Ұйымдастыру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Жаңа оқу материалын
жариялау «4 сурет, 1 сөз» әдісі
арқылы өтеді.
-Берілген суреттерге ортақ
сөздер тауып айтыңдар. (жасанды жарық
көздері)
-
Ендеше балалар, бүгінгі
сабақта «Жасанды жарық көздерінің
қажеттіліктері»
тақырыбы бойынша білім
аламыз.
|
Жаттығу жасайды.
Суретке қарап ортақ сөзді
табады.
Тақырыпты
ашады.
|
Сұрақ қойған, жауап берген оқушыларды мадақтау,
жауабын толықтыру, «Үш шапалақ» әдісімен бағалау.
|
|
Жаңа білім
15
мин
2 мин
Бекіту
20
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен
орындалады.
А) Сөздікпен жұмыс.
• жарықтандыру
• безендіру
• белсенді тіршілік ету
•
қолайлы өмір сүру
Ә) Кел,
ойланайық.
Не
байқадың? Күнделікте өмірде жарық не үшін қажет? Егер жарық
болмаса, не болар еді?
-
Балалардың киіміндегі,
портфеліндегі жарық шағылыстырғыш не үшін
қажет?
Б) Білгенің жөн.
В)
Ойланайық.
Өсімдіктер мен жануарларға жарық не үшін
керек?
Сергіту сәтінде «Ертегілер»
әнін айтқызу.
(Т) 2-тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі қолданылады.
а)
Анықтайық.
Ортақ белгілері мен айырмашылығын
анықтаңдар.
ә)
Зерттейік.
Сынып бөлмесінде өзің отырған партаға түсетін
жарық көздерін анықтаңдар. Терезенің жарығы қай жағыңнан түседі? Оң
жағыңнан ба, әлде сол жағыңнан ба?
Б) Білгенің
жөн
|
Сөздіктің мағынасын
түсінеді.
Тапсырма орындайды.
Сұрақтарға жауап береді, бақылайды,
зерттейді.
Ән айтып
билейді.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді,
жарықтың қажеттілігі туралы әңгімелейді-3
шапалақ;
Сұрақтарға жауап беруде,
жарықтың қажеттілігі туралы әңгімелеуде көмек қажет етеді-2
шапалақ;
Сұрақтарға жауап беруде,
жарықтың қажеттілігі туралы әңгімелеуде
қиналады
-1
шапалақ;
Дескриптор:
Суреттерді салыстырады, бөлмедегі жарықты зерттейді,
сұраққа жауап береді -3
шапалақ;
Суреттерді салыстыруда,
бөлмедегі жарықты зерттеуде, сұраққа жауап
беруде көмек қажет етеді-2
шапалақ;
Суреттерді салыстыруда,
бөлмедегі жарықты зерттеуде, сұраққа жауап
беруде қиналады -1
шапалақ;
|
2021ж
жараты-лыстану оқулығы
1-сынып
94-95-
бет,
дәптер
|