Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады
Ұстаздарға арналған вебинар: Тақырыбы: X, Y және Z ұрпақтарының ерекшеліктері. Қалай тіл табысуға болады
Толығырақ: https://ust.kz/webinar

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері.

Автор:Исмагулова Дина Мировна
Бағыты: Биология
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-03-15

Материал туралы қысқаша түсінік

7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» туралы түсініктер;





Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:Жасушалық биологияПәні: БиологияМектеп: №44 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Исмагулова Дина Мировна

Күні:

Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыЖасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері.
Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» туралы түсініктер;

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушы орындай алады.Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі ұғымдарын анықтау


Оқушылардың көпшілігі орындай алады. Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесінің құрылысын,қызметін ажыртады, сипаттау


2. Кейбір оқушылар орындай алады. Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесін талдау,салыстыру.
Бағалаукритерийлері-Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі ұғымдарын,құрылысын анықтайды. - Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйелерінің қызметтерін сипаттайды. -Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйелерін ажыратып,талдайды.
Тілдікмақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминологияЖасуша,ұлпа,мүше,мүшелер.Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Организмдердің ең кіші өлшем бірлігі......... деп аталады.Ұлпа дегеніміз- ........Организмдердің белгіі бір қызмет атқаратын бөлігі ...... деп аталады.
Құндылықтарды баулу

«Мәңгілік ел» стратегиясы: «Дені саудың-жаны сау»-деген мақалды басшылыққа ала отырып,салауатты өмір салтын ұстану
Пәнаралық байланысХимия-жасушаның химиялық құрамы Гендік инженерия-біржасушалы ағзаларӨсімдіктер морфологиясы-өсімдік мүшелерінің құрылысы.
Тақырып бойынша алдыңғы білім7.1.1.3.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылсының ерекшеліктерін сипаттау.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурсы
Сабақтың басы5 минутҰйымдастыру: сәлемдесу. «Бүгінгі сабаққа тілек».Шаттық шеңберін ұйымдастыру,шаттық шеңберде оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топқа бөлу. Төрт топқа бөлу. Оқушыларды «Жасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесі» терминдері бар суреттерді беріп, топқа бөлу.Бұрыннан білетін білімді пысықтау және жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Пошта» әдісі қолданылып оқушылардан жаңа тақырып бойынша не білетіндерін тексеру. Тақтада төрт пошта ілінеді.Әр топ оқушылары бір-бірімен жұптасып жаңа тақырыпты талқылайды, содан соң топпен ақылдасып, әр топ 4 сұрақ дайындап шығаруы керек. Не білгілі келетіндері туралы сұрақ дайындайды.Оқушылар дайындаған сұрақтарын 4 поштаға бөліп салады. Әр топ өз пошталарына келген сұрақтарға жауап айтады.ҚБ: Мұғалім өзі бағалайды, қолпаштау әдісі арқылыКөңіл –күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
Сабақтың ортасы2 минут





3 минут5 минут15 минут











2 минут











2 минут









3 минут











3 минут





Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Суреттер сөйлейді» әдісін пайдалану.Оқушылар суреттерге қарап тақырыпты болжайды, ашады.

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері.«Мәселе неде?» әдісі бойынша «Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері» тақырыбында видеоролик көрсетіледі.Оқу мақсаты таныстырылады.Жж: мәтінді барлығы оқиды. Тж: 1 топ: Жасуша туралы 2 топ: Ұлпа туралы 3 топ: Мүше туралы 4 топ: Мүшелер жүйесі туралыПостер құрастыру – сабақта оқушылардың бірлесе отырып, белгілі бір тақырыпты шешу. Мұғалім оқушыларға тақырыпты таңдап береді.Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Жұмыс аяқталғаннан кейін плакаттар қабырғаға ілінеді де, топ мүшелері шығып жұмысты қорғайды. Жұмысты қорғау.Қорғау соңында басқа топ мүшелері сұрақтар қояды,мұғалім талқылау ұйымдастырады. Бұл үшін мұғалім әр топқа 1-2 сұрақты дайындауды міндеттейді.Қалыптастырушы бағалау: Бір ауыз сөз. Оқушылар стикерлерге постер туралы бір ғана сөз жазып, оны топтың плакаттарына жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге жұмысты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (оларды тақтаға алдын- ала жазып қойған дұрыс): ұнады, қажет, пайдалы,білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым,т.б.Оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, оқу мақсатын саралау мақсатында оқушыларға төмендегідей тапсырмалар беріледі. Барлығы үшін:Тапсырма-1Биологиялық диктант:1. Тірі организм құрылысының ең кіші бірлігі ... болып табылады.(жасуша)2. Ұлпа - ... ,... ,... мен ... бірдей, ... тобы.(шығу тегі, құрылысы, қызметі, жасушалар)3.Өсімдіктерде ұлпаның алты типін ажыратады: ... ,... , ... , ... , ... және ... .(түзуші, негізгі, жабындық, өткізгіш, шығарушы, тіректік)4. Жануарларда ұлпаның төрт түрі болады: ... , ... , ... , және ... .(эпителий, бұлшықет, дәнекер, жүйке)5. ... – тұтас организмнің бөлігі болып табылады.(Мүше)6. Өсімдік мынадай мүшелерден тұрады: ... , ... ,..., ... .(тамыр, сабақ, жапырақ, гүл)7. Жануарлардың мүшелері - ..., ... , ... , ... және т.б(жүрек, өкпе, қарын, бүйрек)8. Белгілі бір қызметті бірігіп атқаратын мүшелер ... ... түзеді. (мүшелер жүйесін)Көпшілігі үшін:Тапсырма-2Тж.«Ойлан,бірік,бөліс» топпен кесте толтыру.Кейбіреуі үшін:Тапсырма-3Ж.Ойлан,тап.Семантикалық карта толтыру.Дискриптор:--Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі ұғымдарын,түрлерін және атқаратын қызметтерін анықтайды.-Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесінің құрылысын,қызметін сипаттайды.-Жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесін талдайды.
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағыБиология 7сынып















БейнефильмдерSMK.edu.kzпрезентация











Биология жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулықЕ.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева Алматы Мектеп 2017





































Үлестерме карточкалар





































Сабақтың соңы5 минутДиалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Организмдердің ең кіші өлшем бірлігі......... деп аталады.Ұлпа дегеніміз- ........Организмдердің белгіі бір қызмет атқаратын бөлігі ...... деп аталады.

Кері байланыс.Рефлексия.Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Рефлексиялық шеңбер немесе Үлкен шеңбер. Оқушылар шеңберленіп орындықтарына отырады. Мұғалім оларға рефлексияны шақыратын мынадай сұрақтар қояды:
  • Сабақ барысындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяғындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?


  • Керібайланыспарағы
    Қосымша ақпарат
    Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Пән аралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар:«Биологиялық диктант» әдісі арқылы жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі ұғымдарын,құрылысын анықтайды

    Көпшілік оқушылар:«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйелерінің қызметтерін сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:«Ойлан,тап» әдісі бойынша жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйелерін салыстырады





    Дискриптор:жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі ұғымдарын анықтады.

    жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйелерінің қызметтерін сипаттады

    жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйелерін салыстырды

    «Мәңгілік ел» стратегиясы: «Дені саудың-жаны сау»-деген ұранды басшылыққа ала отырып,салауатты өмір салтын ұстану.



    Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелеріне кіріспе нұсқаулық





















    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.