2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.

Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды интеллект (ЖИ) оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттырудың тиімді құралы бола алады. Ол оқыту процесін дербестендіріп, интерактивті және қызықты ете алады. Міне, ЖИ көмегімен мотивацияны арттырудың бірнеше жолы: 1. Дербестендірілген оқыту ЖИ оқушылардың деңгейін, мықты және әлсіз жақтарын анықтап, соған сәйкес жеке оқу жоспарларын ұсына алады. Мысалы, Duolingo, ELSA Speak, LingQ сияқты платформалар әр оқушыға бейімделген тапсырмалар береді. 2. Геймификация (Gamification) Ойын элементтері оқушыларды ынталандырады. ЖИ негізінде жасалған қосымшалар мен платформалар (Quizlet, Kahoot!, Wordwall) арқылы оқушылар викториналар, челлендждер, деңгейлер арқылы үйренеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Жасанды интеллект (ЖИ) арқылы оқушыларға ағылшын тілі сабағында тиімді өткізудің жолдары.

Дидарова Айман Темиртасовна

Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектеп

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Педагог-сарапшы

Жасанды интеллект (ЖИ) оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттырудың тиімді құралы бола алады. Ол оқыту процесін дербестендіріп, интерактивті және қызықты ете алады. Міне, ЖИ көмегімен мотивацияны арттырудың бірнеше жолы:

1. Дербестендірілген оқыту ЖИ оқушылардың деңгейін, мықты және әлсіз жақтарын анықтап, соған сәйкес жеке оқу жоспарларын ұсына алады. Мысалы, Duolingo, ELSA Speak, LingQ сияқты платформалар әр оқушыға бейімделген тапсырмалар береді.

2. Геймификация (Gamification) Ойын элементтері оқушыларды ынталандырады. ЖИ негізінде жасалған қосымшалар мен платформалар (Quizlet, Kahoot!, Wordwall) арқылы оқушылар викториналар, челлендждер, деңгейлер арқылы үйренеді.

3. Сөйлеу дағдысын дамыту (Chatbots & Virtual Tutors) ЖИ-мен сөйлесу арқылы оқушылар ағылшын тілінде еркін пікірлесуге дағдыланады. ChatGPT, SpeakAI, Replika, Elsa Speak секілді ЖИ құралдары оқушыларға ағылшын тілінде жауап беріп, олардың сөйлеу қабілетін жетілдіреді. Жеке оқыту және кері байланыс

ChatGPT немесе басқа ЖИ-ассистенттерді қолданып, оқушылардың жазбаша және ауызша жұмыстарын тексеру.

4. Виртуалды шындық және кеңейтілген шындық (VR & AR) VR және AR технологиялары ағылшын тілін үйренуге шынайы тәжірибе береді. Мысалы, Mondly VR оқушыларды шет елге саяхаттап жүргендей сезіндіреді, ал Google Expeditions виртуалды экскурсиялар ұйымдастырады.

5. Автоматты бағалау және кері байланыс ЖИ негізіндегі бағдарламалар грамматикалық қателерді түзетіп, жазбаша және ауызша жұмыстарды жылдам бағалайды. Grammarly, QuillBot, Google Docs AI сияқты құралдар оқушыларға қателерін түсіндіреді.

6. Интерактивті контент және бейне сабақтар ЖИ оқушылардың қызығушылығына сай бейне сабақтар мен мәтіндерді таңдай алады. EdPuzzle, YouTube AI Recommendations, TED-Ed секілді платформалар арқылы қызықты сабақтар ұйымдастыруға болады.

7. Оқушылардың жетістіктерін бақылау ЖИ оқушылардың прогресін талдап, олар үшін мотивациялық кестелер, диаграммалар жасайды. Google Classroom, Microsoft Teams AI Tools сияқты платформалар мұғалімдерге оқушылардың жетістігін бақылауға көмектеседі. Қорытынды Жасанды интеллектті дұрыс қолданса, ағылшын тілі сабағын әлдеқайда қызықты, интерактивті әрі тиімді етуге болады. Оқушылар өздеріне ыңғайлы қарқынмен оқып, өз жетістіктерін көріп, үздіксіз кері байланыс алып отырады. Бұл олардың пәнге деген ынтасын арттырады.

5-сынып оқушыларына жасанды интеллект (AI) түсіндіру үшін қарапайым, ойын түрінде әрі қызықты етіп ұйымдастыру маңызды.

Сабақ тақырыбы: "What is Artificial Intelligence?"

Мақсаты: Оқушыларға жасанды интеллект ұғымын қарапайым тілмен түсіндіру AI-дың күнделікті өмірде қалай қолданылатынын көрсету Ағылшын тілінде жаңа сөздер үйрену

Көрнекіліктер: Суреттер (AI қолданылатын заттар: смартфон, робот, смарт-сағат, Google Translate, TikTok) Бейнеролик (мысалы, "What is AI for Kids?" YouTube-тан) Интерактивті ойындар (Kahoot, Wordwall) Жасанды интеллект құралдары (ChatGPT, DALL·E)

1. Кіріспе (Warm-up) - 5 минут Мұғалім сұрақ қояды: "Do you use YouTube/TikTok?" (Иә!) "Did you notice that it shows you videos you like?" (Иә!) "This is because of Artificial Intelligence (AI)!" Қарапайым анықтама: "AI is when computers can think and learn like people." (Яғни, жасанды интеллект компьютерлердің ойлауы және үйренуі.) 2. Түсіндіру (Explanation) - 10 минут Күнделікті өмірдегі AI мысалдары: Smartphones (телефон): Face ID, Google Assistant, Siri YouTube & TikTok: Ұнаған видеоларды тауып береді Google Translate: Сөздерді аударады Self-driving cars: Жүргізушісіз көліктер AI туралы суреттер көрсету Балаларға AI қолданатын заттардың суретін көрсетіп, оларды ағылшынша атау 3. Ойын (Interactive Activities) - 15 минут 1. AI Chatbot-пен сөйлесу: Оқушылар ChatGPT-ге ағылшын тілінде сұрақ қояды Мысалы: "Tell me a joke!" немесе "What is your favorite color?" Жауаптарын оқып, күліп, бірге талқылаймыз 2. AI арқылы сурет жасау (DALL·E) "Draw a funny robot" деп сұраныс беріп, шыққан суретті көреміз Балалар "What do you see?" сұрағына жауап береді 3. Kahoot/Wordwall ойыны AI туралы қызықты викторина 4. Қорытынды (Wrap-up) - 5 минут "What did you learn today?" – оқушылар сабақтан алған білімдерімен бөліседі "Where do you see AI in real life?" – өз ойларын айтады Mini-task: AI қолданатын заттың суретін салып, ағылшын тілінде атын жазу Бұл әдістер 5-сынып оқушыларына жеңіл әрі қызықты болады.

Жасанды интеллект (ЖИ) – ағылшын тілі сабағын қызықты әрі тиімді өткізудің тамаша құралы. Оқушылардың мотивациясын арттыру үшін ЖИ-ді бірнеше тәсілмен қолдануға болады:

Жеке қателерді түзетіп, грамматика, стиль бойынша нақты кеңестер беру.

Диалогтық режимде сөйлесу арқылы тілді тәжірибеде қолдану.

Контент жасау және бейімдеу

Оқушылардың деңгейіне сай мәтіндер, эссе жоспарлары, диалогтар жасау.

Жаңа сөздерді меңгеруге көмектесетін суреттер мен видеолар генерациялау.

Дыбыстық және визуалды материалдар

ЖИ көмегімен мәтінді дыбыстық форматқа айналдыру (мысалы, Google Text-to-Speech).

Күрделі мәтіндерді қарапайым тілмен қайта жазу.

Қорытынды

Жасанды интеллектті дұрыс қолданса, ағылшын тілі сабағын әлдеқайда қызықты, интерактивті әрі тиімді етуге болады. Оқушылар өздеріне ыңғайлы қарқынмен оқып, өз жетістіктерін көріп, үздіксіз кері байланыс алып отырады. Бұл олардың пәнге деген ынтасын арттырады.

Short term lesson plan


Unit of a long term plan

Unit 6 Travel and holidays. Lesson plan 18

School named F. Ongarsynova

Date: 20.02.2025

Teacher’s name: Didarova A

CLASS: 6 «G»

Number present:

Number absent:

Lesson title

CLIL. Natural science: Weather and climate.

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

6. 3. 7. 1 use subject-specific vocabulary and syntax within a number of general and educational topics;

6. 4. 6. 1 identify the author's opinion or point of view in short texts on general and educational topics;

Lesson objectives

  • Comprehend the reading;

  • Discuss a problem in groups;

  • Apply topic related vocabulary in speech.

Stages

Time

Teacher’s actions

Students actions

Assessment

Resources

Beginning of the lesson

5 min






The lesson greeting.


The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson.

WEATHER CYCLE - How do you understand this phrase? Give your ideas.




Students respond to greeting


Ss answer the questions

Formative assessment is held through observation/monitoring.



Emoticon

Slide (useful phrases).

Pictures

PPT

Student Book p.68

Writing

Worksheet


Cluster " Weather".

Pictures

PPT

Check home task

2 min

  1. Choose right answer






  1. Connect two part of eggs – nown and adjectives


  1. W ho is faster



Look at the photos and

find the type of holiday



Find the other half and where the noun and where is the adjective

Students should fast get the glass from the floor


Descriptor:

choose the right answer

Total: 2p




Pictures

Main

Activities

30 min





WATCHING TASK:

Look at the video and write new Vocabulary


the air – ауа


evaporation – булану

transpiration – транспирация

condensation - конденсация

sublimation – сублимация

ocean – мұхит



LISTENING TASK:

Listen the text and choose the correct words and check your answers. Ex.1 p.77 . Pay attention to the new words:







Ex.2 p.77. Match the words:

  1. Read the text again and do exercise 2 p.77

Look at the charts of Ex.3 p.77. and find 3 mistakes. Sts. can work in pairs.

Answers:

1.There is more rain in April than in other months.

2. The coldest months are December to February.

3.The hottest months are July and August.


Activate: We'll speak about Oxford. What do you know about this town? Look at the information and draw weather charts.



Task II (Task for location)

  1. Look at the picture and put the words




  1. Work with the text

(group work)


Read and find 3 mistakes. Sts. can work in pairs.

Answers:

1.There is more rain in April than in other months.

2. The coldest months are December to February.

3
.The hottest months are July and August.


Activate: We'll speak about Oxford. What do you know about this town? Look at the information and draw weather charts.


1. St watching video

2. write new words

3. repeat after the teacher







Students think critically, exploring, developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas



Keys: 1.evaporation 2.transpiration 3.precipitation 4.condensation


Keys:

1.water vapou

2.evaporation

3.condensation 4.precipitation

5. the air

6. wind

7. sublimation

8. transpiration


Choose the correct text paragraph









Students think critically, exploring, developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas







Emoticon










Descriptor:

Listen the text and choose the correct words

2 p



Formative assessment is held through observation/monitoring.



Comments





1 point




1 point








2 point











Formative assessment is held through observation/monitoring.



Comments



Descriptor: Read and find

Total:2 p

https://www.youtube.com/watch?v=ncORPosDrjI





https://www.youtube.com/watch?v=fIG-2ptRM_A

Student Book p.77

CD2.20.


Writing

Worksheet




Picture 1













CD2.12.

Student Book p.68



Picture




Teacher's Book p.99.

Ending the lesson

3 min

Giving the home task.

W.B. p.54. Make a weather chart.

FEEDBACK

Learners provide feedback on what they have learned at the lesson.

Self-assessment.

Five”. Children draw a picture of their hand and write the most important things about the lesson on each finger. The thumb - something interesting, the index finger - something difficult, the middle one - something that was not enough, the ring finger - the mood, the little finger - the suggestions.



Feedback on the work


Students use their stickers to show their knowledge according to the lesson.

Poster

















































































04 Сәуір 2025
107
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі