Күні: 6 сынып Сабақтың тақырыбы: Жаттығу жұмысыМақсаты: а)Оқушылардың есімше мен көсемшенің түрленуі туралы алған білімдерін тиянақтау, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру ә) сөздік қорларын байыту, ойлау, қабылдау қабілеттерін жетілдіру, сөйлеу мәдениетін, шығармашылық қабілеттерін дамыту б) сауатты, ұқыпты жазуға баулу, нақыл сөздер арқылы адамгершілікке, батылдыққа, елін сүюге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: қайталау сабағыӘдіс – тәсілі: сұрақ –жауап,түсіндіру,ой-толғауКөрнекілігі: интерактивті тақта, перфокарта, тест тапсырмалары,бағалау қағаздарыБарысы:І Ұйымдастыру бөлімі- оқушылармен амандасу;- құрал –жабдықтарын тексеру;- кезекшімен сұхбат;- сынып гигиенасы;ІІ Үй тапсырмасын тексеруКөсемшенің сөйлемдегі қызметі (ереже жаттау), жаттығуІІІ Өткенді пысықтау1)Оқушыларға тест жұмысын беру, орындап болғаннан кейін жауабын экранға шығарып, бір-біріне жауаптарын тексерткізуIV Жаңа білімді меңгерту1) «Біліміңді байқап көр» - сұрақтарға жауап беруБіріккен сөздер туралыСан есім ,түрлері2) «Талдап білеміз бе?»- морфологиялық талдауТапсырма:Етістіктерді тауып, морфологиялық талдау жасау1.Түлкі төлден өседі. 2. Бас көзі жұмылады, көңіл көзі жұмылмайды.3. Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей.4. Оспандар трактор айдап, бір күн де тоқтатқан жоқ.5. Қарғадан қарға туар қарқылдаған, Жақсыдан жақсы туар жарқылдаған. 6. Осыны сезген Абай тоқтаусыз жыр тереді. 3) «Сен қалай ойлайсың?» - синтаксистік талдау жасауБерілген мақал-мәтелдерге,нақыл сөздерге синтаксистік талдау жасап, етістіктің атқарып тұрған қызметін анықтау1. Көрмес – түйені де көрмес2. Халқын қадірлеген сын сағаттан сүрінбей өтеді.3. Елге еткен жақсылық еленбей қалмайды4. Үнсіз күліп тұрған –бағанағы шәкірт бала5. Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап. ІV Оқулықпен жұмыс206-жаттығу.Берілген сөйлемдерге синтаксистік талдау жасау208 – жаттығу. Мәтінді оқу. Есімшелерді бір бөлек, көсемшелерді бір бөлек теріп жазу V Шығармашылық жұмысБерілген сөздерді пайдалана отырып, мәтін құрауКөмектесіп келдік, жиналған, келісіп, көргелі, ертіп әкелдік, айтады, сұраған жоқ, VI ҚорытындылауВенн диаграммасын толтыруЕсімше мен көсемшені салыстыру VII Бекіту Кестені толтыру.INSERT әдісіБілемін Жаңа ақпарат Ізденемін VIII Үйге тапсырмаЕреже қайталау, әдеби кітаптардан есімше мен көсемшенің түрленуіне 7 сөйлем жазып келуІХ БағалауОқушыларды бағалау парақтары бойынша тиісті бағаларын қою