Сабақтың
басы
|
Амандасу,
оқушыларды түгендеу.
Психологиялық
ахуал
Қол алысып, қане
біз,
Достасайық,
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар,
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарыңмен бір
жүру.
ҚАНДАЙ ЖАҚСЫ ДО
БОЛУ.
ТОПҚА
БӨЛУ
«САМАУРЫН» әдісі арқылы оқушыларды 3
топқа бөлу.
1-ТОП, 2-ТОП,
3-ТОП
ТОП ЕРЕЖЕСІН ЕСКЕ
ТҮСІРУ.
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ.
(ҰЖЫМДА)
https://view.genial.ly/661659ca1389900014dd2b23/interactive-content-copy-copy-bowling-quiz
платформасы арқылы
сұрақтарға жауап
беріңдер
КЕЛ
ОЙЛАНАЙЫҚ.
Жасанды жарық көзі
не үшін қажет? Жарық көздерін пайда болу реттілігі бойынша өз
ойларыңды айтыңдар.
|
Ширату жаттығуын
орындайды.
Дескриптор:
Топ атаулары
жазылған шәй қалташаларын таңдау арқылы топқа
бөлінеді
Топ ережесін
айтады
Сұрақтарға жауап
береді
Жаңа тақырып бойынша өз
ойларын ортаға салады.
|
Формативті бағалау
үнемі жүргізіліп отырады.
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
|
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
Сызғыш
қарындаштар
Қайшы
Қағаздар
Платформалар
«Самаурын»
әдісі
https://spinthewheel.io/
платформасы
https://view.genial.ly
платформасы
Слайд
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
БІЛГЕНІҢ
ЖӨН
Ұсынылған ақпаратты
мұқият тыңдап, қаперіңе сақтап
ал.
БЕЙНЕРОЛИК
ЖАРЫҚ
ТУРАЛЫ
ОЙ
ЗЕРЕК
https://view.genial.ly/66165eb141f9a80013b169ef/interactive-content-copy-gulshat-1-kl
платформасы арқылы жаңа
тақырып бойынша сұрақтарға жауап
беріңдер
БАҚЫЛАЙЫҚ.
Сынып бөлмесіндегі
жасанды және табиғи жарық көздерін
ата.
БІЛГЕНІҢ
ЖӨН
«ҚҰМЫРА» ӘДІСІ. ТАҚТАМЕН
ЖҰМЫС
«ҚҰМЫРА» әдісі арқылы жасырылған зат есімдерге сұрақ
қой
ОҚУШЫЛАРМЕН
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ
ЖҮРГІЗІЛЕДІ.
Оқушыларға үлкендеу
қорап беріледі. Қораптың іші қара түске боялып, қабырғаларына (ай,
күн, от, шам) сөздер жазылады. Қораптың аузын бекітіп, кішілеу
саңылау қалдырамыз.
Балалар, саңылаудан
қолшамды қолданып, қабырғасындағы сөздерді оқып
беріңдер.
-Қолшамды жағып,
саңылаудың ішін қарайды.
-Қабырғадағы
сөздерді оқиды.
-Мағанасын
түсіндіреді.
Бұл зерттеуге
арналған тапсырма «Зерттеп
көр» әдісі арқылы
жүргізіледі.
|
Дескриптор:
Берілген
ақпаратты мұқият тыңдап, жаттап
ал.
Жаңа тақырып бойынша
сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
Берілген
ақпаратты мұқият тыңдап, жаттап
ал.
Құмыраны жарып,
ішінен шыққан сөздерге сұрақ
қой!
Топтық зерттеу жұмысын
жүргізеді
|
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
Бағалау
«Жылжымалы қол сағат» әдісі
арқылы өзін-өзі
бағалау
|
https://view.genial.ly
платформасы
Слайд
Оқулық
Слайд
Оқулық
«ҚҰМЫРА» әдісі
Арнайы дайындалған
қорап,
қолшам
|