Тақырыбы: Жаттығулар
жинағы
Мақсаты: Оқушыларды деңгейлеп саралап
оқыту, әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын меңгеруін
қамтамасыз етуі. Оқушылардың сөздік қорларын толықтыру, тілін
,ойлауын мазмұндай білу қабілеттерін
дамыту.
Міндеті:
1.Оқушының тұлғалық дамуына
бағытталған деңгейлеп – саралап оқыту технологияларын оқу-тәрбие
процесіне енгізу.
2.Оқушының пәнге деген тұрақты
қызығушылығын тудыру.
Бүгінгі таңдағы басты
мәселелердің бірі басқа ұлт өкілдеріне қазақ тілін үйрету.
Мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеріп, қолдану аясын кеңейту-
баршамыздың басты парызымыз. Осындай күрделі міндетті ойдағыдай
орындау үшін мұғалімге бұрыңғыдан да зор талаптар қойылады.
Нәтижеге жету үшін оқушылардың білімі мен деңгейіне байланысты
тапсырмалар құрастыру қажет. Мемлекеттік тіл мәртебесін көтеру үшін
ойлай білетін, өз ойын қазақ тілінде жеткізе алатын, сауатты, еліне
еңбек ете білетін, қабілетті жастар керек. Оқушының ойлау және
сөйлеу тілін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырмалар беру
ұсынылады. Сол арқылы оқушының деңгейі анықталып, білімін
тереңдетіп, белсенділігін күшейтеді. Деңгейлік тапсырмаларды
дайындап, оқушылармен жұмыс жүргізудегі негізгі мақсат: баланың
қабілетін ашу, шығармашылығын шыңдау, іздендіру, пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқушының қабілеті, ақылы, біліктілігі, сөздік қоры жетіледі. Әр
деңгейлік тапсырманы орындаған сайын оқушы жақсы орындауға
талпынады. Мұғалім де, оқушы да шығармашылықпен жұмыс жасайды,
сондықтан да оқушыларды өз бетімен жұмыс істеп, білімін тереңдетуі
үшін оларды іздендіру керек.
1-сынып
Лексикалық тақырып: «Менің
досым»
1.Мәтінді оқы,
аудар.
Менің досым бар.Оның аты –
Саша.Ол - оқушы.Саша жеті жаста.Ол ақылды
бала.
2. Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап бер.
- Сенің досың бар
ма?
- Оның аты
кім?
- Ол оқушы
ма?
- Ол қандай
бала?
3. Сөз тіркестерін
құра
Үлгі: Бала – ақылды
бала.
Оқушы, дос,
Саша.
4. Сурет бойынша әңгіме
құрастыр. 1-сынып
5. Сөздерді әліпби ретімен
жаз.
Әже, вагон, галым, доп, ана,
жол, балық, қырық, ұя, хат, ыдыс, демалыс, парта, ұн, іні,
шана,қызық.
2-сынып
Лексикалық тақырып: «Менің
отбасым»
-
Мәтінді оқы,
аудар
Менің отбасым шағын.Отбасымда
төрт адам бар.Олар:әкем, шешем, қарындасым және мен.Әкем дәрігер,
шешем мұғалім, қарындасым балабақшаға барады.Мен екінші сыныпта
оқимын.
-
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
бер
-
Сөзжұмбақты
шеш
-
Родина-
-
Дедушка-
-
Ребенок
-
-
Мама-
-
Младшая сестра
девочки-
-
Младшая сестра
брата-
-
К ластерді
толтыр.
Отбасы
5. Мақал
- мәтелдерді
жатта.
1) Отан - отбасынан
басталады.
2) Атаның көңілі
балада
Баланың көңілі
балада
3) Әкеге қарап ұл
өсер
Шешеге қарап қыз
өсер
4) Әдепті бала арлы
бала
Әдепсіз бала сорлы
бала.
Грамматикалық тақырып:
Сандар
-
Сандарды сөзбен
жаз
4, 8, 12, 60, 50, 100, 55, 70,
20, 80.
-
Берілген сандармен
сөзтіркестерін құра
Үлгі: Бес- бес
қыз
Алты,он, он екі, жиырма бір,
отыз алты, қырық сегіз.
3.Берілген сөзтіркестерін
аудар
Бір оқушы, он мұғалім, жиырма
екі адам,отыз алма, бес дәптер,жеті қалам.
4.Тақпақтан сандарды теріп
жаз,аудар.
а)Бар менің бір
мысығым,
Көрсең оның
пысығын.
б)Бір,екі,
үш
Ал,қанеки,
ұш!
Үш, төрт,
бес,
Үлкен болып
өс.
5.Есепті сандармен
жаз
Бір қосу үш тең
төрт.
Төрт қосу бес тең
тоғыз.
Үш қосу үш тең
алты.
Екі қосу бес тең
жеті.
6. Сандарға
қатысты 6 сөзді
тап.
-
-
-
-
-
О
|
е
|
т
|
Н
|
к
|
ө
|
Б
|
і
|
р
|
Е
|
л
|
т
|
С
|
ү
|
ш
|
7.Тест
жұмысы
1.Сан есім қандай сұраққа
жауап береді?
а)қандай,
қанша?
ә)не?нешінші?
б)қанша?неше?
2.Сан есімді
көрсет:
а)белсенді
ә)есептік
б)бес
3.Берілген сөздер қай сөз
табына жатады?
Екінші,бес, алпыс
алты
а)сын
есім
ә)сан
есім
б)зат
есім
4.Артық сөзді
тап
а)елу
сегіз
ә)алты
адам
б)көркем
сурет
5.Көп нүктенің орнына керекті
сан есімді жаз
Ағайын-...,
ана-...
а)көп,
біреу
ә)алтау,
біреу
б)біреу,
біреу
3-сынып
Лексикалық тақырып:
«Мектепте»
Грамматикалық тақырып: Көптік
жалғау
1.Мәтінді оқы,
аудар
Менің мектебім үш
қабатты.Мектеп ауыл ортасында орналасқан.Мектептің ауласында үлкен
ағаштар өседі. Гүлзарларда әдемі гүлдер бар.Мектеп оқушылары
таңертен сабаққа келеді.
2. Мәтінен көптік жалғауы бар
сөздерді теріп жаз.
3. Сұрақтарға жауап
бер
1. Сенің атың
кім?
2. Сен нешінші сыныпта
оқисың?
3. Сыныбыңда неше оқушы
бар?
4. Неше қыз, неше ұл
бар?
5. Сен кіммен
отырасың?
6. Нешінші қатарда
отырасың?
4. Сөздерге көптік жалғауын
жалғатып жазғызу.
Қоңырау, оқушы, бала, мектеп,
сынып,тақта,парта,үй.
5. Өз мектебі туралы
әңгімелету.
Үлгі: Мен ... мектепте оқимын.
Мектеп ... қабатты. Мектептің ауласы кең. Мектепте балалар сабақ
оқиды. Біздің мектеп әдемі және үлкен. Мектеп артында үлкен
ғимараттар бар.
6. Сөздердің аудармасын
тап
Кітапхана
столовая
Асхана
сколько?
Неше?
Который?
Нешінші? Расписание
уроков
Күнделік
библиотека
Сабақ кестесі
дневник
7. Көп нүктенің орнына тиісті
әріпті қойып жаз.
М...ғалім, отбас...,
мейір...мді, т...л, мект...п, с...рет, оқу...ы, г...л, саб...қ,
...ке, м...тін, сын...п, жақ...ы.
8. Жуан дауысты дыбыстары бар
сөздерді бір бағанға, жіңішке дауысты дыбыстары бар сөздерді екінші
бағанға жаз.
Білім,ұстаз, мектеп, оқушы,
дәптер,балалар, күнделік, қағаз, үстел,оқулық, сурет, парақ,
сызғыш, өшіргіш,қалам, сегіз,баға, жеті, қоңырау, перде, гүл,бор,
терезе.
9.Берілген сөздермен сөйлемдер
құрастырып жаз.
1.Қалам , алдым,
мен.
2.Келді, ол,
сабаққа.
3.Алды, оқушы, оқулық,
көп.
4.Қарындаш, менде, бар,
сары.
5.Басталды, сабақ,
бірінші.
10.Төмендегі сөздерге –лар, -
лер, -дар, -дер, - тар,-тер көптік жалғауларын
жалғандар.
Оқушы,терезе, сабақ, жұмыс,
гүл, жұлдыз, бала, бақша, дос, доп, қол, өзен, тау, үй, сынып, кеш,
сабын, теңіз.