Жасанды және табиғи материалдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасанды және табиғи материалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жасанды және табиғи материалдар" қысқа мерзімді сабақ жоспары, 6-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Ақтөбе қаласы, № 51 гимназия

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:

Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы

Күні:

28.11.2025

Сынып: 6 Е

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғи және жасанды материалдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.3.1 – табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сабақтың мақсаты:

жасанды және табиғи материалдарды сипаттайды

заттарды табиғи және жасанды материалдарға жіктейді

жасанды және табиғи материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады

Қүндылықтар

(«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы құндылықтары)

Әділдік пен жауапкершілік (қазақ халқының рухани-мәдени мұрасы, қолөнер шеберлігі және табиғатпен үйлесімді өмір салты)

ЖИ мүмкіндіктерін қолдану

Gemini,lumio,mektep ai

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу

2.Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын анықтау

3.Classroomscreen платформасы арқылы топқа бөлу.

4. Genially платформасы арқылы өткен тақырып бойынша тест тапсырмаларын орындау


Оқушылар амандасады. Топқа бөлінеді. Сыныптағы кезекші оқушы сабаққа қатысып отырған оқушылардың санын айтып, келмеген оқушылардың себептерін түсіндіріп, үй тапсырымасына дайындалады.

Өткен тақырыппен байланысты сұрақтарға жауап береді









Genially

платформасы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

33 мин

«Кроссенс» әдісі арқылы суреттердің өзара байланысымен құрылған ассоцациялық тізбекті сабақтың тақырыбын ашу мақсатында қолданамын.

Терминдер: табиғи, жасанды материалдар

Презентация арқылы жаңа сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі айтылады. Жасанды және табиғи материалдар туралы қысқаша сипаттама айтып, әрі қарай сабақ материалын меңгерту мақсатында оқушыларды үш топта жұмыс жасатамын.

«Мұғалім сыйы» кітаптан тыс қосымша мәлімет беріледі

Classroomscreen интерактивті тақтасы арқылы тапсырмаларға уақыт қоямын

Топтық жұмыс.

I- топ. Ұсынылған материалдарды табиғи және жасанды заттарға ажырату






II- топ. «SWOT» әдісі арқылы синтетикалық материалдарды сипаттау







III- топ. Өрт сөндірушілердің киімі неден тігілгендігін анықтау

1-тапсырма. Жеке тапсырма

Киімнің заттаңбасына қарап, қандай материалдан тігілгендігін анықтаңыздар.

2- тапсырма. Жұптық тапсырма. a) берілген заттарды табиғи және жасанды материалдарға жіктеңіздер

Металл, пластмасса, шыны, ағаш, мұнай, мақта, бор, керамика

Жасанды материалдар

Табиғи материалдар



Lumio платформасы арқылы тексеремін

b) кестеде берілген «Салыстыру сызығын» толтырыңыздар

Артықшылықтары

Салыстыру сызығы

Кемшіліктері


металл



ағаш



шыны



пластмасса



Кері байланыс.

Lumio платформасында «Шындық ∕Жалған » әдісі арқылы топтарға сұрақ қоямын. Топтар ақпараттың шындық немесе жалғандығын анықтап, жауап беріп өзара жарысады

Оқушылар суреттердің өзара байланысын түсіндіру арқылы сабақ тақырыбын ашады. Жаңа терминдермен танысады, дәптерлеріне жазып алады.

















Топтық жұмыс.

Дескриптор:

берілген заттарды табиғи және жасанды материалдарға ажыратады- 1 балл

табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтарын сипаттайды – 1 балл

табиғи және жасанды материалдардың кемшіліктерін сипаттайды – 1 балл

1 балл

Дескриптор:

синтетикалық материалдардың күшті жақтарын жазады - 1 балл

синтетикалық материалдардың әлсіз жақтарын жазады– 1 балл

синтетикалық материалдардың мүмкіндіктері мен қауіптерін жазады – 1 балл


Дескриптор:

өрт сөндірушілердің киімі қандай материалдан тігілетіндігін жазады- 1 балл

өрт сөндірушілердің киімдері тігілген материалдың артықшылығын жазады– 1 балл

өрт сөндірушілердің киімдері тігілген материалдың кемшілігін жазады– 1 балл

Дескриптор:

киімнің қандай материалдан тігілгендігін жазады – 1 балл

киім тігілген матаның артықшылығын жазады – 1 балл

киім тігілген матаның кемшілігін жазады – 1 балл




Дескриптор:

табиғи материалдарды жазады- 1 балл

жасанды материалдарды жазады- 1 балл










Дескриптор:

жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды -1 балл

табиғи материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды -1 балл





Топтағы оқушылар ақпараттың шындық немесе жалғандығын анықтап, жауап беріп, өзара жарысады

«Жарайсыңдар» деп қолдау көрсету





















Топ басшылары топтағы оқушыларды бағалайды


«Ерекше жауап бердің», «Сен мені қуанттың» «Осы бағытта жалғастыра бер» «Керемет» «Тамаша» деп қолдау көрсету


Mektep ai платформасында бағалау жүргізу






«Жарайсың» деп қолдау көрсету

Жеке және жұптық тапсырмаларда оқушылар өзін- өзі бағалайды.

Соныңда мұғалім оқушылардын қорытынды бағасын қояды

Classroomscreen платформасы

Презентация Падлет тақтасы жұмыс дәптері,

кітап,қосымша материалдар
















А3 қағазы,жасанды, табиғи материалдардан жасалған бұйымдар








Mektep ai платформасында бағалау











Lumio платформасы



Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин

Сабақты бекіту. Сен супермаркет директоры болып қызмет атқарасың. Қағаз пакеттердің бағасы полиэтиленнен жасалған пакеттерге қарағанда сәл қымбат екенін білдің. Тұтынушыларға қандай пакет ұсынасың ? Өз таңдауынды түсіндір. Ситуациялық сұрақта өз таңдауларын түсіндіру арқылы сабағымды бекітемін.

Үй тапсырмасы.

Өз киімдерінің заттаңбасына қарап, оның матасының құрамын анықтау . «Өсу ағашы» әдісі арқылы сабақ қорытындысы бойынша өзіне сай келетін адамды бояйды. Оқушылар өз жұмыстарына талдау жасайды. Ағаштын басына шығу үшін әлі нені қайталауы қажет екенін анықтайды.

Оқушылар өз таңдауларын түсіндіріп, қағаз пакет пен полиэтилен пакеттің артықшылықтары мен кемшіліктерін айтады

Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша білім шыңына жеттім десе, ағаштың басындағы адамды, сабақ бойынша әлі де сұрақтар болса, жоғарыға ұмтылған адамды бояйды, егер материалды игере алмаса, онда жердегі адамды бояйды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2025
22
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі