Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Қарақұм ЖББМ

    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    1

    Сабақтың тақырыбы:

    Жасанды жарық көздері

    Мақсаты

    1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;

    1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау;



    Сабақтың барысы

    Оқытушының іс- әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    бағалау

    ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал

    Қол алысып, қане біз,

    Достасайық, бәріміз.

    Айтарым бар сендерге,

    Тез тұрыңдар, шеңберге.

    Қандай жақсы бір тұру,

    Достарыңмен бір жүру.

    ҚАНДАЙ ЖАҚСЫ ДО БОЛУ.








    ТОПҚА БӨЛУ

    «САМАУРЫН» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.

    1-ТОП, 2-ТОП, 3-ТОП






    ТОП ЕРЕЖЕСІН ЕСКЕ ТҮСІРУ.

    Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    Уақытты үнемдейміз!

    Нақты,дәл жауап береміз!

    Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ. (ҰЖЫМДА)

    https://view.genial.ly/661659ca1389900014dd2b23/interactive-content-copy-copy-bowling-quiz платформасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер







    КЕЛ ОЙЛАНАЙЫҚ.

    Жасанды жарық көзі не үшін қажет? Жарық көздерін пайда болу реттілігі бойынша өз ойларыңды айтыңдар.

    Ширату жаттығуын орындайды.














    Дескриптор:

    Топ атаулары жазылған шәй қалташаларын таңдау арқылы топқа бөлінеді




    Топ ережесін айтады










    Сұрақтарға жауап береді












    Жаңа тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады.

    Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады.

    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау




















    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау



    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау

    Оқулықтар суреттер

    Кеспелер

    Сызғыш қарындаштар

    Қайшы

    Қағаздар

    Платформалар










    «Самаурын» әдісі

    https://spinthewheel.io/ платформасы





    https://view.genial.ly платформасы





    Слайд

    Оқулық


    Сабақтың ортасы

    БІЛГЕНІҢ ЖӨН

    Ұсынылған ақпаратты мұқият тыңдап, қаперіңе сақтап ал.


    БЕЙНЕРОЛИК

    ЖАРЫҚ ТУРАЛЫ


    ОЙ ЗЕРЕК

    https://view.genial.ly/66165eb141f9a80013b169ef/interactive-content-copy-gulshat-1-kl платформасы арқылы жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап беріңдер


    БАҚЫЛАЙЫҚ.

    Сынып бөлмесіндегі жасанды және табиғи жарық көздерін ата.

    БІЛГЕНІҢ ЖӨН



    «ҚҰМЫРА» ӘДІСІ. ТАҚТАМЕН ЖҰМЫС

    «ҚҰМЫРА» әдісі арқылы жасырылған зат есімдерге сұрақ қой










    ОҚУШЫЛАРМЕН ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ЖҮРГІЗІЛЕДІ.

    Оқушыларға үлкендеу қорап беріледі. Қораптың іші қара түске боялып, қабырғаларына (ай, күн, от, шам) сөздер жазылады. Қораптың аузын бекітіп, кішілеу саңылау қалдырамыз.

    Балалар, саңылаудан қолшамды қолданып, қабырғасындағы сөздерді оқып беріңдер.

    -Қолшамды жағып, саңылаудың ішін қарайды.

    -Қабырғадағы сөздерді оқиды.

    -Мағанасын түсіндіреді.

    Бұл зерттеуге арналған тапсырма «Зерттеп көр» әдісі арқылы жүргізіледі.


    Дескриптор:

    Берілген ақпаратты мұқият тыңдап, жаттап ал.








    Жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді















    Дескриптор:

    Берілген ақпаратты мұқият тыңдап, жаттап ал.



    Құмыраны жарып, ішінен шыққан сөздерге сұрақ қой!









    Топтық зерттеу жұмысын жүргізеді

    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау


    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау















    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау


    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау










    https://view.genial.ly платформасы


    Слайд

    Оқулық










    Слайд

    Оқулық







    «ҚҰМЫРА» әдісі






    Арнайы дайындалған қорап,

    қолшам

    Сергіту сәті

    Бойды сергітіп, қимылды жаттығу орындайды













    Сабақтың соңы

    Жұмбақтарың шешуін табыңыздар

    1)Мұздай мөлдір жұмыртқа

    Жарық берген ымыртта. (Аспалы шам)

    2)Қараңғыда жымыңдайды, жанады,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мария Балатаева Кенжебаевна
    26 Сәуір 2024
    344
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жасанды жарық көздері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жасанды жарық көздері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жаратылыстару пәне 1 сынып Жасанды жарық көздері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Қарақұм ЖББМ

    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    1

    Сабақтың тақырыбы:

    Жасанды жарық көздері

    Мақсаты

    1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;

    1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау;



    Сабақтың барысы

    Оқытушының іс- әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    бағалау

    ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал

    Қол алысып, қане біз,

    Достасайық, бәріміз.

    Айтарым бар сендерге,

    Тез тұрыңдар, шеңберге.

    Қандай жақсы бір тұру,

    Достарыңмен бір жүру.

    ҚАНДАЙ ЖАҚСЫ ДО БОЛУ.








    ТОПҚА БӨЛУ

    «САМАУРЫН» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.

    1-ТОП, 2-ТОП, 3-ТОП






    ТОП ЕРЕЖЕСІН ЕСКЕ ТҮСІРУ.

    Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    Уақытты үнемдейміз!

    Нақты,дәл жауап береміз!

    Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ. (ҰЖЫМДА)

    https://view.genial.ly/661659ca1389900014dd2b23/interactive-content-copy-copy-bowling-quiz платформасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер







    КЕЛ ОЙЛАНАЙЫҚ.

    Жасанды жарық көзі не үшін қажет? Жарық көздерін пайда болу реттілігі бойынша өз ойларыңды айтыңдар.

    Ширату жаттығуын орындайды.














    Дескриптор:

    Топ атаулары жазылған шәй қалташаларын таңдау арқылы топқа бөлінеді




    Топ ережесін айтады










    Сұрақтарға жауап береді












    Жаңа тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады.

    Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады.

    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау




















    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау



    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау

    Оқулықтар суреттер

    Кеспелер

    Сызғыш қарындаштар

    Қайшы

    Қағаздар

    Платформалар










    «Самаурын» әдісі

    https://spinthewheel.io/ платформасы





    https://view.genial.ly платформасы





    Слайд

    Оқулық


    Сабақтың ортасы

    БІЛГЕНІҢ ЖӨН

    Ұсынылған ақпаратты мұқият тыңдап, қаперіңе сақтап ал.


    БЕЙНЕРОЛИК

    ЖАРЫҚ ТУРАЛЫ


    ОЙ ЗЕРЕК

    https://view.genial.ly/66165eb141f9a80013b169ef/interactive-content-copy-gulshat-1-kl платформасы арқылы жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап беріңдер


    БАҚЫЛАЙЫҚ.

    Сынып бөлмесіндегі жасанды және табиғи жарық көздерін ата.

    БІЛГЕНІҢ ЖӨН



    «ҚҰМЫРА» ӘДІСІ. ТАҚТАМЕН ЖҰМЫС

    «ҚҰМЫРА» әдісі арқылы жасырылған зат есімдерге сұрақ қой










    ОҚУШЫЛАРМЕН ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ЖҮРГІЗІЛЕДІ.

    Оқушыларға үлкендеу қорап беріледі. Қораптың іші қара түске боялып, қабырғаларына (ай, күн, от, шам) сөздер жазылады. Қораптың аузын бекітіп, кішілеу саңылау қалдырамыз.

    Балалар, саңылаудан қолшамды қолданып, қабырғасындағы сөздерді оқып беріңдер.

    -Қолшамды жағып, саңылаудың ішін қарайды.

    -Қабырғадағы сөздерді оқиды.

    -Мағанасын түсіндіреді.

    Бұл зерттеуге арналған тапсырма «Зерттеп көр» әдісі арқылы жүргізіледі.


    Дескриптор:

    Берілген ақпаратты мұқият тыңдап, жаттап ал.








    Жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді















    Дескриптор:

    Берілген ақпаратты мұқият тыңдап, жаттап ал.



    Құмыраны жарып, ішінен шыққан сөздерге сұрақ қой!









    Топтық зерттеу жұмысын жүргізеді

    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау


    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау















    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау


    Бағалау

    «Жылжымалы қол сағат» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау










    https://view.genial.ly платформасы


    Слайд

    Оқулық










    Слайд

    Оқулық







    «ҚҰМЫРА» әдісі






    Арнайы дайындалған қорап,

    қолшам

    Сергіту сәті

    Бойды сергітіп, қимылды жаттығу орындайды













    Сабақтың соңы

    Жұмбақтарың шешуін табыңыздар

    1)Мұздай мөлдір жұмыртқа

    Жарық берген ымыртта. (Аспалы шам)

    2)Қараңғыда жымыңдайды, жанады,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 1 сынып
    26.04.2024
    344
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мария Балатаева Кенжебаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации