TASK: Look at the video and write new Vocabulary the air – ауа evaporation – булану transpiration – транспирация condensation - конденсация sublimation – сублимация ocean – мұхит LISTENING TASK: Listen the text and choose the correct words and check your answers. Ex.1 p.77 . Pay attention to the new words: Ex.2 p.77. Match the words:
Look at the charts of Ex.3 p.77. and find 3 mistakes. Sts. can work in pairs. Answers: 1.There is more rain in April than in other months. 2. The coldest months are December to February. 3.The hottest months are July and August. Activate: We'll speak about Oxford. What do you know about this town? Look at the information and draw weather charts. Task II (Task for location)
(group work) Read and find 3 mistakes. Sts. can work in pairs. Answers: 1.There is more rain in April than in other months. 2. The coldest months are December to February. 3 Activate: We'll speak about Oxford. What do you know about this town? Look at the information and draw weather charts. |
1. St watching video 2. write new words 3. repeat after the teacher Students think critically, exploring, developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas Keys: 1.evaporation 2.transpiration 3.precipitation 4.condensation Keys: 1.water vapou 2.evaporation 3.condensation 4.precipitation 5. the air 6. wind 7. sublimation 8. transpiration Choose the correct text paragraph Students think critically, exploring, developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas |
Emoticon Descriptor: Listen the text and choose the correct words 2 p Formative assessment is held through observation/monitoring. Comments 1 point 1 point 2 point Formative assessment is held through observation/monitoring. Comments Descriptor: Read and find Total:2 p |
https://www.youtube.com/watch?v=ncORPosDrjI
https://www.youtube.com/watch?v=fIG-2ptRM_A Student Book p.77 CD2.20.
Writing Worksheet
CD2.12. Student Book p.68 Picture Teacher's Book p.99. |
||||
|
Ending the lesson 3 min |
Giving the home task. W.B. p.54. Make a weather chart. FEEDBACK Learners provide feedback on what they have learned at the lesson. Self-assessment.
“ |
Feedback on the work |
Students use their stickers to show their knowledge according to the lesson. |
Poster |
||||
шағым қалдыра аласыз


ho is
faster

















