Материалдар / Жаттығулар жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаттығулар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқушыларды деңгейлеп саралап оқыту, әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын меңгеруін қамтамасыз етуі. Оқушылардың сөздік қорларын толықтыру, тілін ,ойлауын мазмұндай білу қабілеттерін дамыту. Міндеті: 1.Оқушының тұлғалық дамуына бағытталған деңгейлеп – саралап оқыту технологияларын оқу-тәрбие процесіне енгізу. 2.Оқушының пәнге деген тұрақты қызығушылығын тудыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
1273
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жаттығулар жинағыМақсаты: Оқушыларды деңгейлеп саралап оқыту, әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын меңгеруін қамтамасыз етуі. Оқушылардың сөздік қорларын толықтыру, тілін ,ойлауын мазмұндай білу қабілеттерін дамыту. Міндеті: 1.Оқушының тұлғалық дамуына бағытталған деңгейлеп – саралап оқыту технологияларын оқу-тәрбие процесіне енгізу.2.Оқушының пәнге деген тұрақты қызығушылығын тудыру. Бүгінгі таңдағы басты мәселелердің бірі басқа ұлт өкілдеріне қазақ тілін үйрету. Мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеріп, қолдану аясын кеңейту- баршамыздың басты парызымыз. Осындай күрделі міндетті ойдағыдай орындау үшін мұғалімге бұрыңғыдан да зор талаптар қойылады. Нәтижеге жету үшін оқушылардың білімі мен деңгейіне байланысты тапсырмалар құрастыру қажет. Мемлекеттік тіл мәртебесін көтеру үшін ойлай білетін, өз ойын қазақ тілінде жеткізе алатын, сауатты, еліне еңбек ете білетін, қабілетті жастар керек. Оқушының ойлау және сөйлеу тілін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырмалар беру ұсынылады. Сол арқылы оқушының деңгейі анықталып, білімін тереңдетіп, белсенділігін күшейтеді. Деңгейлік тапсырмаларды дайындап, оқушылармен жұмыс жүргізудегі негізгі мақсат: баланың қабілетін ашу, шығармашылығын шыңдау, іздендіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушының қабілеті, ақылы, біліктілігі, сөздік қоры жетіледі. Әр деңгейлік тапсырманы орындаған сайын оқушы жақсы орындауға талпынады. Мұғалім де, оқушы да шығармашылықпен жұмыс жасайды, сондықтан да оқушыларды өз бетімен жұмыс істеп, білімін тереңдетуі үшін оларды іздендіру керек.











1-сыныпЛексикалық тақырып: «Менің досым»1.Мәтінді оқы, аудар.Менің досым бар.Оның аты – Саша.Ол - оқушы.Саша жеті жаста.Ол ақылды бала.2.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.- Сенің досың бар ма?- Оның аты кім?- Ол оқушы ма?- Ол қандай бала?3.Сөз тіркестерін құраҮлгі: Бала – ақылды бала. Оқушы, дос, Саша.4.Сурет бойынша әңгіме құрастыр. 1-сынып

5. Сөздерді әліпби ретімен жаз.Әже, вагон, галым, доп, ана, жол, балық, қырық, ұя, хат, ыдыс, демалыс, парта, ұн, іні, шана,қызық.

2-сыныпЛексикалық тақырып: «Менің отбасым»
  • Мәтінді оқы, аудар
Менің отбасым шағын.Отбасымда төрт адам бар.Олар:әкем, шешем, қарындасым және мен.Әкем дәрігер, шешем мұғалім, қарындасым балабақшаға барады.Мен екінші сыныпта оқимын.
  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер
  • Сенің отбасың қандай?
  • Отбасында неше адам бар?
  • Олар кімдер?
  • Қарындасың оқушы ма?
  • Сен нешінші сыныпта оқисың?


  • Сөзжұмбақты шеш








































































  • Родина-
  • Дедушка-
  • Ребенок -
  • Мама-
  • Младшая сестра девочки-
  • Младшая сестра брата-


  • Кластерді толтыр.








5. Мақал - мәтелдерді жатта.1) Отан - отбасынан басталады.2) Атаның көңілі балада Баланың көңілі балада3) Әкеге қарап ұл өсер Шешеге қарап қыз өсер4) Әдепті бала арлы бала Әдепсіз бала сорлы бала.

Грамматикалық тақырып: Сандар
  • Сандарды сөзбен жаз
4, 8, 12, 60, 50, 100, 55, 70, 20, 80.

  • Берілген сандармен сөзтіркестерін құра
Үлгі: Бес- бес қыз Алты,он, он екі, жиырма бір, отыз алты, қырық сегіз.

3.Берілген сөзтіркестерін аудар Бір оқушы, он мұғалім, жиырма екі адам,отыз алма, бес дәптер,жеті қалам.

4.Тақпақтан сандарды теріп жаз,аудар. а)Бар менің бір мысығым, Көрсең оның пысығын. б)Бір,екі, үш Ал,қанеки, ұш! Үш, төрт, бес, Үлкен болып өс. 5.Есепті сандармен жазБір қосу үш тең төрт.Төрт қосу бес тең тоғыз.Үш қосу үш тең алты.Екі қосу бес тең жеті.6. Сандарға қатысты 6 сөзді тап.

Оет
Нкө
Бір
Елт
Сүш


7.Тест жұмысы

1.Сан есім қандай сұраққа жауап береді? а)қандай, қанша? ә)не?нешінші? б)қанша?неше?2.Сан есімді көрсет: а)белсенді ә)есептік б)бес3.Берілген сөздер қай сөз табына жатады?Екінші,бес, алпыс алты а)сын есім ә)сан есім б)зат есім4.Артық сөзді тап а)елу сегіз ә)алты адам б)көркем сурет5.Көп нүктенің орнына керекті сан есімді жаз Ағайын-..., ана-... а)көп, біреу ә)алтау, біреу б)біреу, біреу

















3-сыныпЛексикалық тақырып: «Мектепте»Грамматикалық тақырып: Көптік жалғау1.Мәтінді оқы, аудар Менің мектебім үш қабатты.Мектеп ауыл ортасында орналасқан.Мектептің ауласында үлкен ағаштар өседі. Гүлзарларда әдемі гүлдер бар.Мектеп оқушылары таңертен сабаққа келеді.2. Мәтінен көптік жалғауы бар сөздерді теріп жаз.3. Сұрақтарға жауап бер 1. Сенің атың кім? 2. Сен нешінші сыныпта оқисың? 3. Сыныбыңда неше оқушы бар? 4. Неше қыз, неше ұл бар? 5. Сен кіммен отырасың? 6. Нешінші қатарда отырасың?4. Сөздерге көптік жалғауын жалғатып жазғызу. Қоңырау, оқушы, бала, мектеп, сынып,тақта,парта,үй.5. Өз мектебі туралы әңгімелету.Үлгі: Мен ... мектепте оқимын. Мектеп ... қабатты. Мектептің ауласы кең. Мектепте балалар сабақ оқиды. Біздің мектеп әдемі және үлкен. Мектеп артында үлкен ғимараттар бар.6. Сөздердің аудармасын тапКітапхана столоваяАсхана сколько?Неше? Который?Нешінші? Расписание уроков Күнделік библиотекаСабақ кестесі дневник7. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жаз.М...ғалім, отбас..., мейір...мді, т...л, мект...п, с...рет, оқу...ы, г...л, саб...қ, ...ке, м...тін, сын...п, жақ...ы.8. Жуан дауысты дыбыстары бар сөздерді бір бағанға, жіңішке дауысты дыбыстары бар сөздерді екінші бағанға жаз. Білім,ұстаз, мектеп, оқушы, дәптер,балалар, күнделік, қағаз, үстел,оқулық, сурет, парақ, сызғыш, өшіргіш,қалам, сегіз,баға, жеті, қоңырау, перде, гүл,бор, терезе.9.Берілген сөздермен сөйлемдер құрастырып жаз. 1.Қалам , алдым, мен.2.Келді, ол, сабаққа.3.Алды, оқушы, оқулық, көп.4.Қарындаш, менде, бар, сары.5.Басталды, сабақ, бірінші.10.Төмендегі сөздерге –лар, - лер, -дар, -дер, - тар,-тер көптік жалғауларын жалғандар.Оқушы,терезе, сабақ, жұмыс, гүл, жұлдыз, бала, бақша, дос, доп, қол, өзен, тау, үй, сынып, кеш, сабын, теңіз.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!