Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жасөспірім арасындағы құқық бұзушылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№18 М.Сатыбалдиев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: |
«Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтың алдын-алу» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мирзазияева Ж.Е. |
|
Күні: |
14.12.2023 |
|
Сынып: 10 «Ә» |
Қатысушылар саны: 18 |
Қатыспағандар саны:18 |
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Құқықтық тәрбиенің өмірілік қажеттілігін оқушыларға түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. |
|
Жабдықталуы: |
Интербелсенді тақтаның көмегімен дайындалған слайдтар, қанатты сөздер, мақал- мәтелдер, тірек сызбалары. |
Шара кезеңдері |
Әдіс түрі |
Мұғалімнің сөзі, іс-әрекеті |
Оқушы ның іс-әрекеті/ дағды түрі |
Нәтиже / Құндылық |
Тәрбие сағатының басы
Психологиялық ахуал
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Топқа бөлу |
Мұғалім сөзі: Қоғам әрқашан тәртіпке негізделіп, арқа сүйеп
қалыптасып, тіршілік етеді. Қоғамда тәртіп болмаса, ол құлдырайды,
яғни, келешегі болмайды. Мұны адамдар ежелден-ақ жақсы түсінген.
Сондықтан да қоғамда тәртіп орнатудың жолдарын қарастырған.
Дегенмен де, керісінше қоғамдық тәртіпті бұзуға бейім азаматтар да
аз болмаған. Осыдан келіп құқық бұзушылық орын ала бастады.
1,2,3 топка сыныпты бөлеміз. Ойларын айтып, сараптау үшін |
Арнайы карточка арқылы |
Ұлттық мүдде |
|
ІІ. Мақал-мәтелдер. |
Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып, мағынасын
ашу: 15. Әр елдің заңы баска, иттері қарақасқа. 16. Патша заң емес, заң – патша. 17. Әділ заң — аспан тірегі. 18. Заң дегеніміз - ноқта. |
Слайдтан ұяшық таңдайды, сол мақал-мәтелдің мағынасын ашады |
Ар-ұят |
|
ІІІ. Ойлан тап. |
Интербелсенді тақтаның
көмегімен дұрыс жауабын табу. |
Learningapp программасында сәйкестендіру https://learningapps.org/display?v=pe6eag09523 |
Талап |
Сабақтың ортасы Ой шақыру |
IV. Сұрақ-жауап. |
Жағдаят №1 Нұрлан 5-сыныпта оқиды. Нұрланның білім алуға талабы жақсы. Оқыса, жақсы оқитын оқушылар қатарынан орын аларлық қабілеті бар. Бірақ ата-анасының тәрбиесі баланы дұрыс жолдан тайындырды. Баланы сабақтан себепсіз жиі қалдырады, тіпті кейде апталап қалдыратын кездері де болды. Мектепте, сыныпта ата-аналарға байланысты өтетін жиындарға мүлдем келмейді. Сынып жетекшісі осы жағдайға байланысты Нұрланның үйіне барып, ата-анамен бірнеше рет әңгіме жүргізгенімен еш нәтиже шықпайды. Ата-анасы құр уәде беріп, шығарып салады. Бір жетіден соң жағдай қайталанады. Білім алу баланың басты міндеті екенін біле тұра, соны орындамауда ата-анасы салғырттық танытты. Сұрақтары: 1. Нұрланның ата-анасының қылығын қалай бағалайсыздар? 2. Сынып жетекшісінің орнында не істер едіңіз? 3. Ата-ананың бала алдындағы міндеті қандай? 4. Осы жағдайға байланысты қандай шара қолдану керек деп ойлайсыз? Жағдаят №2 Компьютер ойнауға ақша таба алмай отырған Ерлан мен Марат біраз ақылдасты. Ерланның есіне асханадағы ақша майдалатқан Қайрат есіне түсті. Сол Қайратты қорқытып, ақшасын тартып алу керектігін Маратқа айтты. Сол мезетте келе жатқан Қайратты Марат алдап шақырды. Ойында ештеңе жоқ Қайратты Ерлан артынан келіп бас салып, ақша тауып беруін талап етті. Алғашқыда ойын екен деп ойлаған ол, ақшасының жоқ екенін айтса да, соңынан бұл істің қалжың емес екенін ұғып, қалтасындағы бар ақшасын бере салды. Аман-есен құтылғанына қуанған ол анасына айтатындығын ескертті. Ерлан мен Марат егер бұл істі біреуге айтса, онда жақсылық болмайтынын Қайратқа жақсылап ұғындырды. Сұрақтары: 1. Ерлан мен Марат қандай қылмыс жасады? 2. Ерлан мен Мараттың қылмыс жасауына не себеп болды? 3. Осы көріністе баланың қандай құқығы шектелді? 4. Сіз ата-ана ретінде қандай пікірлер ұсынасыз? |
Слайд 31-34 Ашық микрофон |
|
V. Қорытынды |
|
Құқықтық тәрбие мен құқықтық жігерлі сана алдымен отбасынан басталады. Бүгінгі қоғамды дамыту үшін әрқайсысымыз құқықтық заңға құрметпен қарап, өз бойымызда құқықтық сана мен жігерді шыңдауымыз керектігін өмір көрсетіп отыр. Аталған қылмыс түрлерін болдырмау, оның алдын алу үшін құқықтық насихатты күшейтіп, құқықтық тәрбиені одан әрі жетілдіру қажет. |
|
|
Рефлексия |
|
https://padlet.com/siriniti84/padlet-yietlu7sa73fdfmm Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі |
Падлет тақтасында өзінін ұсынысын жазу |
|
14.12.2023ж., 5 сабақ, №6 кабинет
АШЫҚ СЫНЫП САҒАТЫНА
шақыру
Тақырыбы: Жасөспірім арасындағы құқық бұзушылықты
алдын алу
ДОСЖАНОВА АСЕЛЬ БАХТЫГЕРЕЕВНА
МИРЗАЗИЯЕВА Ж.Е.
10 «Ә»
10 «Ә»
Тақырыбы: Жасөспірім арасындағы құқық бұзушылықты
алдын алу
АШЫҚ СЫНЫП САҒАТЫНА
шақыру
14.12.2023ж., 5 сабақ, №6 кабинет
ҚАДЫРОВА РЫСКУЛЬ АМАНТАЕВНА
МИРЗАЗИЯЕВА Ж.Е.