Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушы-лықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін
«Көңіл
күй» әдісі арқылы
оқушылардың бүгінгі сабаққа дайындығын
білемін.
«Билеттер» әдісін пайдаланып,
оқушылар арнайы номерленген билеттер арқылы
бөлінеді.
ә). Топ ережесін еске
түсіру.
б).
Топтастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау үшін «Кино әлемі» әдісі
қолданылады.
|
Оқушылар бүгінгі
көңіл-күйлерімен бөліседі.
Билеттерді алу арқылы
1, 2, 3 саны белгіленген билеттер арқылы үш топқа
бірігеді.
І-топ:Ядро
ІІ-топ:Цитоплазма
ІІІ топ:Жасуша
қабықшасы
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ
сақтау.
-
Топ басшысына
бағыну.
-
Белсенді
болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз
пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
ІІ. Оқушылар
«Кино әлемі» әдісі арқылы берілген
сұрақ билеттерін таңдай отырып, сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар билеттер
арқылы топқа бірігеді,сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Дескриптор:Жалпы: 1балл
1.Фотосинтез деген
не?
2.Хемосинтез деген
не?
3.Фотосинтезбен
хемосинтезайырмашылығы?
4.Фотосинтез бен
хемосинтез қайда жүреді?
5.Хемосинтезді ашқан
ғалым?
6.Фотосинтезді ашқан
ғалым?
|



|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
жазып, көрсетілген бейнероликті қарайды.Жаңа сабақтың тақырыбы:
Жасуша мембранасы арқылы заттар тасымалдануының
типтері
|
Оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру.
https://video-preview.s3.yandex.net/AURbPQIAAAA.mp4
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
15 мин
|
Әр топқа берілген
сұрақтар бойынша тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
І топ.
Ядро
1.Жасушаның
сыртқы ортамен зат және энергия алмасуын
түсіндіріңіз
2.Тасымалдау
типтерін жіктеңіз 
ІІ топ.
Цитоплазма
1.Заттардың енжар
тасымалдануын сипаттаңыз

2.Қарапайым
диффузия мен енжар диффузияны
түсіндіріңіз
ІІІ топ. Жасуша
қабықшасы
1.Заттардың
белсенді тасымалдануын
сипаттаңыз

2.Екіншілік
белсенді тасымал дегеніміз
не?
|
Дескриптор: Жалпы -2
балл
Берілген сұрақтарға топ
болып постер қорғап жауап береді.
|
ДК
экраны
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Фломастер,А3 қағазы
|
Сергіту
сәті
2мин.
|
Оқушылардың жүйке
жүйесін дамытып,зеректігін арттыруға көмектесетін карточкалар
таратамын.
|
Берілген карточкалар
бойынша қолдарымен бір нүктеден екінші нүктеге дейін жүріп
өтеді.
|
Оқушының зеректігі мен
табандылығы артады.
|

|

6
мин
3
мин
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2. Жұптық
тапсырма
Мембрана арқылы
заттардың тасымалдануы туралы салыстырмалы кестені
толтырады.
Тасымалдау
түрлері
|
Тасымалданатын
зат
|
Тасымалға
жұмсалатын
энергия
|
Белсенді
|
|
|
Енжар
|
|
|
3. Жеке тапсырма
ҰБТ таңдаған оқушылар
үшін

Жасуша – тіршіліктің негізгі құрылымдық және қызметтік
бірлігі. Барлық ағазалар жасушалардан тұрады. Эукариотты жасуша
бөліміне цитоплазма, қабықша және ядро жатады. Суретте жануар
жасушасы берілген. Жасушаның әрбір органоидтары түрлі қызмет
атқарады. Мысалы, лизосомалар – зиянды немесе қоректік заттарды
ыдыратады. Көмірсулар суда жақсы ериді және дәмі тәтті. Олар
глюкоза сияқты энергия көзі болып табылады. Майлар – энергияның
қордағы көзі. Олар ыдыраған кезде екі еседей көп энергия
бөлінеді.
1.Тіршіліктің негізгі құрылымдық бірлігін
ата:
2.Эукариотты жасушаның
құрылысы
3.Ағзадағы зиянды заттар ненің көмегімен
реттеледі.
Қалған оқушылар
үшін:
1.Симпорт дегеніміз не?
2.Антипорт дегеніміз не?
3.Олардың жұмыс істеу механизмдері
қандай?
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Тапсырмаларды талдап
сипаттайды
2.Кестені толтырады.
Дескриптор:
Жалпы- 3 балл
Тапсырмаларды талдап сұраққа жауап
береді.
|
ДК экраны
11-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Кесте мен қағазға шыққан
материалдар

|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.

|
«Tik tok» әдісі.Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Ойлау
дағдысы» әдісі арқылы
бағалайды. 1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|