1.Видео көрсетілім «жасуша
құрылысы» (3 мин)
Түрткі
сұрақтар: (3
мин)
1).Бейнетаспадан не
байқадыныздар?
2).жасуша
құрылысының ерекшелігі бар
ма?
2.Мұғалім сабақтың
тақырыбын айта кетіп, оқу мақсатымен
таныстыру(1
мин)
3.Оқулықпен жұмыс.Мәтінді
оқы (3мин)
Топпен
жұмыс: «джигсо»әдісі
1-Топ.
«Цитоплазма»
2- Топ.
«Митохондрия
3-топ.
«Пластид»
4-топ.
«Ядро"
Мәтінді оқып, топта талдап,
ортада бір оқушы шығып қорғайды.
Бағалау: Оқушылар бірін
бірі бағалайды. «Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
«Микрафон» әдісі арқылы
қорытындылайды.
Жұптық
жұмыс.
Жасуша құрылымы мен олардың
арасындағы сәйкестікті табыңдар.
Кесте жұпқа
беріледі.
рс
|
Жасуша
бөлімдері
|
|
Жасуша
қызметтері
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
Бағалау: Өзін өзі
бағалау
Жеке жұмыс
(минут)
Тапсырмалар:
1.Өсімдіктер мен жануар
жасушасының бөліктерінің құрылымын анықтап (+- таңбасымен)
белгілеңіз
ТИ
кестесі
Жасушбөліктері
|
Өсімдік
|
жануар
|
Қабықша
|
|
|
ядро
|
|
|
цитоплазма
|
|
|
пластид
|
|
|
Митохондрия
|
|
|
Пластид
|
|
|
2. Венн диаграммасы арқылы
өсімдік пен жануар жасуша қызметін
салыстыру
3. Органойдтардың тірі
ағзалар тіршілігіндегі ролі неде?(Тұжырымдамалық карта
)
Бағалау. Дескриптор бойынша
оқушыларға жазбаша кері байланыс беру
1. Өсімдіктер мен жануар
жасушасының бөліктерінің құрылымын
анықтайды;
2.Өсімдік пен жануар жасуша
қызметін салыстырады;
3. Органойдтардың тірі
ағзалар тіршілігіндегі ролін талдайды;
|