БЕКІТЕМІН»
Мектеп директоры
__________ Е.Г. Баймырзаев
«_____»________2024 ж
ӨТЕНАЙ АУЫЛЫНДАҒЫ «МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ БАР № 21 ОРТА МЕКТЕП» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ «ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК»
КЛУБЫНЫҢ ЖОБАСЫ

Өтенай ауылы 2024 жыл
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ МАҚСАТЫ: оқушылардың табиғатқа құндылық қатынасын қалыптастыру, экологиялық білім деңгейін арттыру, балалардың қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелері бойынша хабардар болуы, өскелең ұрпақтың табиғатқа жауапкершілікпен қарауына тәрбиелеу, экологиялық сауатты мінез-құлықты қалыптастыру.
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ ӨЗЕКІЛІГІ:
Климаттың өзгеруі мен экологиялық мәселелердің ушығуы жағдайында табиғатты қорғау әлемдегі басты басымдықтардың біріне айналды. Қазақстан да бұл бағытта түрлі бағдарламалар қабылдап жатыр. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2024 жылғы цифрлық бастамаларын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асыру мақсатында мектеп экологиялық «Жасыл желек» - қоршаған ортаны қорғауға, биоәртүрлілікті сақтауға және жалпы қоршаған ортаны жақсартуға, ғылыми энергия және ресурс үнемдеу жобаларына, Startup және экология саласындағы бизнес жобаларға қызығушылығын танытуға үлкен үлес қосады
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
-
білім алушылардың жоғары экологиялық мәдениеті мен білімін қалыптастыру;
-
қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуде білім алушылардың әлеуметтік белсенділігін арттыру;
-
оқушыларда экологиялық бағдарланған мінез-құлықты қалыптастыру және тұрақты даму мәселелерін шешуде практикалық дағдыларды игеру;
-
мектептердің жұмыс тәжірибесіне биологиялық әртүрлілікті сақтау, энергия үнемдеу, су үнемдеу, қалдықтармен жұмыс істеу, қоршаған орта мен атмосфералық ауаның мониторингі жөніндегі іс-шараларды енгізу;
-
қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша педагогтерді, балаларды және олардың заңды өкілдерін хабардар ету;
-
«Жасыл желек» мен табиғатты қорғау ұйымдары, экологиялық ҮЕҰ, бизнес өкілдері, жергілікті атқарушы органдар мен халық арасындағы ынтымақтастықты дамыту.
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕРІ:
-
Клуб қатысушыларының экологиялық мәдениеті артады;
-
Оқушылардың эстетикалық талғам, қабілеттері артады;
-
Тұрмысымызда қалдықтан өндірілген өнімдерді игілікке жаратады;
-
Мектеп бөлмелері жасыл желекке айналады;
-
Өсімдіктерді күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу нәтижесінде оқушылар әдемілікті бағалау және түсіне білуге үйренеді;
-
Отаның сүйетін, табиғатты аялайтын, қоршаған орта тазалығы жолында барлық күш жігерін аямай еңбек ететін азаматтар тәрбиеленеді;
-
Келешекте кейбір мамандықтар туралы практикалық түсініктері қалыптасады;
-
Зерттеу, практикалық жұмыс жасау барысында оқушылар бір-бірімен ынтымақтастық қарым-қатынаста жұмыс жасайды;
-
Өздерін және өз жұмыстарын алға жылжыту мақсатында еңбектенеді, ізденеді;
-
Мектеп ауласындағы отырғызылған талдар саны көбейеді;
-
Ауладағы санитарлық тазалық жұмыстары сақталады.
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ ІСКЕ АСЫРУ МЕРЗІМІ:
2024-2025 оқу жылы
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫН ӘЗІРЛЕУГЕ, ІСКЕ АСЫРУҒА
МҮДДЕЛІ ТОПТАР:
-
№ 21 орта мектептің мұғалімдері, қызметкерлері;
-
Білім алушылар;
-
Клуб мүшелері;
-
Жаратылыстану әдістеме бірлесігінің пән мұғалімдері.
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
Ұйымдастыру іс-шаралары |
|||
|
1 |
«Жасыл желек» клубының ашылуы салтанаты |
қыркүйек |
Жаратылыстану ӘБ |
|
2 |
«Жасыл желек» клубының жетекшілерің тағайындау, жұмыс жоспарын құру, бекіту |
қыркүйек |
Жаратылыстану ӘБ |
|
3 |
«Жасыл желек» клубының жасақтарын құру және оқушыларды қатарға қабылдау |
қыркүйек |
Жаратылыстану ӘБ |
|
4 |
Мектеп аумағын жайластыру, Мектеп аумағына жасыл желектер отырғызу, оларды күту |
Тамыз-қыркүйек Сәуір-мамыр |
«Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сынып |
|
5 |
Мектеп кітапханасы базасында экологиялық тақырып бойынша тұрақты жұмыс істейтін әдебиеттер көрмесін, экологиялық білім беру және тәрбие беру бойынша медиатекалар құру |
Қыркүйек-қазан |
«Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сыныптар, кітапханашы |
|
6 |
«Экологиялық бұрыш» бұрышын ашу |
Қазан - қараша |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері. |
|
7 |
Мектеп сайтының мазмұны, «Жасыл желек» бөлімін ұйымдастыру |
Үнемі |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. |
|
8 |
Жазғы сауықтыру немесе бейінді экологиялық лагерьдің білім беру бағдарламасын әзірлеу |
Мамыр-маусым |
«Жасыл желек», Мектеп әкімшілігі |
|
9 |
Жоба «Пластиктерге екінші өмір сыйлайық» |
қараша |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 5-10 сыныптар |
|
10 |
Экологиялық проект «Терезедегі гүл кереметі» |
желтоқсан |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 1-10 сыныптар |
|
11 |
Бейнероликтер түсіру. «Экологиялық әдеттер» |
қантар |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 1-10 сыныптар |
|
12 |
«Жасыл желек-жан рахаты» атты ағаш отырғызу шарасы |
Сәуір |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 9-11 сыныптар |
|
Оқу процесі шеңберіндегі іс-шаралар |
|||
|
1 |
1-11 (12) сыныптарда үздіксіз экологиялық білім беру (мектеп бағдарламасының барлық пәндік сабақтарында экологиялық білім беру элементтерін енгізу) |
Жыл бойы |
«Жасыл желек», пән мұғалімдері, 1-11 сынып жетекшілері, пән мұғалімдері |
|
2 |
Биология, химия пәндері бойынша олимпиадаларға қатысу (мектеп, аудандық, облыстық, қалалық, республикалық, халықаралық деңгейлерде) |
Жоспарға сай |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, пән мұғалімдері |
|
3 |
«Жер келбеті», «Бақшама қамқор», «Жануарларға сүйіспеншілікпен» және т.б. қашықтықтан https://www.ziyatker.org/ платформасында өткізілетін конкурстарға қатысу 1.Республиканский дистанционный конкурс эссе «Юность без вейпов»
2. Республиканский дистанционный
конкурс
|
Жоспарға сай 1.10-25.10 Маусым-шілде |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері |
|
4 |
«Табиғатты аяла», «Декорбонизация и Я», «Жер амбассадорларының құрылтайы» атты экологиялық конференциялар мен форумдарға қатысу |
Жыл бойы |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері |
|
5 |
«Табиғаттағы мінез-құлық ережелері» шеберлік сыныбы |
Қараша |
«Жасыл желек» тобының мүшелері, Жаратылыстану ӘБ |
|
6 |
«Таза таңы», «Гүлдер күні», «Экологиялық пошта», «Тамшы», «Менің отбасымдағы жануарлар» және т.б. экожобаларын қорғау. |
қараша |
«Жасыл желек» тобының мүшелері, Жаратылыстану ӘБ, 1-11 сыныптар |
|
7 |
«Таза ғалам» атты облыстық экологиялық-өлкетану форумына қатысу |
Қараша |
«Жасыл желек» тобының мүшелері, Жаратылыстану ӘБ |
|
8 |
Табиғат өмірін бақылау (табиғат күнтізбесі, халық белгілері) |
Желтоқсан |
«Жасыл желек» 5-7 сынып оқушылары |
|
9 |
«Туған өлкенің табиғаты» шығармасы |
Сәуір |
«Жасыл желек», 5-7 сынып оқушылары |
|
10 |
Экологиялық сабақтар: - «Мен туған өлкемді білемін» - «Қызыл кітап» - «Жануарларды қорғау» - «Адам және қоршаған орта» |
наурыз |
«Жасыл желек», 5-7 сынып оқушылары |
|
11 |
«Экологиялық квест» ойының ұймдастыру
|
Наурыз Сәуір-мамыр |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. |
|
Ғылыми-әдістемелік жұмыс |
|||
|
1 |
«Менің мектебім - эко-friendly» макеттерінің ғылыми-техникалық конкурсын ұйымдастыру (мектептің энергия және ресурс үнемдеу макеттерін жасау, көгалдандыру) |
Қыркүйек-қазан |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 8-10 сынып оқушылары технология пән мұғалімдері |
|
2 |
«Жасыл технологиялар және жасанды интеллект» семинарын ұйымдастыру |
қараша |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сынып оқушылары |
|
3 |
«Микроскоппен әлем» жобаларының ғылыми конкурсын ұйымдастыру (микробиология, вирусология және ботаника бойынша жобалар) |
желтоқсан |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 5-7 сынып оқушылары жаратылыстану ӘБ |
|
4 |
«Мектептің игілігі үшін менің StartUp» экологиялық жобалар конкурсын ұйымдастыру |
Қантар-наурыз |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, «Жаһандық құзыреттілік» курстың жетекшілері 5-10 сынып оқушылары |
|
5 |
«Табиғатты аяла» атты жас өлкетанушылардың, экологтар мен натуралистердің байқауын өткізу, облыстық байқауына қатысу |
Сәуір - мамыр |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сынып оқушылары |
|
Ата-аналармен жұмыс |
|||
|
1 |
Ата-аналар жиналысы: «Баланың денсаулығын қалай сақтау керек», «Теледидар мен компьютерлік ойындардың оқушының денсаулығына әсері», «Үй экологиясы» |
Қыркүйек-қазан |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, бастауыш мектептің педагогтары |
|
2 |
Экологиялық тренинг: - «Табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалай тәрбиелеуге болады» |
Қараша-желтоқсан |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, 5-7 сынып жетекшілері |
|
3 |
Экологиялық шеберлік сыныбы: «Біздің экодом», «Біз эко-отбасымыз» |
Қантар-наурыз |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, 8-10 сынып жетекшілері |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жасыл желек" клубының жұмыс жоспары
"Жасыл желек" клубының жұмыс жоспары
БЕКІТЕМІН»
Мектеп директоры
__________ Е.Г. Баймырзаев
«_____»________2024 ж
ӨТЕНАЙ АУЫЛЫНДАҒЫ «МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ БАР № 21 ОРТА МЕКТЕП» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ «ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК»
КЛУБЫНЫҢ ЖОБАСЫ

Өтенай ауылы 2024 жыл
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ МАҚСАТЫ: оқушылардың табиғатқа құндылық қатынасын қалыптастыру, экологиялық білім деңгейін арттыру, балалардың қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелері бойынша хабардар болуы, өскелең ұрпақтың табиғатқа жауапкершілікпен қарауына тәрбиелеу, экологиялық сауатты мінез-құлықты қалыптастыру.
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ ӨЗЕКІЛІГІ:
Климаттың өзгеруі мен экологиялық мәселелердің ушығуы жағдайында табиғатты қорғау әлемдегі басты басымдықтардың біріне айналды. Қазақстан да бұл бағытта түрлі бағдарламалар қабылдап жатыр. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2024 жылғы цифрлық бастамаларын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асыру мақсатында мектеп экологиялық «Жасыл желек» - қоршаған ортаны қорғауға, биоәртүрлілікті сақтауға және жалпы қоршаған ортаны жақсартуға, ғылыми энергия және ресурс үнемдеу жобаларына, Startup және экология саласындағы бизнес жобаларға қызығушылығын танытуға үлкен үлес қосады
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
-
білім алушылардың жоғары экологиялық мәдениеті мен білімін қалыптастыру;
-
қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуде білім алушылардың әлеуметтік белсенділігін арттыру;
-
оқушыларда экологиялық бағдарланған мінез-құлықты қалыптастыру және тұрақты даму мәселелерін шешуде практикалық дағдыларды игеру;
-
мектептердің жұмыс тәжірибесіне биологиялық әртүрлілікті сақтау, энергия үнемдеу, су үнемдеу, қалдықтармен жұмыс істеу, қоршаған орта мен атмосфералық ауаның мониторингі жөніндегі іс-шараларды енгізу;
-
қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша педагогтерді, балаларды және олардың заңды өкілдерін хабардар ету;
-
«Жасыл желек» мен табиғатты қорғау ұйымдары, экологиялық ҮЕҰ, бизнес өкілдері, жергілікті атқарушы органдар мен халық арасындағы ынтымақтастықты дамыту.
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕРІ:
-
Клуб қатысушыларының экологиялық мәдениеті артады;
-
Оқушылардың эстетикалық талғам, қабілеттері артады;
-
Тұрмысымызда қалдықтан өндірілген өнімдерді игілікке жаратады;
-
Мектеп бөлмелері жасыл желекке айналады;
-
Өсімдіктерді күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу нәтижесінде оқушылар әдемілікті бағалау және түсіне білуге үйренеді;
-
Отаның сүйетін, табиғатты аялайтын, қоршаған орта тазалығы жолында барлық күш жігерін аямай еңбек ететін азаматтар тәрбиеленеді;
-
Келешекте кейбір мамандықтар туралы практикалық түсініктері қалыптасады;
-
Зерттеу, практикалық жұмыс жасау барысында оқушылар бір-бірімен ынтымақтастық қарым-қатынаста жұмыс жасайды;
-
Өздерін және өз жұмыстарын алға жылжыту мақсатында еңбектенеді, ізденеді;
-
Мектеп ауласындағы отырғызылған талдар саны көбейеді;
-
Ауладағы санитарлық тазалық жұмыстары сақталады.
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫНЫҢ ІСКЕ АСЫРУ МЕРЗІМІ:
2024-2025 оқу жылы
«ЖАСЫЛ ЖЕЛЕК» КЛУБЫН ӘЗІРЛЕУГЕ, ІСКЕ АСЫРУҒА
МҮДДЕЛІ ТОПТАР:
-
№ 21 орта мектептің мұғалімдері, қызметкерлері;
-
Білім алушылар;
-
Клуб мүшелері;
-
Жаратылыстану әдістеме бірлесігінің пән мұғалімдері.
|
№ |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
|
Ұйымдастыру іс-шаралары |
|||
|
1 |
«Жасыл желек» клубының ашылуы салтанаты |
қыркүйек |
Жаратылыстану ӘБ |
|
2 |
«Жасыл желек» клубының жетекшілерің тағайындау, жұмыс жоспарын құру, бекіту |
қыркүйек |
Жаратылыстану ӘБ |
|
3 |
«Жасыл желек» клубының жасақтарын құру және оқушыларды қатарға қабылдау |
қыркүйек |
Жаратылыстану ӘБ |
|
4 |
Мектеп аумағын жайластыру, Мектеп аумағына жасыл желектер отырғызу, оларды күту |
Тамыз-қыркүйек Сәуір-мамыр |
«Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сынып |
|
5 |
Мектеп кітапханасы базасында экологиялық тақырып бойынша тұрақты жұмыс істейтін әдебиеттер көрмесін, экологиялық білім беру және тәрбие беру бойынша медиатекалар құру |
Қыркүйек-қазан |
«Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сыныптар, кітапханашы |
|
6 |
«Экологиялық бұрыш» бұрышын ашу |
Қазан - қараша |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері. |
|
7 |
Мектеп сайтының мазмұны, «Жасыл желек» бөлімін ұйымдастыру |
Үнемі |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. |
|
8 |
Жазғы сауықтыру немесе бейінді экологиялық лагерьдің білім беру бағдарламасын әзірлеу |
Мамыр-маусым |
«Жасыл желек», Мектеп әкімшілігі |
|
9 |
Жоба «Пластиктерге екінші өмір сыйлайық» |
қараша |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 5-10 сыныптар |
|
10 |
Экологиялық проект «Терезедегі гүл кереметі» |
желтоқсан |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 1-10 сыныптар |
|
11 |
Бейнероликтер түсіру. «Экологиялық әдеттер» |
қантар |
«Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 1-10 сыныптар |
|
12 |
«Жасыл желек-жан рахаты» атты ағаш отырғызу шарасы |
Сәуір |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. 9-11 сыныптар |
|
Оқу процесі шеңберіндегі іс-шаралар |
|||
|
1 |
1-11 (12) сыныптарда үздіксіз экологиялық білім беру (мектеп бағдарламасының барлық пәндік сабақтарында экологиялық білім беру элементтерін енгізу) |
Жыл бойы |
«Жасыл желек», пән мұғалімдері, 1-11 сынып жетекшілері, пән мұғалімдері |
|
2 |
Биология, химия пәндері бойынша олимпиадаларға қатысу (мектеп, аудандық, облыстық, қалалық, республикалық, халықаралық деңгейлерде) |
Жоспарға сай |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, пән мұғалімдері |
|
3 |
«Жер келбеті», «Бақшама қамқор», «Жануарларға сүйіспеншілікпен» және т.б. қашықтықтан https://www.ziyatker.org/ платформасында өткізілетін конкурстарға қатысу 1.Республиканский дистанционный конкурс эссе «Юность без вейпов»
2. Республиканский дистанционный
конкурс
|
Жоспарға сай 1.10-25.10 Маусым-шілде |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері |
|
4 |
«Табиғатты аяла», «Декорбонизация и Я», «Жер амбассадорларының құрылтайы» атты экологиялық конференциялар мен форумдарға қатысу |
Жыл бойы |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері |
|
5 |
«Табиғаттағы мінез-құлық ережелері» шеберлік сыныбы |
Қараша |
«Жасыл желек» тобының мүшелері, Жаратылыстану ӘБ |
|
6 |
«Таза таңы», «Гүлдер күні», «Экологиялық пошта», «Тамшы», «Менің отбасымдағы жануарлар» және т.б. экожобаларын қорғау. |
қараша |
«Жасыл желек» тобының мүшелері, Жаратылыстану ӘБ, 1-11 сыныптар |
|
7 |
«Таза ғалам» атты облыстық экологиялық-өлкетану форумына қатысу |
Қараша |
«Жасыл желек» тобының мүшелері, Жаратылыстану ӘБ |
|
8 |
Табиғат өмірін бақылау (табиғат күнтізбесі, халық белгілері) |
Желтоқсан |
«Жасыл желек» 5-7 сынып оқушылары |
|
9 |
«Туған өлкенің табиғаты» шығармасы |
Сәуір |
«Жасыл желек», 5-7 сынып оқушылары |
|
10 |
Экологиялық сабақтар: - «Мен туған өлкемді білемін» - «Қызыл кітап» - «Жануарларды қорғау» - «Адам және қоршаған орта» |
наурыз |
«Жасыл желек», 5-7 сынып оқушылары |
|
11 |
«Экологиялық квест» ойының ұймдастыру
|
Наурыз Сәуір-мамыр |
Жасыл желек» жетекшілері мен мүшелері. |
|
Ғылыми-әдістемелік жұмыс |
|||
|
1 |
«Менің мектебім - эко-friendly» макеттерінің ғылыми-техникалық конкурсын ұйымдастыру (мектептің энергия және ресурс үнемдеу макеттерін жасау, көгалдандыру) |
Қыркүйек-қазан |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 8-10 сынып оқушылары технология пән мұғалімдері |
|
2 |
«Жасыл технологиялар және жасанды интеллект» семинарын ұйымдастыру |
қараша |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сынып оқушылары |
|
3 |
«Микроскоппен әлем» жобаларының ғылыми конкурсын ұйымдастыру (микробиология, вирусология және ботаника бойынша жобалар) |
желтоқсан |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 5-7 сынып оқушылары жаратылыстану ӘБ |
|
4 |
«Мектептің игілігі үшін менің StartUp» экологиялық жобалар конкурсын ұйымдастыру |
Қантар-наурыз |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, «Жаһандық құзыреттілік» курстың жетекшілері 5-10 сынып оқушылары |
|
5 |
«Табиғатты аяла» атты жас өлкетанушылардың, экологтар мен натуралистердің байқауын өткізу, облыстық байқауына қатысу |
Сәуір - мамыр |
Мектеп әкімшілігі, «Жасыл желек» мүшелері, 5-10 сынып оқушылары |
|
Ата-аналармен жұмыс |
|||
|
1 |
Ата-аналар жиналысы: «Баланың денсаулығын қалай сақтау керек», «Теледидар мен компьютерлік ойындардың оқушының денсаулығына әсері», «Үй экологиясы» |
Қыркүйек-қазан |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, бастауыш мектептің педагогтары |
|
2 |
Экологиялық тренинг: - «Табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалай тәрбиелеуге болады» |
Қараша-желтоқсан |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, 5-7 сынып жетекшілері |
|
3 |
Экологиялық шеберлік сыныбы: «Біздің экодом», «Біз эко-отбасымыз» |
Қантар-наурыз |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, 8-10 сынып жетекшілері |
шағым қалдыра аласыз













