Сабақтың тақырыбы: Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгікомпоненттерінің қызметтері.
|
Бөлім: |
10.1B Жасушалық биология |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шайтім А.Қ |
|
Күні: |
15.10.2024 жыл |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.2.1 - электронды микроскоп арқылы көрінетін жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылардың бір-бірін тыңдау дағдыларын дамыту. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 20 мин
3 мин
1 мин
1 мин
8 мин
5 мин
|
«Жасушалық биология» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
жиынтық бағалау тапсырмасын орындайды
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс Салыстыру тапсырмасына өз ойларын ұсыну
Өлшем бірліктермен таныса алады, оны түртіп алады
Жұптық жұмыс
Кестені сынып жұмыс дәптерлеріне жұптаса отырып орындайды
Электронды микроскоппен жұмыс |
С: қарқын, тапсырма. ҚБ:Мұғалімнің мадақтауы, дескриптор бойынша бағалау
С: қарқын, диалог, ресурс ҚБ:Мұғалімнің мадақтауы, дескрипторға сай бағалау
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 4 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Үй тапсырмасы:
|
Оқушылармен бірлесе отырып бүгінгі сабақта өз білімдерімен оза шыққан оқушыларды бағалау. |
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгікомпоненттерінің қызметтері.
Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгікомпоненттерінің қызметтері.
Сабақтың тақырыбы: Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгікомпоненттерінің қызметтері.
|
Бөлім: |
10.1B Жасушалық биология |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шайтім А.Қ |
|
Күні: |
15.10.2024 жыл |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.2.1 - электронды микроскоп арқылы көрінетін жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылардың бір-бірін тыңдау дағдыларын дамыту. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 20 мин
3 мин
1 мин
1 мин
8 мин
5 мин
|
«Жасушалық биология» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
жиынтық бағалау тапсырмасын орындайды
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс Салыстыру тапсырмасына өз ойларын ұсыну
Өлшем бірліктермен таныса алады, оны түртіп алады
Жұптық жұмыс
Кестені сынып жұмыс дәптерлеріне жұптаса отырып орындайды
Электронды микроскоппен жұмыс |
С: қарқын, тапсырма. ҚБ:Мұғалімнің мадақтауы, дескриптор бойынша бағалау
С: қарқын, диалог, ресурс ҚБ:Мұғалімнің мадақтауы, дескрипторға сай бағалау
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 4 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Үй тапсырмасы:
|
Оқушылармен бірлесе отырып бүгінгі сабақта өз білімдерімен оза шыққан оқушыларды бағалау. |
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















