Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
психологиядан беретін оқытушыларға, жаңадан келген оқытушыларға ашық сабақты өткізуге көмек берері сөзсіз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қараша 2018
3211
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Н-206-01-14Қазақ гуманитарлық – техникалық колледжіКазахский гуманитарно – технический колледж
АШЫҚ САБАҚПәні: ПсихологияТақырыбы: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері
Оқытушы: Калашинова А.Ж.
Көкшетау, 2017ж.Сабақ тақырыбы: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктеріСабақ мақсаты: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері жайылы түсінік беру арқылы, жасөпрімдік шақтағы оқушылардың психологиялық, физиологиялық, рухани – адамгершілік,даму жолдарын айқындау.Білімділік: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері туралы мағлұмат беруДамытушылық: Шығармашылық жұмыстар арқылы оқушының дүниетанымдық шеңберін кеңейту және белсенділік қабілетін арттыру. Студенттердің білім, іскерліктерін дамытуТәрбиелік: Студенттердің білімді терең меңгеруге ,жинақталған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге тәрбиелеуСабақ түрі араласСабақтың әдісі: түсіндірмелі-иллюстрациялық, әңгімелеу, ой-қозғау, талдауПәнаралық байланыс: жалпы психология, жас ерекшелік психологиясы, өзін-өзі тану, анатомия, әлеуметтік психология, отбасы психологиясыКөрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, суреттерСабақ жүрісі І.Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу.«Дәстүрлі емес сәлем» тренингі.
VІІ.ҚорытындыVІІI. Үйге тапсырма:
АШЫҚ САБАҚПәні: ПсихологияТақырыбы: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері
Оқытушы: Калашинова А.Ж.
Көкшетау, 2017ж.Сабақ тақырыбы: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктеріСабақ мақсаты: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері жайылы түсінік беру арқылы, жасөпрімдік шақтағы оқушылардың психологиялық, физиологиялық, рухани – адамгершілік,даму жолдарын айқындау.Білімділік: Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері туралы мағлұмат беруДамытушылық: Шығармашылық жұмыстар арқылы оқушының дүниетанымдық шеңберін кеңейту және белсенділік қабілетін арттыру. Студенттердің білім, іскерліктерін дамытуТәрбиелік: Студенттердің білімді терең меңгеруге ,жинақталған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге тәрбиелеуСабақ түрі араласСабақтың әдісі: түсіндірмелі-иллюстрациялық, әңгімелеу, ой-қозғау, талдауПәнаралық байланыс: жалпы психология, жас ерекшелік психологиясы, өзін-өзі тану, анатомия, әлеуметтік психология, отбасы психологиясыКөрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, суреттерСабақ жүрісі І.Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу.«Дәстүрлі емес сәлем» тренингі.
- Бүгінгі біздің сәлемдесуіміз дәстүрден тыс болмақ.Әдетте адамдар бір-бірімен қалай амандасады?Қол алысып,жай сөзбен,бір-бірінің беттерінен сүйіп және т.б.Ал біз қазір сәлемдесудің басқа жолдарын қарастырайық.Бір-бірлеріне иық тигізіп амандасыңдар. Мандаймен, шынтақпен, арқамен, аяқтың ұшымен.
- Студенттерді түгендеу, даярлығын қадағалау.
- 1. Жасөспрімдердің психологиялық ерекшеліктері (слайд)
- Жас дегеніміз не?
- Жаңа құрылым дегеніміз не?
- Жас ерекшелік кезеңдерін атаңыз?
- Дағдарыс дегеніміз не?
- Жасөспрімдік жас қай жастағы балаларды айтамыз?
VІІ.ҚорытындыVІІI. Үйге тапсырма:
- Жоғары мектеп жасындағыларды зерттеу: жоғары мектеп жасындағылардың оқуы мен ақыл-ой әрекетінің ерекшеліктері
- Оқу – кәсіби іс-әрекет – жоғары мектеп жасындағылардың негізгі әрекет түрі
- Жоғары мектеп жасындағылардың танымдық қызығушылықтарының сипаттамасы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)