Материалдар / Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мекеме атауы

Ақтөбе орта мектебі КММ

Бөлім

Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар

Бөлімше

Жасушалық биология

Педагогтың аты-жөні

Нурсултанова Гаинин Батихановна

Күні


Сынып: 9

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.4.2.1 - өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен қызметтерін түсіндіру


Сабақтың мақсаты


  1. Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы мен қызметін анықтау

  2. Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы мен қызметін салыстыру

  3. Жасуша компонентерін анықтау (ЕББҚ оқушыға арналған)

Бағалау критерийі

  • Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы мен қызметін анықтайды

  • Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысын мен қызметін салыстырады

  • Жасуша компонентерін анықтайды (ЕББҚ оқушыға арналған)

Ойлау дағдысы деңгейлері

Білу, түсіну. Қолдану

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Жылы лебіз» тренингі арқылы оқушылар шеңбер бойымен бір біріне тілектер білдіреді.

«Мозайка» әдісі бойынша 3 топқа бөлу. Оқушыларға 3 органоидтың суреті таратылады.

1-топ: митохондрия

2-топ: хлоропласт

3-топ: ядро


Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілек айтады.

Суреттерді құрастыру арқылы топтарға бірлеседі.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,тақылауға белсенділікпен қатысқан оқушыарды «Жарайсың!»

«Бес бармақ» әдістерімен, мадақтау сөзімен ынталандыру.







презентация




Суреттер (митохондрия, хлоропласт, ядро)


Жаңа сабаққа кіріспе


Ұжымдық жұмыс – «Органоидты таны» әдісі, «Адасқан әріптер» әдісі

Берілген суреттерді негізге ала отырып, терминдерді табады.



Бұл суреттер мен терминдердің байланысын анықтай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты тұжырымдалады.



«Кинометафора» әдісі арқылы жануар және өсімдік жасушаларының құрылысы мен қызметі туралы видео көрсету.


Презентация арқылы жаңа сабақ бойынша ақпарат беріледі

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.













Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады



«Мадақтау» әдісі


«Үш шапалақ» әдісі

интербелсенді тақта, оқулық


https://learningapps.org/watch?v=p0s6m9njk22






https://youtu.be/a2CkIEosMPU

Ортасы


(Топтық жұмыс) Тапсырма 1. «DЕAL» әдісі. Әр топқа мәтін таратылады.

І-топ Өсімдік жасушасының құрылысы мен қызметі

ІІ- топ Жануар жасушасының құрылысы мен қызметі

ІІІ- топ Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы мен қызметін салыстыру

Мәтіннің құрылымын «DЕAL» әдісіне сүйене отырып, талтайды.

D – Describe – баяндау, сипаттау

E – Explain – түсіндіру

A – Anallуse – талдау

L – Links – байланыс, қорытынды


    1. «Жалғасын тап» әдісі

Кестені толтырыңыз


Мембранасы жоқ

Бір мембраналы

Екі мембраналы





Оқушылар берілген мәтінді топта талқылайды. Кестені толтырады.


«Лайк, дизлайк» әдісі









Дескриптор

Білім алушылар

- Мембаранасы жоқ органоидтерді анықтайды

- Бір мембраналы органоидтерді анықтайды

- Екі мембраналы органоидтерді анықтайды












9-сынып

биология

оқулығы

















(Жұптық жұмыс) Тапсырма 2 .

2 .1) Сілтеме арқылы өтіп, сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.












2.2) Жасуша құрылысын белгілеңіз.

Берілген жануар жасушасының №2-5 құрылымын анықтаңыз?


Жануар жасушасының №5 құрылымын сипаттаңыз?_________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________






Берілген өсімдік жасушасының №2-4 құрылымын анықтаңыз?


Өсімдік жасушасының 4 құрылымын сипаттаңыз?_________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________


Оқушыларға органоидтардың суреттері мен анықтамасы берілген, органоидтар мен анықтамаларды сәйкестендіреді.









Оқушылар дескрипторге негізделе отырып, тапсырманы орындайды.


Дескриптор

Білім алушылар

  • Органоидтерді анықтайды

  • Қызметтерін сәйкестендіреді










Дескриптор

Білім алушылар

- Жануар жасушасының 2-5 құрылымын анықтайды

- Жануар жасушасының 5 құрылымын сипаттайды














Дескриптор

Білім алушылар

- Өсімдік жасушасының 2-4 құрылымын анықтайды

- Өсімдік жасушасының 4 құрылымын сипаттайды


Оқулық, сілтеме

https://learningapps.org/view23346530








қалыптастырушы бағалау парағы



Қосымша № 1









(Жеке жұмыс Функциональды сауаттылықты арттыруға арналған ) Тапсырма 3

"Жасушалық Орда" эссе

Сұрақтарға жауап бере отырып, эссені жазыңыз

Елестетіңіз, сіз «Жасушалық Орда» деп аталатын қаланың әкімісіз. Қала мен қала тұрғындары жөнінде айтып беріңіз.

  1. Жасушалық Ордада кімдер тіршілік етеді?

  2. Зиянды бактериялар қалаға шабуыл жасамақшы, бірақ қаланың арнайы жауынгерлері қаланы қорғап тұр. Осы жауынгерлер жөнінде толық ақпарат берсеңіз?

  3. Қала энергияға мұқтаж. Қаланы энергиямен кімдер қамтамасыз етуде?



(ЕБҚБ оқушыға арналған )

Тапсырма 4. «Суреттер: не болды?» әдісі

БOval 1 ерілген суреттердің арасынан жасуша компонеттерін анықтаңыз. Жасуша компонеттерін дөңгелектеңіз. Рисунок 1 Рисунок 2 Рисунок 3

Оқушылар берілген сұрақтарды негізге ала отырып, эссе жазады.



















Оқушы дескрипторге негізделе отырып, тапсырманы орындайды.

«Мадақтау» әдісі

-Жарайсың!

-Керемет!

-Жақсы!

-Талпың!

-Өте жақсы!

-Ізден!
















Дескриптор

Білім алушы

  • Жасуша компоненттерін анықтайды

  • Жасуша компоненттерін атайды




Қосымша № 2











Қосымша № 3



Сабақтың соңы


Рефлексия

«3/2/1 әдісі»:

1. Мен білетін үш нәрсе ...

2. Мені таңқалдырған екі нәрсе ...

3. Болашақта тереңірек қарастыратын бір нәрсе....

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы






Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Қосымша № 1

Пәні: Биология

9-сынып

Жасушалық биология

Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.

Оқу мақсаты:

9.4.2.1 Өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен қызметін түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы мен қызметін анықтайды

  • Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысын мен қызметін салыстырады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану

Тапсырма

Жасуша құрылысын белгілеңіз.

Берілген жануар жасушасының №2-5 құрылымын анықтаңыз? Берілген өсімдік жасушасының №2-4 құрылымын анықтаңыз?


Жануар жасушасының №5 құрылымын сипаттаңыз? Өсімдік жасушасының 4 құрылымын сипаттаңыз?

_________________________________________________ _________________________________________________

_________________________________________________ _________________________________________________

_________________________________________________ _________________________________________________


Дескриптор Дескриптор

Білім алушылар Білім алушылар

- Жануар жасушасының №2-5 құрылымын анықтайды - Өсімдік жасушасының №2-4 құрылымын анықтайды

- Жануар жасушасының №5 құрылымын сипаттайды - Өсімдік жасушасының № 4 құрылымын сипаттайды






Функциональды сауаттылықты арттыруға арналған тапсырма Қосымша № 2

Пәні: Биология

9-сынып

Жасушалық биология

Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.

Оқу мақсаты:

9.4.2.1 Өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен қызметін түсіндіру

Бағалау критерийі

- Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы мен қызметін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Тапсырма

"Жасушалық Орда" эссе

Сұрақтарға жауап бере отырып, эссені жазыңыз

Елестетіңіз, сіз «Жасушалық Орда» деп аталатын қаланың әкімісіз. Қала мен қала тұрғындары жөнінде айтып беріңіз.

  1. Жасушалық Ордада кімдер тіршілік етеді?

  2. Зиянды бактериялар қалаға шабуыл жасамақшы, бірақ қаланың арнайы жауынгерлері қаланы қорғап тұр. Осы жауынгерлер жөнінде толық ақпарат берсеңіз?

  3. Қала энергияға мұқтаж. Қаланы энергиямен кімдер қамтамасыз етуде?





Оқушылар берілген сұрақтарды негізге ала отырып, эссе жазады.
















Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Қосымша № 3

Пәні: Биология

9-сынып

Жасушалық биология

Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.

Оқу мақсаты:

9.4.2.1 Өсімдік және жануар жасушаларының негізгі бөліктерінің құрылысы мен қызметін түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Жасуша компонентерін анықтайды (ЕББҚ оқушыға арналған)

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану

Тапсырма

«Shape1 Суреттер: не болды?» әдісі

Берілген суреттердің арасынан жасуша компонеттерін анықтаңыз. Жасуша компонеттерін дөңгелектеңіз.

Picture 5 Picture 2 Picture 3


Дескриптор

Білім алушы

  • Жасуша компоненттерін анықтайды

  • Жасуша компоненттерін атайды





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!